Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe Mario Kart aangekondigd?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Nieuwe Mario Kart aangekondigd? Mkarcarde7jul057_lg

Nee, wees maar niet te enthousiast. Dit is niet Mario Kart Wii U waar ik het over heb (alhoewel, Nintendo heeft verteld het spel op de E3 te onthullen). Namco Bandai brengt deze zomer in Japan een nieuw spel uit: 'Mario Kart Arcade GP 3'. Juist ja, Mario Kart op de arcade. Toch weet ik, via mijn ervaringen met het eerste arcade deel, dat de Arcade-versies zeer tof zijn. Oké, het spel vreet je geld op, maar spelen met een stuur en gaspedaal is zeer tof. In deze edities zijn ook Namco-personages bespeelbaar. Denk hierbij aan Pacman, Ms Pacman en vreemd genoeg Tamagotchi. Deze zomer is de arcadekast beschikbaar in Japan; verwacht maar niet dat dit spel ooit speelbaar wordt in Nederland. Mensen die exotische vakanties naar de VS, Zuid-Oost Azië of Japan maken (of misschien zelfs Engeland) kunnen misschien ooit dit spel spelen.

Nieuwe Mario Kart aangekondigd? 650x
Nieuwe Mario Kart aangekondigd? 650x



Laatst aangepast door Watermeloentje op wo 06 feb 2013, 19:00; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

avatar

Bericht wo 06 feb 2013, 18:16 van Poké Fanaticus

Ik had onlangs ergens GP2 gespeeld, die sloeg nergens op. De enige items die je kreeg waren vage borden en de banen waren eentonig.

Deze lijkt al wat meer op de originele spellen. happy

avatar

Bericht wo 06 feb 2013, 18:17 van Gast

Waarom Pac-Man :")

Sushi

Bericht wo 06 feb 2013, 18:59 van Sushi

pokefan waar speelde je dat Razz

avatar

Bericht wo 06 feb 2013, 19:23 van Poké Fanaticus

Op een veerboot naar Dublin.

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum