Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Para rankt alle 216 tributen

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 13 van 13]

181 Re: Para rankt alle 216 tributen op wo 06 apr 2016, 00:15

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Misschien ben ik niet zo'n grote fan van NMU als jij, maar ik vind hem nog steeds een meer dan waardig personage en ik begrijp hoe belangrijk hij is geweest voor latere Hongerspelen. Hij was uiteraard het personage dat het twist-element introduceerde, wat met uitzondering van HS9 in alle navolgende Hongerspelen gebruikt werd. Ik vind het jammer dat ik nooit aan HS8 heb meegewerkt, want dan had ik die twist ook persoonlijk kunnen meemaken.

Wat ik ook leuk vind aan NMU is dat hij af en toe de vierde wand doorbreekt: op de momenten waarop hij voor presentator speelt lijkt hij de lezer direct aan te spreken, wat hem in nog een ander opzicht uniek maakt. Over zijn komische factor ben ik het eveneens wel met jou eens. Het enige waar ik mij bij hem aan erger zijn de stukjes met Adje en de moord op Jihawk.

Profiel bekijken

182 Re: Para rankt alle 216 tributen op wo 06 apr 2016, 12:59

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
weet je eigenlijk is het best grappig want dat stuk met jihawk en nick is niet eens zo'n grote plothole. een plothole is pas een probleem als het gewoon echt niet had kunnen gebeuren en deze gebeurtenis best relevant is voor het verhaal. het is dus inderdaad niet een grotere plothole dan wm die lazerstraal dood maakt maar het probleem van dat was dat er geen aandacht meer aan besteed werd en bij jihawk en nick zaten de schijnwerpers er vol op ofzo. i dunno.
laten we zeggen: puur in CONTEXT is het best wel een leuk personage maar ik vind nog steeds dat hij iets te hoog staat. de komische factor was anderzijds wel belangrijk. normaal worden grappige dingen geforceerd binnen de Spelen maar dit was gewoon oprecht leuk.

ik ben benieuwd wie er op 1 staat!!12311

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

183 Re: Para rankt alle 216 tributen op vr 27 mei 2016, 15:41

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
2 - Ad Venture (HS14 - 1e)

Dit was het dan. Het einde van zijn Hongerspelen. Hij wachtte op de messteek, maar die bleef uit. In plaats daarvan hoorde hij een stem: “Blijf staan waar je staat, chikita!”, gevolgd door JiHawk, die kreunend mompelde “O nee, niet díe malloot!” Necrodeus opende zijn ogen, en zag een derde tribuut zijn kant op komen. Het was een jongen met lange, blonde haren, met een bandana om zijn hoofd en een sabel in zijn hand. Necrodeus herinnerde zich hem nog vaag van de Trainingen. Als hij het zich goed herinnerde, heette deze jongen Adje.

<3 <3 <3

Oké, laat ik allereerst eventjes beginnen met een kleine ontstaansgeschiedenis van Ad Venture. Het allereerste personage dat ik bedacht voor een Hongerspelen, was Para in Hongerspelen 2. Hij was mijn voornaamste focus tijdens het schrijven van HS2. Een mysterieuze tribuut, die ogenschijnlijk onverslaanbaar was. Een badguy, maar niet per sé de main badguy. Eerder een gevaarlijke, mysterieuze tribuut die wat op de achtergrond verkeerde, grotendeels buiten de belangrijkste verhaallijn stond en daardoor zomaar ongemerkt de finale had kunnen behalen.

De eerstvolgende individuele Spelen, HS6, introduceerde ik 2 voorname personages: Para en Ulysses. Beide redelijk mysterieuze personages, geen echte badguys maar ook geen echte goodguys. Para was iemand die zich grotendeels buiten de rest hield, slechts af en toe ineens tevoorschijn kwam om een van de zwakkere tributen te redden uit handen van de sterkere tributen, in de hoop zo gemakkelijk de finale te behalen tegen een zwakke tegenstander. Ulysses was een excentriek persoon, die eigenlijk door niemand echt als bedreiging werd gezien, ondanks dat hij meerdere moorden pleegde en duidelijk een strategisch spel speelde.

HS8 had wederom enkele pogingen om dit type personage te creëren. JiHawk, SM64, zelfs NMU… Maar na de Hoorn schreef ik eigenlijk nauwelijks mee met HS8 dus er kwam weinig van terecht. HS12 besteedde ik eventjes aandacht aan Baby Krabs, maar die werd direct daarna om zeep geholpen door WM dus ach.

En toen kwam HS14. Nog steeds had ik dat idee in mijn hoofd. Een half goodguy/half badguy, heel mysterieus, ogenschijnlijk onoverwinnelijk, die altijd en overal tevoorschijn kon komen, niet nauw betrokken was bij de verhaallijn maar stiekem de volledige regie over de Hongerspelen in handen had, die meerdere bondgenootschappen sloot en deze ook zonder moeite weer verbrak, en uiteindelijk een zwakke goodguy mee zou loodsen naar de finale waar hij makkelijk zou winnen. Zie daar Ad Venture.

“Wat wil je?” vroeg Selletje geïrriteerd. Adje keek Selletje smeuïg aan. “Ik wil jouw, schatje!” Selletje rilde, en JiHawk keek geïrriteerd. “Donder op, Adje!” Adje’s gezicht vertrok. “Laat die jongen met rust, of ik rijg je aan mijn Sabel!”

Maar wat Ad Venture extra leuk maakte, was natuurlijk zijn karakter. Zie je, Ad Venture is… Raar. Gewoon heel erg apart. Ik weet niet hoe ik hem moet omschrijven. Flamboyant achtig? Hij was gewoon Ad Venture.

“Waarom heb je mij gered?” Adje, die tot dat moment nog achter Selletje aan staarde, keek naar Necrodeus. Hij lachte. “Jij en ik, de laatste twee. Dat klinkt als een goed plan, toch?”

In mijn hoofd was Ad Venture al direct een top 1 personage, maar ik had geen idee hoe hij zou worden als ik over hem zou gaan schrijven. En in het begin leek ook nog niet iedereen even enthousiast over hem te zijn, dus die angst was niet volledig onterecht.

Adje staarde over Necrodeus’ schouder. “Zeg, wat denk jij? Zouden we die herten kunnen eten?” Necrodeus keek om, en zei toen geïrriteerd: “Dat zijn geen herten, het zijn antilopen!
Hippotragus niger, ook wel Zwarte Paardantilope of Sabelantilope genoemd.” Adje wuifde Necrodeus’ opmerking weg. “Jaja, héél boeiend Professor. Maar kunnen we ze eten?” Necrodeus keek geërgerd. “Ze behoren tot de zeldzaamste antilopesoorten ter wereld!” Adje keek blij. “Dus dat betekend dat er veel op ze gejaagd is, en dát betekend dat we ze kunnen eten! Let’s go, professor!”

Ja ik heb echt moeite met Ad Venture beschrijven weet je. Hij is een personage wiens bestaan voor minstens 99% te danken is aan het feit dat ik een personage wilde creëren dat mijn favoriete personage allertijden zou worden dus basically heb ik bij vrijwel alles wat hij doet en zegt niet veel meer te melden dan heel veel hartjes ofzo.

“Ik ben trouwens Necrodeus. En jij bent Adje, toch?” Adje lachte. “Zo heeft min moeder me ooit genoemd, ja. Maar iedereen noemt me Ad Venture, omdat ik dol ben op avontuur!” Necrodeus keek verbaasd. Hij had werkelijk niemand Adje Ad Venture horen noemen tijdens de trainingen. “Wie noemen jou zo?” “Nou, ik. En jij hopelijk. En binnenkort de hele wereld!”

Bekenning: De naam Ad Venture was grotendeels zodat, in een eventuele All-Starspelen, 2 Adjes aanwezig konden zijn. En deze quote is goud btw.

Op dat moment kwam Adje grijnzend achter een boom vandaan. “Kijk eens aan! Lekker lichaam, Selletje!” JiHawk zuchtte. “Wat moet je, Venture?” “Ik heb een voorstel.” zei Adje grijnzend. “Wij drieën, de laatste drie! Dat klinkt als een goed plan, toch?”

<3

“Ha professor! Ik zocht je al! Waarom ben je-“ Adje keek met grote ogen naar het schouwspel voor zich: de lichamen van de Cheetah en Para, en Necrodeus die daar tussen zat. “Whoa, heb jij dit gedaan? Misschien heb ik je onderschat professor!”

<3

'He, chikita's! Hoe brengt onze artillerie-eenheid het er vanaf?'
Bandaka kijkt woedend om. 'Stomme idioot! Je brengt me uit mijn concentratie! Ik probeer hier iemand neer te schieten en jij...' 'Oh jee, wat een schande!' onderbreekt Adje hem. 'Dat was absoluut niet bedoeling. Wil je dat ik het goedmaak door het schot voor jou te nemen?'

<3

‘Er is helemaal niks verknald, Banda-boy!' antwoord Adje. 'Ik heb dat geweer niet horen knallen. Jij wel?'

<3

Adje grinnikt. ‘Jullie en ik, de laatste drie. Dat klinkt als een goed plan, toch?'

<3

Adje kijkt verwonderd. 'Wat een vreemde theorie is dat zeg! Van wie heb je dat gehoord? Je vader?' Bandaka verstijft bij het woord 'vader'. Die zou hij natuurlijk ook moet hebben, maar ook daarvan kan hij niets terugvinden in zijn geheugen. 'Gewoon, van iemand...' brengt Bandaka twijfelachtig uit. Adje schiet in de lach. 'Dat lijkt mij een uiterst betrouwbare bron, Banda-boy! Maar goed, als wij nu afspreken met z'n drieën over te blijven, dan moet Lazerstraal ook een keer dood. Hebben we dan een akkoord bereikt?' 'Ja, we hebben een akkoord bereikt!' zegt Sushi in Bandaka's plaats. 'Prima!' zegt Adje. 'Dan peer ik 'm maar weer eens, jongens. Zorg er de volgende keer voor dat je niet afgeleid wordt!'

Ja sorry maar Ad Venture is nu eenmaal niet een personage waar ik veel diepzinnigs over kan zeggen. Je kunt het beste gewoon achteroverleunen en van de Ad Venture experience genieten <3

“Adje!”
Adje keek geïrriteerd.
“Wat had ik nu gezegd? E naam is Ad Venture.”

<3

Hij zag Adje fronsen.
“Dus Para en Hitomi willen dat Lazerstraal wint? Lijkt me niet echt een ideale situatie, professor. Dat betekend namelijk dat wij eerst dood zullen moeten.”

<3

Adje knikte begrijpend.
“Weet je wat? Ga jij op zoek naar Hitomi, dan zorg ik er wel voor dat die twee mafkezen Lazerstraal niet te pakken krijgen.”
Necrodeus keek opgelucht.
“Meen je dat echt?”
“Natuurlijk! Ik kan me Lazerstraal nog herinneren van haar eerste Hongerspelen. Best wel een mooi meisje! En als jij zegt dat ze een bondgenootschap heeft met Noémie en Duck, en we hebben ook nog Hitomi aan onze kant staan, dan zijn we met z’n zessen! Maar goed, genoeg gebabbeld, ik heb nog een plicht te vervullen!”

Lol, op dit moment heeft Ad Venture basically met 10 van de 12 overige tributen een verbond :”)

‘Sinds hij werd gered door die Ad Venture hebben we hem niet meer gezien. Over Ad Venture gesproken, dat is al helemaal een rare snijboon.’ Selletje knikt instemmend. ‘Was het wel een goed idee om een alliantie met hem te vormen? Voor hetzelfde geld verraad hij ons!’ Jihawk schiet in de lach. ‘Welnee joh. Wat denkt hij tegen ons te kunnen beginnen? Hij komt uit district 9, en daar komen alleen maar slappelingen vandaan. Daarbij, heb je die zielige smoel van hem wel eens bekeken? Te nep voor worden, als je het mij vraagt. Waarschijnlijk weet hij allang dat hij dit niet kan overleven en is dit besef een beetje naar zijn hoofd gestegen. Die arme jongen weet volgens mij niet eens wat liegen is.’

Lol <3

Dat is nog eens een bijzonder tafereel! We bevinden ons in de Hongerspelen, 11 kinderen zijn er al vermoord en de meest gezochte tribuut in de Arena besluit midden in de nacht in haar eentje bloemen te gaan plukken!” Verschrikt keek Lazerstraal achterom, verwachtend dat ze Bandaka en Sushi zou zien. In plaats daarvan zag ze een tribuut die ze niet kende, behalve dan vaag van de trainingen. Hij had lang blond haar, droeg een bandana en kauwde nonchalant op een spriet savannegras.

Eigenlijk is alleen die uiterlijke beschrijving al genoeg om in mijn top 3 te komen btw

Breed grijnzend kwam de jongen op haar af. “Noem mij maar Ad Venture! Jij bent toch Lazerstraal?” Lazerstraal knikte. Ad Venture grijnsde nog breder. “Precies de persoon die ik zocht!” Hij kwam op har afgelopen, en stak zijn hand uit. Aarzelend pakte Lazerstraal deze aan. Ad Venture hielp haar omhoog, deed toen een stap achteruit en… bekeek haar? Ad Venture liet zijn ogen langs het lichaam van Lazerstraal lopen, waarbij hij naar Lazerstraals mening iets te lang bleef hangen in de omgeving van haar borsten. Er ging een rilling over Lazerstraals rug toen Ad Venture zachtjes floot.

<3

“Ik ben opzoek naar een geneesmiddel tegen slangengif. Mijn bondgenoot is gebeten, en-“ “Oke, stop daar.” Ad Venture schudde meewarig zijn hoofd. “Lazerstraal, er zijn nog 13 tributen in leven. Minstens 4 daarvan willen jou dood hebben. Minstens 1 andere wil jou misbruiken voor verkeerde doeleinden, en heeft daar versterking in gevonden. Er kan slechts 1 iemand winnen, en jij helpt de concurrentie om te overleven?”

Zijn we het er allemaal over eens dat Ad venture speltechnisch gezien by far de beste tribuut allertijden is? Oke mooi.

“Noémie is mijn bondgenoot! Ik kan haar toch niet zomaar aan haar lot over laten?” Ad Venture haalde zijn schouder op. “Waarom niet? Ik zeg niet dat je haar moet vermoorden, maar om haar nu te redden terwijl ze praktisch dood is… Je verkleint je kansen om te winnen! En geloof je werkelijk dat zij hetzelfde voor jou zou doen?”

Ad Venture is ook echt een van de meest grijze personages ooit. Is het een badguy? Is het een goodguy? Nee dat iiis het niet. Het is Aahaad Venture die je aan de hemel ziet!

Oké sorry daarvoor.

“Ik stel voor dat wij elkaar helpen. Geen bondgenootschap, maar gewoon een afspraak om elkaar niet te doden tenzij we in de finale komen. Ik kan je niet beloven dat ik je zal redden als je in gevaar bent, maar ik zal je ook niet in gevaar brengen, en geloof me: op dit moment is dat de beste optie die je hebt!”

Strategisch meesterbrein <3

Ad Venture grinnikte. “Alsjeblieft. Ja, Hitomi wil jou in leven houden. Maar tegen welke prijs?” Lazerstraal begreep eht niet. ‘Wat bedoel je? Zij kent Fisico! Zij wil mij helpen winnen, zodat ik en Fisico herenigd kunnen worden!” Adje grijnsde breed. “Dat zal ik niet ontkennen. Maar is dat nu echt wat je wilt?” Lazerstraal had geen idee waar hij heen wilde. Natuurlijk wilde ze herenigd worden met Fisico! Ad Venture zuchtte diep. “Lazerstraal, denk eens na! Het is bijna 10 jaar geleden dat jij en Fisico samen in de Hongerspelen zaten! Jij bent tot leven gewekt en bent nu nog steeds even oud als je toen was, maar Fisico is inmiddels een volwassen man. Hij is niet meer de hulpeloze, gewonde jongen waar jij verliefd op werd. Hij is een rebellenleider, een harde man en bovendien een voormalig spelleider. De enige reden dat jij tot leven bent gewekt, is om het Kapitool een hak te zetten. De enige reden dat Fisico en de andere rebellen willen dat jij dit overleeft, is om het Kapitool opnieuw een hak te zetten.”

Kijkend naar hoeveel Ad Venture lijkt te weten over de Rebellie, is het eigenlijk best verrassend dat hij volledig afwezig is geweest in de epiloog btw.

‘Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn,’ galmt een onbekende stem ineens door de grot. Het konkelende trio kijkt verrast op en Bandaka probeert zijn ogen nog iets verder te openen nu hij merkt dat er toch niet op hem gelet wordt. Zijn ogen worden bijna groot van verbazing als hij Ad Venture in de ingang van de grot ziet staan. ‘Wat een verstoorde gezichten toch!’ commenteert Adje grijzend. ‘Tref ik jullie soms op het verkeerde moment?’

<3 <3 <3 <3 <3

Dit is precies het soort onverwachte, mysterieuze verschijningen die een personage als Ad Venture zó verschrikkelijk awesome maken.

Zonder te twijfelen pakt Sushi zijn jachtgeweer en richt het op Ad Venture. Deze lijkt echter niet onder de indruk. “Ga je me neerschieten? Ga je gang, jouw keuze. Het lukt je vast wel in je eentje om Hitomi te vinden.” Sushi gromt, maar laat zijn geweer ietsje zakken. “Weet jij waar ze is?” Adje grijnst. “Toevallig wel. En ik weet óók waar jullie goede vriend Raceneus zich bevindt!” JiHawk kijkt geïnteresseerd. “Wat? Vertel op!” Adje grijnst nog breder. “Wat krijg ik er voor terug?” Haastig zegt JiHawk: “We zullen je laten leven! Jij kunt ook gereïncarneerd worden!” Sushi onderbreekt hem. “We laten je leven voor nu. Ik beloof niets over de toekomst.” Adje knikt instemmend. “Heel slim. Je weet nooit wat er in de toekomst zal gebeuren, dus moet je ook geen loze beloftes maken.” JiHawk en Selletje kijken verbaasd, maar Sushi grijnst. “Je bent slimmer dan je lijkt, Ad Venture. Nou, vertel op. Waar is Hitomi?” “En waar is Raceneus?” voegt Selletje toe. Adje’s grijns wordt nog breder. “Bij de waterval!” JiHawk kijkt verward. “Wie van de twee bedoel je nu?” “Allebei.”

<3

“Ha die professor! Heb je Hitomi al gevonden?” Necrodeus draaide zich om en zag Ad Venture staan. Waar kwam die nu weer vandaan? “Ja, ze zit daar op dat plateau met Raceneus, een van de tweelingbroers!” Ad Venture keek blij. “Goed bezig! Ga naar ze toe, kijk of we een bondgenootschap kunnen sluiten! Ik heb Lazerstraal daarstraks ook gesproken en volgens mij zag die het wel zitten. Dat gaat helemaal goedkomen!” En zonder verder nog iets te zeggen, verdween Adje weer in de duisternis.

Proberen ook nog een bondgenootschap met WM/Raceneus te sluiten :”) Van de laatste 13 is Tosti de enige persoon waarvan we nooit gezien hebbend at Adje er een bondgenootschap mee probeerde te sluiten.

"Ik bluf absoluut niet. Als jullie bewijs willen, kijk eens wie ik voor jullie heb meegenomen". Adje liep de grot uit. Vervolgens kwam hij weer naar binnen, en hij sleepte iets groots mee. Tot ieders verbazing bleek het niet zomaar iets te zijn, het was een tribuut, namelijk Tosti, volledig vastgebonden. Jihawk, die duidelijk geen idee had hoe Adje ooit zijn medeberoeps gevangen heeft kunnen nemen, vroeg het gelijk aan Adje. "Hoe heb je hem ooit..." "Dat is onbelangrijk. Wat belangrijk is, is dat ik duidelijk niet bluf. Tosti is immers een vriend van Raceneus, toch? Tosti staarde angstig, maar hij kon niets zeggen, omdat ook zijn mond was vastgebonden, met zijn eigen kleren nog wel. "Juist ja. Ik ga weer weg, zie Tosti maar als een bedankje, omdat jullie het over jullie hart haalden om mij in leven hebben gelaten. Vervolgens liep Adje de grot uit.

Seriously, wtf :”) We hebben Ad Venture nooit bij Tosti en Raceneus gezien. Op onverklaarbare wijze weet hij dat “Raceneus” WM is, dat de echte Raceneus bij Tosti is, weet hij Tosti gevangen te nemen en stuurt hij de beroeps desondanks op WM af. En we krijgen nooit te zien hoe dit in godsnaam gebeurd is. We krijgen überhaupt nooit te zien hoe Ad Venture constant overal in de Arena kon opduiken, met allerlei informatie. En dat maakt hem zo geweldig <3

Recht voor hun neus stonden 3 struisvogels. Necrodeus liep geïnteresseerd dichterbij. “Hoe zijn die hier nu weer terechtgekomen?” WM keek angstig toen Necrodeus rustig naar de voorste vogel liep. “Kijk uit, straks bijt hij!” Hitomi keek geïrriteerd, maar Necrodeus glimlachte alleen maar. “Ben maar niet bang, ze doen niemand kwaad!” Hij ging met zijn hand langs de nek van het beest. “Hoi, ik ben NEcrodeus. En wie ben j-” Necrodeus kreeg plots een verbnaasde uitdrukking op zijn gezicht. “Wat is er?” vroeg Hitomi. “Er zit een briefje om zijn hals!” Hitomi liep dichterbij en zag dat Necrodeus gelijk had: om de nek van de struisvogel zat een klein briefje. “Wat staat er op?” Necrodeus haalde zijn schouders op, en haalde het briefje van de nek. Hij liep ermee naar het vuur, zodat hij het kon lezen. Hitomi keek met hem mee, en ook WM keek geïnteresseerd over Necrodeus’ schouder. Op het briefje, in grote hanenpoten, stond: “Tijd om te vluchten, professor!”

Ad Venture die op een of andere manier 3 struisvogels naar Necrodeus, Hitomi en WM weet te sturen met de boodschap dat ze moeten vluchten omdat hij zojuist zelf de beroeps hun kant op heeft gestuurd <3 <3 <3

Totdat hij ineens een stem hoorde. "Hallo jongens.'' Het was niet Jihawk. Het was Adje. WM keek hoopgevend toen hij de jongen zag waar hij van veronderstelde dat het zijn bondsgenoot was. "Is Jihawk in de buurt?", vroeg WM angstig. "Nee, die liep helemaal de verkeerde kant op. Een zucht van opluchting kwam er bij het tweetal van af. "Speelde jij niet samen met Tosti?", vroeg Adje aan het tweetal, waar hij niet van herkende wie precies wie was. "Nee, Tosti was een nacht geleden ineens weg, samen met al onze wapens en spullen." "Wat een ramp! En je weet niks van hem?" "Nee", zei Raceneus teleurgesteld. "Nou, ik weet wel waar Tosti is, en ik kan jullie naar hem toe brengen.", zei Adje met een vriendelijke glimlach. "Echt waar?" Natuurlijk. Ineens gaf Adje een schreeuw. "JIHAAAAAWK." WM en Raceneus keken naar elkaar. "Wat?" "Hij is in het hiernamaals. Jihawk wil jullie er vast naar toe brengen! Adje liep grijnzend weg.

Raceneus en WM hadden verder geen praktisch nut meer voor Ad Venture. De beroeps wel. Logische keuze dus. Badguyerig? Absoluut. Maar het is Ad Venture. Ad Venture staat niet aan de kant van de goodguys of de badguys, hij staat aan de kant van Ad Venture.

“Ah, hier ben je!” Necrodeus glimlachte toen hij die vertrouwde stem hoorde. Hij draaide zijn hoofd en zag Ad Venture aan komen lopen. “Ik ben blij dat mijn boodschap op tijd is aangekomen. Maar waar heb je Hitomi en Raceneus gelaten?” “Die wilden niet meekomen. Ik ben bang dat ze inmiddels dood zijn.” Alsof het zo gepland was, klonk er op dat moment een kanonschot. Necrodeus schrok, maar Adje leek het niet eens meer op te vallen. “En wie is onze nieuwe vriend?” Duck keek op; hij had door dat er over hem gepraat werd. “Dit is Duck. Je weet wel, uit district 12. De wolvenjongen!” Ad Venture grijnsde om het enthousiasme waarmee Necrodeus die woorden uitsprak. “De perfecte bondgenoot voor jou dus, professor!” Duck keek verbaasd naar Necrodeus. “Ben jij een professor?” Necrodeus schudde zijn hoofd. “Nee, zo noemt Ad Venture mij omdat ik veel van dieren af weet.” “Ad Venture?” Adje kwam met sierlijke passen richting Duck gelopen en stak zijn hand uit. “Aangenaam!” Duck snuffelde even aan Adje’s hand, en schudde hem toen. Necrodeus keek glimlachend toe. Totdat Adje zijn sabel trok. In een vloeiende beweging stak hij de sabel in Duck’s rug, waarna deze met een huivering neerviel. Dood.

De vriendschap tussen Ad Venture en Necrodeus is btw awesome.

“Wa- Wat doe je nou?” Necrodeus kon niet geloven wat hij zojuist gezien had. Adje trok zijn sabel terug, en met een vies gezicht veegde hij het bloed er vanaf. “Hij was onze bondgenoot! Hij heeft nooit iemand iets misdaan! Hoe kun je hem zo harteloos vermoorden?” Ad Venture keek Necrodeus meewarig, maar ook een beetje schuldbewust aan. Het lichaam van Duck negeerde hij. “Er zijn nog maar 6 tributen over, professor. Dit zijn de Hongerspelen. Tot nu toe heb ik het spel door kunnen komen zonder moorden te plegen, maar vroeg of laat houd dat op.” Necrodeus knikte. Hij begreep wat Adje bedoelde. En hij begreep ook heel goed wat dat betekende. “En ik dan? Waarom vermoord je mij niet?” Adje keek verbaasd. “We hebben toch een afspraak? Laatste twee! Daar houd ik me aan!” Necrodeus vertrouwde het nog niet helemaal. “Hoe weet ik dat je de waarheid spreekt?” Adje rolde zijn ogen. “Niet alleen heb ik je al meerdere keren gered, maar heb je me ooit op een leugen betrapt?” Necrodeus schudde zijn hoofd. Ad Venture had gelijk. Tot nu toe had hij zich aan zijn afspraak gehouden. Necrodeus moest hem gewoon vertrouwen.

<3 <3 <3

Ad Venture probeerde zijn grijns te bedwingen. Het was hem gelukt. Hij had de laatste 5 gehaald, en al zijn tegenstanders waren er van overtuigd dat hij hun bondgenoot was. Hij had de Hongerspelen praktisch al gewonnen.

^Enige stukje door Ad Venture’s oogpunt tot aan de finale

‘He, Bandaboy! Lang niet gezien!’ Verstoort schrikt Bandaka – of Rinus999, hij weet niet meer hoe hij zichzelf moet noemen – op uit zijn gedachten. Hij kijkt op en ziet Ad Venture staan. ‘Adje!’ roept Bandaka. ‘Wat doe jij hier? Ik ben met iets belangrijks bezig!’ Ad Venture lacht. ‘Rustig aan. Ik kwam alleen maar even kijken hoe mijn bondgenoot het er vanaf brengt. Waar heb je eigenlijk Sushi gelaten? En nogmaals: mijn naam is Ad Venture.’

Bandaboy <3

Ad Venture lacht opniuew. ‘Dat had je niet hoeven zeggen, Bandaboy. Ik weet meer dan jij denkt. Ik heb jullie van een afstandje bekeken toen Sushi zijn ware gezicht onthulde en jou onder schot nam. Daarna heb ik jullie stilletjes achtervolgd en zo kon ik Sushi’s groepje in de grot afluisteren. Hoe langer ik blijf leven, des te dankbaarder ik ben dat ik aan zo’n bijzonder avontuur mag deelnemen!’

<3 <3 <3

‘Zozo…’ brengt Ad Venture geboeid uit. ‘Is Jeanne jou vriendin? Dan ben jij de gelukkigste persoon van de wereld!’ ‘Bandaka reageert geërgerd. ‘Hoe moet ik dat weten!? Ik kreeg zojuist een sponsorgift, en… wacht, je kent haar naam!?’ Ad Venture grijnst. ‘Ik zal het even voor jou ophelderen. Haar naam is Jeanne. Ze kwam uit District 4 en ze nam deel aan de elfde Hongerspelen, die halverwege werd onderbroken.’

<3

‘Kijk eens aan,’ zegt Ad Venture opeens. Bandaka’s gedachtestroom wordt onderbroken bij het horen van Ad Venture’s stem. ‘Interessant briefje is dit zeg.’ ‘He! Laat dat!’ Bandaka grist het briefje uit Ad Venture’s handen. ‘Ik mocht die informatie met niemand delen!’ Ad Venture grinnikt. ‘Maak je maar geen zorgen hoor! Ik kan een geheim bewaren. Ik zal het er met niemand over hebben. Dat beloof ik je, Rinus999.’

“Ik zal het er met niemand over hebben, behalve dan misschien de duizenden mensen die dit nu live bekijken op TV!”

“Opstaan professor! We zijn bijna klaar!” Slaperig keek Necrodeus op. Hij had rond een vuurtje gezeten terwijl Adje wat te eten zou gaan zoeken, en blijkbaar was hij in slaap gevallen. Vermoeid wreef hij in zijn ogen. “Wat bedoel je? Klaar waarmee?” Adje grijnsde. “Met de Hongerspelen natuurlijk!” Necrodeus begreep niet wat Adje bedoelde. “Maar er zijn nog 3 andere tributen over! JiHawk, Sushi, Bandaka… Daar winnen we nooit van!” Ad Venture’s grijns werd nog breder. “Zowel JiHawk als Bandaka wil Sushi dood hebben. Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Bandaka en JiHawk zien mij allebei als bondgenoot, dus zolang jij je schuil houdt, hoeft dat geen enkel gevaar voor mij te vormen. Bovendien is JiHawk blijkbaar ernstig gewond, en Bandaka is momenteel emotioneel behoorlijk instabiel. Dat zijn makkelijke slachtoffers. We hebben de finale praktisch bereikt, professor!” Ad Venture’s ogen glinsterden trots, maar Necrodeus keek geschokt. “Hoe bedoel je, JiHawk en Bandaka zien jou als bondgenoot?” “Ik heb in het begin een pact gesloten met JiHawk en Selletje, en ook een met Bandaka en Sushi. Ik heb ze gedurende de Hongerspelen enkele keren geholpen zodat ze me bleven vertrouwen.” “Maar hoe weet ik dan dat je je woord aan mij houdt, en niet aan een van hen?” Adje rolde met zijn ogen. “Als ik jou dood had gewild, had je nu niet meer geleefd, professor. Die anderen zijn beroepstributen, ik moest wachten tot het juiste moment om ze uit te schakelen. En dat moment is nu gekomen. Wat zeg je ervan, ga je mee?” Necrodeus twijfelde. Hij kon haast niet geloven dat Ad Venture al die tijd zo’n strategisch spelletje had gespeeld. Maar toch… Wat hij zei klonk logisch. Misschien moest hij Ad Venture toch nog maar een keer vertrouwen…

Ad Venture’s strategie is pure perfectie. En Ad Venture zelf ook.

Het was dan ook voor het eerst dat hij oprecht blij was toen hij een welbekende stem achter zich hoorde. “Dag Hawkie!” Met soepele passen kwam Ad Venture aangelopen. JiHawk zuchtte opgelucht. Hij was door alle commotie vergeten dat hij nog een bondgenootschap had met die idioot. “Ah, Venture. Zoals altijd kom je precies op tijd. Kom op, help me overeind!” Maar Adje deed niets. Breed grijnzend keek hij naar JiHawks wond. “Dat ziet er niet best uit, JiHawk! Het lijkt erop dat onze wegen hier scheiden!” JiHawk werd woedend. “Jij vuile verrader! We hadden een afspraak!” Ad Venture haalde nonchalant zijn schouders op. “Technisch gezien was de afspraak dat jij, ik en Selletje de laatste drie zouden worden, maar nu Selletje dood is gaat dat niet meer gebeuren. Au revoir!” En zo liep Ad Venture weer weg.

Er is nimmer zo’n sassy persoon geweest als dhr A. Venture <3

Maar net op het moment dat hij de pijl wilde afschieten, voelde hij een scherpe druk op zijn keel. Het koude metaal van de sabel deed Rinus’ lichaam verstarren, en vol verbazing luisterde hij naar de stem die in zijn oor fluisterde. “Het spijt me Bandaboy, maar met jouw arsenaal aan wapens ben je een iets te sterke tegenstander in de finale. Ik heb te hard gewerkt om de professor mee te loodsen naar het einde, dat laat ik door jou niet verpesten. Het spijt me, Rinus.”

<3 <3 <3

Adje is opgegroeid in een weeshuis.

Nee ik sla Ad Venture’s backstory over want het haalt zijn mysterieusheid weg

Ad Venture wist dat hij het slim zou moeten spelen als hij wilde winnen, dus hij had een tactiek bedacht. Ten eerste zou hij bondgenootschappen vormen met de careertributen. Dan zou hij hen in ieder geval niet hoeven te vrezen en kon hij ze eventueel gebruiken om andere tributen uit te roeien. Jihawk en Selletje toonden zich al tijdens de trainingen als een dodelijk duo, en Bandaka en Sushi waren ook sterke individuen. Als Ad Venture het voor elkaar zou krijgen om die vier aan zijn kant te krijgen, dan zou hij al veel minder kopzorgen overhouden. Ten tweede zou hij een bondgenootschap proberen te sluiten met een zwakkere tribuut waar hij makkelijk van zou kunnen winnen indien hij erin zou slagen om hem of haar mee te loodsen naar de finale. Het beschermen van deze tribuut zou dan zijn hoofdprioriteit worden. Hij dacht eerst aan Lazerstraal, de herrezen runner-up uit de vierde Hongerspelen, maar toen hij doorkreeg dat zij een doelwit was van verschillende andere tributen bleek dat toch geen verstandige keuze. Hij had een relatief pacifistisch type nodig, iemand die van nature conflicten uit de weg ging en net als hem in een onderschatte positie stond. Daarvoor was Necrodeus de perfecte persoon. Necrodeus, de natuurliefhebber die het niet eens over zijn hart kon verkrijgen om een dier te doden. Perfect. Hij zou Ad Venture’s finaletegenstander worden.

Ook echt tijdens de trainingen al zijn volledige pad naar de finale bepaald en dat ook nog precies zo uitgevoerd <3

Voor de rest probeerde hij zijn eerder gemaakte bondgenootschappen zo veel mogelijk te eren totdat er uiteindelijk doden onder zijn bondgenoten zouden vallen en dus een excuus had om zich er niet meer aan te hoeven houden.

<3

‘Kalm aan, professor,’ stelt Ad Venture hem gerust. ‘Deze jongeman hier probeerde jou te vermoorden. Ik heb hem onschadelijk gemaakt.’ Met een kille blik in zijn ogen kijkt Bandaka om naar Ad Venture, die grijnzend over hem heen gebogen staat. ‘S… slim van je…’ rochelt Bandaka, met zijn keel vol bloed. ‘Nogmaals, het spijt me heel erg, Rinus,’ zegt Ad Venture. ‘Maar ik vermoed dat het Kapitool sowieso weinig goeds met jou van plan was. Zie dit dus maar als een soort genade. Vaarwel.’

Ik hou echt zó erg van de HS14 finale buiten de backstory <3

‘Lazerstraal werd uiteindelijk toch vermoord door Rinus en Sushi,’ onderbreekt Ad Venture hem. ‘Ik heb het zien gebeuren. Een trieste zaak, maar goed. Ze was in feite een symbool van rebellie, dus haar lot was gewoon onvermijdelijk.’

Seriously, is er iets wat in de Arena gebeurd is waar Ad Venture niet vanaf wist?

Dus…’ begint Necrodeus weer. ‘Wat nu? Moeten we met elkaar gaan vechten?’ ‘Geduld, geduld,’ antwoordt Ad Venture met een glimlach. ‘We gaan er een mooie finale van maken, toch? Laten we even kijken wat de Gamemakers voor ons in petto hebben. Daarbij, ik moet nog het kanonschot van Jihawk horen. Ook al is hij ten dode opgeschreven, natuurlijk.’

Deze finale is zo bizar :”) Iedere andere tribuut had Necrodeus hier vermoord en vervolgens gewonnen, maar Ad Venture wilde graag een mooier, spectaculairder einde voor zijn avontuur.

Alle herkenningspunten die hij eerder gebruikte om te navigeren zijn verplaatst of zelfs verdwenen.

Heeft HS14 in totaal niet like 2 dagen geduurd ofzo? Hoe the fuck heeft Ad Venture kunnen navigeren in de Arena :”)

‘He, professor!’ hoort hij ineens. Zijn nekharen gaan overeind staan. Dat was hij bijna vergeten. Hij doet mee aan de Hongerspelen. Hij moet vechten voor zijn leven. ‘Ik zie dat je het gered hebt! Hoe kom je aan dat zwaard?’ Nu maakt Necrodeus eindelijk oogcontact. Ad Venture heeft ook nog steeds een zwaard bij zich. ‘Het was een sponsorgift,’ antwoordt Necrodeus. ‘Ik kreeg het zodat ik Jihawk kon vermoorden.’ ‘Oh?’ brengt Ad Venture verrast uit. ‘Heb jij Jihawk vermoord? Ik heb jou zeker onderschat!’ Necrodeus zet een grijns op. ‘Ben je onder de indruk?’ antwoordt hij erg zelfvoldaan voor zijn doen. ‘Blijkbaar ben ik toch niet zo zwak als jij dacht.’ Ad Venture lacht. ‘Ach, wat doet het er toe. Dan maar een iets moeilijkere tegenstander. Een eerlijk gevecht is veel eerlijker, toch?’ ‘Ik zou jou dankbaar moeten zijn, Ad Venture,’ antwoordt Necrodeus. ‘Omdat jij mij aanzag voor een simpel karweitje besloot je mij jouw bondgenoot te maken. Je hebt drie keer mijn leven gered en daardoor kon ik de finale halen. Maar nu ik eenmaal zo ver ben gekomen ga ik me niet zomaar overgeven. Ik wil ook naar huis. Dus…’ Hij trekt zijn zwaard. ‘Zie mij nu maar eens klein te krijgen!’

Ad Venture die eerder trots dan bang ofzo is <3

Ook Ad Venture gaat nu in vechtmodus. Hij trekt het zwaard dat hij eerder van Bandaka had afgenomen. ‘Veel geluk, professor. Mocht je toevallig van mij winnen, doe het publiek dan de groeten van me, wil je?’ Necrodeus knikt. ‘Beloofd. Jij hebt je immers ook aan je belofte gehouden.’ Terwijl alle rennende dieren om de twee finalisten heen plaatsmaken alsof ze weten wat er gaande is, slaan Ad Venture en Necrodeus de zwaarden tegen elkaar aan. Daarna nemen ze hun posities in en gaan er op los.

De HS14 finale <3 <3 <3

Heb ik ooit een finaleranking gemaakt? Volgens mij niet he? HS14 staat hoog iig, weet dat.

‘Is dat alles wat je kunt?’ merkt Ad Venture op. Nu is het zijn buurt om aan te vallen. Hij voert een steekaanval uit richting Necrodeus’ borst, maar die weet hij net te ontwijken. In een flits maakt Ad Venture een draai van 360 graden en zwaait zijn zwaard daarbij gevaarlijk in het rond. Necrodeus ziet het niet aankomen en gaat vlug in de dekking, maar de aanval komt zo hard aan dat hij zijn zwaard met een gil laat vallen. Als hij Ad Venture’s grijns ziet weet hij zeker dat hij er geweest is, maar dan gebeurt er iets onverwachts: Ad Venture raapt het gevallen zwaard op en gooit het naar zijn opponent. Necrodeus kijkt verbaasd op. ‘Waarom doe je dit? Je had…’ ‘Kom op, doorzetten,’ bijt Ad Venture hem toe. ‘Een avontuur is niet compleet zonder de nodige uitdaging.’

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

‘Dit had je niet moeten doen, Adje.’ Hij gaat in de aanval. Hij probeert dezelfde draaibeweging te maken die hij Ad Venture net had zien doen en wonderbaarlijk genoeg lukt het hem redelijk, maar desalniettemin komt zijn zwaard kletterend tot stilstand tegen de andere. ‘Was je het vergeten? De naam is Ad Venture.’

Het is echt de betere versie van Tuffie vs T.G in HS2

‘Weet je zeker dat je Jihawk hebt gedood?’ vraagt Ad Venture. ‘Op deze manier ga je mij in ieder geval niet verslaan!’ ‘Hij was al gewond toen ik hem de doodsteek gaf, oke!?’ reageert Necrodeus geïrriteerd. ‘Net wat ik dacht.’ Ad Venture gooit het zwaard onder zijn arm weer terug en gooit de sabel die hij eerder nog onder zijn riem had erachteraan. Wederom is Necrodeus verbluft. ‘Geef je me nou een voordeel?’ ‘Graag gedaan,’ antwoordt Ad Venture met zijn vertrouwde grijns. ‘Ik wil jou een eerlijke kans geven, dus die krijg je ook.’

Serieus, Ad Venture had Necrodeus hier al zo vaak kunnen doden, maar hij blijft Necrodeus proberen over te halen om beter terug te vechten omdat dat zijn avontuur beter maakt <3

Ad Venture schiet in de lach. ‘Ik doe mijn best om dit gevecht zo eerlijk mogelijk te maken, maar als jij zo blijft klungelen heeft dat niet veel zin.’ ‘Ad Venture, ik heb gewoon niet zoveel vechtlust, dus hou alsjeblieft op met die opmerkingen.’ ‘Begrijp me niet verkeerd,’ zegt Ad Venture. ‘Ik maak die opmerkingen om jou alert te houden. Je zou me dankbaar moeten zijn!’

<3

Ad Venture pareert Necrodeus’ eerste slag, maar de volgende kan hij niet meer ontwijken. Deze maakt een oppervlakkige snee in zijn zij. Hij voelt de pijn, maar dat betekent wel dat Necrodeus nu niet langer een makkelijke tegenstander is. ‘Goed zo, professor! Zo gaat hij lekker!’

<3 <3 <3

Op het moment dat de definitieve slag wordt toegediend begint de continue stroom van dieren plots af te nemen. Langzamerhand komen er steeds minder dieren voorbij als Necrodeus op zijn knieën zakt en Ad Venture grijnzend voor hem komt staan. ‘Ik moet toegeven professor, dat was me toch een behoorlijk gevecht. Maar blijf je niet voor eeuwig helpen. Als je zo loopt te suffen als daarnet pak ik gewoon mijn kans.’ Necrodeus kijkt Ad Venture verslagen aan. ‘Natuurlijk… dat is wat ieder mens zou doen… toch?’ Hij hoest een beetje bloed op. ‘Ik liet me meeslepen door mijn emoties… dat is alles…’ ‘Hoe dan ook, ik moet jou feliciteren,’ zegt Ad Venture. ‘Deze Hongerspelen waren zonder twijfel mijn beste avontuur ooit. En jij hebt daaraan bijgedragen. Het koste je wat moeite, maar wat mij betreft heb jij jezelf uiteindelijk toch bewezen als een waardige tribuut. Petje af, Necrodeus!’ Een subtiele lach verschijnt op Necrodeus’ gezicht. ‘Goh… ik wist niet dat je mij nog… kon aanspreken met die naam.’ Ad Venture kijkt naar de rivier, die inmiddels rood gekleurd is van het bloed van de dieren die door krokodillen te grazen zijn genomen. ‘Ach,’ zegt hij. ‘Een afscheid vereist altijd een iets formelere aanspreektitel. Alhoewel ik wel denk dat je een goede professor zou zijn geweest.’ ‘Wie weet…’ stamelt Necrodeus, bijna niet in staat om te praten vanwege de pijn in zijn buik. ‘Dus… ga je het nog afmaken?’ ‘Dat zeker, maar wel op een manier die bij jou past.’ Ad Venture pakt Necrodeus bij zijn arm en sleept hem naar de rivier toe. ‘Als liefhebber van de natuur sta ik jou toe om door jouw grootste passie gedood te worden.’ Necrodeus begrijpt wat Ad Venture wil gaan doen. Hij ziet de krokodillen al dichterbij komen. Eigenlijk ziet hij dat helemaal niet zitten, maar Ad Venture is nu eenmaal een beetje raar. ‘Beloof me dat… je mijn familie… de groeten van mij zal doen.’ Ad Venture knikt instemmend. ‘Beloofd.’ Daarna gooit hij Necrodeus in het water.

Ad Venture en Necrodeus zijn een van de ebste duo’s in de geschiedenis van de Hongerspelen en deze finale was geweldig en Ad Venture is geweldig!

Ja ik weet dat ik hier bijna evenveel zinnigs in gezegd heb als in de Fisico2 write-up, maar goed. Ad Venture is en blijft voor altijd mijn favoriete HS personage. Ik denk zelfs dat hij mijn favoriete fictieve personage ooit is. Maar hij is ook een geweldig goed personage, en daarom verdient hij deze tweede plaats. Hij is mysterieus, uniek, geweldig, onoverwinnelijk, een goodguy, een badguy, en speltechnisch de beste winnaar ooit. Niemand weet wat er na HS14 met Ad Venture gebeurd is, en zo hoort het ook. Zijn backstory blijft jammer imo, maar kan simpelweg genegeerd worden aangezien het verder geen invloed heeft op zijn mysterieusheid tijdens en na de Hongerspelen. Ad Venture is geweldig. Punt.

De stem van Cladius Templesmith vult de arena: ‘Beste tributen. De vierde editie van de jaarlijkse Hongerspelen is ten einde. Na een spannende competitie heeft Adje uit District 9 uiteindelijk gewonnen. Gefeliciteerd!’ Ad Venture kan het haast niet geloven. Toen hij Necrodeus de genadeklap gaf wist hij eigenlijk al dat hij had gewonnen, maar nu is het definitief. Vol van vreugde neemt hij een glorieuze houding aan. Hij heeft zijn doel bereikt. Het is hem gelukt om een hulde te brengen aan zijn oude vriend die twee jaar geleden in de Hongerspelen om het leven kwam, maar de belangrijkste zaak is dat hij nu eindelijk de erkenning zal krijgen waar hij al zijn hele leven naar verlangt. Hij zal voor altijd herinnert worden als Ad Venture, de gekke avonturier. Hij heeft de perfecte karikatuur voor zichzelf gecreëerd en die zal hij voor zo lang als het kan aanhouden. Als hij weer afstand neemt van de rivier om de arena nog een laatste keer te bekijken komt de hovercraft aangevlogen. Deze landt vlak naast hem en een paar mannen stappen uit. ‘Gefelicteerd, Adje. Jij bent de winnaar van de Hongerspelen. Je hebt je verblijf in het Kapitool meer dan verdient.’ ‘De naam is Ad Venture.’ werpt hij zijn aanspreker tegen. Met zijn hoofd in de wolken stapt hij de hovercraft in. Hij verheugt zich nu al op de Victory Tour die hij over een paar maanden zal gaan maken. Dat wordt ongetwijfeld een interessant uitstapje. Terwijl de hovercraft opstijgt richt hij zich op zijn Kapitool-personeel. ‘Ik hoop dat jullie klaar zijn voor nog meer Ad Venture, want mijn verhaal des levens is nog maar net begonnen!’

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

184 Re: Para rankt alle 216 tributen op vr 27 mei 2016, 20:31

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Die Backstory vind ik achteraf gezien ook heel jammer, het liefst zou ik die bij een herschrijving gewoon weglaten Razz . Verder deel ik eigenlijk volledig jouw mening. Ad Venture is awesome. Ergens zou ik het wel grappig vinden als hij nog een verschijning zou maken in de epiloog, maar als hij mysterieus blijft, is hij natuurlijk net zo goed.

Profiel bekijken

185 Re: Para rankt alle 216 tributen op ma 30 mei 2016, 23:24

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Ad Venture blijft een van de beste personages die de spelen ooit gezien heeft. En dan ook gewoon speltechnisch. Het is fantastisch dat hij vanaf het begin van de spelen een plan had, en dit gewoon heeft kunnen voortzetten, zonder onderbrekingen. Hij is hier de enige winnaar in, en het is prachtig om te zien dat een half goodguy, half badguy gewoon wint, en niet omdat hij toevallig als laatste over blijft omdat iedereen om hem heen dood neervalt en hij zelf niks met ze te maken heeft. Vanaf de laatste 13 ergens had Ad Venture al verbonden en links met elk personage in de arena, en was dan ook de enige wie dit had. Dat is gewoon prachtig.

Ik ben benieuwd naar de Flappie write-up.

Profiel bekijken

186 Re: Para rankt alle 216 tributen op za 31 dec 2016, 17:28

Prins Para Vanilla

1 - Flappie (HS12 - 5e)

jeuj

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum: