Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Olivier Vanilla rankt alle 216 de tributen!!!

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 4]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Oke, ik heb laatst alle 216 de tributen gerankt, net als Para. Speciaal voor de drie lezers die er zin in hebben! Ik heb echter een andere methode gebruikt, en ik ga iets minder uitgebreid ranken dan Para want... naja dat snap je vast ook wel :')

Ik geef een cijfer op een schaal van 0/10 voor de onderdelen:
Personage: Hoe interessant is het persoon zelf? Heeft hij/zij unieke karaktereigenschappen? Maakt het personage een goede ontwikkeling door? Is het karakter goed uitgewerkt? Heeft het personage realistische gevoelens/emoties? Is er consistentie te vinden in de acties van het personage?

Verhaallijn: Hoe interessant is de verhaallijn van het persoon zelf? Is het leuk om te lezen? Maakt het personage spannende dingen mee? Is zijn dood indrukwekkend?

Relevant: Is het personage relevant voor de verhaallijn van de Spelen zelf?

Ik geef over het algemeen een 10 als het personage briljant is uitgewerkt (lees: niet perfect, dat is immers onmogelijk), een 1 als het personage vrijwel niks is, en enkel een 0 voor een onderdeel als het personage niet klopt. Natuurlijk hangen de cijfers voor de onderdelen tot zekere hoogte samen: een personage met een interessant karakter heeft vaker een goede verhaallijn, en personages met een goede verhaallijn zijn vaker relevant voor het verhaal, niet relevante personages vaak ook geen goed uitgewerkte personages zijn, enz. De formule die ik toepas is:

Personage*verhaallijn*relevantie=Cijfer

De reden dat ik geen gemiddeld cijfer neem is omdat via deze formule all around personages er beter uit komen, terwijl personages met een hinderlijk/zwak punt harder gestraft worden hierop. Dit komt omdat deze personages vaak ook een hinderlijke rol hebben in het verhaal, en dus zo laag kunnen scoren maar wel een fatsoenlijk cijfer kunnen krijgen voor bijv relevantie. Ook komen personages die op een onderdeel hoog scoren maar de rest laag niet ineens onverdiend hoog. Dit betekent ook dat personages die een 0 scoren voor een onderdeel in totaal een 0 scoren, ongeacht hun andere cijfers. Dit komt omdat ze plotholes zijn. De cijfers worden niet bekend gemaakt (omdat die te makkelijk betwist kunnen worden), de totaalscores wel.

Bij deze ga ik vanaf nu beginnen happy. Mochten er nog vragen zijn, stel ze vooral!

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Olivier Vanilla

De eerste 17:

216. Fisico 2 (HS3)

Tja, over Fisico 2 kunnen we vrijwel niks kwijt. Ze heeft de hele Spelen in een zak gelegen. Echt bizar lang :'). Omdat dit vrijwel onmogelijk is, gezien de tijd die voorbij ging in Fisico 2's zakkenperiode, is ze buiten een waanzinnig zwak personage ook gewoon een plothole. 0 punten it is!

Totaalscore: 0

215. Jolien (HS3)

Ook Jolien voegde in haar tijd in de Arena vrijwel niets toe, en daarbij is ze een van de personages die op magische wijze van team wisselde. Doei.

214. Adje (HS8)

BOEM! De eerste verrassing in de rankings! Laten we eerlijk zijn: heel Adje's tijd in de Arena sloeg volledig nergens op. We weten allemaal dat Nick op zijn minst berucht was in zijn district, en niet alleen wannabe presentator (HS12). Adje moest op zijn minst dus weten dat Nick... stabiel is? Daarbij verzuimt hij op een bepaald punt Nick te verzuipen omdat hij 'dat onnodig vindt'. Sure. Om vervolgens doelloos vermoord te worden door Sushi en Chris, die Nick daarna niet vermoorden omdat dat dan wel doelloos blijkt te zijn... Tja. Adje is een vreselijke storingsfactor geworden, waar gewoon niet eens meer omheen geschreven kan worden zonder hem in het geheel uit het verhaal te schrijven, en haalt dus daarom een 0.

213. Sushi (HS3)

Sushi is natuurlijk niet een slecht personage, maar wel iemand die op magische wijze van team wisselt en vervolgens daar vermoord wordt. Een plothole waar niet meer om heen geschreven kan worden, waardoor hij op 0 punten eindigt.

212. Selletje (HS3)

Zelfde als Sushi, maar net een tikkeltje boeiender. Gvd, het begin van HS3 is door al die teamwissels dramatisch slecht :'). Helaas toch een 0.

211. Necrodeus (HS8)

De laatste in het lijstje 'Niet te ranken omdat het personage niet bestaan kan hebben'. Daarmee overigens ook degene waar ik het langste over heb getwijfeld om een 0 te geven op het onderdeel 'verhaallijn', maar helaas kan ik er toch niet om heen. Necrodeus zelf is eigenlijk het slachtoffer van een plothole rondom Nick, die gif steelt tijdens de training, en dat doodleuk toegeeft op televisie. Para noemde in zijn eigen ranking Necrodeus voornamelijk een gevalletje 'niet genoeg beschreven', misschien heeft hij gelijk. Maar op het moment is het gehele bestaan van Necrodeus gebaseerd op een fout tijdens het schrijven! Ik denk dat in een herschrijving Necrodeus nog een voldoende personage kan worden, maar nu moet ik hem helaas 0 punten geven.

210. Lennard (HS2)

Lennard ging dood, en niet door de tributen maar door mutilanten. Tja. 1 puntje omdat het op zich kan.

Totaalscore: 1

209. Fisico (HS9)

Ik heb besloten om van de personages met 2 punten Fisico het laagste te zetten, omdat hij in de beste Spelen zat. Hierdoor valt hij compleet uit de toon. HS9 had heel veel redelijke en goede personages, en om een of andere reden is Fisico totaal niet benoemd. Waarom? Had zijn naam niet op zijn minst eens genoemd kunnen worden? Dit is vreselijk zonde, en echt wel een minpuntje in HS9.

Totaalscore: 2

208. Sushi (HS6)

Vrijwel compleet nutteloos, maar op zich is hij nog vermoord.

207. SMF64 (HS6)

Ik vind het heel knap dat Para alle tributen een heel verhaal geeft, maar ik kan dat echt niet bij dit soort vreselijk slachtvoer. Het enige wat ik kan doen is een recept geven voor mijn hamburgers die heel lekker zijn, maar zelfs daar heb ik geen zin in.

206. Tuffie (HS14)

Ik heb Tuffie 3 punten op verhaallijn gegeven omdat ik hoop heb dat hij echt het hele speelveld wilde manipuleren maar dood ging bij de Hoorn, wat op zich wel een grappig verhaal zou zijn geweest. Maar goed, meer kan ik echt niet kwijt over dit slachtvoer.

Totaalscore: 3

205. Poke-fan (HS14)

Als ik Tuffie 3 punten geef mag ik niet Poke-fan minder punten geven, aangezien het praktisch hetzelfde personage is. Maar ehhhm... erg nutteloos, dus lekker laag.

Totaalscore: 3

204. Bandaka (HS3)

Veel van ons slachtvoer heet Bandaka. Daarom is het juist ook zo ironisch dat de Bandaka van HS14 wel heel hoog staat, maar goed, hier kan ik weinig mee. Een ongedeelde 204e plek! (:'))

Totaalscore: 4

203. SMF64 (HS2)

Ok dit is de zoveelste SMF die ik elimineer ik ga echt binnenkort dat hamburgerrecept posten. Heeft overigens als enige relevantie dat TG zijn spulletjes meeneemt en dat is de uiteindelijke winnaar. Welkom op plek 203.

Totaalscore: 6

202. TBJ (HS2)

Kansloze beroeps.

Totaalscore: 8

201. Dark Lisa (HS6)

Heeft ook geen echte rol binnen het verhaal, maar ja, voor ieder onderdeel een 2 scoren is al genoeg voor 8 punten.

200. YSF (HS2)

Ja, ik ga geen leuk personage op 200 zetten ofzo, want alles is redelijk statistisch bepaald. Dit is het laatste personage wat ik als echte troep zie binnen de HS-historie. Ook op ieder onderdeel een 2.

Wss ga ik de volgende keer door al het andere slachtvoer heen!

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Tja, Necrodeus staat imo écht te laag. Met de rest kan ik het moeilijk oneens zijn.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Wat Para zegt: op Necrodeus na kan ik mij goed in deze ranking vinden. Het verbaasd mij overigens wel dat er geen HS2 Roosjuh tussen staat, die zou bij mij niet eens in de top 200 komen Razz .

Btw, naast karakter, verhaallijn en relevantie vind ik achtergrond ook een belangrijke factor die waarde geeft aan een personage. Misschien valt dat bij jou onder karakter, dat kan natuurlijk, maar het viel mij gewoon op.

Profiel bekijken

Olivier Vanilla

Achtergrond is voornamelijk een deel van de verhaallijn Wink. Wat deze achtergrond toevoegt aan het karakter, is weer personage.

Olivier Vanilla

Oke, laat ik nu gelijk maar verder gaan. Lekkere slachtvoer update! Verwacht weinig leuks, tenzij je houdt van droge omschrijvingen.

199. Roosjuh (HS2)

Ik... begrijp zelf ook niet helemaal waarom ik Roosjuh nog 3 punten heb gegeven op personage. Mss omdat ze beroeps is? Een mooie 199e plek, en dat is exact dezelfde plek als dat Para haar heeft. Goedzo!

Totaalscore: 12

198. Raceneus (HS6)

HS6 slachtvoer wint nooit de voordeel van de twijfel.

197. Rinus999 (HS2)

Ik heb Rinus999 puur 3 punten gegeven omdat hij op een koe lijkt. Ik bedoel, dat is toch een heerlijke omschrijving :'). Het doet mij denken aan de ouderwetse 'Jeweetwel'-dingen op de Xat, en dat verdient sowieso mijn liefde. Verder is Rinus kut.

196. UNF (HS8)

Het doet mij pijn om vreselijk slachtvoer als UNF boven Necrodeus van dezelfde Spelen te zetten, maar UNF is natuurlijk geen plothole. Wel vrij nutteloos slachtvoer, en dat is niet veel beter.

195. Chris (HS4)

Na 20 eliminaties nu toch de eerste van HS4! Voor een oude Spelen zeker niet gek, zeker als je je bedenkt dat verder enkel 12 en 15 nog in de running zijn. Maar verder is Chris een vrij zwak personage, maar HS4 had gewoon meer personage-ontwikkeling dan HS2 en was voornamelijk sfeervoller dan HS6. Dan is plek 195 niet zo zeer onlogisch.

Totaalscore: 18

194. Goomuin (HS4)

Het enige voordeel aan Goomuin was dat hij geen dikke dokter was die wegens zijn vetkwabben mensen kon genezen. Nutteloos.

193. WF100 (HS4)

Tja, Windowsfan is geen Duck, Flappie of NMU. Niet alleen in personage, ook als lid op het forum ofzo. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, maar ergens voel ik toch dat dit verloren potentie is. Bij deze de laatste van een reeks HS4 personages.

192. Sushi (HS2)

Ik vergat Sushi zojuist :')

191. UNF (HS2)

Ook UNF is een volledig shitpersonage die net zo goed nooit had hoeven mee doen... behalve een klein dingetje. Hij is vermoord door het 'Roest Zacht'-mest. Hetzelfde mes wat een rol speelde in fucking HS12. Serieus, ik hou van het idee van dit mes. En daarom hou ik ook van UNF. Het maakt hem relevant.

Totaalscore: 20

190. Roosjuh (HS14)

'Bange trut aan de beroepstafel.' Is dit een soort vage referentie naar HS2? Anyhow, kutpersonage, dus laag.

Totaalscore: 24

189. Raceneus (HS4)

Ugh eigenlijk herinner ik mij Raceneus niet echt. Blijkbaar gaf ik hem een 4, een 3, en een 2. Zal wel kloppen I guess?

188. Bandaka (HS2)

Personages die in een ravijn flikkeren omdat ze dom zijn zijn sowieso grappig.

187. Goomuin (HS6)

Een 3 voor ieder onderdeel! Lekker All-around, Goomuin! Het valt mij op dat alle Goomuins kut zijn. Enkel HS8 Goomuin staat hoog, met de volgende Goomuin zit er echt 100 plaatsen verschil ofzo.

Totaalscore: 27

186. YSF (HS3)

Stiekem heb ik YSF op het onderdeel personage en verhaallijn nog best wel hoog gegeven, maar ik kan echt niet om een 1 wat betreft relevantie heen, wat hem toch wel laag zet. Toch is dit een van de meest komische personages ooit. Uit angst voor alles gaat hij te vroeg van zijn plaat af, waardoor hij ontploft. Wat een sukkel ben je dan :'). Was wel mooi geweest als dit met een fucking Flappie was gebeurd ofzo. Flappie be like "MUHAHAHA IK GA WRAAK NEMEN OP TUFFIE EN OP PARA EN *boem*". Oke, plek 186 it is.

Totaalscore: 30

185. Chris (HS2)

Ja weetje ik heb niet zo veel zin in dit soort personages ranken nu.

Totaalscore: 32

184. Roosjuh (HS3)

Bij twijfel is Roosjuh het slechtste. Feit.

Totaalscore: 36

183. Bandaka (HS6)

Bij twijfel en het is geen Roosjuh, dan is HS6 het slechtste. Feit.

182. Adje (HS4)

In een van Sushi's artistieke verhaaltjes die lijken op Nederlands, maar het toch niet helemaal zijn, is Adje het enige personage die daadwerkelijk sterft. En op wat voor manier zeg :'). Maar ja, ik weet niks over Adje dus doe maar laag.

181. Leticia (HS8)

Leticia herinner ik mij maar al te goed: de beruchte bondgenoot van Lennard! Lennard hebben we vrijwel de hele Spelen niet gezien, en was zeker een personage met potentie als dat wel zo zou zijn. Leticia is uiteraard hierdoor ook interessant, maar ernstig karakterloos. Ik kan niet anders dan heel weinig punten geven, maar toch heb ik het idee dat Leticia meer was dan ze uiteindelijk is geworden.

180. Lazerstraal (HS12)

HS12 IS GENOEMD!!!! Ja, Lazerstraal staat onder UNF en Jihawk. Ze is ten eerste enorm hinderlijk, en het is maar goed dat ze vroeg is gestorven: dat kwam door haar eigen domme zelfoverschatting. Niet alleen dat, ze is ook een plothole (waar overheen geschreven kan worden) doordat WM haar heeft vermoord, die vervolgens in traumastand schiet wegens de kills op DL en Flappie... maar niet wegens Lazerstraal. Al met al een zwak personage, die hierdoor erg laag komt te staan in mijn rankings.

Totaalscore: 40

179. Dobbelsteen (HS6)

Het is vrij ironisch dat Dobbelsteen niet zo laag staat, ondanks dat hij de eerste dode was in een Spelen die gewoon kut was. Dit komt voornamelijk omdat Dobbelsteen de veroorzaker was van een domino-effect (lol dobbelsteen domino) in de Spelen zelf, en daardoor enigszins relevant was en ook nog een verhaallijn had. Maar goed, karakterloos dus meer dan 179e gaat mij niet lukken.

Totaalscore: 40

178. Indiaantje (HS4)

Ja Jihawk heeft kutnamen in de meeste OP's :'). Bedankt woordcensuur ofzo! Van alle Jihawks, Indiaantjes en Hiawatha's is deze Jihawk duidelijk de saaiste wegens zijn vroege dood. Jammer, want het was best wel verloren potentie.

Totaalscore: 45

177. Dark Lisa (HS12)

Om eerlijk te zijn heeft HS12 best wel een flinke groep matige personages, en Dark Lisa was daar zeker een van. Het voordeel was dat de meeste kutpersonages op tijd dood gingen. HS12 ging dood omdat WM dat wilde ofzoiets en ze had vrijwel niks gezegd ofzo. Ja dit was gewoon een heel erg saai personage, maar wegens de aftermath die het op WM heeft achtergelaten, wat wel een van de beste personages ooit is, staat ze niet zo laag.

Totaalscore: 45

176. Koops (HS6)

Tja hij gromde ofzo. I dunno, HS6 is altijd in het nadeel maar op zijn minst was ie uniek.

Totaalscore: 48

175. Oshi (HS6)

Oshi is een kort stukje comic relief, en dat is altijd wel iets wat ik waardeer. Hij gaat gewoon dood omdat de wereld hem haat, en het hele verhaal is eigenlijk een martelverhaal. Op een bepaalde manier de voorloper van HS9 Lucoshi en HS14 Lucoshi, en dat waardeer ik.

174. Goomuin (HS12)

Goomuin is echt mijn slechtst bedachte personage ooit ofzoiets. Het meest ironische was dat Goomuin uit HS9 totaal vergeten bij mij was, dus blijkbaar kwam ik echt op exact hetzelfde personage bij Goomuin als jullie bij Hs9. Maar serieus, het is natuurlijk een strontvervelend ventje in het minder interessante gedeelte van Team Blauw. Je bent echt debiel ofzo als je je sterkste teamgenoot achterlaat waardoor hij makkelijk vermoord kan worden omdat je hem niet mag ofzo. Anyhow, vreselijk personage, wel een beetje relevant, maar fuck Goomuin.

173. Lennard (HS14)

Geen HS6 en geen vetkwabdokter brengt je blijkbaar verder dan je zou denken.

172. Lucoshi (HS14)

Een inside-joke bracht Lucoshi nog tot deze plek, maar eigenlijk slaat het nergens op dat ik hem nog op 172 zet. Toch, het beeld wat ik mij bij Lucoshi vorm is awesome. Het is een grote neger, duidelijk uit een achterstandswijk, levensgevaarlijk... stiekem verloren potentie. Maar hij heeft geen verhaallijn of relevantie ofzo dus hoger dan dit kan ik hem niet brengen.

171. Lazerstraal (HS15)

En de 46e eliminatie is de eerste van HS15! Lazerstraal is ironisch genoeg de eerste afvaller van HS12 en HS15, wat mss wel de beste Spelen zijn. Maar goed, Lazerstraal is extreem vervelend. Nogmaals, ze jankt over het eten. In de Hongerspelen. ZE JANKT OVER ETEN IN DE HONGERSPELEN. Het was wat immoreel geweest, en ik heb moraliteit hoog in het vaandel als het om de Spelen gaat, maar Lazerstraal had net zo goed overboord geflikkerd kunnen worden door haar team. Zelfde resultaat. Gelukkig schiet Dark Lisa haar dood als Leticia speciaal eten voor haar haalt en dat is dan wel weer grappig.

170. UNF (HS12)

Ik eindig deze update met een personage wat ik wel waardeer. UNF heeft vrijwel geen personage, vrijwel geen relevantie, maar is toch een mooi gedeelte aan de verhaallijn van Team Geel. Immers is het falen van TG en Ulysses cruciaal in de dood van UNF (die anders toch wel dood ging), wat hem een veelbesproken onderwerp maakt binnen dit team. Uiteindelijk is hij zo een deel van een van de beste verhaallijnen aller tijden in de imo beste Spelen aller tijden, waardoor ik hem toch puntjes moet geven. Maar niet heel veel.

Totaalscore: 54

Nou dat was deze update Schatje. Geniet er van enzo

Prins Para Vanilla

Kun je een overzicht plaatsen van wie er nog in zit? Zo op het eerste gezicht zijn Hitomi uit 3, Koops uit 8 en JiHawk uit 12 degenen die ik mis.

Olivier Vanilla

Kan er zo naar kijken. Echter, Jihawk staat vrij hoog omdat 'All-around slachtvoer' ofzoiets, Koops is denk ik de volgende en Hitomi's krijgen bij mij onbewust een streepje voor ofzo

Prins Para Vanilla

HS8 koops hoger dan Lucoshi en Leticia is onbegrijpelijk. HS12 JiHawk is altijd overrated geweest door jou omdat jij een beeld bij hem hebt dat niet canon is. Ik hou zelf ook van HS3 Hitomi maar objectief gezien is ze gewoon veredeld slachtvoer.

Ik ga zo trouwens ns kijken in hoeverre onze rankings verschillen. Iedereen die jij geëlimineerd hebt heb ik ook al geëlimineerd, dus is wel leuk om te kijken op welke positie ze in beide rankings geëindigd zijn.

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik vind HS12 Jihawk wel een leuk personage. Ik ben in ieder geval blij dat hij hoger staat dan Lazerstraal uit dezelfde Hongerspelen. over HS3 Hitomi heb ik mijn twijfels, en HS8 Koops had er wat mij betreft allang uit gemoeten. Maar goed, verschillen.

Para schreef:HS12 JiHawk is altijd overrated geweest door jou omdat jij een beeld bij hem hebt dat niet canon is.
Zelf heb jij HS9 Fruitschaler opvallend hoog staan, terwijl hij in essentie ook niet meer dan veredeld slachtvoer is. Hij ging dan wel niet meteen dood, maar hij werd in ieder geval zelden genoemd. Dat komt ongeveer op hetzelfde neer Razz .

Profiel bekijken

Olivier Vanilla

Zoals ik al zei, Jihawk heeft zijn hogere plek te danken omdat hij gunstig er uit komt door de manier van beoordelen. Ik kon geen onderdeel onder de 4 zetten bij hem, wat hem toch op een behoorlijke plaats zet (reken maar om: 4x4x4=64>UNF met 58 punten). Dat maakt hem simpelweg beter dan de verhaallijnloze en nog minder relevante Lazerstraal in mijn beoordeling.

HS8 Koops heeft wss gewoon mazzel omdat ik zijn verhaallijn grappig vind en ik hem onbewust toch een uniek personage in mijn hoofd heb gegeven wegens zijn naam.

Olivier Vanilla

Para update maar niet maar ik ga gewoon verder

169. Koops (HS8)

Ik begin te twijfelen of ik bij HS8 niet overdreven gul ben geweest want Koops stond oorspronkelijk nog hoger dan dit, maar goed, dat sloeg eigenlijk nergens op. Toch blijf ik fan van Koops zijn toch wel komische verhaallijn. Wanneer we denken dat de volgende maniak-Koops met een bijl geboren wordt... vermoordt Tuffie hem gewoon even rustig. Mooi einde, leuk verhaal, maar eigenlijk veel te weinig om hem al op plek 169 te zetten. Alsnog, bij deze. Sommige personages hebben gewoon geluk.

Totaalscore: 60

168. Selletje (HS4)

Eigenlijk hetzelfde als Adje uit diezelfde spelen, maar op zijn minst was er geen haiku voor nodig om haar dood te schrijven.

167. Hitomi (HS3)

Ik ga het gewoon zeggen: Hitomi uit HS3 is verloren potentie geweest. Ze is duidelijk een manipulatieve bitch, en een soort voorloper op HS12 Noemie (oke dat is niet per se positief) en voornamelijk begin-HS15 Hitomi. Onvriendelijk, onsympathiek, het is jammer dat ze zo vroeg dood is gegaan. ALL-STAR SPELEN PLOX!!@1

166. STNF (HS2)

Ik las de verhalen over STNF bij Para's ranking en ik dacht: "Wtf voor vaag personage is dit". Bleek dat dit mijn eigen personage was. Pre-HS8 waren mijn verhalen sowieso niet al te best, maar goed, STNF is op zich wel komisch verder. Het is ook echt mijn eerste echte creatie ofzoiets, en daarom wegens nostalgische overwegingen 60 punten.

165. T.G. (HS6)

Een saaie TG die wel een typische saaie TG is in een saaie HS. Hoe moet ik hier veel punten aan geven . Een mooie 4 voor ieder onderdeel is het gevolg.

Totaalscore: 64

164. Boos indiaantje (HS6)

Tja, 'Boos Indiaantje' (oftewel Jihawk) was een best wel tof personage nog in HS6. En toen ging hij alweer dood. 6 personage-punten heb je weinig aan als je absoluut niet relevant bent in het verhaal. Jammer, jammer. Past wel tussen alle Jihawks, wat gewoon bijna altijd stoere personages zijn.

Totaalscore: 72

163. Watermeloentje (HS6)

Gelukkig lieten we personages als WM wel lekker in leven! Eigenlijk is het wel ironisch, Para noemde het een van zijn meest gehate personages ooit (waar hij ook een hele roman over heeft geschreven met een grotere lengte dan HS1 bij elkaar) en zette hem nog op 131 ofzo. Bij mij valt hij 32 plaatsen lager, terwijl het een WM is. En ik hou over het algemeen van WM's! Para heeft eigenlijk alles al verteld over wat volgens hem een van de ergste personages ooit is, dus het enige wat ik ga doen is vertellen waarom hij bij mij nog lagers staat.

WM is gewoon een paperclip, met een redelijk relevante rol in de Spelen. Dat zegt de TV-zender tenminste, want WM heeft vrijwel geen rol. Toch houdt hij het uit tot de laatste 10, waar hij besluit Ulysses te vermoorden. Dit is allemaal geschreven door een vreselijk dramatische schrijver (o wacht) en zo ontpopt WM, met zijn bondgenootschap met de Para van die Spelen, zich tot een van de grootste anti-climaxen ooit. Zijn nog redelijke punten voor relevantie worden dan ook volledig gecompenseerd met lage punten voor zijn saaie personage en zijn vreselijke verhaallijn. Jammer, maar meer dan 72 punten gaat het hem niet worden. Ga eens na: een WM die bij mijn rankings lager staat dan fucking Henk Spermatank en Tosti (HS14)... dat is niet best.

162. Fisico (HS2)

Wat ons brengt bij het volgende vreselijke personage. Er komen nu steeds meer personages langs die een voldoende halen voor relevantie, maar laag voor de rest, en dat zijn meestal de grootste misbaksels. Fisico is daar een van. Ugh, een onsamenhangend personage die maar gewoon gebruikt werd als er een naam nodig was. Fisico wisselt meer van personage in een korte tijdspan dan WM uit HS9, en dat is een pijnlijke vergelijking. WM was verder op haast alle fronten een perfect personage, en Fisico absoluut niet. Bagger.

161. Mario99 (HS14)

De humor achter Mario99 is dat hij net zo autistisch is als zijn naamgenoot op Toadplaza. En nee, ik was Mario99 niet, en ik ben het ook nooit geweest. IK WEET HET NIET OK.

Totaalscore: 75

160. Tosti (HS6)

Ah, een Tosti. Ooit hebben we gezamenlijk besloten ofzo dat alle Tosti's tyfuspersonages zijn, en deze Tosti is hier nou niet echt een uitzondering op. Gelukkig gaat hij lekker snel dood, en daar kunnen nog veel Tosti's wat van leren.

Totaalscore: 80

159. Hitomi (HS4)

ja ik weet dat dit niet veel was ofzo maar ik wil gewoon dat hitomi terug komt op tp

Totaalscore: 80

158. Sel (HS6)

Dit was ook zo'n personage wat niet relevant was, maar ze was wel heel leuk! Gewoon je kleren uitdoen, paddo's eten en iets over revoluties schreeuwen, dat is pas goed slachtvoer. Het is maar goed dat niet ieder personage zo ten onder gaat, maar voor deze keer accepteer ik het.

Totaalscore: 90

157. SM64 (HS4)

Weer SMF/Poke-fan-slachtvoer, met een speciaal randje er aan. Weliswaar stierf SM64 vroeg, in de finale heeft hij een compleet achtergrondverhaal gekregen. Een groter gevalletje 'een personage belangrijk maken na zijn dood' bestaat er bijna niet. Doordat de finale het best geschreven verhaal is in die Spelen (en de saaiste, lol) geeft het hem een laagje diepte die bijna op HS12 niveau staat. Maar goed, verder weten we niks van hem, dus de top 150 wordt het hem niet.

156. Roosjuh (HS15)

Ugh, dit is zo'n personage die ik al 50 plekken eerder had willen elimineren. Enfin, Roosjuh dus. Roosjuh is een ironisch eerste slachtoffer die alle trekjes van een vervelend personage met zich meedraagt. Ze is nieuwsgierig, irritant, feministisch en heeft een waarschijnlijk niet zo boeiend achtergrondverhaal. Vervolgens maakt ze deel uit van het Team Zilver verhaal, waar ze nog steeds een irritant kutwijf is. Maar wel een personage wat er tussen past. Het grootste probleem van Roosjuh is eigenlijk de weinige aandacht die het team schenkt aan haar dood, maar misschien zegt dat ook wel alles.

155. Jihawk (HS12)

Wat Jihawk uiteindelijk de bijna beste eerste dode maakt. Jihawk zijn dood past feilloos binnen het verhaal van Team Blauw en in de clusterfuck die WM heet. Ironisch genoeg had WM moeten sterven bij de Hoorn om Noemie een plek binnen team Blauw te geven, maar uiteindelijk is Jihawk het slachtoffer wegens een 'buitenkansje'. Gevolg? Jihawk zijn dood leidt een van de beste verhaallijnen ooit in. Wanneer WM in de finale de stem van Jihawk hoort via een jabberjay, lijkt deze ironie nog verder te gaan. Jihawk heeft namelijk nog echt het gevoel gehad dat hij ver zou kunnen komen in de Spelen (samen met WM), maar uiteindelijk sterft hij nog eerder dan de zwakste tributen. Jihawk was de 1e dode, WM was de winnaar. Ai.

154. Raceneus (HS12)

Ik ben wel genoodzaakt Raceneus iets hoger te zetten dan Jihawk, ondanks dat zijn rol in de Spelen redelijk verwaarloosbaar was. Aan de andere kant maakte hij deel uit van Team Geel en Ulysses zijn heerlijke fuck-ups, maar toch wisten we eigenlijk vanaf het begin al dat Raceneus niet zou winnen ofzo. Ja hij was dik en hij had een goed geheugen. Daarmee had hij misschien WM wel in een zwaardgevecht rond een kleine arena bij de kokende lava kunnen verslaan. Misschien.

Totaalscore: 96

153. Dark Lisa (HS8)

Dit is weer zo'n tribuut waar ik niet een heel verhaal over wil ophouden. Ze introduceerde Fisico (en Fisico is awesome), ze vermoordde een van de sterkste tributen in de Arena met een stuk groenten en heeft zo een duidelijke rol in het verhaal van HS8 die je moeilijk weg kan snijden. Dark Lisa is het eerste personage met 100 punten wat geëlimineerd wordt hierdoor.

Totaalscore: 100

152. Chris (HS9)

Even voor de duidelijkheid: dit is pas de tweede eliminatie van HS9. Goed gedaan, mensen die in het begin van HS9 hebben geschreven! HS9 voelt nog steeds als de langste Spelen tot dusver aan, en Chris had hier ook wel een rolletje in. Maar toch, de top 150 ga je er niet mee redden.

151. Goomuin (HS9)

Zie Goomuin van HS12 maar unieker en iets boeiender. O, Goomuin was, in tegenstelling tot zijn dubbelganger in HS12, wel degelijk een goed mens. Hij huilde om de dood van zijn teamgenoot. Lief!

150. Tosti (HS14)

AAHAAHHAH
AHAHAHAWHHWAHAH
WHAHAHWHWHAHA

Wat is het heerlijk om iemand als Tosti op een mooie plek als nr 150 tegen te komen! Een mooi moment om mijn laatste afzeikstuk te schrijven van de dag. Ik heb het al vaak beschreven, maar ik doe het lekker nog een keertje: Ik haat Tosti. Ik haat hem echt. Niet de echte Tosti hoor (Schatje), maar deze Tosti... het interessante aan beroepstributen is dat ze vaak gemene figuren zijn, of op zijn minst niet sympathiek ingesteld, met een teveel aan kracht. Selletje, Jihawk, Bandaka en Sushi voldoen perfect aan die omschrijving. Tosti niet! Tosti is gelukkig wel lief voor zijn medemens! Daarom besluit hij, samen met Raceneus, Jihawk niet te vermoorden wanneer dat kan. Lekker bezig Tosti! Zijn verhaallijn is echt een opeenvolging van oninteressante gebeurtenissen. Serieus, als je zou zeggen dat de verhalen over Tosti storylines van Nijntje of Kabouter Plop zouden zijn, dan geloof ik dat. Wat er allemaal met Tosti gebeurt staat ook zo totaal los van de verhaallijn in HS14. Echt, laat hem uit de Spelen, en er verandert echt niks. Zelfs het feit dat hij een van de meest awesome doden ooit heeft kan hem niet redden. Fuck Tosti, echt.

Totaalscore: 112 punten te veel

Ok dat was hem Schatje

Prins Para Vanilla

Lol wauw tegelijk een update!

Ik ga zo lezen, wilde gewoon even dit zeggen

Prins Para Vanilla

Oké, grotendeels kan ik me vinden in je lijst. Het is ernstig bevredigend om HS6 WM zo laag te zien, je slaat de spijker precies op de kop wat HS3 Hitomi betreft, ik kan je redenering enigszins volgen wat HS12 JiHawk betreft, ik ben bij dat HS9 op de een of andere manier als enige Hongerspelen slechts 1 tribuut in de bottom 60 heeft staan, maar....

HS4 Hitomi verdient beter dan dit. Lees haar verhaaltje nog eens. Lees het! Ik weet het, ik begrijp het, ik was ook lange tijd een ongelovige, iemand die dacht dat Hitomi niets was. Maar ik heb het licht eindelijk gezien, en mijn leven is er zoveel beter van geworden! Omarm HS4 Hitomi, en geef haar de top 120 plaats die ze verdiend! Zeker van jou als die-hard Hitomi fan had ik meer verwacht! Je hebt HS2 Hitomi hoger staan! HS2 Hitomi, een beroepstribuut die wel lief is voor haar medemens en verder voornamelijk bewusteloos van een brug af flikkert!

O en waar the fuck is HS9 Sushi als Chris en Goomuin al wel geëlimineerd zijn?

Olivier Vanilla

Ja sorry van HS4 Hitomi maar ik heb écht niks met haar . En srs verder staan al mijn Hitomi's bizar hoog. Behalve HS4.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: