Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

TPHS Hall of Fame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 TPHS Hall of Fame op vr 21 aug 2015, 18:23

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ja oke ik ga gewoon weer een nieuw HS gerelateerd topic aanmaken omdat het kan. Dit is iets wat ik eigenlijk al héél lang wilde maken, nog voordat het algemene rankingtopic bestond, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat er niet genoeg animo voor zou zijn. Maar fuck it, dit is waarschijnlijk mijn laatste kans.

Goed, dit is in enige vorm vergelijkbaar met de rankingtopics, maar niet helemaal. Al meerdere malen is in verschillende rankings en wss ook wel in het discussietopic gerefereerd naar een "hall of fame" van de TP Hongerspelen, maar die Hall of fame bestond nog niet dus laten we die gaan maken. Mijn idee is dat ik, WM en T.G (aangezien we allemaal weten dat er verder niemand meer weet dat dit forum überhaupt bestaat) om de beurt 1 personage en 1 gebeurtenis toevoegen aan de Hall of Fame. Verder zijn er geen regels. Je mag ieder personage toevoegen dat naar jouw mening een plaatsje in de Hall of fame verdient. Als jij kunt beargumenteren waarom HS6 Bandaka écht Hall of fame waardig is, zal ik dat niet gaan tegenspreken, maar ik neem aan dat dat niet gaat gebeuren. Het mag een personage zijn dat uniek is, dat goed geschreven is, dat belangrijk is of op wat voor andere manier dan ook voor jou meer waardig is voor een Hall of fame plaatsje dan alle personages die er niet i staan. hetzelfde geldt voor gebeurtenissen: het mag alles zijn! Een gebeurtenis moet btw te quoten zijn, en dus uit 1 verhaaltje komen. Da mag een volledig verhaaltje zijn, maar ook een fragment, maar dus niet bijv. als gebeurtenis: "De Fisico-Lazerstraal verhaallijn", want dat zijn meerdere verhaaltjes. Klinkt dit allemaal enigszins logisch? hebben jullie behoefte om hieraan mee te werken? Zit je nu zuchtend naar je scherm te staren en je af te vragen of Para daadwerkelijk niets beters te doen heeft met zijn leven? Tell me, en zodra we allemaal on board zijn zal ik de eerste nominatie erin gooien. Hoelang dit door kan gaan? Er zij 216 personages, dus uiterlijk 216 rondes lijkt mij. Al ben ik er niet op tegen om een Hans de Struisvogel of een Kapitein Dobbelsteen ofzo ook legale toevoegingen te maken..

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: