Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'New 3DS Product' wordt tweede analoge stick

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 2]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019

Goed nieuws... of slecht nieuws. Ik kan vanaf vandaag bevestigen dat de 3DS daadwerkelijk een tweede analoge stick krijgt. Maar we hoeven (gelukkig) geen nieuwe 3DS hiervoor te kopen. Hier werd ik blij van, maar het alternatief? Een lelijk klik ding. Het ziet er werkelijk niet uit en ik durf niet te zeggen of hij lekker speelt. Hij is uitgelekt in de nieuwste editie van de Famitsu (Japanse gamemagazine)

In eerste instantie is hij alleen voor Monster Hunter Tri G, misschien later voor andere (Mario-)spellen

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

maar kid icarus werd aal aangekondigd voordat er uberhaupt speculaties over dit ding waren...

Bericht op do 08 sep 2011, 17:43 van Gast

Dit is heel logisch racey. Ze zijn duidelijk nu bezig in de midden-vase van Kid icarus en zijn tegen een probleem zijn tegengekomen. Anders moet je met de anologe stick sturen en met de stylus andere dingen doen en dat is irritant als de sh*t. Je krijgt alleen spierpijn van de stylus en is soms compleet onnodig. Persoonlijk vind ik het met de anologe stick fijner. Razz

Kid Icarus heeft hem alleen nodig voor links handige mensen.

Bericht op do 08 sep 2011, 17:54 van Gast

Nee.

mijn beoogde spellen zijn mk7 en sm3d land. Daar heb je volgens mij geen camera bij nodig.

pitt haat ook linkshandige mensen :\

Jawel Tuffie, dat is juist bekend :")

Maar het ziet er gewoon slecht uit.

Tosti, duh :\. Je staat echt voor lul als je hiermee naar buiten gaat.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum