Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Adje versterkt redactie en modteam

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Vanaf heden is Adje Oranje Moderator. Dit betekent dat hij gelijkstaat met Tuffie.

Ook gaat hij schrijven voor de site.

Ik wens Adje heel veel succes Wink

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Bericht op ma 21 mei 2012, 18:01 van Tosti

Gefelicitaties alom!

Jeuj! Betekend "Dit betekent dat hij gelijkstaat met Tuffie." dat ik eindelijk geproomoveerd ben tot Oranje Beheerder?

Jeuj. Ondertussen al iets over de Wii U-controller geschreven. Wink Moet ik ook steeds m'n bron vermelden ofzo?

Nee. Wel moet een plaatje verkleind worden tot 150x100 Razz

Para schreef:Jeuj! Betekend "Dit betekent dat hij gelijkstaat met Tuffie." dat ik eindelijk geproomoveerd ben tot Oranje Beheerder?

Jij bent leider van de groep

Watermeloentje schreef:Nee. Wel moet een plaatje verkleind worden tot 150x100 Razz

Ow, ok. Zal het onthouden.

Watermeloentje schreef:
Para schreef:Jeuj! Betekend "Dit betekent dat hij gelijkstaat met Tuffie." dat ik eindelijk geproomoveerd ben tot Oranje Beheerder?

Jij bent leider van de groep
De Globale Oranje Moderator? Mag ik daar een aparte titel voor? Razz

Wow, Adje mod? Proficiat zou ik zeggen. Hoe heb je dat gedaan gekregen? Razz

Super Mariofan 64 schreef:Wow, Adje mod? Proficiat zou ik zeggen. Hoe heb je dat gedaan gekregen? Razz
Ik? WM heeft het me gewoon gevraagd, en ik ging akkoord.

Jeuj, ik sta wat hoger in de voedselketen.

Bericht op ma 21 mei 2012, 19:19 van Gast

Adje schreef:
Super Mariofan 64 schreef:Wow, Adje mod? Proficiat zou ik zeggen. Hoe heb je dat gedaan gekregen? Razz
Ik? WM heeft het me gewoon gevraagd, en ik ging akkoord.

Jeuj, ik sta wat hoger in de voedselketen.

Je bent actief en je bent belg. Nog meer vragen?

Bericht op ma 21 mei 2012, 21:38 van T.G

Nou, gefelicteerd met jouw promotie tot moderator Adje, veel succes ermee happy .

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum