Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 2]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019

Goed nieuws... of slecht nieuws. Ik kan vanaf vandaag bevestigen dat de 3DS daadwerkelijk een tweede analoge stick krijgt. Maar we hoeven (gelukkig) geen nieuwe 3DS hiervoor te kopen. Hier werd ik blij van, maar het alternatief? Een lelijk klik ding. Het ziet er werkelijk niet uit en ik durf niet te zeggen of hij lekker speelt. Hij is uitgelekt in de nieuwste editie van de Famitsu (Japanse gamemagazine)

In eerste instantie is hij alleen voor Monster Hunter Tri G, misschien later voor andere (Mario-)spellen

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Iets persoonlijker: dit is best wel heel erg. Nintendo maakt een gigantische fout ben ik bang. Paniekvoetbal. Een flop bij de 3DS is nog steeds mogelijk.

Wat heb je er aan?

Weet ik niet.

Bericht op wo 07 sep 2011, 18:01 van Gast

Hoi.

Maar even serieus gaan we weer terug naar het NES-tijdperk? Een console doodspammen met accessoires die niet eens een halfjaar in EU ligt laat staan AU. Dit is een fatale fout voor Nintendo en de 3DS.

Het is in ieder geval geen compleet nieuw apparaat. Dat is dan al minder erg dan we verwacht hadden.

Vertel eens: van wat voor soort update zouden jullie vrolijk worden?

Bericht op wo 07 sep 2011, 18:37 van Gast

Alles behalve deze shit. Kijk hoe lelijk dat ding is. :\
Waarom heeft Nintendo het niet gewoon bij de eerste 3DS vastgemaakt? omdat ze fakking dom zijn en niet eens met een fatsoenlijke line-up, Marketing en updates komen. Bah.

Maar wat zou jij dan wel een goede update vinden?

Een wasmachine. Zelfs dat is praktischer dan dit.

Maar een wasmachine is wel praktisch. Alleen niet op de 3DS.

Bericht op wo 07 sep 2011, 19:49 van Gast

T.G schreef:Maar wat zou jij dan wel een goede update vinden?

Apps misschien? TV kijken of Internet-access op de 3DS lijkt me al een hele verbetering en het is heel goed mogelijk.

Ik hoop dat je het niet per se hoeft te gebruiken, of dat je het anders erg goedkoop kan hebben... dit is wel flut.

Bericht op do 08 sep 2011, 16:14 van Gast

Bij sommige games is dit noodzakelijk. Kid acrus(ofzo) en sommige andere hebben dit waarschijnelijk nodig.

maar kid icarus werd aal aangekondigd voordat er uberhaupt speculaties over dit ding waren...

Bericht op do 08 sep 2011, 17:43 van Gast

Dit is heel logisch racey. Ze zijn duidelijk nu bezig in de midden-vase van Kid icarus en zijn tegen een probleem zijn tegengekomen. Anders moet je met de anologe stick sturen en met de stylus andere dingen doen en dat is irritant als de sh*t. Je krijgt alleen spierpijn van de stylus en is soms compleet onnodig. Persoonlijk vind ik het met de anologe stick fijner. Razz

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum