Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick 2779_0e784d00

Goed nieuws... of slecht nieuws. Ik kan vanaf vandaag bevestigen dat de 3DS daadwerkelijk een tweede analoge stick krijgt. Maar we hoeven (gelukkig) geen nieuwe 3DS hiervoor te kopen. Hier werd ik blij van, maar het alternatief? Een lelijk klik ding. Het ziet er werkelijk niet uit en ik durf niet te zeggen of hij lekker speelt. Hij is uitgelekt in de nieuwste editie van de Famitsu (Japanse gamemagazine)

In eerste instantie is hij alleen voor Monster Hunter Tri G, misschien later voor andere (Mario-)spellen

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick 1315374596

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Olivier Vanilla

Bericht wo 07 sep 2011, 12:59 van Olivier Vanilla

Iets persoonlijker: dit is best wel heel erg. Nintendo maakt een gigantische fout ben ik bang. Paniekvoetbal. Een flop bij de 3DS is nog steeds mogelijk.

Tosti

Bericht wo 07 sep 2011, 16:10 van Tosti

Wat heb je er aan?

Olivier Vanilla

Bericht wo 07 sep 2011, 16:31 van Olivier Vanilla

Weet ik niet.

avatar

Bericht wo 07 sep 2011, 18:01 van Gast

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick Speedboard

Hoi.

Maar even serieus gaan we weer terug naar het NES-tijdperk? Een console doodspammen met accessoires die niet eens een halfjaar in EU ligt laat staan AU. Dit is een fatale fout voor Nintendo en de 3DS.

T.G

Bericht wo 07 sep 2011, 18:33 van T.G

Het is in ieder geval geen compleet nieuw apparaat. Dat is dan al minder erg dan we verwacht hadden.

Vertel eens: van wat voor soort update zouden jullie vrolijk worden?

avatar

Bericht wo 07 sep 2011, 18:37 van Gast

Alles behalve deze shit. Kijk hoe lelijk dat ding is. :\
Waarom heeft Nintendo het niet gewoon bij de eerste 3DS vastgemaakt? omdat ze fakking dom zijn en niet eens met een fatsoenlijke line-up, Marketing en updates komen. Bah.

T.G

Bericht wo 07 sep 2011, 19:01 van T.G

Maar wat zou jij dan wel een goede update vinden?

Olivier Vanilla

Bericht wo 07 sep 2011, 19:34 van Olivier Vanilla

Een wasmachine. Zelfs dat is praktischer dan dit.

Tosti

Bericht wo 07 sep 2011, 19:41 van Tosti

Maar een wasmachine is wel praktisch. Alleen niet op de 3DS.

avatar

Bericht wo 07 sep 2011, 19:49 van Gast

T.G schreef:Maar wat zou jij dan wel een goede update vinden?

Apps misschien? TV kijken of Internet-access op de 3DS lijkt me al een hele verbetering en het is heel goed mogelijk.

Raceneus

Bericht wo 07 sep 2011, 19:55 van Raceneus

Ik hoop dat je het niet per se hoeft te gebruiken, of dat je het anders erg goedkoop kan hebben... dit is wel flut.

avatar

Bericht do 08 sep 2011, 16:14 van Gast

Bij sommige games is dit noodzakelijk. Kid acrus(ofzo) en sommige andere hebben dit waarschijnelijk nodig.

Raceneus

Bericht do 08 sep 2011, 16:28 van Raceneus

maar kid icarus werd aal aangekondigd voordat er uberhaupt speculaties over dit ding waren...

avatar

Bericht do 08 sep 2011, 17:43 van Gast

Dit is heel logisch racey. Ze zijn duidelijk nu bezig in de midden-vase van Kid icarus en zijn tegen een probleem zijn tegengekomen. Anders moet je met de anologe stick sturen en met de stylus andere dingen doen en dat is irritant als de sh*t. Je krijgt alleen spierpijn van de stylus en is soms compleet onnodig. Persoonlijk vind ik het met de anologe stick fijner. Razz

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum