Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Para's TP Hongerspelen rankingtopic

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 10]

1 Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 23 okt 2014, 16:10

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Oke ik wil dit topic echt al heel lang aanmaken maar ik vond het zo stom staan maar fuck it ik doe het toch. In dit topic ga ik gewoon allerlei rankings posten mbt de TP Hongerspelen. Top10's, top 24's etc. Waarom daar een apart topic voor? Zodat het HS Discussietopic niet wordt vol gespamd. Vind iemand ter wereld dit boeiend? Hoogst waarschijnlijk niet, maar I don't give a fuck.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

2 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 23 okt 2014, 16:13

Prins Para Vanilla

Oke, laat ik beginnen met de ranking van alle personages van HS9.

24 – Fisico
Gedurende Hongerspelen 9 wordt Fisico 3 keer genoemd: 1 keer als wordt gezegd dat hij dood is, 1 keer als wordt gezegd dat hij dood is en nog 1 keer als wordt gezegd dat hij dood is. Het gemiddelde slachtvoer uit HS2 werd vaker genoemd.

23 – Roosjuh
Ugh, wat had ik een pesthekel aan Roosjuh. Ze was zo…. Nutteloos. Saai. Oninteressant. En ze werd 9e. Gewoon niet meer doen.

22 – Goomuin
Het moge duidelijk zijn dat ik Team Geel ernstig haatte, en hoewel ik mijn haat vooral richtte op Tosti, Roosjuh en Lyne, vond ik Goomuin zo mogelijk nog erger. De dikke jongen die een soort dokter was en verder totaal nutteloos was voor deze wereld, maar wel langer bleef leven dan Pokéfan. Wat het nog erger maakt is het feit dat precies dezelfde Goomuin ook weer in HS12 rondwaggelde.

21 – Sushi
En weer iemand van Team Geel. Sushi voegde niet veel toe ofzo, hij ging dood door een beestje en dat was het wel zo’n beetje. Maar in die korte tijd dat hij leefde was hij iig minder irritant dan Roosjuh en Goomuin.

20 – Chris
Ik ben vrij neutraal over Chris. Hij was de 3e dode, en voegde niet spectaculair veel toe ofzo. Als hij langer was blijven leven was hij waarschijnlijk papercliperig geworden.

19 – Fruitschaler
Het doet me pijn om Fruitschaler zo laag te moeten zetten, want het is een van de meest onbelangrijke maar super komische personages ooit. Fruitschaler zat in team Groen, en hij stond daar op wacht. Serieus, iedere keer dat de naam Fruitschaler genoemd wordt, staat hij op wacht. En uiteindelijk gaat hij dood omdat hij vergiftigd water dronk… En hij had zoveel dorst gekregen doordat hij de hele nacht op wacht had gestaan. Maar goed, verder voegde hij niets toe dus toch maar lekker laag.

18 – Noémie
Noémie is by far de spectaculairste eerste dooie ooit. Heel simpel: als Noémie niet dood was gegaan bij de Hoorn, was 99% van deze Hongerspelen niet gebeurd. En daarna reïncarneerde ze ook nog als konijn. En die ene alinea waarin we haar levend zagen, deed ze lekker sarcastisch. Dus hurray for Noémie!

17 – Lazerstraal
Lazerstraal was volgens mij super schizofreen. Ze was de grote zwakkeling van team Blauw, die constant gewond raakte en eigenlijk alleen maar onnodige ballast was, maar tegelijkertijd vermoorde ze Fisico (hihi HS4) en verwondde ze Adje. Raar wijf, maar wel boeiender dan Roosjuh.

16 – UNF
UNF is, net als Fruitschaler, een van de grappigste paperclips ooit. In het begin van HS9 krijgt UNF eigenlijk alle tekst binnen team Groen die niet voor Oshi, Adje of Hitomi is. Hij dist Lucoshi, hij maakt lompe opmerkingen naar Adje en hij wordt vermoord door Jolien. Niemand ter wereld herinnert zich UNF nog, maar hij zal altijd een plaatsje hebben in mijn hart <3

15 – Lennard
Lennard is de laatste echt paperclip in de lijst. Lennard was simpelweg van het begin af aan “degene die na Chris en Lazerstraal dood zal gaan.” Er heeft nooit enige potentie in gezeten, en we hebben ook nooit gedaan alsof die potentie er zou komen. Waarom staat Lennard dan zo hoog? Ik hou van team Blauw, en Lennard was daar onderdeel van. Hij was de Fruitschaler, de man die op wacht stond. En hij was een beroerde wacht, want hij liet constant mensen wegglippen. Zoals Vygan. En hij werd vermoord door een IJsbeer, en dat is vrij awesome.

14 – Lyne
Tja… Ik haatte Lyne. Ik haat Lyne nog steeds, maar ik moet toegeven dat ze minder paperclip is dan de 10 hierboven. Lyne had opzich best een boeiend personage kunnen zijn. Het was een sterke tribuut, een vrouw, ze had een grote mond, ze had eigenlijk een best grote rol binnen het verhaal… Maar haar tegenspeelster was de meest nutteloze combi van 7 letters die deze wereld ooit gekend heeft, en zodoende was het onmogelijk om Lyne’s verhaallijn zelfs maar enigszins interessant te vinden. Sorry Lyne.

13 – Tosti
Tosti staat nog hoger dan Lyne! De überpaperclip, degene voor wie de term paperclip bedacht is, staat niet onderaan! Waarom niet? Omdat Tosti best leuk is in het begin. Hij is nogal mysterieus. Team Geel werd veel minder behandeld dan de andere twee teams, maar zelfs als team Geel eens een keer meedeed, werd Tosti hooguit 1 of 2 keer genoemd. Maar daaruit bleek wel steeds dat hij mogelijk een sterke tribuut was. Waar ging het mis? Toen er nog ca 12 tributen over waren en Tosti per ongeluk nog leefde omdat iedereen hem vergeten was ofzo, werd ineens besloten om heel veel over Tosti, Lyne en Roosjuh te gaan schrijven. Ineens werden ze basically tot hoofdpersonages gebombardeerd. Heel oninteressante, veel te laat relevant geworden hoofdpersonages. En uiteindelijk kun je alle drie weghalen uit de Hongerspelen zonder dat er iets veranderd.

12 – T.G
T.G was een T.G. Serieus, iedere Hongerspelen waaraan T.G meeschrijft, heeft dezelfde T.G. Deze T.G was een beetje de rechterhand van Necrodeus, alleen dan niet echt want dat was Para al. T.G was degene die met de slimme plannen kwam, al kwamen die ook wel eens van Para. T.G was een van de goede vechters, alleen was Para beter. T.G was een soort reserve-Para. Helaas ging hij iets te vroeg dood, want vlak na zijn dood raakte de echte Para beschadigd en hadden we best een back-up kunnen gebruiken.

11 – Tuffie
Oke eigenlijk was Tuffie gewoon Tosti alleen dan wél op tijd dood gegaan. Net als Tosti was ook Tuffie totaal onbelangrijk, maar werd hij toch steeds genoemd als een sterke speler. En hij maakte wapens enzo. En hij wilde Noémie Konijn vermoorden. Tuffie is zo’n type dat wel een tweede kans verdient, want als Adje iets minder goede reflexen had gehad, had Tuffie best wel eens ver kunnen komen (en was de rest van team Groen er misschien ook iets beter vanaf gekomen.)

10 – Necrodeus
We komen nu in het gebied van de daadwerkelijk memorabele personages. Necrodeus was de leider van team Blauw, na WM de meest genoemde tribuut en hij werd 3e… Maar hij was best wel saai. Hij was een redelijke leider, niet heel goed, niet heel slecht, hij kon redelijk vechten, was een echte goodguy en hij gooide er af en toe ineens nutteloze weetjes uit, maar ondanks dat ik van team Blauw houd en Necrodeus daar by far de belangrijkste persoon was, heeft hij me gewoon nooit zoveel geboeid.

9 – Lucoshi
De enige reden dat Lucoshi zo laag staat, is omdat de andere personages nog boeiender waren. Maar Lucoshi was een briljant personage. Voordat Ulysses in HS12 officieel de grootste Daffy Duck werd, hadden we Lucoshi, de leider van team Groen, die simpelweg op ieder gebied faalde. Ieder beslissing die Lucoshi maakte pakte rampzalig uit, en als er niet een paar anderen in het team hadden gezeten die wél logisch verstand hadden, was team Groen er nog slechter vanaf gekomen dan nu het geval was. En de dood van Lucoshi staat waarschijnlijk in de top 10 meest memorabele HS-verhaaltjes ooit.

8 – Vygan
Vygan was zo… bizar. In het begin was hij gewoonweg een irritant lid van team Blauw, een beetje zoals Ulysses aan het begin van HS12 was. Maar uiteindelijk veranderde Vygan in een soort bloeddorstig monster, enn vervolgens was hij niet meer dan een hoopje ellende dat door WM werd meegesjouwd. En niet onbelangrijk: van alle personages uit 7 Hongerspelen die de laatste 10 niet hebben gehaald, is Vygan degene wiens naam het meest genoemd werd. Hij was een van de hoofdpersonages, en hij werd 12e.

7 – Hitomi
Ik weet nooit zo goed wat ik van Hitomi moet vinden. Aan het begin is ze een beetje de rechterhand van Lucoshi (wat trouwens niet bepaald een geweldige functie is, maar goed), vervolgens ontpopt ze zich zo’n beetje tot dé heldin van de Hongerspelen, daarna wordt ze… verliefd op WM? Wtf was dat? Alle sympathie voor Hitomi verdween naarmate Adje’s dood dichterbij kwam. En na de dood van Adje was ze niet veel meer dan een figurant in de verhaaltjes van team Blauw, waardoor je, tegen de tijd dat NEcrodeus besluit een pijl door haar kop te schieten, haar totaal niet zult missen. Maar dat neemt niet weg dat ze de centrale persoon wasin Plan Hitomi, een van mijn favioriete verhaallijnen ooit, dus ze staat lekker hoog.

6 – WM
WAT? WAAROM STAAT WM NIET OP 1? HIJ IS DE GROTE BADGUY! HEEL HET VERHAAL DRAAIT OM HEM!
Ja, dat klopt. WM is by far de belangrijkste persoon in het verhaal, hij was een goede badguy, en een van de meest memorable personages ooit. Maar dat betekend niet dat hij mijn favoriet is. Daarvoor veranderd ij te vaak van persoonlijkheid. Eerst is hij arrogant en opschepperig, vervolgens slim en beheerst, vervolgens maniakaal en kwaadaardig en uiteindelijk gewoon totaal gestoord en kannibalistisch. Er zit geen logica in dat personage. Enn ik hou gewoon niet zo van opgefokte badguys. Een goede badguy moet gecontroleerd overkomen, iemand zijn die de touwtjes in handen heeft en met een sluwe glimlach messen in ruggen steekt. Dan ben je een leuke badguy. WM was gewoon een sneu hoopje mens.

5 – JiHawk
Dit is waarschijnlijk de meest verrassende keuze. Waarschijnlijk herinnert niemand van jullie zich uberhaupt wat JiHawk precies toevoegde aan deze spelen. Wel, JiHawk zat in team Groen. Hij werd 11e. Hij was cynisch, sarcastisch, hij zeek Lucoshi en Adje constant uit, hij vermoorde Noémie konijn, en tóch was het echt een goodguy, en een goede teamspeler. Hij is het personage deze Hongerspelen dat precies op het randje van bijrol en slachtvoer zit. Basically kun je alle personages verdelen in hoofdrollen, bijrollen en slachtvoer, en mijn favorieten zijn degene die op het randje zitten, en dat was JiHawk. Hij was ofwel het belangrijkste slachtvoer, of wel de kleinste bijrol. En hij had een cool karakter. En hij was onderdeel van Plan Hitomi.

4 – Pokéfan
Je zult je misschien afvragen hoe het mogelijk is dat iemand die 18e wordt en ook nog eens uit mijn minst favoriete team ooit komt in godsnaam 4e kan worden in deze ranking. Maar ik hou van Pokéfan. Zijn muiterij op WM, het daaropvolgende leiderschap en zijn casual dood zorgen voor een van de boeiendste verhaallijnen ooit. Jullie hebben de kaartjes gezien met daarop o.a. de titel “Verloren potentie”, en in mijn ogen is Pokéfan daar de absolute koning. Als hij niet zo vroeg gestorven was, had hij een van de hoofdpersonages kunnen worden. Maar juist die vroege dood maakt zijn verhaallijn zo briljant. Geen groot gevecht of heftig gesprek, gewoon een zwaardslag en weg Pokéfan. Heerlijk.

3 – Adje
Aan het begin is Adje een jankerd, en totaal geen leuk personage. Maar zodra Plan Hitomi in gang gezet wordt, veranderd Adje in een geweldig personage. De ultieme Goodguy van de eerste helft dreigt meerdere keren om Hitomi te vermoorden, bedreigt WM en wordt eigenlijk steeds minder sympathiek, en daardoor een veel beter personage. Wat zijn dood betreft… Het is een onverwachte plottwist, en het maakt WM een grotere bedreiging, maar voor mij valt het verhaal gewoonweg stil zodra Adje dood is. Het draait volledig om Adje vs WM, en als je een van die twee dan weghaalt hou je weinig verhaal over.

2 – Para
Ah, Para… Ik probeer iedere Hongerspelen weer om Para niet als favoriete personage te zien, en vrijwel iedere keer mislukt dat. En ik heb niet eens meegeschreven aan deze Spelen. Daar waar JiHawk op het randje van Slachtvoer en Bijrol zat, zat Para op het randje van Bijrol naar Hoofdrol. De rechterhand van Necrodeus, mogelijk de beste vechter in de Arena, en overall gewoon een sympathieke, af en toe sarcastische tribuut. En die vriendschap met Jolien. Sommigen zouden het de liefde noemen, en daar hebben ze ene punt, maar het zijn de gewone vriendschapstukjes, die kleine momentjes in de team Blauw-verhaaltjes, die ervoor zorgen dat Para en Jolien bovenaan deze lijst staan.

1 – Jolien

Dit is waarschijnlijk een verrassende nummer 1. Zoals jullie later zullen werken als ik mijn top 7 van winnaars maak, ben ik namelijk totaal niet te spreken over Jolien als winnares. Maar als personage vind ik haar geweldig. Haar sarcastische, no-nonsense persoonlijkheid, gecombineerd met haar boogschutkwaliteiten en haar band met Para maakten haar tot het leukste personage van deze Hongerspelen. Maar daar waar Para op het randje van bijrol naar Hoofdrol zat, was Jolien écht gewoon een bijrol. En bijrollen horen niet te winnen. Maar haar overwinning veranderd niets aan het feit dat haar personage simpelweg het leukste was. Spoiler alert: dit is de enige keer dat de winnaar mijn favoriete personage was.

Next one: HS12

3 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 23 okt 2014, 20:00

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Ik kan me voor een groot stuk wel vinden in deze lijst. Niet akkoord met Jolien op 1, maar ik zou er ook niet WM geplaatst hebben. Ik weet niet echt wie ik op 1 zou zetten voor HS9. Verder zou ik niet veel verder komen dan een top 10 of 15, want het merendeel van de licht overbodige personages staan zowat gelijk. En waarom krijgt Noémie konijn geen aparte vermelding? 25ste tribuut

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

4 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 23 okt 2014, 21:51

Prins Para Vanilla

NIEMAND IS OVERBODIG! Oke hier iig niet. HS6 ranken was een hel.

5 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op do 23 okt 2014, 23:06

Prins Para Vanilla

HS12:

24 – Goomuin
Goomuin was in deze Hongerspelen een dikke wannabe-dokter die vroeg dood ging en in mijn minst favoriete team zat. Komt dat bekend voor? Dat hele “Goomuin is de schuld van Adje’s dood”-gedoe was echt vreselijk. Ik was blij dat hij zonder verklaring spontaan dood neer viel.

23 – Dark Lisa
Blijkbaar is het nodig dat minstens 1 van de vrouwelijke tributen hulpeloos en nutteloos is, en dit keer was het de beurt aan Dark Lisa. Ik kan er verder vrij weinig aan toe voegen, behalve dat ik blij ben dat ze al vroeg dood ging.

22 – Lazerstraal
Lazerstraal was slachtvoer. Het meest slachtvoererige slachtvoer van heel slachtvoerloos HS12. Jammer, want ik wacht nog steeds op een interessante Lazerstraal in de Hongerspelen. Alleen al daarom moet HS14 afgemaakt worden.

21 – UNF
Mja UNF was niet echt boeiender dan Lazerstraal, maar hij was onderdeel van team Geel en in tegenstelling tot een bepaald ander team Geel in de Hongerspelen-geschiedenis was dit team Geel geweldig. En UNF was het eerste slachtoffer van Daffy Duck, en daardoor toch wel relevant voor het verhaal ofzo.

20 – Raceneus
De Team Geel stukjes in het begin (en eigenlijk in heel het verhaal) zijn enkele van mijn favoriete stukjes van alle Hongerspelen, en Raceneus was daar een onderdeel van. Maar er is nooit ook maar enige twijfel geweest dat Raceneus de eerst volgende dode zou zijn. Tussen alle interessante, uiteenlopende karakters van T.G, Chris, Ulysses, Para en Fisico, was Raceneus wel héél erg paperclip.

19 – JiHawk
Haha JiHawk staat hoger dan Goomuin! JiHawk was de eerste dode. Hij voegde niets toe. Maar in de finale horen we JiHawk’s stem, en dat is de enige keer dat we JiHawk enigszins in levende lijve zagen. En daar klonk hij met zijn ene zinnetje boeiender dan die andere 4 dus ach.

18 – Adje
Adje is zo… nutteloos. Heel team Blauw op WM, Tuffie en Jolien na was achteraf gezien nutteloos. Adje wordt zo ontzettend gepromoot als hoofdpersonage in het begin, en vervolgens gaat hij vroeg dood en hoor je er nooit meer iets over. En zijn karakter was ook saai. En Adje-Jolien is by far de meest geforceerde niet-HS11 liefdesrelatie in alle Hongerspelen bij elkaar.

17 – Henk
Ik heb henk als “Verloren potentie” genoemd. Ik heb Henk terug laten keren in HS14. Maar geen van beide omdat ik Henk leuk vond. Ik vond Henk een verschrikkelijk personage. De enige keer dat ik iets over Henk schreef, was om ervoor te zorgen dat hij niet meer kon praten en we de rest van HS12 dus nooit meer het woord “Teringklapperjosties” hoefden te lezen.

16 – Lucoshi
Nu vond ik Lucoshi best leuk enzo, maar hij was natuurlijk de paperclipste van alle paperclips. NickMarioUrbanus heeft deze Hongerspelen meer tekst gehad en die deed niet eens mee. Lucoshi werd 12e, maar hij deed niet veel meer dan bestaan. Er werd wel vaak gezegd dat Lucoshi een sterke vechter was, maar we zagen hem nooit in actie. Maar goed, 16e is nog best goed, toch?

15 – Necrodeus
Necrodeus was gewoon Adje maar dan net iets boeiender en net iets minder nutteloos en daarom net iets beter dus 15. Nee echt, Necrodeus had potentie gehad maar doodgaan was ook een goede optie dus ach.

14 – Leticia
Ah, Leticia. Over potentie gesproken. Leticia’s uiteindelijke rol is niet veel anders dan het standaard nutteloze meisje, maar je voelde constant dat er meer was. Ze leek Flappie te mogen. Echt, lees alle verhaaltjes waar Flappie en Leticia in voorkomen maar eens terug. Je voelde de potentie. En toen kwam het verhaaltje waarin Leticia haar team wilde verraden en Flappie helpen en toen maakte ze kans om een awesome personage te worden, en 1 verhaaltje later was ze dood. Dat is pas echt een gemiste kans. Volgende keer beter, Leticia!

13 – Fisico
Fisico hoort bij team Geel dus Fisico is geweldig! Ook Fisico zie ik een beetje als verloren potentie. Zijn verhaallijn leek nog niet af. Fisico had nog in opstand moeten komen tegen Ulysses ofzo. Maar goed, het heeft niet zo mogen zijn. Hij was wel de minst boeiende tribuut van team Geel die geen Raceneus heette, dus ging hij denk ik wel op het goede moment dood.

12 – Noémie
Sommigen zullen verbaasd zijn dat Noémie niet in mijn top 10 staat. Wie het discussietopic beter gevolgd heeft, zal verbaasd zijn dat Noémie niet ergens onderaan staat. Ik mocht Noémie niet als personage. Ze was zooo geforceerd slecht. Geen wonder dat ze uiteindelijk totaal irrelevant bleek, en Flappie en Tuffie de echte badguys werden. Noémie heeft ons echter wel de coole WM verhaallijn gegeven en daarvoor verdient ze toch wel wat pluspunten. En haar eigen verhaal loopt ook af met het feit dat ze een waardeloze badgirl was, dus dat is ook wel bevredigend.

11 – T.G
Ik heb echt zitten twijfelen of ik T.G niet hoger moest plaatsen, maar ik kon het gewoon niet. Ik ben een beetje T.G moe geworden. Ook deze T.G verschilde qua karakter nauwelijks van alle T.G’s die we sinds HS2 gezien hebben. Waarom dan toch nog 11e? Team Geel people! En zijn sterfscene was episch (en ontzettend over the top).

10 – Sushi
Ja ik kan dit niet echt uitleggen. Sushi was niet veel boeiender dan Lucoshi, maar wel ietsie. Heel Tosti-Sushi-Lucoshi deed me denken aan WM-Tuffie-Lennard uit HS4, en dat is mijn favoriete trio ter wereld ofzo dus Sushi is automatisch leuk. En hij heeft Ulysses meerdere keren voor schut gezet en dat is altijd pluspunten.

9 – Pokéfan
Pokéfan werd 11e. Hij had nooit hoger mogen eindigen. Hij had ook niet lager moeten eindigen. 11 is perfect voor Pokéfan. Pokéfan is dat randpersonage, op de grens van bijrol en slachtvoer. De andere tributen zagen Pokéfan als slachtvoer, maar hij had wel een leuk karakter. Hij had humor. Ik las graag over Pokéfan. En net als zijn naamgenoot uit HS9, is ook bij deze Pokéfan de dood heerlijk casual halverwege een verhaaltje zonder dat er enige aandacht aan wordt besteed.

8 – Jolien
Jolien was in het begin de grote Goodgirl vs Badgirl Noémie, en net als Noémie is ook Jolien uiteindelijk totaal irrelevant gebleken. Begon als hoofdrol, eindigde als een soort figurant. Maar ze was verder niet irritant ofzo dus ik vind dit wel een mooie plaats.

7 – Tuffie
WAT? WAAROM STAAT TUFFIE NIET OP- nee niet weer.
Tuffie is echt HS9-WM-light. En aangezien ik geen groot HS9-WM-fan ben, ben ik ook geen Tuffie fan. Tuffie’s verhaallijn is heerlijk. Tuffie in het begin, als je wel vermoed dat hij evil is maar het nog niet ziet, is heerlijk. Tuffie’s ware gezicht? Blegh. Ik hoopte zoo erg dat Tuffie de manipulatieve, sluwe badguy zou worden waar ik van hou, maar in plaats daarvan werd ook hij weer een hysterisch hoopje verdriet dat de term Badguy nauwelijks verdient. Hij staat uiteraard wel hoog, want zijn verhaallijn is geweldig en zijn rol past er ook goed in, maar een echte fan zal ik nooit worden.

6 – Tosti
De derde musketier. Tosti is een van de meest competente leiders die we ooit gehad hebben – als je even vergeet dat hij zijn teamleden systematisch liet vermoorden. De Chris-Tosti verhaallijn was echt briljant. Het is alleen jammer dat, zodra hun geheime verbond niet meer geheim was, Tosti een paperclipvormig aanhangsel van team Geel wordt. Als zijn rol wat boeiender was gebleven, had hij hoger kunnen komen.

5 – Para
PARA STAAT NIET OP 1 OF 2! PARA STAAT SLECHTS OP 5! BEL DE TELEGRAAF!
Ja, Para is niet mijn favoriet. Hij staat nog steeds hoog, maar er zijn gewoonweg betere personages. Maar Para was wel leuk. Dit was by far de meest originele van alle Para’s. Ik hou van zijn manische lach, zijn sneaky opmerkingen, zijn speelse blijheid, zijn voorliefde voor spinnen en bananen en zijn rol in de Flappie verhaallijn. En zijn vriendschap met Chris. Wat is dat toch met Para en coole vriendschappen? Het is echt zijn ding weet je.

4 – Ulysses
“Woehoe woehoe woehoe” - Daffy Duck
Ulysses is een arrogante, incompetente mislukkeling. Een van de minst sympathieke personages ooit. Een personage waarvan je gewoonweg hoopt dat hij weer een stomme blunder gaat maken. En dat maakt hem geweldig. Iedere keer dat Ulysses iets stoms doet wat resulteert in alweer een dooie, wordt het verhaal 10 keer zo goed. En hij werd 3e, wat echt een ideale plek is. Zo konden we zo lang mogelijk van zijn stomheid genieten, zonder dat we bang hoefden te zijn dat onze Daffy Duck zou winnen.

3 – WM
Ik heb geprobeerd WM te haten. Echt. Maar het lukt niet. WM is in mijn ogen een van de sympathiekste personages ooit. Als ik nog eens een top 10 van Goodguys ga maken, komt hij daar zeker in. Het aantal plottwists en mindfucks rondom WM is angstaanjagend hoog, en daardoor maakt hij een geweldige ontwikkeling door. Zonder enige twijfel de terechte winnaar van deze Hongerspelen. En dat zegt een hoop, als je bedenkt dat hij inde finale stond tegen…

2 – Chris
Chris! Ik hou van Chris! Chris is in mijn ogen de ideale tribuut. Hij is sterk, sociaal, kan goed overleven, is tactisch, deinst niet terug voor moord en heeft realistische emoties enzo. Mijn doel was om Chris op zijn minst de top 10 te laten bereiken, maar ik had nooit verwacht dat hij finalist zou worden. Alles aan Chris is gewoon geweldig. Zijn karakter, zijn jaag stukjes, zijn vechttechniek, zijn kampvuurgesprekken, zijn schijnheiligheid, zijn vriendschap met Para, zijn verbond met Tosti, zijn Ulysses-bashing, zijn temperament, zijn bananen, alles. In iedere andere speler was Chris zonder enige twijfel mijn nummer 1 geworden, maar ja…

1 – Flappie
Was hier ooit enige twijfel over? Al vanaf de eerste keer dat we Flappie leren kennen, is hij geweldig. En hij wordt alleen maar beter. Dit is nu de manipulatieve, sluwe, gecontroleerde badguy die ik bedoelde. Flappie was het type dat in ieder verhaaltje, op ieder moment, op iedere plaats tevoorschijn kon komen om alles wat je tot dan toe over het verloop van het verhaal dacht te weten in de war te gooien. En dat alles zonder ooit zijn geduld te verliezen, zonder hysterisch of maniakaal te worden. Nee, Flappie deed wat iedere badguy hoort te doen: grijnzen en rustig weglopen, op zoek naar een volgend slachtoffer. En alsof dat alles nog niet genoeg was, had hij ook nog eens een geweldig achtergrondverhaal, waardoor deze über-badguy, die nog voordat de spelen begon al 7 doden op zijn naam had staan, zowaar sympathiek werd. Is zijn vroege dood zonde? Natuurlijk, maar ik heb er inmiddels vrede mee. Nu heeft zijn verhaal iets tragisch, terwijl een plek in de finale zeer waarschijnlijk tot een anti-climax had geleid. Nu kunnen we hem herinneren als een van de, zo niet hét beste personage ooit.

6 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 24 okt 2014, 15:27

Prins Para Vanilla

En HS8:
24 – Koopalingsfan
Dit was de laatste keer dat Koops in een Hongerspelen heeft gezeten. Hij heeft maar liefst 1 zinnetje overleefd: “Koopalingsfan was aan een bijl gekomen en dreigde iedereen stuk te slaan.” Enough said.

23 – UNF
UNF was het meest slachtvoererige van heel HS8, maar hij was iig geen Koops met een bijl.

22 – Steven
Steven was de eerste dode. Hij had geen karakter ofzo. Standaard sterke, slechte tribuut die puur dient om vermoord te worden door een hoofdpersonage. Individuele Spelen zitten daar altijd vol mee.

21 – Dobbelsteen
Dobbelsteen heeft zowaar een verhaaltje uit zijn oogpunt gekregen. Of nouja, een alinea. En hij is een chancard, en ik weet nog steeds niet wat dat betekend dus Dobbelsteen intrigeert me.

20 – Leticia
Het begint haast saai te worden, maar ook Leticia was basically slachtvoer. Ze had een alliantie met Lennard blijkbaar, ook al hebben we die twee nooit samen gezien.

19 – Lennard
Tja, Lennard… Lennard had een constante air van potentie om zich heen hangen, maar hij bleef puur een naam die genoemd werd. Dat kan aan het begin, maar bij de laatste 10 is het dan simpelweg te laat om nog een fatsoenlijk personage te worden.

18 – Lucoshi
Lucoshi deed niet veel meer dan dood gaan en (heel origineel!) de broer van Para zijn. Ik kan zo 6 boeiendere Lucoshi’s uit Hongerspelen opnoemen.

17 – Dark Lisa
Dark Lisa is een van de weinigen buiten de “grote 9” van HS8 die een eigen verhaaltje kreeg. Wel pas na haar dood, maar goed. Ze heeft Tosti vermoord met een stuk groente ofzo, en alleen al daarom verdient ze pluspunten. En ze was het eerste slachtoffer van Fisico.

16 – Adje
Oke, Adje is mogelijk de domste persoon die ooit in een Hongerspelen heeft meegedaan. Waarom? Kijk, we zien Adje maar 1 keer tijdens deze Hongerspelen. In dat verhaaltje staat deze zin: “Hij had Nick al lang kunnen verdrinken, maar hij deed niemand kwaad. Het enige wat hij was, was irritant.” Nu is dit opzich niet zó stom, maar…. ADJE KOMT UIT HETZELFDE DISTRICT ALS NMU! Hij kent NMU dus al langer, en weet dus dat het hele presentator-gedoe gewoon een act is! Geen wonder dat hij is vermoord door een dode geit.

15 – Tuffie
Ik heb deze Tuffie altijd komisch gevonden. Hij gaat dood in het tweede verhaaltje, maar toch wordt hij behandeld als een van de gevaarlijkste tributen. Hij heeft het 1 verhaaltje overleefd. Wel een stukje verloren potentie, aangezien overduidelijk iedereen super bang voor hem was.

14 – Tosti
Tosti is ongeveer een zelfde geval als Tuffie, maar dan 10 keer zo erg. Ook Tosti sterft al bij de Hoorn, maar vervolgens wordt hij in ca 1/3 van alle verhaaltjes genoemd. Net als Noémie in HS9 is Tosti een soort dood Hoofdpersonage. En hij werd vermoord door een vrucht.

13 – Necrodeus
Necrodeus is vreemd. Necrodeus is vergiftigd. In het enige verhaaltje waarin we Necrodeus zien (en dat door Necro’s oogpunt is!) wordt een verhaallijn geïntroduceerd waar, buiten 1 enkel zinnetje in de finale, verder totaal geen aandacht meer aan wordt besteed. In zekere zin verloren potentie dus. En hij heeft het enige dialoogje met Fisico gevoerd. Super badass.

12 – Jolien
Ah, die gekke Jolien. We zien haar eerst dronken lesbische feestjes houden met Hitomi ofzo, en daarna denkt ze slim te zijn door te vluchten naar Palmeiland en Hitomi alleen achter te laten bij Ulysses en een dode Goomuin. Het resultaat? Hitomi heeft een gezellige zomervakantie en wint de Hongerspelen, en Jolien wordt direct na aankomst op Palmeiland onthoofd door een paperclip. Het leven is niet eerlijk.

11 – Para
Para staat niet in mijn top 10. Ja. Lees die zin nog maar eens. Para staat niet in mijn top 10. Ik heb Para bij het schrijven destijds volledig genegeerd. Oshi ook. Para werd daardoor het allerlaatste personage dat geïntroduceerd werd. En toch werd hij 11e en was hij cruciaal voor het plot. En hij had maar 1 oog. En hij zeek WM uit. En hij overleefde een val van een klif. En hij wilde vriendjes worden met Hitomi en Goomuin. En hij werd vermoord met een lege alcoholfles. Maar zijn karakter was niet boeiend ofzo.

10 – SM64
SM64 is naar mijn mening degene die het meeste kans had om het 10e interessante personage te worden. Hij was mysterieus, hij leek ook wel sterk te zijn, hij kwam ook wel sympathiek over… En toen lag zijn lijk ineens tussen de paddestoelen. Jammer, er had meer in gezeten. Zijn bijdrage aan HS8 was niet bepaald groot, maar vanwege de verloren potentie komt hij toch lekker in mijn top 10.

9 – WM
Ik heb het bij HS8 altijd over de 9 belangrijke personages en dan bedoel ik eigenlijk 8 belangrijke personages en WM. WM was de grote badguy in de Ulysses-verhaallijn, behalve dan dat WM gedurende de hele Hongerspelen daadwerkelijk niets slechts gedaan heeft, behalve proberen Para van een klif te gooien en Fisico een autist noemen. Wm was een mislukte badguy, maar niet omdat hij slecht geschreven was. Hij is juist heel bewust geschreven als mislukte badguy. En dat maakt hem dan wel weer grappig.

8 – Chris
Chris was qua karakter niet zo boeiend. Hij was voornamelijk de beste vriend van Sushi, die hem verraadde en vervolgens door NMU vermoord werd. Chris zat in leuke verhaaltjes, had een leuke verhaallijn en een briljant geschreven dood, maar zijn karakter was niet echt boeiend ofzo.

7 – Ulysses
Oke, de Ulysses-Goomuin-Hitomi verhaallijn is een van mijn favoriete verhaallijnen ooit. Maar weet je wat het nog beter gemaakt had? Als Ulysses zelfs maar een klein beetje sympathiek was geweest. Als we Ulysses daadwerkelijk als goodguy konden zien. Maar in plaats daarvan was Ulysses een scheldende, agressieve alcoholist, om over zijn “ik doe alsof ik Ulysses uit HS6 ben”-gedoe nog maar te zwijgen. Een geweldige verhaallijn, maar een matig personage, dus dan kom je op 7.

6 – Goomuin
Ik hou nooit zo van de Goomuins op deze wereld, maar deze Goomuin was wel geslaagd. Een goede underdog, en eigenlijk de echte held in zijn verhaallijn. Iemand waar je daadwerkelijk medelijden mee had. En toen pleegde hij zelfmoord. Wie verwachtte dat? WM waarschijnlijk, want die schreef het. En ik, want WM had het al lang tegen mij verteld. En Oshi, want daar had ik het aan verteld. Dus eigenlijk was het alleen voor Necro een verrassing. Maar toch. Heerlijk geschreven personage dat hoger had kunnen staan als er niet nog meer coole personages waren geweest.

5 – Sushi
Ah, Sushi. De nr 1 underdog denk ik. Sushi begon als een vrij zwakke kandidaat leek het. En toen vermoorde hij Tuffie, en Adje, en had hij een sterk bondgenootschap en wist je zeker dat Sushi ging winnen. En toen raakte hij gewond, werd hij verraden en ging hij met geiten praten. En nog steeds wist je zeker dat hij ging winnen. En toen werd Chris vermoord en wilde Sushi wraak nemen, en wist je zeker dat hij ging winnen. En toen gaf hij NMU een wapen. En toen kwam Sushi in de Hall of Fame van meest briljant geschreven doden. O, en hij speelde ook nog een klein rolletje in HS12, als zo’n beetje de reden dat WM daar gewonnen heeft. Dat doen weinig dode geitenfluisteraars hem na.

4 – JiHawk
Ik denk dat het vrij veilig is om te zeggen dat JiHawk niet bepaald het eerste personage is waar je aan denkt bij HS8. Toch was hij niet alleen het eerste personage dat we leerden kennen, hij werd ook nog 3e. Hij vermoorde Steven, SM64, Lucoshi en Fisico, verwonde Sushi, misbruikte Chris en had persoonlijke vetes met WM en Hitomi. Hij had alles in zich om de nummer 2 van deze Hongerspelen te worden, de grote badguy. Maar ja, er bleek een nog net iets betere badguy rond te lopen in de Arena, waardoor JiHawk enigszins vergeten is geraakt.

3 – Hitomi
Tot nu toe doen de winnaars het eigenlijk verrassend goed in mijn rankings. Nu moet ik wel zeggen dat ik in het geval van Hitomi bevooroordeeld ben. Kijk, toen we begonnen met HS8 schrijven, zei ik voor de grap dat hitomi ging winnen. Vervolgens werd Hitomi als 22e tribuut geïntroduceerd. En daarna heb ik niets meer over Hitomi geschreven. En ze heeft gewonnen. Awesome. Maar dat is niet de enige reden. Hitomi was sympathiek, geen zwakkeling, had een leuke verhaallijn, was het eerste enigszins boeiende vrouwelijke personage, woonde op een piratenschip… Hitomi was een goede winnares, en een van de leukste personages (ondanks haar bijzondere smaak in mannen.)

2 – Fisico
Ik weet dat WM het hier niet mee eens is, maar ik hou van Fisico. Fisico was een soort kruising tussen een hippie en een sluipschutter. Ieder verhaaltje waar hij in zit vermoord hij iemand, nooit uit zelfverdediging maar puur omdat hij graag wapens gebruikt, en dat alles ontzettend nonchalant, zittend in een boomhut en spelend op een panfluit. Hij was misschien niet betrokken bij de grote verhaallijnen, en diende voornamelijk om van het slachtvoer af te komen, maar hij was wel vermakelijk, en staat hoog op mijn All-Star wishlist.

1 – NMU

Tja, moet ik dit nog uitleggen? Mijn god, wat was NMU een briljant personage. Om te beginnen is hij by far een van de meest bizarre, grappige personages die we ooit gehad hebben, en daarnaast een van de, zo niet dé sluwste badguy, maar het is de combinatie daarvan die het hem doet. Op het moment dat NMU nog steeds leeft terwijl o.a. Fisico en Goomuin al de pijp uit zijn, begin je al te vermoeden dat hij misschien toch niet zo onschuldig is. Vervolgens krijg je de moord op Chris, waar NMU al ernstig verdacht is, en dan de dood op Sushi, hét verhaaltje waarin NMU definitief zijn status als beste personage ooit verzilverde. Volgt nog de finale, waarin je ziet hoe nauwkeurig ik en Oshi deze verhaallijn van het begin af aan gepland hadden, en je hebt NMU. Heel lang was er geen twijfel over mogelijk dat dit het beste personage ooit was, maar er is inmiddels concurrentie gekomen in de vorm van Flappie, die toevallig ook nog eens een oude bekende van Nick bleef te zijn. Door Nick’s rol in HS12, en zijn rol in de onafgemaakte All-Stars, denk ik dat we wel in ieder geval met recht kunnen zeggen dat hij het belangrijkste personage ooit is. En iedereen die ook gaat ranken en NMU niet op 1 zet moet HS8 hoognodig teruglezen.

7 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op vr 24 okt 2014, 17:21

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Prins Para schreef:
14 – Leticia
Ah, Leticia. Over potentie gesproken. Leticia’s uiteindelijke rol is niet veel anders dan het standaard nutteloze meisje, maar je voelde constant dat er meer was. Ze leek Flappie te mogen. Echt, lees alle verhaaltjes waar Flappie en Leticia in voorkomen maar eens terug. Je voelde de potentie. En toen kwam het verhaaltje waarin Leticia haar team wilde verraden en Flappie helpen en toen maakte ze kans om een awesome personage te worden, en 1 verhaaltje later was ze dood. Dat is pas echt een gemiste kans. Volgende keer beter, Leticia!

Oorspronkelijk was mijn plan om naar het einde toe Flappie en Leticia soort van vrienden te maken, maar aangezien Flappie haar plotseling bedreigde ging dat dus niet door. Razz

ik zei leuker
Profiel bekijken

8 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 25 okt 2014, 00:09

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
IK GA RANKEN. ECHT.

ik vind het btw serieus geweldig om deze zooi te lezen :")

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

9 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 25 okt 2014, 01:08

Olivier Vanilla

24. Henk
Natuurlijk was Henk niet het slechtste personage van de Hongerspelen, maar dat was hij wel. Op zich had hij leuk kunnen zijn, maar Henk ontwikkelde zich van een 'comic relief'-personage tot een personage wat hulpeloos door mieren werd meegenomen. Ofzo. Ik wil gewoon even bashen op Henk.

23. Dark Lisa
Lol, Dark Lisa is zo'n slecht personage. Was er een reden om van Dark Lisa te houden? Nee. Ze was klein, hulpeloos, triest, zei nooit iets... Ik had Dark Lisa vanaf het begin af aan in het spel gezet om vermoord te worden en eigenlijk heeft WM haar zonder goede reden vermoord. Maar ze mocht het hele achtergrondverhaal horen en dat was wel leuk, ofzo.

22. UNF
hij was dromerig en hij ging in het eerste verhaal dood. Okdoei.

21. Lazerstraal
Ik herinner mij dit personage niet eens.

20. Goomuin
Goomuin was zo verschrikkelijk triest en zo verschrikkelijk irritant, maar daarom vond ik hem wel een beetje leuk. Hij was storend, dik en had als enige functie doktertje spelen. Maar hij wilde heel graag Dark Lisa in elkaar slaan? Hij ging trouwens dood aan een hartaanval en ik vond het best leuk om eens een tribuut te laten sterven aan een hartaanval, dus bij deze!

19. Raceneus
Raceneus was dik en een beetje raar? Hij werd uitgemoord omdat hij onhandig was? Ik heb mij niet gestoord aan Raceneus en er moeten personages zijn die zomaar dood gaan, dus hij was wel ok.

18. Jihawk
Ik vond Jihawk leuk omdat hij vooraf één van de beste tributen van team Blauw was en de beste vriend van WM. Jihawk is vermord door Noémie zodat zij bij team blauw kon komen en dat is op zich een best wel leuke reden om dood te gaan. Het maakt mij weinig uit, als ik schreef over Jihawk in een verhaal had ik er een beeld van een toffe jongen bij dus ik mocht hem wel.

17. Lucoshi
Ja weet je, ik herinner mij Lucoshi nauwelijks. Hij had wel eens een paar leuke dingen, maar ik heb nooit over hem geschreven. Ging gelukkig op tijd dood.

16. Sushi
Zelfde, boeide mij eigenlijk geen ene hol, was gewoon een beetje een 'goede vechter'. We hebben een paar niet zo diepe 'goede vechters' nodig, dus dat maakt hem wel een redelijk personage, maar belangrijk was hij niet.

15. Adje
Ja weer hetzelfde, behalve dat ik zelf over Adje schreef en iets meer binding met hem had. Hij was heel sterk maar eigenlijk vreselijk irritant en arrogant. Vooral zijn dood was leuk, want Tuffie gooide een speer ofzo 'per ongeluk' in zijn kop en dat was leuk want toen was het eigenlijk duidelijk dat Tuffie evil was.

14. Leticia
Leticia was niet een heel slecht personage. Ze had best leuke momenten, en Flappie wist haar heerlijk te bedreigen. Ze was vooral belangrijk voor de personage-ontwikkeling van Flappie en dat maakt haar eigenlijk een belangrijk personage voor het verhaal.

13. Fisico
Ik vond Fisico een héél leuk personage, maar hij staat laag omdat hij eigenlijk geen fuck toevoegde. Maar hij was leuk binnen team Geel, hij was leuk met Chris en Ulysses, hij werd op een leuke manier vermoord door Tuffie, Fisico was een heerlijke sidekick. O en hij was écht op een leuke manier trouw aan Ulysses, zo erg dat die laatste uit verwarring stierf doordat hij de stem van Fisico hoorde.

12. Para
ja lol
Nee, Para was zeker geen slecht personage, ik ben blij dat hij ver is gekomen, en hij had een leuke storyline die werd gerelateerd aan de Flappie-shit, wat sowieso mooi was. Maar verder vond ik hem niet leuk. Ik hou niet zo van rare personages, omdat ze te vaak 'comic relief' zijn en weinig ontwikkeling door maken. Het leukste aan Para vond ik zijn vriendschap met Chris en dat zegt al wat.

11. Poké-fan
Ik genoot stiekem ook heel erg van Poké-fan. Hij was het enige personage die waarde gaf aan Henk, en dat maakt hem al belangrijk! Hij was sarcastisch, maakte verkeerde grappen en had een geinige rol binnen het verhaal. Ging wel toen de shit los barste dood en dat was mooi, maar hij was één van de leukere outsiders.

10. Necrodeus
Ik vond Necrodeus ook leuk. Hij was zo vreselijk naïef en zo vreselijk stupide. Hij was het enige personage binnen team Blauw (buiten Noémie dan) die echt nog iets leuks uitstraalde, met zijn ideeën dat alles 'rechtvaardig' moet zijn, terwijl hij niet eens echt wist wat het was. Ik weet het niet, ik vond het leuk om over Necro te schrijven.

9. T.G.
T.G. was een heel vriendelijke kerel en hij was best wel oké, maar meer ook niet. Hij had lekker weinig controle en wist totaal niet wat hij moest doen. Maar hij was wel rechtvaardig en had het beste over voor zijn teamgenoten en zijn vrienden.

8. Jolien
Jolien begon ontzettend leuk vond ik, maar werd naderhand steeds minder. Ik had de bedoeling om Jolien een main good-girl te maken en Noémie een main bad-girl, maar toen de storyline van die laatste wat aangepast werd kreeg Jolien een steeds onbelangrijkere rol. Maar ze vermoordde wel Noémie op een precies verkeerd moment (voor WM dan) en dat was wel heel erg leuk.

7. Noémie
Tja, Noémie kwam niet helemaal uit de verf. Daar lag zowel haar kracht als haar zwakte, zowel in de Spelen als verhaaltechnisch. Ze wilde een badgirl worden, de nieuwe Nickmariourbanus. Dat wilde ik haar ook maken. Dat faalde natuurlijk want we hadden Flappie en Tuffie. Maar daarna ging ik haar ook juist weer leuk vinden, ze probeerde zich te herpakken en deed dit samen met WM, waardoor het tweetal een fantastische ontwikkeling doormaakte. En toen ging ze dood. Op een prachtig en heerlijk moment, wat echt geweldig geschreven was (door Tosti volgens mij). Ik had haar waarschijnlijk kunstmatig in leven gehouden, wat jammer was geweest. Nu vond ik haar einde geweldig en is ze toch voor mij een belangrijk personage geweest.

6. Tosti
Tosti was een capabele leider en daar hebben we er nog maar weinig van gehad (buiten WM misschien...). Tosti was natuurlijk een vreselijke klootzak en hij liet een team uitmoorden, wat niet erg braaf was van hem, maar ik vond het echt een leuk personage die het zwakke team Rood nog wat flair gaf. Ook de manier hoe hij Leticia afrondde, door haar naar Flappie te sturen. Gewoon geniaal! Ik vond Tosti, zeker toen ik het verhaal herlas, echt een leuk personage. Veel verder had hij niet moeten komen, daar had hij te weinig karakter voor, maar zijn verhalen waren wel leuk.

5. Chris
Ook Chris was een fantastisch personage. Chris was alles wat een tribuut moet hebben om goed mee te doen. Hij had uitstraling, hij was sterk, hij was vrij belangrijk... Hij maakte met zijn relatie met Ulysses een flinke ontwikkeling door, maar helaas had hij verder net te weinig karakter. Dit is ook het enige wat mij tegenhoudt om hem niet op plek 3 te zetten, want damn wat waren zijn verhalen goed! Met Chris kon je zonder enige moeite een leuk verhaal maken, omdat hij zo veelzijdig was en contacten had met iedereen. Behalve WM. Zijn finalist. Om vervolgens tijdens het finalegevecht vrienden met elkaar te worden. Waren er geen zwaarden geweest, dan had hij gewonnen.

4. Tuffie
Tuffie was gestoord. Ik kwam helaas net niet tot het punt waar hij schizofreen bleek te zijn en zelfmoord pleegde, toen had Para hem al afgemaakt. Zijn dood was heel zonde en ook wat haastig. Aan de andere kant was hij ook wel erg een 'milde WM' en Tuffie werd als badguy vervelend. Maar Tuffie verdient deze vierde plek. Al is het maar om zijn achtergrondverhaal. Op de manier hoe hij zichzelf onthulde. Om het feit dat hij zijn klas heeft doodgeschoten. Om de manier hoe hij de badguy was voor Flappie, de über-badguy voor de rest. Tuffie is zeker geen perfect personage geweest, maar het mysterie rondom hem en de daadwerkelijke vertelling erachter maakt het dat hij plek 4 verdient.

3. Ulysses
Ulysses was arrogant, klungelig, een sukkel en vervelend. Maar hij was wel een goedzak! Hij was eigenlijk best vriendelijk en daarom bleef ik van hem houden. Hij wilde gewoon van waarde zijn en een rol van betekenis spelen, maar dat deed hij maar niet. Tot op het einde, wat best wel een ultiem 'Daffy Duck'-moment was. Ulysses was verder enorm loyaal, deed er alles aan om zijn vrienden te helpen, eigenlijk was het een best goede kerel. Samen met Chris maakte hij ook een flinke ontwikkeling door. Plek 3 was inderdaad mooi, en ook op deze lijst.

2. WM
Het kost mij moeite om WM niet op 1 te zetten, maar ik doe het niet. Dat zou niet eerlijk zijn. Het is wel mijn favoriete goodguy aller tijden (van onze HS'en, maar WM als personage had sowieso heel veel potentie), zonder enige twijfel. Ik heb zo verschrikkelijk veel werk in dit personage gestopt. Toen ik Team Blauw karakter gaf wilde ik WM een ondersteunende goodguy maken die zowel Jolien als Noémie ondersteunde. Daarna kreeg ik steeds meer lol in schrijven over WM. Zo erg dat Jolien naar de achtergrond zakte en Team Blauw wat meer paperclip werd (dit waren dan ook een stuk minder sterke personages verder). WM was een goede kerel, gigantisch loyaal, wilde iedereen tevreden stellen maar kon dat natuurlijk niet. Hij hield zich aan zijn beloftes, maar bleef nuchter. Hij wist dat Tuffie krankzinnig was, maar hij hield het toch vol. Uiteindelijk ging hij steeds meer nadenken in het belang van zichzelf, maar zonder de rest te vergeten. Hij is degene die Flappie heeft afgemaakt, en hij hield er alsnog spijt aan over. Hij weigerde zelfs Chris te vermoorden in de finale. WM was een heel goede jongen en eigenlijk totaal het tegenovergestelde van vleesetertje WM. Eigenlijk de hoofdpersoon.

1. Flappie
Maar Flappie was natuurlijk perfect en daarom staat hij op plek 1. Alles aan Flappie was goed. Hij was natuurlijk beschadigd en hij reageerde zijn frustratie af op andere mensen. Door Tuffie is hij zo beschadigd en hun rivaliteit was al een geweldige storyline. Iedere storyline rondom Flappie was briljant, en hij had er veel. Het verhaal draaide echt om hem, hij was de rode draad rond alle verhalen. Veel meer hoef ik er niet over te zeggen. Oké, zijn dood. Ik vond dat een goed verhaal van mijzelf (arroooogant), want Flappie was duidelijk niet de finalist. Hij had te veel vijanden gemaakt, hij probeerde WM te mindfucken, maar het lukte hem niet. Hij verdiende ook niet echt zijn wraak op Tuffie. Maar hij is wel eervol doodgegaan. Nadat Flappie dood ging liep het verhaal snel af en dat was mooi. Een einde waarin {insert personage} Flappie had vermoord nadat hij nogmaals had onthuld hoe slecht hij eigenlijk was was zonde geweest. De laatste twee verhalen over NMU in HS8 hebben veel van hem verpest imo (dat is goedgemaakt in HS10 en 12 ofc), bij Flappie is dat niet gebeurd. Hij is doodgegaan op het hoogtepunt. Zijn personage was een hoogtepunt.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

10 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 25 okt 2014, 01:31

Prins Para Vanilla

Ik kan me angstaanjagend goed vinden in jouw rankings. Als Para en Necrodeus waren omgedraaid had het mijn eigen lijstje kunnen zijn. Maar goed, ik heb nooit 1 woord over Necrodeus geschreven en jij nooit 1 woord over Para dus opzich is dat wel logisch. En jay je noemde het Tosti-Leticia verhaaltje. Die was ik helemaal vergeten, maar was idd wel een van de betere momenten uit HS12.

11 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 25 okt 2014, 02:15

Prins Para Vanilla

Oke HS4. De oude Hongerspelen ranken is best moeilijk vanwege het grote aantal slachtvoer en de weinige diepgang, maar ach, ik ben nu toch bezig. HS4 is bijna voor de helft door mij geschreven (16 van de 40 verhaaltjes), en is dus toch een beetje mijn kindje.

24 – Chris
Het feit dat Chris pas Chris werd toen er al 4 verhaaltjes na zijn dood waren geschrven (daarvoor was het Bandaka die door Lucoshi vermoord werd) zegt genoeg. Zo boeiend was dat personage. Hij ging dood in het eerste verhaaltje. Ofzo.

23 – Goomuin
Goomuin deed ook niet veel meer dan doodgaan. Je moet weten dat dat in de oudere Hongerspelen voor ca de helft van alle tributen het geval is. Maar Goomuin is een Goomuin dus de andere slachtvoertjes hebben sowieso pluspunten.

22 – Windowsfan
Windowsfan is zoo jammer. Als er nu een Windowsfan in de Hongerspelen wordt gegooid, komt er waarschijnlijk een NMU/Flappie/Duck uit. Die random namen leveren de beste personages op. Maar Windowsfan was slachtvoer.

21 – Raceneus
Raceneus was ook slachtvoer, maar pluspunten om 2 redenen:
-Hij pleegde zelfmoord
-Door zijn zelfmoord was Tosti nog voordat de helft van de tributen dood waren de enige overlevende van team Rood.

20 – JiHawk
JiHawk was óók slachtvoer, en de tweede dode, maar JiHawk had nog een klein beetje karakter. Hij zou blijkbaar lastig zijn geweest tijdens de trainingen. Als hij was blijven leven had hij Vygan geheten en in HS9 gezeten denk ik.

19 – Adje
Adje hing aan kettingen en werd bloederig vermoord door Koops. Dit is de enige canon-dooie die Sushi ooit geschreven heeft, en daarom verdient hij het hoger te staan dan de andere slachtvoermensen.

18 – Selletje
Selletje was eigenlijk hetzelfde als Adje, maar dan geschreven door iemand met meer dan 2 hersencellen waardoor haar dood spectaculairder was. Selletje’s ledematen werden er afgehakt terwijl ze krijste van de pijn. Wederom zie ik de link met HS9.

17 – SM64
SM64 was een van de eerste dode, en er werd maarliefst 1 zinnetje aan hem besteed. En toen kwam ineens de finale waarin er een random backstory voor SM64 kwam, waardoor hij ineens diepgang kreeg ofzo.

16 – Bandaka
Oke tot zover het échte slachtvoer. Nu naar Bandaka. Bandaka zat in team Geel, en het is nu eenmaal traditie dat team Geel ofwel mijn favoriete team, ofwel mijn minst favoriete team is. En hier was het mijn favoriet. Dus Bandaka mag 16e worden.

15 – Jeffrey
Zie Bandaka maar dan iets boeiender.

14 – Hitomi
Hitomi was de enige tribuut van team Rood die geen Tosti heette en wiens rol groter dan 1 a 2 zinnetjes was, namelijk 1 a 2 verhaaltjes. Maar omdat Goomuin dood ging bij de Hoorn en de rest van team Rood doodging in het kasteel, bestond het team eigenlijk alleen uit Tosti en Hitomi dus is Hitomi automatisch de op 1 na leukste van dat team.

13 – Roosjuh
Roosjuh werd heldhaftig gered door Lucoshi en vervolgens vermoord door T.G. Het is de enige dode die T.G op zijn naam heeft staan, en hij had er nog spijt van ook, en toch is HS4 T.G volgens de echte T.G de badguy van HS4. Dat vind ik komisch en dus herinner ik me Roosjuh beter. En ze is van team Geel dus dat zijn twee pluspunten en dat is meer dan menig ander Roosjuh in de geschiedenis kan zeggen!

12 – Sushi
Sushi was voornamelijk een praatpaal voor T.G. Het grootste nadeel van HS4 is het feit dat de teams ten eerste kleiner zijn door het grote aantal teams, en dat ze vervolgens ook nog eens gehalveerd werden doordat de helft van ieder team in het kasteel zat opgesloten, waardoor je na het gevecht bij de Hoorn teams van 2 of 3 tributen had. Die paar tributen die daadwerkelijk in een team zaten, zijn daardoor automatisch interessanter dus vandaar dat Sushi ondanks zijn paperclipgehalte toch vrij hoog komt.

11 – Koops
Spoiler-alert: dit is de enige keer dat een Koops hoog komt te staan. Ja, ook deze Koops was een maniak met een bijl, maar het was wel een schattige maniak met een bijl. Daar waar andere Koopsen simpelweg brute maniakken zijn, was deze Koops geestelijk gehandicapt. Het is de enige officiele mongool die we ooit hebben gehad in de Hongerspelen! Hij had wel iets liefs, ondanks dat hij mensen hun ledematen afhakte enzo. Het was een beetje T.G’s huisdier.

10 – Fisico
Kijk, de Fisico-Lazerstraal finale was achteraf sowieso geen slim plan, maar het feit dat Fisico won was nog erger. Ieder verhaaltje in de Fisico-Lazerstraal verhaallijn focuste namelijk op Lazerstraal. Fisico was alleen maar aanwezig omdat Lazerstraal moeilijk in haar eentje een liefdesverhaallijn kon hebben. Toch staat hij in de top 10, omdat de verhaallijn, ondanks dat de finale daardoor tegenviel, wel leuk was, en omdat die laatste alinea van de finale (die tevens tot heel HS14 geleid heeft) ineens best wel veel potentie gaf. (En omdat de andere 24 tributen nog minder boeiend waren.)

9 – Tosti
Team Rood van HS4 is zonder enige twijfel het slechtste team ooit, maar dat is niet de schuld van Tosti. Ik denk dat hij een goede leider was geweest als hij daadwerkelijk een team had gehad. Zijn verhaallijn met team Groen was ook wel boeiend, maar zijn dood verpeste alles. Dat hij ineens gestoord werd en WM neer knuppelde ofzo. Ernstig out of character.

8 – T.G
Deze is eigenlijk niet eerlijk. T.G was eigenlijk een van de beste personages van HS4. Maar het was gewoon wéér dezelfde T.G. Een exacte kopie van HS3-T.G. Tel daarbij op dat zijn verhaallijn niemand ter wereld behalve T.G zelf iets boeide, en je komt op 8.

7 – Lazerstraal
Ja. Lazerstraal was leuk. Als HS4 HS15 was geweest, was dat misschien anders geweest, maar destijds was Lazerstraal revolutionair. Voor Lazerstraal was iedere vrouw ofwel slachtvoer, ofwel Roosjuh (blegh). Maar Lazerstraal had een volledig eigen verhaallijn. De eerste liefdesverhaallijn. De enige liefdesverhaallijn tussen twee mensen uit verschillende teams (Nee WM-Hitomi uit HS9 vind ik geen liefde). En ze haalde de finale. Ze had moeten winnen.

6 – Tuffie
De eerste van de 3 musketiers. Voor wie niet bekend is met HS4: de 3 musketiers zijn Tuffie, WM en Lennard. Het enige enigszins fatsoenlijke team deze Hongerspelen. 3 sterke vechters, samen hetgene wat het dichtste in de buurt komt van een badguy (als je de draak niet meetelt), en met verschillende leuke bonding-momentjes waarin niemand dood ging. Maar Tuffie was wel de minste van de 3 en dus ook de eerste dode. Het probleem met Tuffie? Kannibalisme. Alweer. Net als in HS2 en in die ene zin in HS3 waarvan ik het bestaan negeer. Het was maar 1 kort zinnetje in HS4, maar het verpestte het personage wel enigszins.

5 – Dark Lisa
Oke Lazerstraal was misschien de meest revolutionaire vrouw deze Hongerspelen, maar eigenlijk was dat Dark Lisa. Dark Lisa is een naam waarbij je al snel een badgirl krijgt. Zeker aangezien deze Dark Lisa ook echt als Dark Lisa praatte. Maar ze was gewoon best leuk. De second in command van team Geel, rechterhand van para en later van Lucoshi, en een goede vechtster. HS4 is te oppervlakkig geschreven om echt diep op de personages in te kunnen gaan, maar DL was leuk. Punt.

4 – Lennard
De tweede musketier. Eigenlijk de derde, want WM en Tuffie waren duidelijk belangrijker. En als je 3 personages hebt die constant met zijn drieën zijn en waarvan er twee belangrijk zijn vind ik de derde automatisch de leukste. En Lennard had maar 1 arm, omdat Dl de andere er aan het begin ahd afgeslagen met een zwaard. En later vermoorde Lennard DL met datzelfde zwaard. Dat is pas een ondergewaardeerd stukje verhaallijn.

3 – WM
De 3 musketiers zijn gezamenlijk mijn favoriete onderdeel van deze Spelen, maar zonder elkaar zijn ze weinig waard. Maar goed, WM was de leider van de 3, degene met het Gouden Zwaard, degene die Jeffrey en Bandaka vermoorde en dus verdiend hoger dan Lennard. Zoals eerder gezegd komt WM nog het dichtste in de buurt van de grote badguy van HS4, en ik heb over het algemeen een zwak voor de grote badguys. En ik heb een zwak voor de goede vechters (dus niet de supersterke vechters, gewoon de gene die GOED kunnen vechten.) En ik heb een zwak voor bondgenootschappen tussen mannelijke tributen zonder verraad. Dus heb ik een zwak voor WM.

2 – Lucoshi
Lucoshi heeft het meeste kills gemaakt in HS4. Terwijl in de Arena de “teams” met elkaar vochten, veegde Lucoshi wat slachtvoer weg. En daarna voegde hij zich bij team Geel (het grootste team, met op een gegeven moment maarliefst 1 alinea lang 5 tributen bij elkaar), en na de dood van Para werd Lucoshi zo’n beetje de leider (al was toen verder alleen DL over dus dat zegt niet zoveel.) En het is altijd leuk om eens een Lucoshi te zien die goed is met andere wapens dan pijl en boog.

1 – Para

Tja, en dan toch Para op 1. Het klinkt arrogant, en misschien is dat ook wel zo, maar Para was gewoon het beste personage. Hij is een van de beste leiders die we ooit hebben gehad. Hij kon goed vechten (lees de dood van Koops maar eens terug!), maar het leukste van Para was natuurlijk het feit dat hij daadwerkelijk Honger had. Voedsel speelde een grote rol in deze Hongerspelen, en in tegenstelling tot de andere “teams” moest Para 4 teamleden voeren, waaronder een ernstig verzwakte Bandaka. En dan werd eerst hun voorraad verbrand door de draak, en vervolgens de nieuwe voorraad geplunderd door de 3 musketiers. En para liet het kleine beetje eten dat ze hadden over voor zijn teamgenoten. Zelf at hij niets. EN hij vocht wel constant. Dus hij raakte verzwakt. Dus werd Bandaka vermoord. En toen ging Para hallucineren. En toen at hij een giftige paddenstoel. En toen ging hij een langzame pijnlijke dood sterven. En toen vroeg hij Lucoshi zonder te praten om hem, met zijn eigen zwaard, uit zijn lijden te verlossen. En zo werd deze Para slechts 10e, maar is hij voor mij wel het meest memorabele personage uit HS4.

12 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op za 25 okt 2014, 11:58

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Inderdaad wel zo dat T.G iedere Spelen wel ongeveer op hetzelfde neerkomt. :') Ik stoor me er niet noodzakelijk aan ofzo, het is alleen opvallend. Verder vond ik aan de nieuwe T.G die meteen stierf in HS14 ook niet zoveel, dan liever een standaard-T.G.

ik zei leuker
Profiel bekijken

13 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op zo 26 okt 2014, 10:25

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Hmm, dit is wel een interessant topic. Ik kan mij over het algemeen best goed vinden in de tot nu toe getoonde rankings. Zelf vond ik het bijvoorbeeld leuker om over Ulysess te schrijven dan over Chris, maar dat zal ik later nog wel eens in een eigen ranking uiteenzetten happy .

Adje schreef:Inderdaad wel zo dat T.G iedere Spelen wel ongeveer op hetzelfde neerkomt. :') Ik stoor me er niet noodzakelijk aan ofzo, het is alleen opvallend. Verder vond ik aan de nieuwe T.G die meteen stierf in HS14 ook niet zoveel, dan liever een standaard-T.G.
Tja, wat betreft de eenzijdigheid van T.G hebben jullie wel gelijk. Dat komt vooral omdat ik er in het begin nog vanuit ging dat alle tributen een soort reïncarnaties waren die iedere editie weer terugkeren, waardoor ik T.G steeds dezelfde karaktereigenschappen gaf. Bovendien schreef ik destijds bijna alleen maar over T.G, waardoor het ook extra opviel. Nadat ik met HS9 weer begon mee te schrijven deed ik dit een stuk minder, maar toch was T.G nauwelijks anders dan voorheen. HS12-T.G is in mijn ogen echter wel een uitzondering op deze trant. In plaats van hetzelfde vindingrijke no-nonsense personage is hij meer een groentje dat wel zijn best doet en altijd probeert te helpen, maar eigenlijk nogal onkundig is en vaak van Chris en Para afhangt voor overleven. Dat is wel een verandering, vind ik Razz .

Profiel bekijken

14 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op zo 26 okt 2014, 11:26

Prins Para Vanilla

T.G schreef:Hmm, dit is wel een interessant topic. Ik kan mij over het algemeen best goed vinden in de tot nu toe getoonde rankings. Zelf vond ik het bijvoorbeeld leuker om over Ulysess te schrijven dan over Chris, maar dat zal ik later nog wel eens in een eigen ranking uiteenzetten happy .
Awesommeface
T.G rankings! Jij bent wss de enige persoon buiten mij die in staat is de oude Hongerspelen te ranken dus jay!

Tja, wat betreft de eenzijdigheid van T.G hebben jullie wel gelijk. Dat komt vooral omdat ik er in het begin nog vanuit ging dat alle tributen een soort reïncarnaties waren die iedere editie weer terugkeren, waardoor ik T.G steeds dezelfde karaktereigenschappen gaf. Bovendien schreef ik destijds bijna alleen maar over T.G, waardoor het ook extra opviel. Nadat ik met HS9 weer begon mee te schrijven deed ik dit een stuk minder, maar toch was T.G nauwelijks anders dan voorheen. HS12-T.G is in mijn ogen echter wel een uitzondering op deze trant. In plaats van hetzelfde vindingrijke no-nonsense personage is hij meer een groentje dat wel zijn best doet en altijd probeert te helpen, maar eigenlijk nogal onkundig is en vaak van Chris en Para afhangt voor overleven. Dat is wel een verandering, vind ik Razz .
Ja oke HS12 T.G had een heel andere rol binnen het verhaal maar zijn karakter was eigenlijk nog steeds best wel hetzelfde. Wat betreft dat reïncarneren: ik weet dat iig Tosti dat ook dacht destijds. Vandaar dat eigenlijk vrijwel ieder personage min of meer hetzelfde karakter heeft in de eerste Hongerspelen. Koops met een bijl, Tuffie de kannibaal, Para met een zwaard, Oshi met Pijl & Boog etc.

15 Re: Para's TP Hongerspelen rankingtopic op zo 26 okt 2014, 11:57

Prins Para Vanilla

HS3:

24 – Fisico2
Ja oke Fisico2 werd 12e door constant in een zak te zitten. Serieus, ze heeft de hele Hongerspelen in een zak gezeten. Ze is ook vermoord terwijl ze nog in de zak zat. Stiekem hoopte ik dat Fisico2 gewoon volledig vergeten zou worden en per ongeluk zou winnen ofzo.

23 – Jolien
Slachtvoer bij de Hoorn dat tussen het moment dat ze werd neergestoken en het moment dat ze dood was op wonderbaarlijke wijze van team wisselde ofzo.

22 – Bandaka
Slachtvoer

21 – UNF
Ja oke UNF ontplofte omdat hij te vroeg van zijn plaat afstapte. Dat soort dingen kom je in nieuwe Hongerspelen niet meer tegen weet je.

20 – Hitomi
Hitomi werd vermoord door Roosjuh. Als je vermoord wordt door een Roosjuh ben je wel heel erg sneu.

19 – Roosjuh
Feit: Roosjuh is nog nooit de naam van een boeiend personage geweest. Alle Roosjuhs zijn zinloze ballast voor haar bondgenoten. In HS3 was haar team slim genoeg om dit zelf ook in te zien en werd ze in de sneeuw achtergelaten zonde rdat het iemand iets boeide.

18 – Sushi
Sushi was opzich best een boeiende tribuut. Aan het begin een van de belangrijkste vechters van team Rood, maar toch al vrij snel dood. Had hoog kunnen staan, maar ja… Zonder enige verklaring hoorde hij ineens bij team Blauw en werd hij door team Rood vermoord. Ik haat het begin van HS3.

17 – Sander Koopa
HOI IK BEN SANDER KOOPA. IK PRAAT GEBREKKIG NEDERLANDS, VERMOORD MENSEN MET EEN BIJL EN GA VERVOLGENS SNEL DOOD! Ok doei

16 – Selletje
Selletje is eigenlijk hetzelfde geval als Sushi. Ook Selletje hoorde op wonderbaarlijke wijze ineens bij het andere team. Maar Selletje had echt wel potentie gehad anders ofzo.

15 – Kevin
Kevin is eigenlijk echt kut omdat zijn bestaan, net als bij Fisico2, tot aan zijn dood (11e) volledig genegeerd werd. Maar hij had tamme walrussen ofzo dus dat is wel cool.

14 – Goomuin
Goomuin is eigenlijk hetzelfde als Kevin maar dan mogelijk nog iets frustrerender omdat Goomuin eerst in een verhaaltje bij de rest van team Rood is, vervolgens de halve Hongerspelen spoorloos verdwenen is en uiteindelijk 10e wordt omdat hij blijkbaar bij Kevin en zijn Walrussen zat.

13 – Raceneus
Raceneus was niet zo zeer vergeten maar vooral nutteloos. Hij maakte hele slechte grappen, was gewond en zat de halve Hongerspelen in een zak. En hij werd 7e, dus hij verdient de term “paperclip” meer dan enige andere tribuut in HS3.

12 – Fisico
Ik weet niet precies waarom ik Fisico zo leuk vind. Hij voegt weinig toe, en is eigenlijk paperclip-slachtvoer. Maar ik vind hem gewoon leuk. Hij is de enige in team Blauw op dat moment die niet moeilijk doet over het Para-Oshi gebeuren. En dan gaat hij dood, en zijn dood is het begin van een reeks verhaaltjes die nog steeds tot de beste ooit horen. Dus jeuj Fisico!

11 – BLF
BLF heeft de pech dat hij samen met Adje op zoek was naar Raceneus toen de leuke dingen gebeurden, en dat hij dood ging vlak voordat er weer leuke dingen gebeurden. Daardoor voelt hij in de verhaaltjes waar hij wél bij zijn team is nogal nutteloos aan. O, en er wordt gezegd dat hij winnaar van een eerdere Hongerspelen is en die Hongerspelen is nooit geschreven dus dat is gemeen.

10 – JiHawk
JiHawk was echt een van de eerste doden, maar in die paar verhaaltjes waar hij in zat was hij wel echt een hoofdpersonage. Hij was waarschijnlijk ook belangrijk geworden als hij niet random was opgegeten door een Orka ofzo. Dat was echt een vage, coole dood.

9 – Tuffie
Tuffie’s dood komt echt onverwacht. Tot dan toe draait de Hongerspelen voornamelijk om Para, Oshi, T.G, WM, Tosti en Tuffie. Het was ook logisch geweest als dat zo door was gegaan. Maar ineens was Tuffie dood, en doordat Para een nieuw team begon was T.G ineens als enige belangrijke personage in zijn team over ofzo. Alleen al daarom verdient Tuffie zijn 9e plaats hier.

8 – Timtamtom
ZOVEEL POTENTIE! Timtamtom was 1 van de 2 tributen die daadwerkelijk overstapte naar een ander team. Dus niet door een domme schrijver maar bewust zo geschreven. En hij was een goede boogschutter, en hij was een beetje een watje, en toen… ging hij dood. Echt jammer. Maar zijn dood zat wel in het “Para en Oshi vormen samen een nieuw team”-verhaaltje dus dat is dan wel weer leuk voor hem.

7 – WM
WM is heel belangrijk deze Hongerspelen maar hij voegt eigenlijk vrij weinig toe. Hij is de rechterhand van Tosti, en hij is ietsie gemener ofzo. Of nouja, niet zo zeer gemener, maar gewoon minder sympathiek. In mijn hoofd was WM een heel belangrijk personage in HS3 maar als je er zo over na denkt voegde hij eigenlijk weinig toe.

6 – Adje
Ja, Adje… na de dood van Tuffie, JiHawk en Fisico en het vertrek van Para zat T.G ineens zonder teamleden, dus toen werden BLF, Raceneus en Adje maar weer teruggehaald. Raceneus was een paperclip en BLF was vroeg dood dus Adje was de voornaamste van de 3. Adje was een sterke vechter volgens mij, en hij werd 5e maar volgens mij heeft hij nooit iets gezegd. Normaal gesproken vind ik je dan een stomme paperclip maar om de een of andere reden vond ik Adje wel leuk.

5 – Lucoshi
Lucoshi is een van de hoofdpersonages van HS3, heeft een leuke verhaallijn en is bovenal natuurlijk gewoon ontzettend Oshi die tijdens het schrijven op zichzelf geilt. Deze Lucoshi is irritant. Het is een jankerd, maar wel weer een goede vechter, hij moet sympathiek zijn maar ook mensen vermoorden. Zijn rol is te groot en zijn concurrentie te paperclip om hem lager dan 5 te zetten dus bij deze.

4 – T.G
T.G’s probleem hier is eigenlijk hetzelfde als bij Lucoshi: hij was een soort badguy, die Lucoshi bedreigde, SM64 vermoorde, Tosti lachend wilde vermoorden, maar tegelijkertijd moest hij sympathiek overkomen en moesten we hem blijkbaar als een soort underdog zien. Zijn rol in het verhaal is geweldig en zijn dood gaan jullie ongetwijfeld tegenkomen in volgende lijstjes, maar het karakter is teveel een mislukte combinatie tussen T.G de leider en T.G de HS2 winnaar.

3 – SM64
SM64 had van mij best mogen winnen. Hij was de 3e musketier (JA IK GEBRUIK DAT WOORD ALWEER), na Tosti en WM. Hij had 1 arm. Hij vermoorde Tuffie. Hij deed alsof hij dood was. Hij heeft op Walrussen gereden. Hij liet BLF verdrinken. Hij werd 6e. Ik weet nog hoe erg ik baalde toen SM64 dood ging. Ik hoopte oprecht dat hij de winnaar zou worden, maar helaas.

2 – Tosti
Tosti was deze Hongerspelen geweldig en had op 1 kunnen staan als de finale niet had bestaan. Tosti als winnaar is prima, niets mis mee, maar de finale is bagger geschreven. Heel de Hongerspelen is Tosti sluw, manipulatief, gemeen. De manier hoe hij Timtamtom en later T.G onder druk zet is geweldig. Hoe hij soms in de verte staat te staren met een pijl & boog gereed is heerlijk onheilspellend. En dan krijg je de ultieme Badguyfinale, en dan veranderd Tosti spontaan ineens in de sympathieke underdog ofzo? Ernstig jammer.

1 – Para
Dus dan Para maar weer op 1. Spoiler alert: dit is de beste Para ooit. Dat is gewoon een feit. Deze Para was gemeen, onheilspellend, harteloos, nonchalant en had een goed gevoel voor ironie. Zijn persoonlijke vete met T.G blijft een van de leukste rivaliteiten in de Hongerspelen ooit. Had hij moeten winnen? Absoluut niet. 2e is de perfecte plek voor hem. Staat mooi in het rijtje bij NMU, HS6 Ulysses en HS9 WM.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum: