Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

Olivier Vanilla


25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 2 Mario_wiggler_by_shadowxomega5-d38orbj

Oke, Nintendo heeft denk ik net iets te diep in het glaasje gekeken bij de characterkeuze, want deze slaat nergens op. Over Lakitu en Metal Mario had ik al mijn twijfels, maar blijkbaar denkt Nintendo dat het leuk is om Wiggler, en ja, de vaagste keuze ooit, Queen Bee, er in te doen. Goed, Wiggler is wel een bekend personage, maar hij heeft niks in een kart te zoeken. En Queen Bee... tja, vager kan niet. Twee heel kleine rollen in de Galaxy games is blijkbaar al genoeg.

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 2 WigglerMK7

Laatste twee personages Mario Kart 7 onthuld: Wiggler en Queen Bee - Pagina 2 HoneyQueenMK7

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Nintendo probeert waarschijnlijk origineel te zijn door opvallende personages speelbaar te stellen. Maar om al die veel bekendere personages die Olivier opnoemt in te wisselen voor Wiggler en Queen Bee noem ik niet origineel, maar gewoonweg idioot. Hiermee stellen ze enorm veel fans teleur.

Maar goed, dit is natuurlijk geen goede reden om het niet te kopen. Er zijn immers wel andere echt originele elementen aan toegevoegd.

Gewoon niet kopen :\ Er komen trouwens nog 2 of 3 meer karakters bij.

Nog niks bekend over gemaakt dacht ik.

Wiggler kan ik nu nog net begrijpen , maar Queen Bee ?! Dat is toch die reuzegrote bij uit Super Mario Galaxy 2 ? Dit is echt idioot !

Watermeloentje schreef:Nog niks bekend over gemaakt dacht ik.

Stond in Nintendo power.

Blijkbaar dus toch wel. Laat.

Waluigi dus.

waluigi hoort er gewoon in, punt uit.

Prins Para Vanilla

Bericht ma 31 okt 2011, 20:43 van Prins Para Vanilla

Seriously, wtf. Waar zijn de fatsoenlijke personages? Kijk, niets mis mee dat deze erin zitten (naja, Metal Mario is wel fucked up, maar goed), maar dan moeten de anderen er ook in. Come on, wie verkiest er nu Queen Bee over Bowser Jr, Diddy Kong, Wauigi...

Die komt er waarschijnlijk wel in.

Nou ja, schrijf er binnenkort wel een blog over.

Para schreef:Seriously, wtf. Waar zijn de fatsoenlijke personages? Kijk, niets mis mee dat deze erin zitten (naja, Metal Mario is wel fucked up, maar goed), maar dan moeten de anderen er ook in. Come on, wie verkiest er nu Queen Bee over Bowser Jr, Diddy Kong, Wauigi...

Toadsworth happy

Kamek, Hammer Bro

Prins Para Vanilla

Bericht di 01 nov 2011, 17:45 van Prins Para Vanilla

Sander Koopa

ja

Maar ja, ik vind het toch een beetje een domme reden om het spel niet te kopen vanwege twee personages die niet speelbaar horen te zijn. Het gaat op sommige punten namelijk wel innovatief worden. Maar je kunt wel concluderen dat de kwaliteit van de games die Nintendo maakt achteruit gaat. Hopelijk weten ze nog wat nieuwe inspiratie op te doen.

T.G schreef:Maar ja, ik vind het toch een beetje een domme reden om het spel niet te kopen vanwege twee personages die niet speelbaar horen te zijn. Het gaat op sommige punten namelijk wel innovatief worden. Maar je kunt wel concluderen dat de kwaliteit van de games die Nintendo maakt achteruit gaat. Hopelijk weten ze nog wat nieuwe inspiratie op te doen.

Serieus. Alles is goed behalve de personage keuze :")

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum