Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Adje Vanilla

Adje Vanilla
Administrator
Administrator

Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y Pokemon-xandy-logo

Uit een aantal Corocoro-scans zijn we heel wat te weten gekomen over Pokémon X en Y.

Allereerst zijn de middelste starter-evoluties bekend gemaakt. Al deze Pokémon hebben als type een puur Fire, Water of Grass-type, geen Dual-types momenteel dus.

Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y Corocoro9139

Verder zijn er een aantal mega-evoluties bekend gemaakt, namelijk die van Garchomp en die van Mewtwo.

Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y Corocoro9133
Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y Corocoro9134

Niet alleen evoluties zijn vrijgegeven, ook een aantal nieuwe Pokémon zijn bekend gemaakt.

Starter evoluties en meer over Pokémon X/Y Corocoro9137

Deel dit bericht op: reddit

Necrodeus

Bericht wo 11 sep 2013, 19:07 van Necrodeus

Ok...
Ik vind de evoluties van de starters bijzonder meh. Hopelijk zijn hun laatste evoluties beter.
En ik dacht dat Mewtwo al een mega-evolutie had? Heeft ie er nu twee?
Mega Garchomp is gewoonweg lachwekkend, en van de nieuwe Pokés is vooral dat dinootje tof <3.

Adje Vanilla

Bericht wo 11 sep 2013, 21:15 van Adje Vanilla

Evo van Chespin doet me denken aan Pignite om de een of andere reden. Stiekem vind ik hem wel tof al is ie vaag. :') Froakie's evolutie is verschrikkelijk en Fennekin's evo kan er wel mee door. Ik wacht nog op de laatste evolutie tot ik beslis of ik Chespin of Fennekin kies.

Lucoshi

Bericht do 12 sep 2013, 07:32 van Lucoshi

Chespin's Evolutie is awesome, het is een soort paasei, zoals Para het noemde happy
Fennekin's Evolutie is meh, hij is zoals iedereen hem verwachtte, en stiekem niet wilde: Een soort Fight-Fire Type.
Froakie's Evolutie is gewoon geweldig. Ik ben blijkbaar de enige die dit vind, maar hij laat me twijfelen tussen Chespin en Froakie als starters, maar ik ga denk ik nog altijd voor Chespin happy

Verder vind ik die Mega Mewtwo X uitgemolken zooi, ze hadden er al 1. Ik heb niets met Garchomp, maar hij ziet er veel te "om cool te laten lijken" uit.

Die nieuwe pokés zijn weer leuk. Die twee dino's zijn cool, ik ben benieuwd hoe de evolutie van die Amarusu eruit gaat zien.
Ik had gehoopd dat die Torimian een Absol pre-evo was, maar zo zag hij er toch al niet helemaal uit.
Nyaonikusu is ook wel leuk, als ik het goed begrijp zijn dat een Male en Female variant?

Olivier Vanilla

Bericht do 12 sep 2013, 11:48 van Olivier Vanilla

Ik vind het echt verschrikkelijk :"). Allemaal. Geen van de evoluties sprak me ook maar een beetje aan. Chespin is een opgeblazen ding, maar ok, daar kan nog iets leuks uit komen. Ik heb alleen werkelijk waar geen idee hoe het een dark type kan worden :"). FENNEKIN STAAT OP. DAT WILLEN WE NIET. Ondanks dat hij Psycho Cut leert (psychic is wel zeker nu) echt doodzonde, na Typhlosion, Infernape, Blaziken en Emboar was ik er een beetje klaar mee Neutral. Plus, dit wordt furryfapmateriaal. Froakies evo is bizar, maar vooralsnog vind ik hem spuuglelijk. Maar goed, er zit potentie in.

Mega Mewtwo X en Mega Garchomp zijn onnodig.

Nieuwe Pokémon vind ik eigenlijk ook deze keer allemaal stom :"). Harige honden en rare blauwe eekhoorn, help, totaal niet mijn soort Pokémon. Dino's boeien mij sowieso weinig, ondanks dat ik de bruine nog best leuk vind.

Prins Para Vanilla

Bericht do 12 sep 2013, 14:49 van Prins Para Vanilla

Ondanks dat ik van paaseieren hou vind ik Chespins evo het meeste tegenvallen. De nieuwe megas zijn inspiratieloos, en naar totaal nieuwe pokebeestjes kijk ik sowieso niet aangezien ik daar na RS eigenlijk al klaar mee was.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum