Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mario Golf: World Tour aangekondigd!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Mario Golf: World Tour aangekondigd! Mario-golf-3ds_20130214_030207_intro

Vandaag op de Nintendo Direct heeft Nintendo een nieuwe golfgame op de 3DS aangekondigd: Mario Golf World Tour. Onder andere Mario, Luigi, Wario, Waluigi, Donkey Kong en Bowser zijn bespeelbaar in Nintendo's nieuwste golffestijn. Het spel wordt wederom ontwikkeld door Camelot, maker van de eerdere Tennis- en golfspellen waar Mario in aanwezig was. In tegenstelling tot de vorige handheldgolfgames is dit spel géén RPG. Uit de trailer kunnen we helaas nog niet zo bijster veel opmaken, behalve Mario en Luigi die feest vieren na een paar goede slagen, een parcours waar een Mega Goomba staat valt op en we zien een paar van de bespeelbare personages. Wanneer het spel uitkomt is onbekend.

Trailer:

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Tosti

Bericht do 14 feb 2013, 17:03 van Tosti

Was er al niet ene golfgame Razz

avatar

Bericht do 14 feb 2013, 18:18 van Gast

Voor de NES.

Sushi

Bericht vr 15 feb 2013, 15:21 van Sushi

Waluigi bevestigt is wel tof Razz
Geen idee of ik hem ga kopen, ik kocht MTO ook niet.

Raceneus

Bericht vr 22 feb 2013, 16:51 van Raceneus

Voor de nes het heet nes open tournament golf. Het draagt dus geen mario in de titel, maar die characters komen er wel in voor.ik heb het niet.

ik heb 2 gomario golf spellen. mario golf 64(n64) en toadstool tour(gcn). Mario golf 64 is echt een vet spel. ik heb hier vele potjes met mijn broertje versleten. Maar ook alleen is het erg tof. Van de gamecube-versie werd ik minder enthiousiast. Het is hier wat meer uitgewerkt. Ik denk dat mario golf 64 voor mij de standaard was geworden, en daar week toadstool tour iets van af. en ik kon er geen midegtgolf vinden...

Er is verder ook nog een gameboy color spel, maar die heb ik niet.

Sushi

Bericht vr 22 feb 2013, 20:46 van Sushi

ook voor de gba Wink dat is een rpg, en ook wel tof.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum