Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza is weer open!

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Olivier Vanilla


25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Toadplaza is weer open! - Pagina 2 200x149x75x0

Toadplaza is definitief geüpdate naar Toadplaza 2.0! Uiteraard hebben jullie al het vernieuwde portal gezien. Via de handige knoppen kan je alle onderdelen van de site zien. Nog niet alles is af; zo zijn er nog maar twee personage-beschrijvingen beschikbaar en nog maar één test. Iedere week komt er uiteraard een beschrijving bij bij personage van de week (en bij game van de week), deze categorieën zullen nu nog wel leeg aanvoelen. Daarbij wordt het nieuws vanaf nu actief geüpdate, ook zullen er af en toe blogs en amusementsartikels verschijnen (in een iets lager tempo dan nieuws, uiteraard).

Nog niet alles is af, dingen aan de update die je dwars zitten mogen verteld worden (behalve het feit dat de header niet door kan linken naar de site, dit probeer ik aan te passen). Waarschijnlijk moet er nog gewend worden aan de veranderde site, maar ik weet zeker dat het iets beter in elkaar zit dan het vorige systeem.

Ik wens jullie veel plezier op het vernieuwde Toadplaza!

Groeten, Olivier.

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Bericht za 02 feb 2013, 21:52 van Olivier Vanilla

Het is idd een gigantische verbetering tov eerst happy. Als TP de komende maanden actief blijft zal ik de domeinnaam in augustus wel verlengen.

Sushi

Bericht za 02 feb 2013, 22:22 van Sushi

De site is idd mooi geworden happy

avatar

Bericht za 02 feb 2013, 22:35 van Gast

Verlengen?

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 23:40 van Olivier Vanilla

Ja, de domeinnaam loopt dan af Razz

T.G

Bericht zo 03 feb 2013, 00:19 van T.G

Het is inderdaad een mooie verbetering ten opzichte van wat het eerst was! Ik betwijfel nog steeds of je hiermee wel meer leden gaat aantrekken, maar dat zien we nog wel happy .

Over de artikelen van personages gesproken: ik zie dat je mijn oude artikelen van een eerdere (mislukte) poging om TP in een echte fansite te veranderen gebruikt hebt. Ik wist niet dat je die nog had, maar als ik er zo op terugkijk, dan denk ik dat ik nu bepaalde dingen heel anders zou formuleren, en verschillende details zou toevoegen of weglaten. Ik kan misschien nog het een en ander veranderen, aangezien ik de artikelen bewaard heb Razz .

Olivier Vanilla

Bericht zo 03 feb 2013, 10:53 van Olivier Vanilla

T.G, als je dat wil doen zou ik er heel erg blij mee zijn Razz

Olivier Vanilla

Bericht zo 03 feb 2013, 18:40 van Olivier Vanilla

Aanpassinkjes:

Header linkt door naar site
'Open Forum' toegevoegd
Testjes toegevoegd

T.G

Bericht ma 04 feb 2013, 18:57 van T.G

Watermeloentje schreef:T.G, als je dat wil doen zou ik er heel erg blij mee zijn Razz
Dat komt goed uit, want ik ben de afgelopen dag al een beetje bezig geweest met aanpassen, met name het artikel over Luigi. Ik moet alles ook nog even 'up-to-date' maken Razz .

Olivier Vanilla

Bericht ma 04 feb 2013, 19:18 van Olivier Vanilla

Razz

Ik heb nog een pb'tje gestuurd.

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum