Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Olivier Vanilla rankt alle 216 de tributen!!!

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 4]

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Oké, grotendeels kan ik me vinden in je lijst. Het is ernstig bevredigend om HS6 WM zo laag te zien, je slaat de spijker precies op de kop wat HS3 Hitomi betreft, ik kan je redenering enigszins volgen wat HS12 JiHawk betreft, ik ben bij dat HS9 op de een of andere manier als enige Hongerspelen slechts 1 tribuut in de bottom 60 heeft staan, maar....

HS4 Hitomi verdient beter dan dit. Lees haar verhaaltje nog eens. Lees het! Ik weet het, ik begrijp het, ik was ook lange tijd een ongelovige, iemand die dacht dat Hitomi niets was. Maar ik heb het licht eindelijk gezien, en mijn leven is er zoveel beter van geworden! Omarm HS4 Hitomi, en geef haar de top 120 plaats die ze verdiend! Zeker van jou als die-hard Hitomi fan had ik meer verwacht! Je hebt HS2 Hitomi hoger staan! HS2 Hitomi, een beroepstribuut die wel lief is voor haar medemens en verder voornamelijk bewusteloos van een brug af flikkert!

O en waar the fuck is HS9 Sushi als Chris en Goomuin al wel geëlimineerd zijn?

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Ja sorry van HS4 Hitomi maar ik heb écht niks met haar . En srs verder staan al mijn Hitomi's bizar hoog. Behalve HS4.

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Olivier Vanilla

Anders reageer je nog ff op deze TG

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Oh ja. Nou, ik kan mij wel redelijk in deze ranking vinden denk ik. Veel personages die op zich wel noemenswaardig zijn heb ik al besproken ik Para's ranking topic, maar ik vind het wel leuk om het verschil tussen jullie rankings te zien. HS6 Selletje staat behoorlijk hoog, maar de grap achter haar personage ik wel begrijpen. Eigenlijk had ik al verwacht dat je Henk Spermatank nu al geëlimineerd zou hebben, maar die gaat vast in je volgende update verschijnen. Hetzelfde geldt overigens voor HS9 Sushi, maar ook zijn naam verwacht ik snel te zien. Tevens had ik niet verwacht dat je HS6 WM nu al zou elimineren, dus dat valt mij wel op. Over het algemeen een leuke update happy .

Profiel bekijken

Prins Para Vanilla

Tributen die ik wel in de top 150 heb staan en jij niet:
HS3 Sushi (149 vs 213)
HS2 Fisico (145 vs 162)
HS3 Selletje (140 vs 212)
HS9 Goomuin (134 vs 151)
HS6 Tosti (133 vs 160)
HS6 WM (131 vs 163 ) :"")
HS14 Tosti (121 vs 150)
HS8 Necrodeus (117 vs 211)
HS4 Hitomi (114 vs 159)

Tributen die jij wel in de top 150 hebt staan maar ik niet:
HS4 Jeffrey (194)
HS8 Steven (192)
HS6 Fisico (184)
HS8 Lucoshi (176)
HS8 Dobbelsteen (172)
HS15 UNF (162)
HS9 Suhsi (158)
HS8 Lennard (152)

Ik verwacht in je volgende update toch op z'n minst HS4 Jeffrey (inclusief een hele goede uitleg waarom hij, die geen karakter, geen relevantie en zo goed als geen verhaallijn heeft, hoger staat dan Hitomi), HS8 Steven en HS6 Fisico.

Olivier Vanilla

2/3.

Tosti staat btw in de top 150 bij mij dus die moet je schrappen :p

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

Prins Para Vanilla

Oja

Olivier Vanilla

OKE WE GAAN WEER VERDER MET EEN NIEUWE ELIMINATIERONDE. LET'S GO. LET'S GO.

149. Jeffrey (HS4)

Ik denk dat Jeffreys hoge plaats voornamelijk is gebaseerd op een wat overdreven mooie herinnering van Jeffrey. Hij is namelijk een van de weinige tributen uit HS4 die ik goed herinnerde! Chagrijnig, naar, irritant zonder heel de tijd 'teringklapperjosties' te hoeven zeggen... het enige probleem was eigenlijk dat Jeffrey nooit wat zei. Daarbij ging hij best vroeg dood. Jeffrey was gewoon fucking nutteloos, maar oke. Blijkbaar had hij toch een dusdanige uitstraling dat ik hem mij herinner en puur door deze Jeffrey kwam er een Jeffrey in HS15 (ook niet het grootste succes overigens). Verloren potentie!!1

Totaalscore: 120

148. Roosjuh (HS6)

HS6-tributen komen steevast laag, en Roosjuhs komen steevast laag. Volgens die logica zou Roosjuh uit HS6 net boven de plotholes op plek 209 moeten staan ofzo, maar als personage is Roosjuh nog best wel te pruimen eigenlijk. Maar ook niet meer dan dat.

147. Lolpizzalol (HS14)

Het grootste probleem aan Lolpizzalol was dat hij zich, als beroepstribuut, geen moment onderscheidde van andere gevaarlijke beroepstributen. Hij hoorde ook niet echt bij een alliantie ofzo, dus als je voornamelijk alleen wil werken, moet je echt de Arena kunnen besturen. Dat deed iemand anders al (Ad Venture) dus Lpl is het hem gewoon niet.

146. Lucoshi (HS8)

Ik begin te vermoeden dat HS8 (par Necrodeus en Adje) bijzonder goed uit de rankings is gekomen, misschien zelfs onterecht. Lucoshi speelt maar een rol in een verhaal en die rol is niet perfect ofzo. Hij is een beroeps en het broertje van Para (spannend) en heeft een alliantie met WM en waarschijnlijk Tosti en Tuffie. Tosti en Tuffie sterven echter vrijwel direct, waardoor het beroepsalliantie ineens vrijwel geen rol meer speelt van betekenis. Doordat er met Jihawk nog een andere gevaarlijke tribuut aanwezig is in de Arena wordt Lucoshi ineens vroeg vermoord, en that's it. Wat een chancard.

145. Dobbelsteen (HS8)

Over chancards gesproken! Dobbelsteen is natuurlijk slachtvoer geweest, maar in zijn korte tijd in de Arena heeft hij wel een verhaal van zijn eigen perspectief gekregen, en daarom verdient hij een plekje hoger dan Lucoshi.

144. Adje (HS2)

Een 'belangrijke' tribuut uit HS2 is vaak net zo interessant als het gemiddelde slachtvoer van latere Spelen. Au.

143. UNF (HS9)

Als je UNF heet, kan je maar gewoon beter de Arena niet meer in gaan. Het gaat het hem toch niet worden. Vroeg dood, maar niet oninteressant ofzoiets.

142. UNF (HS15)

UNF was het overduidelijke slachtvoer van slachtvoerloos Team Zwart. Met tributen als Dokter Leeuw, Dark Lisa en Hitomi om zich heen had UNF best wel een kans gehad om het te overleven, maar helaas voor hem zou het het verhaal niet echt ten goede komen als Team Zwart probleemloos de concurrentie had vernietigd (wat het meest waarschijnlijke was geweest in een Spelen als deze) zonder UNF in actie te laten komen dus UNF gaat lekker vroeg dood, na een ontvoering van fucking Fisico. Door de domheid van Leticia en de stomheid van Jeffrey haalt hij nog wel vlak voor zijn dood een kill binnen, totdat WM hem maar uit zijn lijden verlost. Toch, interessant slachtvoer!

141. Fisico (HS6)

Fisico is vaak een van de meest 'middelmatige' tributen in de arena. Ook in HS6. Nu is dat niet zo moeilijk gezien zijn 'concurrentie', maar goed, uiteindelijk krijgt hij toch drie vijfjes, en dat maakt hem een heerlijke gemiddelde 5. Afgesloten.

Totaalscore: 125

140. SMF (HS8)

Dat maakt hem ongeveer net zo interessant als SMF. Oke, SMF is best wel een beetje verloren potentie Para, ik begrijp het. Uiteindelijk eindigt zijn verhaallijn wanneer hij dood tussen de paddo's ligt en dat maakt hem niet bijster interessant.

139. Sushi (HS9)

Oke Para, hier is Sushi. Waarom hij hoger staat dan Chris? Chris was ietsje minder relevant, dus hij scoorde een 4 ipv de 5 van Sushi. Goomuin was een belabberd persoon, dus hij scoorde een 4 ipv de 5 van Sushi. Bij elkaar is Sushi dus een iets minder zwak personage, en een 5 voor verhaallijn maakt een 139e plek.

138. Roosjuh (HS4)

De eerste Para moet nog geelimineerd worden, maar we zijn al door bijna alle Roosjuhs heen! HS4 Roosjuh is ook vrij irrelevant, maar genoeg voor drie vijven ofzo.

137. Bandaka (HS4)

Ik kan wel mijn hele mening over Bandaka opschrijven, maar ik kan ook bier drinken.

136. Raceneus (HS3)

Raceneus praat op de manier zoals de echte Raceneus typt..! Ofzoiets. In een wollen zak zitten was bijzonder slecht voor personage-ontwikkeling. Alsnog, drie vijven.

135. Jihawk (HS3)

Bijna iedere Jihawk die de laatste 10 niet haalt is verloren potentie, omdat de naam 'Jihawk' een bepaalde dreiging met zich meedraagt. Iets van verraad ofzoiets. Anyhow, niet bijzonder interessant, wel leuk, 125.

134. Jeffrey (HS15)

De laatste tribuut van een immens lange reeks oninteressante tributen met wel een vorm van relevantie. Jeffrey stond eigenlijk symbool voor alles wat er fout was met Team Goud. Met Necrodeus, WM, Leticia en Jeffrey had Team Goud gewoon vier potentieel goede tributen. Echter, Necrodeus was een klootzak, Leticia snapt helemaal niets van leider zijn en Jeffrey... hij ging wel op de meest knullig mogelijk wijze dood zeg. Een gevecht verliezen met een beter wapen tegen een jochie van 12... ach, anders was hij toch slaapwandelend van het schip geflikkerd. Nope.

En vanaf hier, een lijstje bijzondere tributen met een speciaal verhaaltje Cute

133. Henk Spermatank (HS8)

Kijk, tributen hebben vaak redelijk veel weg van hun naamgenoot op Toadplaza, of op zijn minst van hun stripjesversie. Koopalingsfan is vaak een maniak met een bijl, Para en Lucoshi zijn vaak broertjes, Mario99 was een irritante autist, Dark Lisa praat soms op de typische 'DL-manier', T.G. is een T.G., enzovoorts. Henk Spermatank is geen uitzondering op die regel- integendeel zelfs. Dat maakt hem een van de slechtste tributen ooit. Natuurlijk is Henk een forumgrap geworden hier op Toadplaza, maar hij was absoluut niet grappig. Deze Henk leek in alle opzichten op zijn naamgenoot. Gevolg? Een irritant, totaal niet grappig ventje waar je ieder moment van hoopt dat hij ter plekke sterft. Echt, Henk was gewoon een vreselijk figuur. Het is dan ook een incoherent en onsamenhangend personage geworden, die als een semi-hoofdpersonage geintroduceerd wordt, maar uiteindelijk niets toe voegt en die op een gegeven moment ook niets meer kan. De grootste fout is geweest om Henk ooit terug te laten komen. In HS14 was hij zo mogelijk nog irritanter, omdat de voldoening die ik er uit haalde dat zijn ervaring in de Arena een marteling is geweest verdween. Gelukkig ging hij alsnog snel dood, maar Henk is absoluut een van de vervelendste tributen aller tijden.

Totaalscore: 126

132. Roosjuh (HS9)

Roosjuh staat, heel stijlvol, een plek boven Henk Spermatank. Fuck Roosjuh. Ze is zo ongelooflijk saai. Zo ongelooflijk onnodig. Ze is de halve HS gelukkig dan ook bewusteloos. Het zegt toch al heel wat dat ik haar onder het andere personage wat een lange tijd bewusteloos was- Hitomi- zet? Naja, Para heeft al voldoende verteld waarom Roosjuh beter nooit uit de reaping had kunnen komen: ik laat het hierbij. Roosjuh is gewoon een van de saaiste, onhandigste, slechtste, domste en vervelendste tributen aller tijden. En toch werd ze 9e.

Totaalscore: 140

131. Steven (HS8)

Steven is een speciaal geval in een kleine reeks van de slechtste tributen ooit. Personages die hoog scoren op relevantie, maar laag op personage/verhaallijn, betekent meestal dat het tribuut irritant veel heeft toegevoegd maar een kutverhaal had. Steven doet dit ook, maar -gelukkig- om andere redenen. Zijn dood leek niet erg memorabel. Hij probeerde Jihawk te vermoorden, maar verdronk.

Echter, daarna vond hij een magische vis onderwater. Deze bood Steven de kracht om onderwater te kunnen ademen, waardoor Steven in de Arena naar schatten kon jagen! Terwijl boven hem de Spelen zich afspeelden, was Steven onderwater aan het zwemmen, op zoek naar rijkdommen. Wanneer Steven de kroonjuweel van Panem zou vinden, zou hij een wens mogen doen van 'de Reuzenhaai'. Steven moet meerdere offers doen om aan het kroonjuweel te komen, zoals het vermoorden van Ulysses (die dronken aan het zwemmen is). Wanneer hij verliefd wordt op een zeemeermin, Mernie genaamd, begint het zwaarder te worden voor Steven. Wanneer hij haar als offer moet brengen naar de koningin van de Merhogs, in ruil voor het kroonjuweel, voelt hij de grootste pijn ooit. Echter, uiteindelijk doet hij het toch, en zo brengt hij het kroonjuweel naar de Reuzenhaai. Deze wil echter het juweel gebruiken voor zijn eigen kwade plannen, en wil Steven ter plekke vermoorden. Steven houdt dit tegen, en in een spannend gevecht vernietigt hij de reuzenhaai. Vervolgens redt hij, met dank aan het zwaard van Atlantis, Mernie van de kwaadaardige koningin van de Merhogs, en samen besluiten ze te trouwen. Ze leven nog lang en gelukkig.

Of Steven gaat natuurlijk gewoon dood, dat kan natuurlijk ook. Echter, het feit dat ik dit hierboven allemaal heb uitgedacht over een tamelijk random tribuut maakt hem beter dan Tosti!

130. Lennard (HS6)

Lennard werd 3e. Lennard voegde geen ene tyfus toe. Lennard werd vergast. Echt, Lennard was Fisico 2 maar dan anders. Met als grootste verschil dat hij daadwerkelijk ver kwam ofzoiets... Mss was HS6 net iets beter geweest als Para en WM gewoon ipv zogenaamd Ulysses Lennard (maar dan echt!) hadden vermoord. Kut met peren.

Dat was het Cute

Prins Para Vanilla

Oh my, HS3 JiHawk onder HS2 JiHawk, Koops, Hitomi & Raceneus, HS3 Goomuin, Kevin & BLF, HS8 Tosti, Tuffie & Lennard enn basically alle anderen die ik niet in de top 100 heb... Henk oké, maar JiHawk is... Gewoon nee.

En HS9 UNF ook al onder Sushi :") Hoe is Sushi relevant? De andere 2 punten oke, maar relevant?

Olivier Vanilla

Ik mis een reactie op de Stevenstory )))):

Als je wil update ik de HS3 Jihawk story wel hoor happy

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik vond het verhaaltje van Steven in de reuzenhaai wel leuk. Weten we eindelijk in wat voor een film HS15 Para precies gespeeld heeft Razz .

Maar goed, dat terzijde: redelijke update. Natuurlijk viel het te verwachten dat jij Henk Spermatank eerder zou elimineren dan Para. Ergens verbaast het mij ook een beetje dat HS9 Sushi er nog steeds niet uit is, maar goed. Verschillen.

Profiel bekijken

Olivier Vanilla

HS9 Sushi staat 139e Razz

Prins Para Vanilla

Olivier Vanilla schreef:Als je wil update ik de HS3 Jihawk story wel hoor happy
Doe dat. Je zegt niets over zijn karakter of rol, alleen over zijn naam.

Olivier Vanilla

Para, de Lion King is dan wel voorbij, maar gelukkig zijn mijn uberawesome jofele rankings dat niet. Ik heb weer 20 nieuwe tribuutjes. Enjoy!

129. Hitomi (HS2)

Kijk, iedere Hitomi die een liefdesrelatie ondergaat met WM heeft bij mij sowieso wel een pluspuntje (even voor de duidelijkheid: dat zijn er 3, plus nog een uiteindelijke vriendschap in HS15, de liefde uit het niet afgemaakte HS7 en het nog niet canon koppeltje HS8-Hitomi&HS12-WM). Daarom verdient ze al sowieso 11/10 punten op relevantie. Verder... tja eigenlijk heb ik geen echte reden om zoveel van Hitomi te houden, behalve dat ze een sjaal is en zij WM enigszins nog een bedoeling gaf in deze Spelen ofzoiets. Ja weet je, ondanks haar kakpersonage pakt ze genoeg punten voor plek 129. Alle vrouwelijke tributen die toevallig Hitomi heten: neuk WM. Het brengt je hoger op deze lijst!

Totaalscore: 144

128. Fruitschaler (HS9)

Ik wil wel schrijven hoe tof Fruitschaler is, maar momenteel staat hij nog op de wacht om geschreven over te worden.

127. Raceneus (HS2)

Het probleem van HS2-personages is vaak dat zelfs de relevantere personages geen enkele vorm van karakter bevatten. Soms zijn ze er gewoon. Raceneus wordt 5e, maar is niet enorm interessant ofzoiets. Ik kon hem mij niet goed herinneren iig. De nummer 5 van oude Spelen eindigt soms nou eenmaal gelijk met de nummer 19 ofzo van de nieuwere Spelen.

126. Lennard (HS8)

Lennard overleefde best wel lang de shifting, maar nu is het klaar. Lennard is een beetje een plothole in de letterlijke zin. Daarmee bedoel ik: hij past binnen het verhaal van HS8, er is enkel geen moment echt over hem geschreven. Dat maakte Lennard niet zo zeer oninteressant (sterker zelfs, hij werd er enorm intrigerend van) maar doordat hij eigenlijk nooit in de spotlights stapte weten we geen fuck over hem. De story van Lennard is nog altijd een mysterie en daarom krijgt hij nog best wat puntjes. Het is gewoon jammer dat we niet weten wat hij allemaal voor toffe dingen hij heeft gedaan. Heeft hij oprecht geprobeerd tributen te ontwijken? Speelde hij in de schaduw? Ik wil het weten!

125. Poke-Fan (HS15)

Sorry Para, maar ik kan Poke-fan echt niet heel veel hoger zetten dan dit. Hij is een sterke tribuut die vroeg geïntroduceerd wordt om... nou ja, hij was geen tijdelijke dreiging ofzoiets. In het begin functioneerde Poke-fan kort prima als een lastpak binnen team Wit, hij clashte goed met BLF, hij voldeed zijn functie als sterke tribuut, maar constant weten we eigenlijk dat Poke-fan een van de volgende doden zal zijn. Hij werd echter vroegtijdig het slachtoffer van de waanzin van BLF en zo is Poke-fan nooit ook maar echt interessant geworden, of op zijn minst een tribuut wat daarna nog vaak genoemd werd, doordat Team Wit kort na de dood van Poke-fan uit elkaar valt. Uiteindelijk is hij een van de minst interessante tributen in de Arena.

124. Chris (HS14)

Chris wordt 'ongedeeld' 124e, en dat zegt best wel dat Chris een uniek personage is. Waarom is hij uniek? Zijn korte verhaallijn is enorm intrigerend geweest. Chris klinkt als een van de eventuele favorieten. De stoere jongen die Necrodeus wel even zou beschermen. We weten allemaal dat Chris op zijn minst in de top 12 was gekomen in een teamspelen... maar nu is dat anders. Nu wordt hij in no-time onthoofd door een bruut monster genaamd Jihawk. Zo makkelijk gaat het. Ik stel voor dat Chris in de volgende all-star spelen zit en weer binnen vijf minuten onthoofd wordt.

Totaalscore: 147

123. Sander Koopa (HS3)

Sander Koopalingsfan was vrij uniek. Daar is alles al mee gezegd. Hij heeft karakter, hij heeft een enigszins grappig personage, en hij gaat ook vroeg dood zodat we ons niet aan hem te hoeven ergeren. Daarmee heeft Sander wel iets achtergelaten in de arena en dat is ook dan wel weer prima.

Totaalscore: 150

122. Goomuin (HS3)

Weet je, dat hele stuk waar Goomuin en Kevin met walrussen zitten te spelen in HS3 is zo fucking random en mijn favoriete stuk in die Spelen. Ik weet niet waarom. Echt niet. Maar verder is Goomuin gewoon weinig interessants dus we zetten hem maar op 122.

121. Fisico (HS3)

Als je naam nog niet genoemd is en je bent van HS3 en je eindigde niet heel hoog ofzoiets, meldt je om in de rankings genoemd te worden. Fisico is nou niet een personage waar ik een heel pleidooi over kan geven dus dat doe ik ook niet. Doe maar lekker plekje 121.

120. Kevin (HS3)

IK HOU VAN KEVIN! Nu weet ik niet in hoeverre we de Op van HS3 als canon moeten beschouwen (niet om het bos-gedeelte Para, maar om het feit dat je alle tributen als reïncarnaties introduceerde), maar Kevin is een musicalspeler! En niet alleen dat: Kevin verdwijnt de hele Spelen om walrussen te trainen! Dat is zoiets wat ik ook zou willen doen als ik voor de HS geselecteerd zou zijn he. Gewoon lekker wegwandelen en walrussen trainen. Fuck de wereld. Kevin, ik wil je.

119. JSS (HS6)

Terwijl JSS een best wel belangrijke naam ofzoiets is in de TP-geschiedenis is dit de enige JSS die een Spelen heeft kunnen afmaken. Als je met je enige deelname de top 10 haalt (iets wat enkel gedeeld wordt door personages als Flappie, Duck en Nickmariourbanus, toch geen gek rijtje) dan ben je wss een toppersonage!... Oke nee eigenlijk niet. JSS is gewoon zo'n saai HS6 personage waar je nauwelijks liefde voor kan voelen, alleen overleeft ie het iets langer waardoor plek 181 ofzo niet mogelijk is. Ja ik stop maar gewoon en ga bidden voor een toffe JSS in de epiloog.

118. Tosti (HS8)

Tosti en Tuffie uit HS8 zijn allebei enorm intrigerend doordat ze allebei enorm vroeg sterven. Tuffie staat nog hoger dan dit (te hoog kun je zeggen, maar zoals ik al eerder zei, HS8 heeft om een of andere reden geluk met puntenaantallen) maar ook Tosti was best wel heel tof. Ulysses en Goomuin zien Tosti namelijk als een van de grote badguys in de arena. Doordat Goomuin en Ulysses hoofdpersonages zijn willen we gelijk ook alles weten over Tosti. Alleen gaat hij dood door een stuk groente en dan is het weer afgelopen. In navolging op HS14 Chris: zo makkelijk kunnen de sterkere tributen sterven. Het slachtfestijn bij de Hoorn van HS8 is daar gewoon een heel goed voorbeeld van, waardoor uiteindelijk vooral 'zwakkere' en slimmere personages blijven leven.

117. Lazerstraal (HS6)

In navolging op JSS zijn fantastische bondgenote!.. Mag ik nu stoppen met dit soort personages pls?

116. Lazerstraal (HS9)

Lazerstraal is aan het begin van de Spelen tamelijk bad-ass, met haar ironische moord op Fisico. Daardoor is ze nog best wel aantrekkelijk om te volgen, maar helaas is Lazerstraal niet heel erg consistent over de Spelen door en dat kost haar wat punten. Toch, HS9 heeft, buiten Fisico, voornamelijk best karaktervolle personages gegeven en Lazerstraal is er toch een van.

115. Para (HS14)

DIT IS EEN UNIEK MOMENT! HOEZO? NEE NIET OMDAT DIT DE EERSTE PARA IS DIE GEELIMINEERD WORDT (waardoor bijna iedere relevante naam ondertussen minimaal een eliminatie heeft). Para is het eerste personage wat voldoende gemiddeld haalt! Vanaf dit moment kunnen alle geëlimineerde personages als voldoende beschouwd worden. Dat gezegd hebbende: Para is best interessant ofzoiets. Lekker sarcastisch beschermertje. Helaas gaat hij vrij vroeg de pijp uit en wordt hij zodoende niet een goed personage. Toch, er zat hier meer in... ok verloren potentie i guess.

Totaalscore: 168

ik ga nu ff douchen en dan rank ik nog de personages met 180 punten er uit want dat zijn er veel.

Olivier Vanilla

Te veel dus binnenkort de laatste update tot de top 100 happy

para je krijgt pas jihawk-story als jij reageert op stevenstory

Prins Para Vanilla

Oke wtf HS8 Tuffie staat echt heel hoog, en je liefde voor Kevin is belachelijk. Verder: NEEEEEEEEE NIET FRUITSCHALER!

Steven story was intrigerend en ik wil graag het script van de film zodat ik het kan bewerken tot musical waarin ik dan een merhog speel ofzo oke nu JiHawk story graag

Prins Para Vanilla

update pls

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: