Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Para's TP Hongerspelen rankingtopic

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 10]

46 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 10 dec 2014, 14:38

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Prins Para schreef:1x HS2, 1x HS3, 1x HS4, 1x HS6. Je voelde je echt verplicht om ze allemaal te gebruiken hea? :p

2x HS2. En geloof me, dit is toeval Razz

btw T.G, mijn probleem met dat soort verhalen is dat ze erg 'scripted' zijn, en dus vaak onlogisch, onrealistisch en overdramatisch. Wanneer het echt goed geschreven is (zoals bij jouw TG-dood in HS12) kan ik het hebben, maar ik probeer het zelf altijd te vermijden, ik ben meer van de realistische gedragingen en wendingen. Geen probleem natuurlijk, want het is een doorschrijfverhaal, dus dan krijg je een mix van beiden Razz.

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

47 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 10 dec 2014, 16:07

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ik hou van onverwachte wendingen, maar uiteindelijk staat voor mij het verhaal voorop. Realisme binnen de Hongerspelen heb ik niet zo'n boodschap aan. Dus ja, ik denk dat ik meer van de romantische zooi ben. Adje had HS9 moeten winnen oke.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

48 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 10 dec 2014, 16:55

Olivier Vanilla

Nee nooit. HS8 was al erg genoeg. Als de underdog altijd wint gaat de spanning er volledig uit Razz. Ik ben niet zo van de 'stappenplannen van een verhaal'. Dan zou iedere badguy in het begin een vete krijgen met de goodguy, vervolgens maakt de goodguy vrienden en de badguy vermoord mensen. Vervolgens komt weer een ontmoeting, die de badguy (makkelijk) wint maar de goodguy overleeft het ofzo, en op het einde is het goodguy vs badguy en de goodguy wint op het nippertje.

Het is zo'n formule die werkt, maar niet iedere Spelen (met een kleine aanpassing iedere keer). Een verhaal is ook het beste als het logisch is vanuit dat universum, want dan maak je echt een eigen wereldje Razz. En soms mag er ook iets lekker romantisch gebeuren, want dat is leuk en voldoenend om te lezen. Het moet alleen niet te vaak gebeuren. Met realistisch bedoel ik het dan ook vooral vanuit dat universum. Nickmariourbanus-mutilanten zijn absabsoluut niet realistisch, maar wel eng en verklaarbaar vanuit dat universum.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

49 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 11 dec 2014, 06:22

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik vind realisme zeker niet onbelangrijk, dus ik probeer bij het schrijven altijd een zo perfect mogelijke balans tussen drama en realisme te vinden. Dat is ook de reden dat ik het einde van de Bandaka-Sushi verhaallijn in HS14 niet erg vind. Diep van binnen hoopte ik eigenlijk op een romantische finale tussen Bandaka en Sushi, maar dat zou niet realistisch zijn geweest omdat Sushi vastgebonden zat aan een boom en Bandaka hem zo kon vermoorden Razz .

Wat betreft HS9: ik had Adje niet graag willen zien winnen, daar vond ik hem net iets te zwak voor, maar ik vond wel dat hij te vroeg doodging. Zijn rol in het verhaal was te belangrijk om hem slechts een achtste plaats te geven, waardoor alles na zijn dood nogal nutteloos en geforceerd aanvoelt, behalve die gruwelijke moorden van WM misschien. Mijn verwachting was dat Adje en WM samen de laatste 6 of 4 behaalden en met elkaar in gevecht gingen, waarna één van de twee op het nippertje won (maakt niet uit welke), maar wel te veel verwondingen had opgelopen om nog te kunnen winnen. Bij voorkeur had ik het liefst Necrodeus of Para zien winnen, omdat zij gewoon de belangrijkste tributen waren uit het sterkste en mijn favoriete team. Maar ja, Necrodeus stak zichzelf neer en Para werd door de die zwakkeling van een Roosjuh in een mijn geworpen. Dat laatste vond ik overigens ook een behoorlijke anticlimax :'') .

Profiel bekijken

50 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 11 dec 2014, 17:43

Olivier Vanilla

Een spannend gevecht tussen Adje en WM was niet echt mogelijk omdat WM nét 1000 keer sterker was. De hele Spelen probeerde Adje WM te ontvluchten en waar nodig kleine klappen toe te dienen. Adjes dood kwam te snel, moet ik wel toegeven.

Ik vind het echter vooral belangrijk dat personages zich realistisch gedragen. Als dat niet gebeurt kan ik mij er echt zwaar aan storen Razz. Het ergste was bij HS8 rond Nickmariourbanus. Het personage was duidelijk afgeleid van Johanna uit de echte HS (onschuldig lief persoon die op het einde gaat steken) maar dat is dan ook een kleine plothole. Bij NMU werd er onrealistisch om hem heen gedaan, tributen vonden het blijkbaar wel nodig ongevaarlijke kleine kinderen te vermoorden maar NMU was blijkbaar 'off-limits' ofzo. Dat ging zelfs zo ver dat Jihawk, een gevaarlijke en gemene tribuut die op eerdere momenten zonder aarzelen iedereen afmaakte, bij de laatste 3 besloot NMU te laten gaan om vervolgens afgebrand te worden. Tja.

Over plotholes gesproken, de officiele HS is er ook goed in. Het dieptepunt is die beruchte scene waarin Katniss in een boom zit terwijl de Careers om de boom heen zitten en haar niet te pakken krijgen. Behalve dat het fucking vaag is dat niemand van die mensen een boom kan klimmen, verzuimen ze er op te komen dat ze de boom kunnen omhakken met hun zwaard of bijl zodat Katniss waarschijnlijk zich dood valt, en vervolgens maken ze een fucking vuurtje om zich warm te houden maar niet om de boom van Katniss af te branden :'). Ook het 'slachtvoer' is eigenlijk vaag, waarom ga je als 13-jarig kind naar de Hoorn rennen om hoogstwaarschijnlijk geslacht te worden door veel sterkere tributen, terwijl je ook weg kan rennen, verstoppen en hopen dat je wint omdat de rest eerder dood gaat ofzo.

Naja, om maar een Avatar-line op te pakken: 'Never let get the truth away of a good story'

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

51 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 11 dec 2014, 18:16

Prins Para Vanilla

Olivier schreef: Het ergste was bij HS8 rond Nickmariourbanus. Het personage was duidelijk afgeleid van Johanna uit de echte HS (onschuldig lief persoon die op het einde gaat steken) maar dat is dan ook een kleine plothole.
Lol ik weet niet eens wie dat is. Op de OP van HS1 en de Caesar stukjes na is niets wat ik ooit geschreven heb gebaseerd op de echte Hongerspelen omdat ik alleen dat concept boeiend vind. De uitwerking en de personages zijn zwaar matig. Ik haal mijn inspiratie voornamelijk uit Expeditie Robinson/Survivor en soms een beetje Avatar, Pirates of the Caribean, Harry Potter, Game of Thrones, Soldaat van Oranje... Basically alles behalve de daadwerkelijke Hongerspelen. NMU was gebasseerd op niets, gewoon een komisch personage. Pas later bedachten ik en Oshi hoe briljant het zou zijn als hij een evil mastermind was.

52 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 11 dec 2014, 18:29

Olivier Vanilla

Serieus :'). Ik was er eigenlijk zeker van dat NMU daar vandaan kwam. Ook hoe werd benadrukt dat het 'onnodig' was om hem te vermoorden omdat hij toch geen gevaar vormde, wat ook zo was bij Johanna (een eerdere winnares van de HS). Dat was een klein meisje die zo lief was dat niemand haar wilde vermoorden, en bij de laatste 6 ofzo bleek ze dus ontzettend handig te zijn met een mes en vermoorde ze nog snel iedereen. Het 'Comic Relief' daargelaten is Johanna basically NMU Razz

53 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 11 dec 2014, 18:50

Prins Para Vanilla

O is dat een van die mensen die meedeed in de 75e Hongerspelen? Neh, het concept van NMU die de badguy blijkt te zijn zal hooguit op Hoodwinked of Scary Movie gebaseerd zijn, die hebben een soortgelijke ontknoping dus miss dat het idee daar vandaan kwam.

54 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 12 dec 2014, 17:07

Tuffie

Bowser
Bowser
Gemeld voor copyright infringement. Verwacht een binnenkort een SWAT team voor je huis.

Profiel bekijken

55 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 12 dec 2014, 18:13

Prins Para Vanilla

Oké das wel gezellig zo rond kerst

56 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 12 dec 2014, 20:01

Olivier Vanilla

Chill, nieuwe leden Broosje2

57 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 12 dec 2014, 22:22

Tuffie

Bowser
Bowser
TP=/=Thuis

ahem ontopic xd

Profiel bekijken

58 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 12 dec 2014, 23:29

Olivier Vanilla

Ik vraag me echt af of hier nog kinderen komen.

Die zien ons dan overal kankeren, kutten en verhalen posten over mensen die zichzelf opeten :')

59 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 13 dec 2014, 00:19

Tuffie

Bowser
Bowser
Wat denk jezelf

Profiel bekijken

60 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 13 dec 2014, 01:50

Olivier Vanilla

Eigenlijk wel.

:')

61 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 13 dec 2014, 12:16

Tuffie

Bowser
Bowser
Na die banner zou ik al wegklikken.

soz

Profiel bekijken

62 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 13 dec 2014, 19:48

Prins Para Vanilla

TOP 10 BESTE QUOTES!

10) HS12 – Chris tegen Ullysses
“Ik heb deze bananen met gevaar voor eigen leven bij de Hoorn weggehaald, en ik was niet van plan ze te delen met tributen die het in mijn ogen niet waard zijn om te winnen. Dus…alsjeblieft.”

Ondanks dat HS12 vrij awesome is, zaten er verrassend weinig boeiende quotes in. Deze, was wel leuk opzich. Mooi symbolisch einde van de Chris-Ulysses vete. Banana’s!

9) HS8 – NMU tegen Sushi
“Sushi is een echte teamspeler. Jammer dat hij niet de slimste is.”

Tja, spreekt voor zich neem ik aan.

8 ) HS3 – T.G tegen Para
“Para, aan jou de eer!”

WAAROM? WAAROM T.G? HAD TOSTI ZELF GEDOOD! JE STOND BIJ HEM MET EEN BIJL IN JE HAND! WAAROM ZOU JE UITGEREKEND NU BESCHEIDEN GAAN LOPEN DOEN EN DE MINST BETROUWBARE PERSOON VAN HET WETSELIJK HALFROND DE EER GEVEN?

7) HS14 – Ad Venture tegen Necrodeus
“Jij en ik, de laatste twee. Dat klinkt als een goed plan, toch?”

Ad Venture <3 Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft zich wel aan zijn belofte gehouden. T.G, schrijf de finale pls!

6) HS8 – NMU tegen Hitomi
“Maarja, ik heb niet echt een keus. Wij, hebben niet echt een keus, Hitomi.”

Ik weet niet waarom maar ik krijg altijd kippenvel van deze zin.

5) HS9 – WM tegen Lucoshi
“Wil je wat... eten?”

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!

4) HS3 – Tosti tegen T.G
“Het is fascinerend om te zien hoe je mensen kan manipuleren, als je je bedenkt dat ze altijd het meeste waarde hechten aan hun eigen leven.”

Tosti was bij vlagen zo’n goede badguy. Mag ik hem, ondanks dat hij gewonnen heeft enzo, toch verloren potentie noemen?

3) HS6 – Ulysses tegen Necrodeus
“Ick richt een speer naar u, en u bent verheugd ende opgewekt om mij te zien…”

Ulysses <3

2) HS2 – Tuffie tegen T.G
“Ik wil… een Joods kleed en een pik in mijn reet!”

Ja oke hier kun je niet omheen.

1) HS8 – NMU tegen het publiek
“Dames en heren, jongens en meisjes! Ik breng u, live vanuit de Arena, de achtste editie van de Hongerspelen! Mijn naam is NickMarioUrbanus, een van de tributen en voor de komende dagen uw verslaggever!”

3 van de 10 quotes komen uit NMU’s mond. Hij zal voor altijd het beste personage zijn, plotholes of niet.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum: