Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Verslag: Uitje Plopsaland

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Verslag: Uitje Plopsaland Kabouter-plop-in-de-stad

Dinsdag vierden we al voor de vierde keer de verjaardag van Toadplaza en uiteraard hadden we ons beheerdersuitje. De vorige jaren staan nog vers in ons geheugen gegriefd:

2010: Olivier, Para, Tosti, Tuffie, Oshi en Lennard gingen naar de Efteling
2011: Olivier, Para, Tosti en Tuffie gingen naar Pretpark Billy Bird
2012: Olivier, Para, Tosti en Tuffie gingen naar Drievliet

Omdat we nu nog maar drie beheerders hadden mochten voor het eerst ook in het middenstuk normale leden mee. Dit vooral omdat we de cola die Tosti altijd meeneemt teveel gingen missen. Een pluimpje voor Tosti dus.

Om 09:15 kwam ik aan bij Adjes school en ik zag Para al staan, wachtend op mijn komst. Vervolgens besloten we 20Q te doen totdat uiteindelijk de bussen kwamen. Dat was het signaal voor Adje om zich ziek te melden wegens een spontane neusbloeding. We kwamen in de bus terecht met groep 6 en groep 7 van de plaatselijke basisschool: De Drie Biggetjes. Omdat Para, Adje en ik graag er sfeer in wilden houden en omdat Para het ons verbood om Minecraft: Pocket Edition te gaan spelen besloten we een paar lollige liedjes te gaan zingen. We hebben op deze manier samen met de kinderen het 41e couplet, van een potje met vet, gehaald, maar we gingen ook liedjes zoals de Gummiberen, Ducktales, Pokémon en Krijg toch allemaal de Tyfus zingen. Dat vonden de kinderen heel leuk ook al waren de juffrouwen niet heel erg blij met dit laatste nummer. Enfin na een uur reden stopten we allemaal en gingen we uit onze broodtrommel eten. Dit was erg lekker want ik had een boterham met stroop en Adje had een boterham met hagelslag. Para was depressief want hij had een boterham met smeerkaas maar die wist hij te ruilen voor een boterham met pindakaas en toen kwam toch alles goed. Om 10:30 kwamen we zoals verwacht aan in Plopsaland en na eventjes voor de eerste keer Het Huis Anubis in te zijn geweest namen we onze clip op.

Omdat Adje onze oude tekst niet had geleerd moesten we een nieuw liedje doen. Dit werd "Call on Me". Even een stukje lyrics: "Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, call on me Call on me, I'm the same boy I used to be". Dit deden we uiteraard op de dans van het Tomodachi Collection nummer "Tosti's Kater". Na een geslaagd optreden met dank aan de regieskills van Necrodeus besloten we naar de Wizzy en Woppy Fornuis te gaan voor de lunch. Ik besloot een Frikandel met patat te nemen en dat deden de meesten ook. Op dit moment kwamen de andere TP-leden binnenstromen en dat waren Necrodeus, Sushi, Tuffie, Tosti, Lucoshi en Coolboy. Tuffie nam overigens geen frikandel want ish niet halal en hetzelfde gold voor Coolboy. Hierna zijn we bij het Kwebbelhoekje lekker snoep gaan halen en vooral Necrodeus kocht een heel grote lolly. Ik hield het bij drie overheerlijke snoepkettingen.

Na deze smakelijke maaltijd hebben we ons in drie groepjes van drie verdeeld, op basis van piemellengte. Groepje 1 werd Necro, Para en ik, Groepje 2 werd Tuffie, Coolboy en Lucoshi en Groepje 3 werd Sushi, Tosti en Adje. Ik weet niet wat Groepje 2 en 3 precies hebben gedaan maar volgens Adje heeft groepje 3 de hele tijd in Bumba's Speeltuin gezeten met dank aan Sushi. Wat ik wel weet is dat de sfeer in groepje 1 optimaal was want Necrodeus was heerlijk bezig met zijn lolly, Para werd helemaal opgewonden van al zijn Studio 100-helden en ik heb een handtekening van Kasha gekregen. Het hoogtepunt met ons drieën was de klimboom waar we helaas Para wel even zijn kwijtgeraakt.

Om 14:45 zeiden we Raceneus gedag en sloot Adje zich bij ons aan. In de Big&Betsy Hoeve zijn we vervolgens kippetjes gaan voeren ook al vond Adje dat niet zo'n goed plan want hij voelde zich uiteraard helemaal verbonden met de varkens. Dat is natuurlijk geen probleem en zo werd het gezamenlijke bezoekje aan de Big&Betsy Hoeve een groot succes. Vervolgens was onze date met Goomuin en we gingen omstebeurten proberen Goomuin te verleiden. Ik faalde hopeloos met mijn personage Wednesday en ook Para kon als Raquel geen potten breken bij Goomuin. Adje was echter wel succesvol onder zijn Merluesjuh en dat heeft hij geweten. Omdat de date wel heel erg lang duurde zijn Para en ik vervolgens 7 keer in het Huis Anubis geweest totdat Goomuin gillend wegrende met één van Adjes neptieten in zijn hand. Echter Para en ik waren toen helemaal ergens anders en uiteindelijk vonden we elkaar pas weer bij het eten, waar we weer de rest van de TP-leden zagen behalve Coolboy die helaas alweer naar huis was gegaan.

Na genieten van een heerlijke spaghetti bij Meneer Spaghetti konden we doorgaan naar de bowlingbaan, waar Racenesu op ons stond te wachten, hij had namelijk de bowlingbaan en het vrije park voor ons gefikst omdat hij een handige knul is. Tijdens het bowlen besloot Tosti met ons mee te doen waardoor we met ons vieren speelde. Tosti gooide alles in de goot want hij kan alleen bowlen met bumpers en Adje scoorde ook niet veel punten waardoor de race tussen Para en mij ging. Para raakte enorm gemotiveerd wegens het TV-schermpje met grappige animaties en hij vond de Spare-animatie erg leuk dus Para gooide heel veel Spares. Ik was ondanks dit aan de winnende kant totdat mijn bowlingschoenen gingen lekken waardoor Para alsnog won. We hebben toen Racenesu bedankt en we gingen comazuipen bij de Ton van Plop. De Ton van Plop was misschien wel de enige tegenvaller van de dag omdat ze nog maar twee blikjes bier hadden. Tuffie, Lucoshi en Necro waren inmiddels al naar huis.

Daarna gingen we met de bus van de Landbouw Hogeschool en het Confectie Atelier naar huis. We zongen veel liedjes. De jongens zongen: "Hoer, wij zijn de mannen van de Landbouwhogeschool wij willen zaaaaien wij willen zaaaaien!" en de meisjes zongen: "Lul wij zijn de meisjes van het confectieatelier wij willen naaaaien wij willen naaaien!". Dit was erg leuk. Helaas waren we Sushi vergeten in Plopsaland maar hij is toch thuis gekomen blijkt. Adje was moe na de lange dag en sliep lekker in de bus. Tosti en ik besloten cocktails te gaan uitzoeken en Para ging uitzoeken hoe vaak we iedere attractienaam die dag hadden gezegd. Om 22:00 kwamen we aan op Adjes school en we verstopten ons onder de banken wat erg succesvol bleek te zijn alleen waren onze pappies en mammies er niet. Vervolgens gingen we naar de Gevel en daar hadden we een leuke avond. Ik dronk Red Bull Wodka, Tosti dronk Mexicola, Para dronk gewone Cola en Adje dronk toiletwater. Op een gegeven moment waren Tosti en ik bezopen. Om 08:30 werden we met een vreselijke kater wakker met de bus en er bleek een einde gekomen te zijn aan deze heerlijke dag.

Het was heel gezellig! Tot volgend jaar bij het jubileum!



Laatst aangepast door Olivier op ma 04 nov 2013, 12:32; in totaal 1 keer bewerkt

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Prins Para Vanilla

Bericht vr 11 okt 2013, 16:11 van Prins Para Vanilla

Ik vraag me nog steeds af waarom ik mee mocht in 2010

Olivier Vanilla

Bericht vr 11 okt 2013, 16:40 van Olivier Vanilla

omdat Oshi anders niet mocht

Tosti

Bericht vr 11 okt 2013, 18:51 van Tosti

Dit was weer een mooie dag jongens. Op naar volgend jaar!

avatar

Bericht do 05 dec 2013, 14:11 van Paashaas

Dat was vast een leuke dag!

Adje Vanilla

Bericht do 05 dec 2013, 16:57 van Adje Vanilla

Het was heel plezierig ja!

Olivier Vanilla

Bericht di 10 dec 2013, 18:12 van Olivier Vanilla

Ik heb zelden zulke pret gehad.

Sushi

Bericht di 10 dec 2013, 18:50 van Sushi

echt he

Olivier Vanilla

Bericht di 10 dec 2013, 18:51 van Olivier Vanilla

Ik meen het, het staat toch in het verslag!?!?!?

Olivier Vanilla

Bericht za 13 sep 2014, 01:43 van Olivier Vanilla

en Para ging uitzoeken hoe vaak we iedere attractienaam die dag hadden gezegd.

:")

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum