Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe technische info betreffende X en Y

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Necrodeus

Necrodeus
Peach
Peach

Ok, deze info is al een tijdje bekend, maar als iemand te lui was om het zelf op te zoeken, bij deze. En je kunt er nog altijd je mening over kwijt...
-Grass types zijn nu immuun aan spore en alle powder-moves.
-Electric types zijn immuun aan paralysis.
-Fairy types zijn immuun aan Dragon, en super effective op Dragon, Fighting en Dark (die laatste 2 zijn er ook not very effective op, samen met bug). Fairy is not very effective op Fire, Poison en Steel, en die laatste 2 zijn super effective op Fairy.
-Steel types hebben geen resistance meer tegen Dark en Ghost. Arme Metagross en Jirachi.

Nieuwe technische info betreffende X en Y Sdux
Credits voor cartoon gaan naar DA-gebruiker Mearii-chi.



Laatst aangepast door Necrodeus op zo 22 sep 2013, 14:45; in totaal 1 keer bewerkt

Deel dit bericht op: reddit

Adje Vanilla

Bericht zo 22 sep 2013, 10:03 van Adje Vanilla

Ik hoefde al vanaf het begin geen nieuw type, maar ik vind compleet immuun zijn voor Dragon wel wat overdreven. Hetgeen super effective is op Fairy komt zelden voor in competitieve gevechten in vergelijking met andere types. Dan nog eens super effective zijn op Fighting, zowat het meest voorkomende type ooit online en Dark, en ik denk dat er net het tegengestelde is bereikt van wat men wilde doen (het balanceren van de types en dan vooral Dragon). Ik vond Dragon minder OP maken totaal onnodig omdat ik het niet eens zo OP vind, maar ok.

Bij de Grass-types die immuun zijn voor powder attacks weet ik niet echt wat zeggen momenteel. Zelf gebruikte ik altijd graag Spore voor zijn 100% accuracy, en dan is het wel kut dat Grass immuun is. Maar goed, het was stiekem best OP dus ik kan er wel mee leven.

Electric types die geen last hebben van paralysis boeit me niet zo erg, in de meeste gevallen kon dat toch al niet tenzij Stun Spore.

Het mooie aan Steel vond ik net dat het zowat overal tegen bestand was, al had ik vaak problemen met het killen van Metagross en Jirachi, ja.

Tuffie

Bericht zo 22 sep 2013, 11:07 van Tuffie

Dat van Steel types vind ik het enige dat ik zonde vond eigenlijk.

Necrodeus

Bericht zo 22 sep 2013, 13:43 van Necrodeus

Oh en ghost types zijn nu immuun voor aanvallen die voorkomen dat ze kunnen ontsnappen uit het gevecht , zoals Mean Look en Block Razz. En correctie: bug is not very effective op Fairy.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum