Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

Olivier Vanilla


25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 3 Mario_wiggler_by_shadowxomega5-d38orbj

Oke, Nintendo heeft denk ik net iets te diep in het glaasje gekeken bij de characterkeuze, want deze slaat nergens op. Over Lakitu en Metal Mario had ik al mijn twijfels, maar blijkbaar denkt Nintendo dat het leuk is om Wiggler, en ja, de vaagste keuze ooit, Queen Bee, er in te doen. Goed, Wiggler is wel een bekend personage, maar hij heeft niks in een kart te zoeken. En Queen Bee... tja, vager kan niet. Twee heel kleine rollen in de Galaxy games is blijkbaar al genoeg.

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 3 WigglerMK7

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 3 HoneyQueenMK7

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Maar ja, ik vind het toch een beetje een domme reden om het spel niet te kopen vanwege twee personages die niet speelbaar horen te zijn. Het gaat op sommige punten namelijk wel innovatief worden. Maar je kunt wel concluderen dat de kwaliteit van de games die Nintendo maakt achteruit gaat. Hopelijk weten ze nog wat nieuwe inspiratie op te doen.

T.G schreef:Maar ja, ik vind het toch een beetje een domme reden om het spel niet te kopen vanwege twee personages die niet speelbaar horen te zijn. Het gaat op sommige punten namelijk wel innovatief worden. Maar je kunt wel concluderen dat de kwaliteit van de games die Nintendo maakt achteruit gaat. Hopelijk weten ze nog wat nieuwe inspiratie op te doen.

Serieus. Alles is goed behalve de personage keuze :")

Sander Koopa lijkt me best briljant.

Ja.

Maar eerst als Koops bij Nintendo werkt maakt ie dat spel met Toadsworth.

Hoe willen ze eigenlijk die dikke rups in een auto proppen

... F*ck....

He willen ze eigenlijk die 5 ton wegende bij in een auto proppen.

wiggler vind ik nog best leuk, hoor. Maar ik zou bowser jr. en diddy kong wel erg missen. waluigi en brido horen er ook in, maar zal ik minder missen. Birdo dient voor mij echt alelen maar als trollpersonage.

Maar de makers vand dkcr werken hier toch ook aan? dan zou je toch wel verwachten dat diddy kong er sowieso inkomt...

Prins Para Vanilla

Bericht za 05 nov 2011, 13:35 van Prins Para Vanilla

Dit spel gaat dus op zijn dkc returns?

OK, ff serieus: ik gok dat Diddy Kong, Bowser Jr, Waluigi en Toadette de 4 laatste personages worden. Birdo en King Boo zijn eventuele andere opties. Of de baby personages, maar daarvan lijkt me dat er dan op zijn minst 2 in zouden zitten. (Baby Mario & Baby Peach/Baby Luigi)

Ja, de makers van DKCR werken hier aan, dus iedereen verwacht een Kong personage komt en de Baby,s? Kansloos.



Laatst aangepast door Tuffie op za 05 nov 2011, 13:50; in totaal 1 keer bewerkt

Prins Para Vanilla

Bericht za 05 nov 2011, 13:47 van Prins Para Vanilla

Laat ze trouwens aub niet Funky Kong terug brengen...

Kans is atm wel groot.

maar we moeten ook even kijken naar de verdeling van de klasses, he...
lichtegwicht: 5(mario, luigi, peach, diasy, yoshi)
middelgewicht: 4(toad, koopa troopa, shy guy, lakitu)
zwaargeicht: 7(bowser, donkey kong, wario, rosalina, metal mario, wiggler, queen bee)

dit is een beetje hoe ik denk. al zouden ze dit kee rook roslaina naar de middelgeicht klasse kunnen brengen. dan zou het 6-4-6 worden. Ik heb de mii niet meegerekend.

als ik hierna kijk, is het best logisch dat ze er nog 2 lichtgewichten in brengen(de baby's, toadette, dry bones, paratroopa) Maar in double dash waren diddy kong en bowser jr. ook lichtgewichten. Dus ik hoop dat ze weer zo rekenene, en die erbij doen als lichtgewicht...

en waluigi dan? 7-7-7 zal het wel niet zijn... de mii komt er ook nog eens bij. Maar ik zou dan natuurlijk wel blij verrast zijn.

Rosalina zwaargewicht?

dat was ook zo in mkw...
maar ik heb het toch maar tot de middelgewicht gerekend.

Ja, maar dat is MKW.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum