Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Adje neemt het over

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Olivier Vanilla


25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Oké, het is de laatste tijd wat misgegaan op TP en ik voel me er mede verantwoordelijk voor. Omdat het voortbestaan van TP belangrijker is dan mijn beheerdersschap, neemt Adje de site van mij over voor een onbepaalde tijd. Ik blijf beheerder, en ik ga het samen met Adje doen wanneer ik me er weer voor voel.

Adje gaat waarschijnlijk veel veranderen aan TP (alleen de naam en de topics mag hij niet aan zitten, voor de rest gaat hij zijn gang maar), maar goed, misschien is dat ook wel het beste. Het lijkt mij ook het beste als Para beheerder blijft zodat hij af en toe Adje kan corrigeren, ik zal Adje soms ook helpen enzo, maar voorlopig heeft TP een andere beheerder.

Ik wil zeggen dat ik het de afgelopen 4 jaar ontzettend leuk vond om beheerder te zijn, en ik heb met veel plezier het forum onderhouden. Ik hoop dat ik dat over een tijdje weer kan doen, maar ik denk dat het voor nu het beste is om er even afstand van te nemen.

Ik hoop dat deze frisse wind weer TP een beetje naar de goede kant kan helpen, zodat het blijft voortbestaan. Dat zou ik namelijk erg mooi vinden.

En ja, bij deze sluit ik het Main 4-tijdperk definitief af. Ik zal overigens nog wel de komende tijd bij enige regelmaat posten, maar ik zal niet beheren en ik zal me zo min mogelijk met modzaken bemoeien.



Laatst aangepast door Olivier op za 05 apr 2014, 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Bericht do 29 aug 2013, 18:06 van Lucoshi

Dat is echt wel Plezante Shit g

Tuffie

Bericht do 29 aug 2013, 18:17 van Tuffie

Waarom is er geen teringaidsbui grap over mij.

Teleurstellend dit.

Olivier Vanilla

Bericht do 12 dec 2013, 02:50 van Olivier Vanilla

Wacht Henk is een Belg :")?

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum