Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nintendo gaat 3DS-evenement Live Streamen

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Olivier Vanilla


25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Nintendo gaat 3DS-evenement Live Streamen - Pagina 2 Satoru-Iwata

13 september heeft Nintendo weer eens een Evenement, de 'New Product Conference'. Stop dat blije gezicht maar weer weg, want de geruchten gaan rond dat hier de Lite-versie van de 3DS komt. Het zou vrij achterlijk zijn, aangezien een update nog nutteloos is ook. Maar goed, we kunnen wel nieuwe trailers van Mario Kart 7 en Super Mario 3D Land verwachten en eventueel nieuwe informatie over titels als Kid Icarus, Animal Crossing en Luigi's Mansion.

Vergeet niet dat het een Japanse conferentie is. De vorige bekende (waar de DSi werd onthuld) onthulde WarioWare DIY en Mario Luigi: Bowsers Inside Story, maar pas meer dan een halfjaar later werden ze in de VS aangekondigd.

Je kan btw moeilijk kijken naar het evenement: hij start om 05:00 s'ochtends. Auch.

Hier verschijnen twee links.

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Bericht zo 04 sep 2011, 12:57 van Gast

Maar Pikmin is een held Nintendo gaat 3DS-evenement Live Streamen - Pagina 2 2240940359. Soms veel leuker dan sommige Mario/Zelda games.

Olivier Vanilla

Bericht zo 04 sep 2011, 13:44 van Olivier Vanilla

Pikmin 3 komt nog.

Raceneus

Bericht zo 04 sep 2011, 13:46 van Raceneus

Ik hoop vooral op meer informatie van super mario 3d en mario kart.

en pikmin 3 komt toch niet voor de 3ds? ik wordt van pikmin soowieso niet warm.

avatar

Bericht zo 04 sep 2011, 13:49 van Gast

HET IS FUCKING PIKMIN.

Raceneus

Bericht zo 04 sep 2011, 14:08 van Raceneus

wat moet ik nou met een avonturen spel van ene knulletje van een soort bloempjes gooit?
op brawl is ie erg slecht. ik kan er alleen maar om lachen.

avatar

Bericht zo 04 sep 2011, 14:17 van Gast

Brawl heeft hier niks mee te maken Nintendo gaat 3DS-evenement Live Streamen - Pagina 2 2240940359

Raceneus

Bericht zo 04 sep 2011, 14:27 van Raceneus

Dat is het enige spel waar ik het van ken. Dus daarom vergelijk ik het ermee Wink

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum