Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Para's TP Hongerspelen rankingtopic

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 10 van 10]

136 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 27 aug 2015, 15:25

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
In afwachting van T.G's volgende verhaaltje, T.G's HS15 ranking, WM's reactie op mijn laatste update en na zo'n anderhalve maand eindelijk weer een update van WM's megaranking, ga ik nog eventjes een top 9 plaatsen. Ik heb dit al eens eerder gerankt ergens op een vergeten pagina van het discussietopic direct na HS12, maar ten eerste zijn er 2 Hongerspelen bijgekomen en ten tweede is min mening inmiddels iets veranderd dus hier komt hij gewoon opnieuw: Para's definitieve ranking van alle Hongerspelen!

9 - Hongerspelen 2

HS2 zal altijd een nostalgische favoriet blijven, en eerlijk is eerlijk: vergeleken met HS1 was hij ook echt heel erg goed. Maar we kunnen niet ontkennen dat, als je HS2 vergelijkt met de spelen die erna kwamen, het nog tamelijk bagger was. De schrijfstijl is heel oppervlakkig, en op T.G na is er eigenlijk niet 1 personage dat meer aandacht krijgt dan het gemiddelde slachtvoer uit latere spelen. Verhaallijnen zijn zo goed als afwezig, bondgenootschappen worden tamelijk random gevormd en weer verbroken, verschillende personages worden pas heel laat geïntroduceerd, en een deel van de top 10 is tamelijk random. De finale tussen T.G en Tuffie was geweldig goed geschreven, maar ondanks dat Tuffie een boeiend personage was speelde hij een dusdanig kleine rol dat we allemaal heel blij moeten zijn dat T.G won met dobbelen. Het succes van HS2 heeft ervoor gezorgd dat we nu, 3 jaar later, nog steeds bezig zijn met Hongerspelen verhalen schrijven, en veel van de elementen die HS2 toevoegde worden nog steeds gebruikt (denk aan flashbacks, backstory, het gebruiken van alle 24 personages, lange finalegevechten, omschrijvingen van de Arena, de rebellie... Al dat soort dingen waren afwezig in HS1), en daardoor zal het altijd een van de, zoniet dé belangrijkste Hongerspelen blijven, maar kwalitatief zijn de andere 8 toch echt beter.

8 - Hongerspelen 6

Ik hou van de Hongerspelen. Ik hou ervan om de Hongerspelen te herlezen. Behalve Hongerspelen 6. Hongerspelen 6 is écht het zwarte schaap onder de Hongerspelen geworden. Het heeft niet de nostalgische factor die de oorspronkelijke trilogie had, en niet de epische proporties die de latere Hongerspelen hadden. Het is gewoon een tamelijk random Hongerspelen, tussen 2 onafgemaakte Hongerspelen in. Dit had opzich geen probleem hoeven zijn als Hongerspelen 6 een geweldige Spelen was. Maar dat is het niet. Hoewel de schrijfstijl flink verbeterd was tov HS4, was het verhaal dat absoluut niet. De personages waren inspiratieloos, verhaallijnen waren oppervlakkig of totaal niet aanwezig, de arena was onoverzichtelijk, bondgenootschappen werden random gevormd tussen saaie tributen, de weinige boeiende personages kwamen niet ver of werden nauwelijks over geschreven... Het hele verhaal voelt gewoon onsamenhangend en bovenal ontzettend saai aan. Het enige wat HS6 gered heeft, is het einde. Na zijn wederopstanding weet Ulysses voor een aantal memorabele momenten te zorgen, en zijn personage, dat daarvoor al wel potentie had, werd nog vele malen beter en opende daarmee de deur voor andere bizarre persoonlijkheden als NMU, Flappie, BLF etc. De finale tussen Ulysses en Tuffie is een ijzersterke finale, en hoewel het Ulysses is die de Hongerspelen nog enigszins gered heeft, was Tuffie het enige consistent fatsoenlijke personage en daardoor de betere winnaar van de twee.

7 - Hongerspelen 4

Hongerspelen 4 is voor mijn gevoel de meest gemiddelde van alle Hongerspelen. Logischerwijs zou dat betekenen dat HS4 in het midden moest staan, maar de 6 andere Spelen zijn bovengemiddeld happy De schrijfstijl van Hongerspelen 4 nam een kleine stap terug na het einde van Hongerspelen 3. Hoewel de verhaallijnen en personages consistenter waren, was het allemaal wat oppervlakkiger. In zijn geheel heeft Hongerspelen 4 een van de beste casts van alle Hongerspelen, maar als individuele personages springt er eigenlijk niemand echt uit. Hoofdpersonages als T.G, Para, Lucoshi en WM zijn absoluut geen slechte personages, maar ze zijn gewoonweg heel gemiddeld. Allemaal standaard tributen. Dark Lisa toonde potentie maar was een achtergrond personage, en Koops werd na 3 mislukte pogingen eindelijk een volwaardig, awesome personage, maar stierf vroeg. De verhaallijnen van Team geel en team Groen waren uitstekend, maar heel oppervlakkig en haastig geschreven, terwijl de wat meer uitgebreide stukken van Team Blauw tamelijk verhaallijnloos waren.De Arena was leuk en gaf een bijzondere sfeer aan de Spelen, maar er had meer mee gedaan kunnen worden. De Fisico-Lazerstraal verhaallijn was wellicht oppervlakkig geschreven, maar destijds onwijs uniek en absoluut het meest memorabele van de Spelen. Het probleem is echter dat de verhaallijn er voor zorgde dat de rest van de Hongerspelen nogal onrelevant was. Fisico en Lazerstraal hebben, buiten 2 verhaaltjes tegen het einde met T.G, geen enkele interactie met andere tributen gehad. Doordat ze uiteindelijk samen de finale bereikte (wat ook wel noodzakelijk was aangezien het anders een ontzettend zinloze verhaallijn was geweest), heeft niets wat in de Arena gebeurde uiteindelijk enig effect gehad op het verloop van deze Spelen. Als Fisico en Lazerstraal niet hadden bestaan waren WM, Lucoshi en T.G de laatste 3 geweest, en dat had de Spelen als geheel wat relevanter gemaakt. Doordat Fisico en LAzerstraal echter het enige écht memorabele van SH4 waren, had het HS4 tevens nog minder memorabel gemaakt. Al met al dus een prima Spelen, maar niets spectaculairs.

6 - Hongerspelen 14

Ja ik ga even controversieel doen. Ik vind het moeilijk om uit te leggen waarom HS14 zo relatief laag staat. In theorie had het namelijk een geweldige Hongerspelen moeten zijn. De Bandaka verhaallijn was goed uitgewerkt, de volledige top 10 was enigszins memorabel, er zaten een aantal schokkende momenten in, de Arena gaf een unieke sfeer, er waren nauwelijks tot geen losse eindjes, er zaten enkele van de beste personages ooit in, de finale was goed, de winnaar was geweldig... Maar om de een of andere reden voel ik met HS14 niet de klik die ik met andere Spelen wel voel. Misschien komt dit deels doordat HS14 direct na HS12 kwam, en HS12 was natuurlijk significant beter. Misschien komt het doordat er in het begin heel veel gefocussed wordt op Lazerstraal, die uiteindelijk slechts 12e werdt. Misschien komt het door de lange, saaie stukken over Raceneus en Tosti. Misschien komt het doordat, ondanks dat de Bandaka verhaallijn absoluut goed geschreven was, het gewoonweg niet boeiend was om te lezen doordat Bandaka en Sushi minder spectaculaire persoonlijkheden waren dan JiHawk, Selletje en Adje. Misschien komt het doordat Ad Venture en Necrodeus, ondanks dat ik het beide geweldige personages vindt, te weinig te maken hadden met de hoofd verhaallijn waardoor de finale toch een lichte anticlimax werd. Misschien komt het doordat er, tussen de relevante verhaaltjes, ook stukken met 16e plaats LPL, 14e plaats Henk en 13e plaats Noémie tussen staan die nogal lang en onrelevant zijn. Wat het ook is, HS14 komt qua sfeer dichter in de buurt bij HS6 dan bij de daadwerkelijk goede Spelen, en dat is jammer aangezien alle ingrediënten voor een top Spelen er absoluut waren.

5 - Hongerspelen 3

Lol WM haat mij nu.
Ja, er is heel veel mis met Hongerspelen 3. Het begin is rommelig, de tributen in zakken was een waardeloos idee, de mysterieuze teamwisselingen van Jolien, Selletje en Sushi zijn huge plotholes, en op 6 personages na is de cast van de eerste helft en de tweede helft totaal anders omdat alle overige personages die in het begin focus kregen vroeg stierven, terwijl de bijpersonages van de tweede helft gewoonweg genegeerd werden daarvoor. En het feit dat HS3 tóch op 5 staat zegt genoeg. De verhaallijn van HS3 was geweldig. Vanaf het moment dat Lucoshi en Para weggaan bij hun teams en een nieuw team starten komt het echt in een stroomversnelling, maar de opbouw daarvoor is ook al echt goed als je de fouten wegdenkt. HS3 is de kortste van alle Hongerspelen, maar het voelt bijna net zo lang aan als een HS12 of HS15. De splitsing in slechts 2 teams zorgde enerzijds misschien voor het vergeten van een hoop personages, maar zorgde er tegelijkertijd voor dat dit, toen alles eenmaal goed en wel op gang was, de meest overzichtelijke van alle spelen werd. De verschillende onderlinge rivaliteiten en constant dreigende ondertoon in de periode dat de twee teams samenwerken om de broers te verslaan is geweldig, en de uiteindelijke climax is een gevecht van epische proporties zoals we dat nooit meer gezien hebben. Het eindgevecht is uitgestrekt over 8 verhaaltjes! De top 3 van Tosti, Para en T.G was verhaaltechnisch ongetwijfeld de beste top 3 van enige Hongerspelen, en hoewel de Para-Tosti finale wat tegenviel, heeft het ons wél de awesome dood van T.G gegeven, die als ik me niet vergis op de 2e plaats stond in mijn top 20 beste doden (al was dit voor HS14 en HS15 dus wie weet is dat inmiddels veranderd). Tosti is als winnaar wellicht niet heel spectaculair, hij is wel de enige main badguy die ooit heeft gewonnen. Je vergeet dit vaak omdat Para zich tegen het einde tot superieure badguy ontpopte, maar het grootste deel van HS3 was Para een soort semi-underdog, terwijl Tosti constant badguy is geweest. Maar aangezien zowel Tosti als Para nog geëlimineerd moet worden in mijn überranking ga ik daar tegen die tijd nog wel dieper op in. Wat HS3 betreft: ja, het heeft zijn fouten en ja, de schrijfstijl is minder dan van HS14, maar het verhaal is geweldig, er zitten geweldige personages in, enkele van de meest memorabele momenten ooit en door de sneeuwarena heeft het bovendien een unieke sfeer.

4 - Hongerspelen 8

Oh how the mighty have fallen!
We zijn nu op het punt in deze ranking gekomen waar alle nog overgebleven Spelen een verdiende nummer 1 op deze lijst zouden zijn. De laatste keer dat ik de Spelen rankte, stond HS8 op 1, en als ik in een andere bui was geweest was dat nu misschien wel weer het geval geweest. HS8 is en blijft voor mij de meest epische, memorabele en iconische Spelen van allemaal. Dat gezegd hebbende: ja, ik zie ook wel in dat er een hoop mis is met HS8. Er zitten enige plotholes in. Op de 9 hoofdpersonages na is eigenlijk niemand zelfs maar enigszins uitgewerkt. De schrijfstijl is bij vlagen haast net zo oppervlakkig als HS4. De finale, hoe episch hij ook is, is verre van realistisch. Maar weet je wat? Dat boeit me allemaal geen ene fuck. HS8 is episch. De arena was extreem overzichtelijk. Daar waar andere arena's tributen de mogelijkheid gaven om constant van locatie te wisselen waardoor je het overzicht na een verhaaltje of 5 al kwijt was, had ik in ieder geval bij HS8 constant een helder beeld van wie waar was. De 9 personages waar op gefocussed werd, zijn stuk voor stuk HS-iconen geworden, en doordat er van begin af aan op ze gefocussed werd, was het verhaal eigenlijk constant duidelijk. Ja, Lennard wist zich de top 10 in te wurmen, maar dat was bijzaak. Iedere dood van een van de 9 kwam als een kleine klap aan. De verhaallijnen waren ook overzichtelijk. Enerzijds had je Hitomi, Ulysses en Goomuin, met hun awesome vakantie. Ja het was véél te oppervlakkig geschreven, maar het feit dat het desondanks een goede verhaallijn was bewijst hoe sterk die verhaallijn wel niet was. Zij hadden een rivaliteit met Wm, die daardoor een soort main badguy werd. Aan de andere kant had je Sushi en Chris, eveneens oppervlakkig geschreven en toch een schok toen Chris Sushi verraadde om met JiHawk te gaan samenwerken. Dan had je Fisico, alleen op zijn eilandje. Fisico is en blijft een van de meest unieke personages ooit, en vormt een groot onderdeel van waarom HS8 zo awesome was. En ten slotte was er dan nog NMU. Er is al veel gezegd over NMU, maar ondanks alle plotholes is en blijft hij een HS-icoon. De komische factor van NMU was en is uniek, en zijn rol als schipper in de Arena maakte hem een onwijs leuke bijrol die constant kon switchen tussen de 2 grote verhaallijnen. En dan was er nog de twist. Kijk, inmiddels hebben we vaker van dit soort twists gezien, waardoor de onthulling van NMU haast voorspelbaar lijkt. Maar dit was HS8. We hadden zoiets nog nooit gezien. Het was niet voorspelbaar. Het was de meest verrassende en geweldige twist ooit. En de moorden van NMU op Chris en Sushi waren óók geweldig. En de finale was fucking episch, en is misschien niet de beste, maar zonder twijfel de meest iconische finale van allemaal. Van NMU's speech, tot het gevecht, tot Hitomi die al panfluit spelend de hovercraft instapt: het is een van mijn favoriete HS momenten ooit, en iedere keer als ik HS8 herlees en aan het einde ben gekomen ben ik er weer van overtuigd dat HS8 de beste Spelen ooit is omdat geen een andere Spelen op het moment dat het afgelopen is zó perfect aanvoelt als HS8. Er zijn veel dingen fout aan HS8 en daarom zet ik hem lager dan de 3 andere, maar voor mij persoonlijk is het wel dé Spelen der Spelen.

3 - Hongerspelen 9

Over Spelen der Spelen gesproken!
Er is niet 1 Spelen waar voor mij zoveel mis mee is als met HS9. En er is niet 1 Spelen waaraan ik niets zou willen veranderen, behalve HS9. Ik hou van HS9, met al haar fouten. HS9 is de langste Spelen van allemaal, en de laatste Spelen waaraan ik zelf niet meeschreef. En het is de Spelen waarmee ik persoonlijk de sterkste band heb. Oke, laten we eerst even kijken naar wat er allemaal mis is met HS9. De vroege dood van Pokéfan is de op 1 na meest frustrerende dood van alle Hongerspelen. De dood van Adje is de meest frustrerende dood van alle Hongerspelen. Het papercliptrio is vreselijk. Het gebrek aan focus op team Geel tot het ontstaan van het papercliptrio is vreselijk. het gebrek aan verhaallijn binnen Team Geel na de dood van Pokéfan is vreselijk. Het gebrek aan verhaallijn bij Team Blauw in zijn totaliteit is vreselijk. Jolien is verhaaltechnisch een waardeloze winnares. Alle personages op WM en Vygan na zouden waardeloze all-stars zijn omdat ze stuk voor stuk puur teren op handelingen, interactie en verhaallijn en niet op karakter.
Maar nogmaals: ik hou van HS9. De Plan Hitomi verhaallijn is, ook na HS14 en HS15, nog steeds de beste verhaallijn ooit. WM is nog steeds de beste badguy ooit. Adje is nog steeds eenvan de beste goodguys ooit. Noémie Konijn is nog steeds geweldig. De interactie binnen Team Blauw en Team groen is nog steeds geweldig. Ik hou van Jolien, en van Para, en van Adje en Lucoshi en Hitomi en Necrodeus en JiHawk en Pokéfan en Fruitschaler. Ik haat Roosjuh, maar ze is integraal onderdeel van de Spelen waar ik van hou. Het maakt niet uit hoe vaak ik HS9 herlees, het gaat nooit vervelen. Ja, uiteindelijk is het gehele verhaal een anti-climax. team Blauw krijgt in het begin alle focus maar heeft geen enkele verhaallijn, Team Geel wordt eerst genegeerd, krijgt vervolgens potentie en dan gaat Pokéfan dood en worden ook zij doelloos. Team Groen is consistent relevant, en krijgt de beste verhaallijn ooit... om tegen de tijd dat we de finale bereiken volledig te zijn uitgeroeid, waarna Jolien Wm verslaat in de enige scene waarin de twee samen te zien zijn. Er is echt van alles mis met HS9, maar ik zou er niets aan willen veranderen omdat HS9 met al haar fouten toch echt mijn favoriet is. Maar al die fouten zorgen er wel voor dat het absoluut niet de beste kan zijn, dus "slechts" en 3e plaats.

2 - Hongerspelen 15

Ik had zó graag Hongerspelen 15 op 1 gezet. Kunnen zeggen dat de laatste Hongerspelen de beste was. Maar feit is dat, als je HS15 vergelijkt et HS12, HS15 toch echt verliest.
Laat ik in dit geval maar eerst met de positieve punten beginnen. De cast van HS15 is onovertroffen. Geen enkele andere Hongerspelen heeft zóveel goede personages. Het piratenthema is by far mijn favoriete thema uit alle Hongerspelen, en is op ieder moment voelbaar. Van het leven op schepen, tot zeemonsters, stormen, houten poten, muiterij, skeletten, zwaardgevechten, rum, zeemansleideren, plunderingen... Het was episch. De main verhaallijn rondom Lyne en Hitomi is sowieso een top 3 verhaallijn. Genoeg plottwists, geen plotholes, en dusdanig geschreven dat je met zowel Hitomi als Sushi meeleeft. By far de beste liefdesverhaallijn (of lijnen) ooit. De afvalrace was zonder meer prefect. Met mogelijk een lichte uitzondering voor Fisico is er niemand die ik liever eerder of later had zien sterven. De top 10 bestond uit 10 relevante, leuke personages waardoor de vroege dood van o.a. Tuffie en Dokter Leeuw niet schadelijk was. De interactie binnen met name Team Zilver, maar ook in andere teams, was geweldig. Alle 24 personages waren goed vertegenwoordigd, de vroege doden buiten Pokéfan waren wellichtr wat minder memorabel maar niet storend, en lage namecount Selletje was memorabel genoeg om een lage namecount te laten werken. Team Zilver heeft het beste teamgevoel van alle Spelen. De winnares was perfect en had ook echt niemand anders moeten zijn.
Als je dit alles leest vraag je je wellicht af waarom het toch slechts op 2 staat. Wel, ten eerste de verdeling in 4 teams. Hoewel dit er enerzijds voor zorgde dat ieder team uit 6 personagesbestond, wat onzichtbare paperclips tegengaat, zijn 4 teams eigenlijk teveel om een consistent verhaal te vertellen. Minstens 1 team drijft er zomaar voor de gezelligheid bij, en in dit geval is dat een gedeelde eer voor Team Wit en Team Goud. De enige fatsoenlijke verhaallijn betrof Team Zilver en Team Zwart, en ondanks dat tegen het einde aan bleek dat Team Wit bij die verhaallijn betrokken was, en Team Goud ook wel enige link ermee heeft gehad, zijn die twee teams uiteindelijk toch tamelijk onrelevant, wat best wel wat wil zeggen als je je bedenkt dat BLF een finalist was. En dan is er nog de cast. Eerder zei ik dat it de beste cast ooit is. Daar sta ik achter. Vrijwel ieder perosnage had een ster kunnen zijn. Dit heeft echter wel 2 gevolgen. Ten eerste missen die leuke HS9 Jihawks, Fruitschalers & Lennard's, de HS12 Lucoshi's en Pokéfans, de HS3 Adjes en Sm64's. De random teamleden. Niet de vroege doden, maar de random teamleden die wel enigszins ver komen. Dat haalt toch wel enigszins iets weg van het teamgevoel dat bij HS3, HS9 en HS12 wél aanwezig was. Team Zilver heeft dit wellicht enigszins, maar als team Zwart gewoon nog 2 random extra leden had gehad waren die stukken voor mij al een beetje boeiender geweest. De andere kant vand e medaille is dat er, doordat iedereen uniek was, geen echte breakout stars waren. Wie was de Flappie van HS15? Hitomi? Kan. BLF? Kan ook. Necrodeus? Absoluut een mogelijkheid. Para? Is een optie. Dokter Leeuw? Zelfs dat sluit ik niet uit. Het is eigenlijk een zelfde soort situatie als HS4, waar de cast in zijn geheel heel sterk is, maar niemand er écht bovenuit springt. Maar goed, dit zijn allemaal vrij kleine details, maar HS15 staat dan ook op 2 wat betekend dat het nog steeds 500x beter is dan HS6 ofzo.

1 - Hongerspelen 12

Er kan er maar 1 de beste zijn, en dat is HS12. Hs12 is tamelijk perfect. Het heeft een goede sfeer, meerdere geweldige verhaallijnen, meerdere geweldige personages, een shitload aan plottwists, een goede schrijfstijl, een epische top 10, genoeg leuke bijpersonages, humor, spanning, drama, een geweldige winnaar, een geweldige finale, meerdere badguys, meerdere goodguys, ontzettend veel diepgang, al met al gewoon de beste spelen van allemaal. Wat is er goed aan HS12? Alles. Wat is er neit goed aan HS12? Niets. Het is niet mijn nr 1 favoriet, puur omdat ik met HS9 en HS8 gewoon een sterkere band heb, maar overall kan ik niet ontkennen dat HS12 het beste was. Het was ons hoogtepunt binnen de Hongerspelen. Van Flappie tot WM tot heel Team Geel: het was direct duidelijk dat het moeilijk zou worden om HS12 nog te overtreffen, en ondanks dat we een aardige poging hebben gedaan, is het niet gelukt. Ja ik weet dat dit een stuk korter is dan bij de andere Spelen, maar ik ben nu eenmaal beter in dingen afzeiken dan dingen ophemelen Cute

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

137 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 27 aug 2015, 18:03

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik kan mij prima vinden in deze ranking. Ik ben in ieder geval blij dat je HS8 niet weer op nr 1 hebt gezet, aangezien die inderdaad toch wel een paar pijnlijke tekortkomingen heeft. Ik ben het over de meeste Hongerspelen wel met jou eens, en mijn eigen Top 3 zou waarschijnlijk ook HS9 - HS15 - HS12 zijn. Vooral jouw beschrijving van HS9 is zeer spot-on. Er is van alles aan HS9 dat ik zou willen veranderen als het nog mogelijk was Razz .

Zelf zou ik HS6 waarschijnlijk onderaan zetten, omdat ik niks met die Hongerspelen heb en het ook niet de nostalgische waarde heeft die HS2 voor mij wel heeft, maar objectief gezien was HS2 wellicht de slechtere van de twee. Daarnaast had ik HS14 misschien een plaats hoger verwacht, maar ik kan de langdradige stukken van die Hongerspelen nogal bleek afsteken tegen de geweldige verhaallijn van HS3. Voor het grootste delen wij in ieder geval dezelfde mening. Misschien dat ik binnenkort ook wel een ranking van alle Hongerspelen ga maken.

Profiel bekijken

138 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 19 okt 2016, 11:20

Prins Para Vanilla

Even een "snelle" ranking van de 50 meest genoemde personages in de Epiloog:

50 - WM HS9
Uhm ja volgens mij krijgen we helemaal geen nieuwe informatie over hem dusja

49 - Lyne HS15
Zie WM

48 - Bandaka HS14
Zie Lyne

47 - Para HS9
Zie Bandaka

46 - Ulysses (Verloofde Hitomi)
Hij verraad Admin en dat was het wel zo'n beetje

45 - Meester Danny Wellink
Sorry boeit me niet

44 - Caesar Flickerman
Is altijd wel awesome dus voordeel van de twijfel

43 - Ellen
Definitie van een Paperclip. Props voor de hele Epiloog blijven leven though

42 - Marina
Ze is wel leuk maar er zijn 7 boeiendere personages in die backstory dus ach

41 - Mitchell14
Op Reina na is eigenlijk niemand van Fisico's rebellengroepje echt goed uitgewerkt

40 - Para HS14
Ja zie Mitchell. Plus Para leek badass in HS14 en dat was hij hier niet dus boe

39 - Jelle
Hij is Jelle. Fuck Jelle. Maar hij ging wel dood, dus dat is positief.

38 - Tosti HS2
Eigenlijk vrij weinig nieuwe info, maar toch wel leuk om zo'n random vergeten personage uit HS2 even terug in de spotlight te zien.

37 - Hitomi HS14
Ook niet veel mee gedaan, maar Hitomi is nu eenmaal vrij awesome

36 - Generaal Nalyd Rats
Ging op den duur steeds meer op mijn zenuwen werken eigenlijk

35 - Jeffrey Smit
Meh

34 - Corneel
Vervulde zijn functie maar we weten eigenlijk geen ene fuck over hem

33 - Generaal Rikkert
Coole backstory

32 - Tuffie HS12
Hij was wel zielig in de flashbacks, maar ik ben nog steeds geen groot fan

31 - Jeanne HS11
Uhm ja ze was wel leuk alleen wat heeft ze nu uiteindelijk toegevoegd eigenlijk? Ik had wel iets meer rondom haar dood verwacht ofzo idk

30 - Seneca Crane
Had interessanter kunnen worden als hij niet na 4 verhaaltjes al dood was geweest denk ik

29 - Haps Krabs
Lol awesome dat hij eerst geïntroduceert wordt als slachtvoer en vervolgens na zijn dood belangrijk gaat lopen doen in oeroude HS traditie

28 - Smeetske
Ja ik hou van de Klatergoud backstory en Smeetske zat daar in en hij was een klootzak maar wel lief voor Klatergoud ofzo idk

27 - Hitomi HS15
Misschien komt het doordat dit meteen na HS15 kwam, maar Hitomi is hier nooit écht goed uit de verf gekomen imo

26 - President Snow
Goede main badguy

25 - Lazerstraal HS4
Weinig nieuwe input eigenlijk maar ze is gewoon super cruciaal en awesome want ze is Lazerstraal

24 - Baby Krabs
Is wel grappig maar uiteindelijk te irrelevant

23 - Hitomi HS8
Heeft verrassend weinig toegevoegd buiten eventjes badass zijn aan het begin, zwanger worden en half dood gaan

22 - Laser
Woef

21 - Opperhoofd
Was interessant als Rebel waar we conflicterende gevoelens over moesten hebben, maar is getransformeerd in de über-Rebel dus dat is wel vaag. Idk, als Admin en Mie en Nalyd Rats en Fisico enzo niet nog veel geconflicteerder waren geweest was Opperhoofd bijzonderder gebleven denk ik.

20 - Kill Fighter
Ja oké het is misschien jammer dat hij vroeg dood ging maar het moest nu eenmaal voor het verhaal oké? Kill Fghter is een heerlijke klootzak en hij is awesome enzo maar er zijn 19 betere personages denk ik.

19 - Goembario
Ja lol. Ik vind heel de Flappie-NMU backstory echt geweldig, maar als individuele personages zijn zenu eenmaal niet zó spectaculair. Goembario is een tamelijke goodguy paperclip eigenlijk.

18 - Tosti HS3
Het was gewoon leuk om Tosti terug te hebben, maar hij voegde uiteindelijk geen fuck toe.

17 - Hans de Struisvogel
Awesome backstory. Awesome dood.

16 - Ulysses HS6
Awesome backstory. Awesome persoonlijkheid. Awesome Ulyssesheid.

15 - WM HS12
Ik ben deze WM na HS12, HS14, HS15 én de EPiloog best wel beu weet je.

14 - Klatergoud
Zie Goembario. Awesome verhaallijn, maar als persoon stelt ze eigenlijk niet zo heel veel voor.

13 - Nathaniel
Ja het is een klein rolletje maar kom op, Nathaniel is badass!

12 - Hendrik de Pad
Seriously creepy

11 - Sven Window
Leuke mentorfiguur voor Fisico (en in mindere mate Timtamtom). En interessant, complex persoon overall.

10 - Mie de Hamster/Timtamtom
Lol, HS2 Timtamtom als uiteindelijke Main Badguy had ik echt nooit verwacht. Maar hij is wel echt fucking awesome. Ik weet niet precies hoe het mogelijk is dat niemand hem herkende, maar ach. 

9 - Reina
Idk ik heb gewoon een zwak voor Reina, wat ongetwijfeld duidelijk werd doordat ik haar super veel gebruikte enzo.

8 - Admin
Admin was hele lange tijd mijn favoriete personage in de Epiloog maar dat was toen hij nog de überrebel der überrebellen was. Toen bleek dat hij de ca 28e verrader binnen de Rebellie was ging zijn waarde wel ietsje naar beneden. Maar hij blijft tamelijk awesome.

7 - Pascal
Pascal is cool.

6 - NMU HS8
Oké kunnen we nu dan eindelijk stoppen met NMU een plothole noemen of wat dan ook? Kunnen we nu dan eindelijk accepteren dat NMU een top 3 personage in de geschiedenis van de personages is geweest? Oke fijn dank je.

5 - Jolien HS9
Jolien was precies wat Jolien hoort te zijn. Ze was letterlijk dezelfde Jolien als in HS9 en zo hoort het want die Jolien is awesome dus Jolien was hier ook awesome.

4 - T.G HS2
Ja T.G is de ultieme Goodguy Paperclip, maar dat neemt niet weg dat het gewoon onwijs nostalgisch was om hem weer als hoofdpersoon te hebben.

3 - Flappie HS12
Omg Flappie is zooooo fucking complex. Uiteindelijk is zijn rol iin de Epiloog te klein om hem op 1 te zetten maar hij had het sws wel verdiend.

2 - Tuffie HS6
Tuffie is gewoon een fucking badass en complex en awesome en als ik opnieuw alle tributen zou ranken zou Tuffie wss in de top 10 komen want hij is awesome.

1 - Fisico HS4
Ik denk oprecht dat Fisico Flappie van zijn troon heeft gestoten als beste personage. Hoe complex kun je zijn? Fisico's ontwikkeling van paperclip in HS4 naar wat hij uiteindelijk is geworden is echt fantastisch. HIj heeft uiteindelijk het boeiendste verhaal van allemaal, en de meest complexe persoonlijkheid, en hij is gewoon awesome. En ja, daarom moest hij ook op een anti-climatische manier dood want dat was gewoon een logisch einde van zijn verhaallijn. Fisico is een Tragische Held. Zoek maar op wat Aristoteles daarover te vertellen heeft.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

139 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 19 okt 2016, 15:08

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Haha nice het concept 'tragische held' hebben we vandaag behandeld binnen college lol dus ik ben je gewoon te slim af Paratroopa.

Leuke ranking alhoewel ik Fisico echt niet beter vind dan Flappie maar goed, ik ben niet zo emotioneel geïnvesteerd geweest in zowel HS4 als Epiloog omdat ik nauwelijks meeschreef. Maar hij is wel geslaagd.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

140 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op wo 19 okt 2016, 22:20

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Eigenlijk heb ik niet veel over deze ranking te zeggen, behalve dan dat ik het er grotendeels mee eens ben. Fisico op nr. 1 is natuurlijk een must. Daarnaast ben ik blij dat je HS6 Tuffie zo hoog hebt staan, want hij was misschien wel mijn persoonlijke favoriet van de epiloog Razz . Pascal en Jolien waren ook personages die zeker goed tot hun recht kwamen, en T.G was inderdaad niet het interessantste personage, maar juist daarom ook een geschikte protagonist. Waarschijnlijk zou ik nog wel wat meer kunnen verzinnen om te zeggen, maar dat is eigenlijk niet nodig omdat... nou ja, zie het begin van deze post.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum: