Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

TP Ledenawards 2012

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Jeej 2012 awards jeej. Wie hebben er gewonnen?

happy Aardigste Lid happy

Een aardigste lid kiezen was dit jaar niet normaal moeilijk. In eerdere jaren hadden we altijd wel een Sushi of een YiG voor een mooie ranking, maar Minecraftruzies hebben dit net ietsje moeilijker gemaakt. Dat Tuffie de eerste plaats mocht winnen was ik wel snel over uit, vooral voor de tweede plaats heb ik lang moeten nadenken. Het ging uiteindelijk tussen SMF64 en Tosti. Uiteindelijk besefte ik dat Tosti, ondanks zijn vele Minecraft-avonturen, amper ruzie heeft lopen maken hier. Een verdiende tweede plaats.

1. Tuffie
2. Tosti



Para Sarcasme Grappigste Lid Para Sarcasme

Vorig jaar werd Para, na winst in 2009 en 2010, van de troon gestoten door Koopalingsfan. Koops had in zijn korte periode ongelooflijk veel meesterlijke posts gemaakt, en was onbedoeld de winnaar van 2011. Dit jaar was Para weer favoriet, maar Koops keerde rond maart weer terug. Helaas was Koops niet zo grappig in deze periode als de vorige keer, waardoor Para gewoon zijn eerste plaats weer terug heeft genomen voor het jaar 2012. Omdat Koops wel behoorlijk komisch was in dit jaar krijgt hij nog de tweede plaats, alhoewel hij deze titel vooral heeft te danken aan enkele filmpjes.

1. Para
2. Koopalingsfan



rabbit Actiefste Lid rabbit

Keiharde feiten. Tosti was de actiefste, Tuffie was nummer 2 (ikzelf niet meegerekend natuurlijk). Keuze is snel gemaakt.

1. Tosti
2. Tuffie



Duh Grootste Spammer Duh

Ook deze award is altijd moeizaam uit te reiken. Tosti was een stuk rustiger dan de afgelopen jaren, en viel zodoende snel buiten de boot. Ook Timtamtom hield zich gedeisd dit jaar, de strijd ging dus tussen de meerdere malen gewarnde UNF en de achterlijk drukke Koopalingsfan. De winnaar is toch UNF geworden, mede doordat hij wat langer actief was dan Koops. Toch heeft Koops weer een knappe tweede plaats.

1. UltimateNintendoFan
2. Koopalingsfan



TP Ledenawards 2012 940768 Grootste Mario-Fan TP Ledenawards 2012 940768

Welke leden waren het actiefste in het Mario-gedeelte dit jaar? Continu werden topics gebumpt door Fisico, Raceneus en SMF64. De laatste iets minder, terwijl Fisico alleen maar komt om over Mario te praten. Raceneus is de welverdiende winnaar dit jaar.

1. Raceneus
2. Fisico



Laughing De Oshi-award Laughing

Nieuwe benaming voor de award voor het grootste aantal projecten/ideeen/creatieve dingen. En, what's in the name, Oshi heeft nog altijd het meeste hier aan toegevoegd, ondanks dat 184923943 van deze projecten uiteraard nog niet zijn afgemaakt. Roosjuh krijgt de tweede plaats, gezien het grote aantal tekeningen wat zij maakt.

1. Oshi
2. Roosjuh99



Crying or Very sad Grootste Minecraft-idioot Crying or Very sad

Wie heeft het meeste Minecraft gespeeld? Wie heeft zijn vrije tijd het meeste gesloopt aan dit spel? Tosti heeft al 238459 awards en heeft niet zijn leven er mee vernietigd, hij overleeft het wel. Adje daarintegen, jongens jongens. Toch een compliment; hij is wel heel erg goed in de survivalmodus. Verder mag Chris ook wel een award, vandaar deze

1. Adje
2. Chris



Neutral Beste Neushoorn-immiterende lid Neutral

De random wtf slaat nergens op jeej award. Nickmariourbanus wint en tweede wordt toch wel weer Koopalingsfan want yolo o god why

1. Nickmariourbanus
2. Koopalingsfan



Cool Chataward Cool

Award voor degene die het meeste de Xat heeft gebruikt, op een zowel positieve als negatieve manier. De twee die ik vrijwel altijd terug zat op Xat, daardoor minder actief waren op TP, maar toch een behoorlijke bijdrage leverden, zijn Adje en Sushi.

1. Adje
2. Sushi



Surprised Meest ondergewaardeerde lid Surprised

Welk lid heeft dit jaar veel toegevoegd, maar wordt toch nooit bij de grote namen gezet? Iig mag SMF64 eens deze award ophalen. Para pakt de tweede plaats.

1. Super Mario Fan 64
2. Para



Idea Verhalenschrijver Idea

Vier serieuze kandidaten voor deze award: Oshi, Tosti, Para en T.G. T.G en Para schrijven toch de beste verhalen, zij verdienen deze prijzen net iets meer dan de andere twee. Het feit dat Para kwam met het hele idee van de Hunger Games zorgt ervoor dat ik het hem net iets meer gun.

1. Para
2. T.G



Fisico Toadplaza Lifetime Achievement Award Fisico

Een nieuwe award. Deze award winnen is puur mazzel. Er wordt een willekeurig (niet afgesloten) subforum gekozen, een willekeurig topic in dit subforum en een willekeurige post (random.org). De maker van deze post wint deze award. Dit is ook de enige award waar ik zelf aan mee doe. De nummer twee is degene die na de maker postte

Subforum: Mobiele Games
Topic: Angry Birds
Post nummer 50: mwa gaat wel
Maker: Roosjuh99!

1. Roosjuh99
2. Tuffie



Awesommeface De Ultieme Nummer 2 Awesommeface

Uiteraard Koops, drie tweede plaatsen is wel een knappe prestatie. Hij haalde het iedere keer net niet ;(. Nummer 2 is dan, logischerwijs, Tuffie, met twee knappe tweede plaatsen.

1. Koops
2. Tuffie



EINDE



Laatst aangepast door Watermeloentje op vr 01 feb 2013, 20:51; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Raceneus

Bericht vr 28 dec 2012, 14:01 van Raceneus

Jeuj, Ik heb een award! Awesommeface

Adje Vanilla

Bericht vr 28 dec 2012, 14:15 van Adje Vanilla

Meesten zijn wel terecht. Razz Eigenlijk zijn zowat al die awards over mij wel terecht... :')

Sushi

Bericht vr 28 dec 2012, 14:18 van Sushi

Toffe awards, meest zijn wel terecht.

Tosti

Bericht vr 28 dec 2012, 21:13 van Tosti

Jeej, altijd leuk die awards happy Leuke nieuwe awards, en ouwe vertrouwde. en ondanks dat ik niet bij de Minecraftidioten zit, is mijn goede voornemen voor volgend jaar toch om (dit keer echt) te gaan minderen ermee durval

Olivier Vanilla

Bericht za 29 dec 2012, 07:42 van Olivier Vanilla

Minecraft Idioot :")

avatar

Bericht za 29 dec 2012, 15:28 van Gast

Hoera voor 3D pixels!

Tosti

Bericht za 29 dec 2012, 21:38 van Tosti

Hoera!

avatar

Bericht zo 30 dec 2012, 19:02 van Gast

Tosti was een stuk rustiger dan de afgelopen jaren

Tosti wat is er gebeurd TP Ledenawards 2012 2240940359

Olivier Vanilla

Bericht zo 30 dec 2012, 19:48 van Olivier Vanilla

KloteTosti Minecraft

avatar

Bericht zo 30 dec 2012, 23:57 van Gast

Tosti speelt het volgens mij langer dan Chris :f

Adje Vanilla

Bericht ma 31 dec 2012, 09:58 van Adje Vanilla

Tuffie schreef:Tosti speelt het volgens mij langer dan Chris durval

Had ik ook al tegen WM gezegd, maar Chris moet toch ook een award, toch. TP Ledenawards 2012 2240940359

Lucoshi

Bericht ma 31 dec 2012, 11:31 van Lucoshi

Ik geen Minecraft award? Wow... Para zal trots zijn.

OSHI AWARD FOR THE WIN Broosje2

Prins Para Vanilla

Bericht ma 31 dec 2012, 12:23 van Prins Para Vanilla

Jeuj ik ben ondergewaardeerd. In 2013 wil ik standbeelden voor mij laten oprichten, en misschien wat films over me laten maken. Daarnaast wordt ik vanaf nu graag aangesproken met Majesteit, behalve voor Tuffie, die mag meneer zeggen.

Olivier Vanilla

Bericht ma 31 dec 2012, 12:55 van Olivier Vanilla

Maar je bent wel grappig!

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» TP Ledenawards
» TP Ledenawards 2013

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum