Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen and the Cursed Child

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
RINUS HEEFT GEPOST TP IS BACK PLOX

Dames en heren, jongens en meisjes, welkom bij de 39e editie van de Toadplaza Hongerspelen! Het is 25 jaar na de Epiloog, en Sushi doet eindelijk mee met de Hongerspelen! Deze Spelen speelt zich af in eenpost-apocalyptische kinderboerderij.

DE REGELS:

De Toadplaza Hongerspelen zijn een doorschrijfverhaal, dus mensen schrijven om de beurt een verhaal. Waar het verhaal over gaat zal ondertussen wel duidelijk zijn: 24 tributen die in een arena worden gegooid om op leven en dood te vechten met elkaar, tot er één over blijft: de winnaar. In het midden van de arena staat (tot nu toe altijd) een hoorn: De hoorn des Overvloeds. Hier liggen wapens en voedsel, die de tributen kunnen pakken. Soms beginnen de tributen in een cirkel om de hoorn heen, maar andere keren staan ze compleet ergens anders in de arena, dit ligt aan het scenario die de spel-maker (ik, in dit geval) bedenkt. Als er een tribuut is vermoord, klinkt er een kanonschot door de arena. Verder kunnen de tributen de arena niet uit door een hindernis aan het einde (een krachtveld, een ravijn, etc.). Tributen kunnen onderling bondgenootschappen vormen, die uiteraard weer uiteen kunnen vallen. Als een tribuut erg geliefd is door de kijkers thuis (het wordt allemaal op televisie uitgezonden, dus er zijn overal onzichtbare camera's), kan een tribuut een sponsor gift ontvangen. Dit is vaak een medicijn, voedsel, en heel soms een wapen. Deze gifts worden verstuurd in een zilveren kokertje met een wit parachute eraan. Aan het einde van elke avond, worden de gezichten van de gedoodde tributen van die dag geprojecteerd in de lucht, zo kunnen de andere tributen zien wie nog leeft, en wie niet meer. Verder is het belangrijk om te weten wat een "Mutilant" is. Een Mutilant is een wezen gecreeërd door de spel-makers (Ja er zijn er zogenaamd meerdere, in een kantoortje onder de arena ofzo, niet belangrijk) in de arena zijn gestopt. Dit kunnen grote draken zijn, maar ook (zoals in de officiële Honger Spelen) Honden met kenmerken van vorige tributen.

Het feit dat ik WM ben, betekent niet dat ik over het personage met de naam "WM" moet schrijven, ik mag gewoon schrijven hoe Dokter Leeuw Adje vermoord.
De spel-maker zelf mag voortaan wel gewoon verhaaltjes schrijven, aangezien iedereen wel serieus om gaat met de spelen, dus de spel-maker zal het niet in zijn voordeel gebruiken, om zijn favoriet te laten winnen. (Ookal kunnen spel-makers niet veel meer dan de schrijvers, aangezien zij zelf ook sponsor gifts kunnen sturen en de arena kunnen laten veranderen enzo.)
Zodra we bij de finale zijn aangekomen (als er nog maar 2 personages over zijn gebleven, gaan alle schrijvers die de finale willen schrijven, dobbelen met dobbelsteen “de pot” degene die het hoogst gooit, schrijft de finale.

Er mogen nog altijd meerdere tributen dood per verhaal. Probeer echter niet door de spelen heen te rushen. Is leuk.

DE TEAMS:
Team Indigo
Sushi
Ad Venture Jr Jr
Een Roze Naam
The Artist formerly known as Koopalingsfan
Fisico3
Waterhap
Mrs L
Prins Para

Team Beige
Tosti
Ook Tosti
Nog een Tosti
Ja ook dit is Tosti
Tosti
ToSTi
Fristi
Dit is niet Tosti
Dit wel

Team 3
Karel

Oke GO jullie kunnen dit als ik over like 7 maanden weer eens kom kijken verwacht ik dat we op zn minst bij de top 10 zijn!!!

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Het was een spannende dag de Hongerspelen gingen starten en Karel zat van godverdomme waarom zit ik alleen in een team terwijl al die anderen een megateam hadden dus dat is Tyfus oneerlijk maar het boeit geem fuck want iedereen gaat elkaar toch verraden in deze Spelen gaat Ja ook dit is tosti de evil badguy worden stay tuned hiervoor

En sushi gaat dood omdat een postapocalyptisch liefdesbaby van Flappie en WM van Hs9 ofzo een tijdmedaillon heeft die overigens altijd anders werkten dan we dachten dus sushi is dood kanonschot pls

ik heb rinus permanent verbannen btw

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Olivier Vanilla

EN ALLE PERSOMAGES HEBBEN MEGAVEEL SEKS

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: