Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 37 ... 70, 71, 72

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 72 van 72]

1066 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 19 jul 2016, 20:34

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Toadplaza.com maar ik weet niet of hij dan nog wel goed doorlinkt

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

1067 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 12 aug 2016, 14:20

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Deel 1 van de finale is EINDELIJK af. Het was vooral heel veel plan-werk, zodra ik eenmaal een goed beeld had van wat er gaat gebeuren ging het schrijven zelf eigenlijk vrij soepel. Het vervolg is al grotendeels gepland dus ik denk/hoop dat dat minder lang zal duren dan dit. Er komen 3 delen in totaal. Ik hoop voor dinsdag (als ik op vakantie ga) de rest af te hebben, en daarna zal ik mijn Flappie write-up en een Epiloog ranking maken enn dan nog ergens een TP afscheidspost ofzo want hierna is het definitief kalar g.

Gratis Para-punten voor degene die, zonder op te zoeken, alle 18 quotes weet te plaatsen.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

1068 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 13 aug 2016, 00:03

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Mijn verwachting was eerlijk gezegd dat de volledige finale op 19 augustus gepost zou worden, omdat het dan precies 4 jaar geleden is dat HS1 in het leven geroepen werd. Maar goed, eerder is natuurlijk beter Razz .

Tot nu toe komt de finale niet bepaald overeen met mijn eigen voorspellingen (afgezien van de WM/Klatergoud-vete en de dood van Sven), maar daar ben ik alleen maar blij mee. Dat maakt het juist extra spannend om te lezen.

Het lijkt erop dat de rebellen diep in de penarie zitten, maar Sven is tot nu toe het enige bevestigde sterfgeval. Hoe dan ook, ik hoop van harte dat alle winnaars het overleven.

Over het algemeen is dit een zeer meeslepend begin. Alle personages bevinden zich momenteel in een benarde situatie, en de quotes komen tot op zekere hoogte mooi met die situaties overeen. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal aflopen happy .

Over de quotes gesproken: morgen zal ik wel eens een poging wagen om ze allemaal te plaatsen. En anders overmorgen. Of later.

Profiel bekijken

1069 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op zo 14 aug 2016, 14:58

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
“Dames en heren, jongens en meisjes! Ik breng u, live vanuit de Arena, de achtste editie van de Hongerspelen! Mijn naam is NickMarioUrbanus, een van de tributen en voor de komende dagen uw verslaggever!”
HS8, de introductie van NMU

“Vind je het niet heel erg wreed, om je eigen broer zomaar te vermoorden? Vertel eens, wie leerde jou zo'n goede boogschutter te zijn? Wie was degene die jou inspireerde om aan de Hongerspelen deel te nemen? Het is niet gek, aangezien Para een vastberaden en sterke tribuut was, maar ik weet zeker, dat hij nu, in de hemel, hel of whatever, ongelofelijk veel spijt heeft van het feit dat hij van jou een waardige strijder gemaakt dacht te hebben. Ondankbaarheid van het hoogste niveau is het! Bloedverraad! Een schande!”
HS2, T.G tegen Lucoshi na de moord op Para

“Maar goed, het is tijd dat je zult boeten. Je hebt mij en Jolien genoeg ellende aangebracht. Als je je in de eerste plaats gewoon gedragen had, had het niet zover moeten komen. Maar nee, je wilde de grote leider zijn, dus dan denk je dat je gewoon even in ons Team kunt komen om Jolien haar positie in te nemen. Ik had je nooit mogen toelaten. Het is tijd, Noémie. De hoogste tijd."
HS12, Tuffie tegen Noémie wanneer hij op het punt staat om haar te vermoorden

“Kijk eens aan, twee schattige, onbewapende tributen! Zijn jullie bang? Volgens mij zijn ze bang, JiHawk!”
“Natuurlijk zijn ze bang! De Hongerspelen is toch geen plek voor keurige jongens als zij? Weet je wat jongens, we zullen jullie helpen! We kunnen jullie zo weg uit de Arena krijgen als jullie dat willen!”
“Meen je dat echt?”
“Natuurlijk! Weg uit de Arena, rechtstreeks het graf in!”
HS14, de introductie van Jihawk en Selletje

“Een leider moet nu juist op zijn sterkst zijn. Want een goede leider herken je niet aan hoe hij het doet in de tijden dat het goed gaat, dat kan iedereen... Je herkent hem aan hoe hij handelt in de slechtere tijden, wanneer iedereen anders het opgeeft en niet meer weet hoe het verder moet. Ben jij ook zo'n leider?!”
“Denk altijd in het belang van het team... Geef het nooit op, zelfs wanner de rest dat wel doet… Bedankt dat je me daaraan herinnerde.”
“En, ben jij zo'n leider?"
"Ja, dat ben ik.”
HS9, Para tegen Necrodeus na de dood van Chris

“Weet je, Fisico… Je hebt gelijk. We verdienen het niet. Waarom zitten we hier eigenlijk? Het had nooit zover mogen komen. Nu verwacht het Kapitool dat een van ons doodgaat, om de ander tot winnaar te kunnen bekronen. Maar dat gaat nooit gebeuren. Bij een finale verwacht het publiek natuurlijk dat de finalisten er een grote sensatie van maken, maar wij doen nu praktisch alles behalve dat. Ze zijn vast diep teleurgesteld. Nogmaals, je hebt gelijk Fisico. Wij zijn onterechte winnaars. Het zou beter zijn geweest als we nooit uit die kerker waren ontsnapt.”
HS4, Lazerstraal tegen Fisico in de finale

“Luister, ik rebelleer nu tegen jullie. Ik ben van Team blauw, Lucoshi is van Team rood. Maar er is niets dat onze broederlijke band kan opheffen. Ik zal hem verdedigen zolang er mensen zijn die hem willen vermoorden, en als jullie daar niet mee kunnen leven – en dan bedoel ik vooral jullie, T.G, Tuffie, WM en Tosti – dan voel ik me ook niet langer geroepen om met Team blauw of Team rood mee te doen. Vanaf nu vorm ik, samen met Lucoshi, een apart team. Wij zullen samen de overwinning bereiken.”
HS3, Para tegen Team Blauw en Team Rood wanneer hij en Lucoshi zich van de rest afsplitsen

“O, krijg ik niet een heel verhaal over wat je allemaal voor sluwe dingen hebt gedaan? Als je niet wint, krijg je daar geen tijd meer voor, he! Maar goed, wat jij wil. Showtime.”
HS15, BLF tegen Hitomi in de finale

“Oké, Adje, vlucht naar de schuilplaats. Ik kom zo.”
“Wat plan je te doen?”
“Zie je wel. Trust me, ik weet wat ik doe. Geef die bom maar.”
HS6, Tuffie tegen Adje kort voordat hij de vulkaan opblaast

“Mooi zo... Zo te zien waren wij allebei slachtoffer... van de explosie. Allebei kunnen we dit... waarschijnlijk niet meer winnen. Maar ik ben blij... dat ik nog een appeltje met jou kan schillen.”
HS4, Lucoshi tegen T.G kort na hun ontsnapping uit het ontplofte kasteel

“Laat het. Het heeft geen zin. Je krijgt me hier nooit meer uit. Ga nu maar gewoon. Dood hebben Para en Jolien toch niks meer aan je. Verdomme ga!”
HS9, de dood van T.G in de instortende grot

“WAT NU!?”
“Het is voorbij, ben ik bang.”
“Samen de wereld in, samen de wereld uit.”
HS14, de dood van Raceneus en WM door Jihawk

“Het is fascinerend om te zien hoe je mensen kan manipuleren, als je beseft dat ze altijd de meeste waarde hechten aan hun eigen leven.”
HS3, Tosti tegen T.G na de dood van Fisico

“Ik had je nog wel gezegd dat jij je kans goed moest gebruiken. Maar nu heb je ‘m verspild. Het is afgelopen.”
“Mooi niet. De kansen zijn nog steeds in mijn voordeel.”
HS2, Tuffie en T.G in de finale

“Noémie en Sushi waren geweldig voor elkaar als broer en zus, maar hun stiefvader vond Noémie maar vreemd. Zo vreemd, dat hij geen aandacht aan haar schonk. Ik was misschien wel de enige buiten die familie die wist dat Noémie de tweelingzus was van Sushi. Enkele keren zorgden Sushi en ik ervoor dat ze naar buiten kon, de vrijheid van het leven kon proeven. De vrijheid die ze nooit van haar ouders heeft gekregen, puur omdat haar stiefvader haar niet mocht. Het verbaast mij niks dat ze zo beschadigd is geraakt.”
HS12, WM tegen Dark Lisa over zijn verleden

“Briljant plan! Dat ziet team Zwart nooit aankomen! We blazen ze gewoon op!”
“Maar hoe zorgen we dat Lyne niet gewond raakt?”
“Daar vinden we nog wel wat op. We hebben nog even de tijd om het plan te perfectioneren. Oh, mijn broertjes worden gek van jaloezie als ze zien dat ik een heel schip mag opblazen! We waren vroeger dol op dingen laten exploderen, maar mijn moeder-
HS15, Adje en Sushi over de bom die ze op het palmeiland gevonden hebben

“Oh, hai Ulysses! Eindelijk zijn we weer samen. Waar was je?”
“... ick richt een speer naar u, en u bent verheugd ende opgewekt om mij te zien..”
“Maar... ons bondgenootschap dan?”
“In deze fase van het spel ben ick er niet helemaal van overtuigd ende zeker dat gij mij geen mes in den rug zult steken. Verder heb ick meerdere voordelen als ick u nu gewoon ter plaatse executeer. Gij moge wel ene charismatische ende intelligente manskerel zijn, bij deze heb ick dit bondgenootschap verbroken.”
HS6, Ulysess' verraad tegen Necrodeus

“DIKKE STRONTZAK! WE GAAN KLIMMEN”
“Daar staat een persoon op het eiland! Wat zal hij doen!”
“WEGWEZEN! VERDWIJN!”
“PSYCHOPAAT. WAT DOE JE NOU, GEK. IK WILDE JULLIE HELPEN. GOOMUIN, JE BENT GEK IN JE HOOFD. IK KOM JULLIE NIET HELPEN. LAAT MAAR!”
“Hé baby, waarom jaag je Hitomi weg! Je weet dat ik van haar hield! Varken! Ik weet echt niet meer wat ik met jou moet... Ga maar even weg.”
HS8, Goomuins zelfmoord op Mt. Paddo

Profiel bekijken

1070 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 26 sep 2016, 16:15

Prins Para Vanilla

Sorry T.G en WM dat jullie onnodig blij worden als jullie zien dat er een nieuw bericht gepost is. Het 2e deel van de finale is nog niet af, maar ik vond het wel tijd om ff iets te laten horen.

Ik heb het ontzettend druk gehad de afgelopen weken, waardoor er weinig tijd was om te schrijven. De momenten dát ik kon schrijven, had ik er echter ook best moeite mee om verder te komen. Ik had in grote lijnen wel in mijn hoofd wat er moet gaan gebeuren, maar het vertalen naar daadwerkelijke woorden is moeilijk. Ik ben nooit een ster geweest in het schrijven van actie scenes (het grootste deel van mijn bijdragen aan de Hongerspelen bestond uit dialoog, en moorden gebeurden zelden in gevechten). Daarnaast merkte ik dat ik over bepaalde details niet zo goed had nagedacht, wat enkele kleine plotholes had kunnen veroorzaken. Tel daarbij op dat er een behoorlijk aantal personages en verhaallijnen is die afgerond moeten worden... Aangezien dit toch de finale is, wil ik het zo goed mogelijk maken en dat kost dus wat meer tijd dan gebruikelijk bij mij.

Er is echter goed nieuws: in de afgelopen 2 dagen is het me weer gelukt om wat verder te schrijven. Ik heb inmiddels bijna de helft van het verhaal af, en zit in een goede flow nu. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat binnen een week de finale af is. Of iig het 2e deel, want er komt nog een 3e deel achteraan als een soort epiloog van de epiloog zeg maar.

Om alvast een klein tipje van de sluier op te lichten: zoals het er nu naar uit ziet, bestaat het 2e deel uit 17 alinea's, door de ogen van 7 verschillende personages. Er zullen maar liefst tussen de 9 en 16 personages doodgeschreven worden. Vooralsnog zal het 3e deel uit slechts 2 alinea's door 2 oogpunten bestaan, maar dat kan nog veranderen aangezien ik die pas fatsoenlijk ga uitwerken zodra dit klaar is.

1071 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 27 sep 2016, 13:33

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Nah, ik had al verwacht dat er zoiets aan de hand was. Aangezien ik ook buitengewoon lang deed over mijn twee laatste verhalen (en ik het nu bovendien zelf heel erg druk heb), maakt het mij weinig uit wanneer het afkomt. Ik ben hoe dan ook razendbenieuwd hoe het verhaal zal eindigen.

Toegegeven, mijn hoop was dat op z'n minst alle winnaars (met uitzondering van Fisico misschien) de finale zouden overleven. Als er minstens 9 personages doodgaan, zal dat er wel niet in zitten :'') . Maar goed, dat is mijn eigen voorkeur. Het idee van een epiloog had ik ook al in gedachten, dus ik ben benieuwd wat je daarvan gaat maken.

Profiel bekijken

1072 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 14 okt 2016, 14:27

Prins Para Vanilla

Hier is het dan. Er gebeurt heel veel en vaak heel snel, maar dat is nu eenmaal hoe dat gaat in een oorlog denk ik. Bepaalde delen wilde ik eerst heel anders beschrijven, maar ik zal heel eerlijk toegeven dat ik naarmate het einde steeds emotioneler werd, en me meer ging focussen op de emoties en het symbolische afscheid van de Hongerspelen dan op de daadwerkelijke acties. Misschien niet wat mensen verwacht hadden, maar ik hoop dat het desondanks niet teleur stelt.

Ik ga proberen dit weekend nog de Epiloog te schrijven. Die wordt niet zo lang, wss 2 á 3 alinea's, puur om een beeld te schetsen van Panem en haar nog levende inwoners na de gebeurtenissen in de finale.

1073 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 15 okt 2016, 19:00

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Aangezien het verhaal nog niet helemaal ten einde is, kan mijn oordeel nog veranderen, maar tot nu toe ben ik tevreden.

Ik had me er al op voorbereid dat niet alle winnaars het zouden overleven (wat in een oorlog natuurlijk ook logisch is), dus dat vind bij nader inzien toch niet zo erg. Ergens hoop ik dat WM op z'n minst niet verder hoeft te leven zonder Hitomi, maar dat zal in het epiloog-verhaaltje nog wel duidelijk worden.

Mijn favoriete stukjes waren doorgaans de een-op-een confrontaties tussen twee rivalen: WM tegen Klatergoud, Tuffie tegen Hans de Struisvogel en T.G tegen Mie de Hamster. Goembario en Hendrik de Pad hadden niet echt een rivaliteit met elkaar (als het nog kon, zou ik zelf waarschijnlijk Opperhoofd in Goembario's plaats hebben gebruikt), maar het gevecht tussen de twee vind ik als liefhebber van actiescènes niettemin mooi beschreven.

Ik kan inderdaad merken dat er naar het einde toe steeds meer emotie in het verhaal komt. Dat WM uiteindelijk Generaal Sam en Jeffrey vermoordt zag ik totaal niet aankomen, maar het was wel een verfrissing vergeleken met de WM die we dachten te kennen. Verder vind ik het symbolische 'einde' van HS2 mooi, als T.G en Mie de Hamster hun laatste confrontatie aangaan, en bovendien ben ik blij dat je mijn Panem-backstory (met W.M. Toadplaza enzo) nog eens aanhaalt.

Het enige wat mij tegenvalt is het feit dat Fisico een veel minder grote rol speelt dan ik mij had voorgesteld, en dat hij er uiteindelijk niet aan toe is gekomen om de waarheid over zichzelf te onthullen, maar misschien verandert dat nog, aangezien zijn dood technisch gezien nog niet bevestigd is Razz .

De reden dat ik hoopte dat alle winnaars het zouden overleven is dat ik stiekem al begonnen was met het verzinnen van een vervolgverhaal (sorry, ik kon het niet laten) dat zich enkele jaren na het einde van de oorlog zou afspelen. Maar goed, ik denk dat het toch beter is om er gewoon een punt achter te zetten. Waarschijnlijk ben ik de enige die nog inspiratie heeft voor een vervolg, dus het heeft weinig zin om verder te schrijven.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar het epiloog-verhaaltje, en vooral naar hoe alle overlevenden de rest van hun leven doorbrengen happy .

Profiel bekijken

1074 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 17 okt 2016, 20:29

Prins Para Vanilla

het is kalar g

Ik ga ergens gedurende deze week nog wat zooi posten mbt rankings enzo.

1075 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 18 okt 2016, 15:45

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Inderdaad, het is kalar nu.

Maar wel op een gepaste manier. Na dit verhaaltje voel ik ook niet langer de behoefte om een vervolg te schrijven. Het is mooi om te zien hoe de Hongerspelen een soort competitie zijn geworden en hoe alle overlevende winnaars terugblikken op hun ervaringen. Verder vind ik het symbolische afscheid van Toadplaza leuk bedacht, en het feit dat WM alles wil gaan opschrijven. Zoiets had ik ook al in gedachten, alleen dan met Ad Venture.

Oh, en Sushi ftw Razz .

Profiel bekijken

1076 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 18 okt 2016, 19:51

Prins Para Vanilla

Overigens: de uiteindelijke namecount van de Epiloog:
T.G HS2 – 751
Fisico HS4 – 521
Tuffie HS6 – 289
WM HS12 – 271
Klatergoud – 258
President Snow – 214
Goembario – 196
Admin – 192
Jolien HS9 – 186
Hitomi HS8 – 163
Pascal – 161
NMU HS8 – 151
Reina – 148
Sven Window – 147
Nalyd Rats – 144
Flappie HS12 – 138
Opperhoofd – 137
Laser – 132
Tosti HS3 – 129
Timtamtom HS2 (Mie de Hamster) – 126
Hitomi HS15 – 123
Kill-Fighter – 105
Baby Krabs – 98
Hendrik de Pad – 97
Lazerstraal HS4 – 96
Hans de Struisvogel – 92
Tuffie HS12 – 73
Haps Krabs – 70
Jeanne HS11 – 68
Seneca Crane – 67
Corneel – 65
Jeffrey Smit – 60
Jelle HS11 – 51
Smeetske – 49
Generaal Rikkert – 48
Ulysses HS6 – 45
Mitchel14 – 44
Para HS14 – 35
Meester Danny Wellink – 33
Hitomi HS14 – 31
Tosti HS2 – 27
Caesar Flickermann – 27
Ellen – 26
Nathaniel – 24
Marina – 23
Bandaka HS14 – 22
Lyne HS15 – 22
Para HS9 – 19
WM HS9 – 18
Ulysses Hitomi – 17
Yannick – 16
Generaal Vitom – 16
Generaal Sam – 16
Steve – 15
Sjef Schottel – 15
Stroossie – 14
Cyntia – 13
Tessa – 12
Para HS24 – 12
JiHawk HS9 – 11
Necrodeus HS14 – 11
Alex Neushoorn – 11
Trizz – 11
Arne – 10
Kevin – 10
Noémie HS12 – 9
Trucker Wouter – 9
Demi – 9
Liesbeth – 9
Sushi Eldenburgh – 9
Noémie Konijn HS9 – 8
Henk HS12 – 8
Lauwra – 8
Archibald de Puppy – 8
Pocahontas – 8
Necrodeus HS11 – 7
Duck HS14 – 6
TY-Fan – 6
W.M. Toadplaza – 6
TGL – 6
Lorenzo Snow – 6
Sushi HS14 – 5
Neuz – 5
Elpaco – 5
Prinses Baby – 5
Meester Bert – 5
Lucoshi HS3 – 5
Sushi HS8 – 5
Ad Venture HS14 – 5
Lucoshi HS1 – 4
Tuffie HS2 – 4
T.G HS3 – 4
Ulysses HS8 – 4
JiHawk HS11 – 4
JiHawk HS14 – 4
EragonElkan – 4
Kika – 4
Hans van Petersburgen – 4
Nick HS1 – 3
Para HS2 – 3
Para HS3 – 3
Goomuin HS8 – 3
Tosti HS9 – 3
Pokéfan HS9 – 3
Lucoshi HS9 – 3
Necrodeus HS9 – 3
Adje HS9 – 3
Jolien HS12 – 3
Leticia HS15 – 3
Sushi HS15 – 3
Lucoshi HS22 – 3
JiHawk HS24 – 3
Halt – 3
Poros – 3
Petran – 3
Rachel Dark – 3
Floris Bakker – 3
TaT – 3
Cansel Sert – 3
BLF HS3 – 2
Hiawatha HS3 – 2
WM HS4 – 2
WM HS6 – 2
Leticia HS7 – 2
Tosti HS8 – 2
WM HS8 – 2
Hitomi HS9 – 2
Noémie HS9 – 2
Coolboy HS11 – 2
STNF HS11 – 2
Fruitschaler HS11 – 2
Dark Lisa HS12 – 2
BLF HS15 – 2
Necrodeus HS15 – 2
Noemie Rebel – 2
Meneer van Vliet – 2
Jorijn – 2
Sofia Wellink – 2
MR – 2
Kees Hond – 2
Tijgerlely – 2
Nakoma – 2
Roosjuh HS1 – 1
UNF HS2 – 1
Raceneus HS2 – 1
Lucoshi HS2 – 1
Pokéfan HS2 – 1
STNF HS2 – 1
SM64 HS3 – 1
Tuffie HS3 – 1
WM HS3 – 1
Windowsfan HS5 – 1
Lennard HS6 – 1
Para HS6 – 1
Lazerstraal HS6 – 1
Adje HS6 – 1
Adje HS8 – 1
Lennard HS9 – 1
Goomuin HS9 – 1
UNF HS9 – 1
Lyne HS9 – 1
Baby Krabs HS11 – 1
Lennard HS11 – 1
Tuffie HS11 – 1
Sushi HS11 – 1
LPL HS14 – 1
Adje HS15 – 1
Dark Lisa HS15 – 1
Dokter Leeuw HS15 – 1
Tosti HS15 – 1
Tuffie HS15 – 1
WM HS15 – 1
Elmo – 1
Weegee – 1
Wasabi – 1
Dylan – 1
Zilverslang – 1
Powatan – 1
Waterhap – 1
Toad Bro – 1
Claudius Tempelsmith – 1
Tiberius Snow – 1
Lennard HS24 – 1
Chris HS24 – 1
Raceneus HS24 – 1
Roosjuh HS24 – 1
UNF HS24 – 1
Pokéfan HS24 – 1

En de all-time namecount na de Epiloog:
T.G (HS2, HS14, HS15 & Epiloog) - 1067
Hitomi (HS15 & Epiloog) – 873
WM (HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 828
Fisico (HS4, HS14, HS15 & Epiloog) - 762
Lyne (HS15 & Epiloog) - 726
Flappie (HS12, HS14, HS15 & Epiloog) – 630
Sushi (HS15 & Epiloog) - 540
Tuffie (HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 531
WM (HS9, HS14 & Epiloog) - 527
Lazerstraal (HS4, HS14, HS15 & Epiloog) - 495
BLF (HS15 & Epiloog) - 491
Ulysses (HS12 & HS14) - 488
Christhoperz (HS12, HS14 & Epiloog) - 479
Necrodeus (HS15 & Epiloog) - 477
WM (HS15 & Epiloog) - 460
Tuffie (HS6, HS14, HS15 & Epiloog) - 457
Necrodeus (HS9, HS14 & Epiloog) - 416
Para (HS15) - 396
Bandaka/Rinus (HS14 & Epiloog) - 393
Jolien (HS12, HS14 & Epiloog) – 386
Jolien (HS9, HS14, HS15 & Epiloog) - 377
Noémie (HS12, HS14 & Epiloog) - 373
NickMarioUrbanus (HS8, HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 365
Tosti (HS3, HS15 & Epiloog) - 340
Adje (HS9 & Epiloog) - 325
Sushi (HS14 & Epiloog) - 320
Tosti (HS12) - 298
Leticia (HS15 & Epiloog) - 298
Hitomi (HS8, HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 285
JiHawk (HS14, HS15 & Epiloog) - 282
Para (HS12 & HS14) - 270
Adje “Ad Venture” (HS14, HS15 & Epiloog) - 268
Hitomi (HS9, HS12, HS14 & Epiloog) - 260
Klatergoud (Epiloog) – 258
Necrodeus (HS14, HS15 & Epiloog) - 249
Lucoshi (HS15) - 246
Para (HS9 & Epiloog) - 244
President Snow (HS2, HS3, HS4, HS14, HS15 & Epiloog) - 241
Lucoshi (HS9, HS14 & Epiloog) - 240
Para (HS3 & Epiloog) - 233
Vygan (HS9) - 222
T.G (HS12) - 218
T.G (HS3 & Epiloog) - 214
T.G (HS4 & HS14) - 208
Jeanne (HS15) - 206
Adje (HS15 & Epiloog) – 201
Dokter Leeuw (HS15 & Epiloog) - 201
Goembario (Epiloog) – 196
Admin (HS15 & Epiloog) – 193
Henk (HS12, HS14 & Epiloog) - 178
Dark Lisa (HS15) - 177
Hitomi (HS14, HS15 & Epiloog) - 168
Selletje (HS14 & HS15) - 163
Pascal (Epiloog) – 161
Timtamtom (HS2 & Epiloog) - 158
Lucoshi (HS3 & Epiloog) - 157
Generaal Nalyd Rats (HS15 & Epiloog) – 157
Lyne (HS9 & Epiloog) - 156
Duck (HS14 & Epiloog) - 156
Tuffie (HS2 & Epiloog) - 155
Sven Window (HS14 & Epiloog)  – 154
Hans de Struisvogel (HS9, HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 153
Ulysses (HS6, HS9, HS14 & Epiloog) - 150
Lucoshi (HS4 & HS14) - 149
Reina (Epiloog) – 148
Tosti (HS9 & Epiloog) - 146
Sushi (HS8, HS12 & Epiloog) - 143
Opperhoofd (Epiloog) – 137
Fisico (HS12) - 134
Laser (Epiloog) – 132
Tuffie (HS15 & Epiloog) - 131
Raceneus (HS14) - 128
Ulysses (HS8 & Epiloog) - 126
Leticia (HS12) - 125
Para (HS4) - 116
JiHawk (HS8) - 116
WM (HS3 & Epiloog) - 115
Sushi (HS12) - 115
Para (HS14 & Epiloog) - 115
Roosjuh (HS9) - 114
Jihawk (HS9 & Epiloog) – 106
Kill-Fighter (Epiloog) – 105
T.G (HS9) - 104
WM (HS14) – 100
Baby Krabs (HS15 & Epiloog) – 99
Necrodeus (HS12) - 97
Hendrik de Pad (Epiloog) – 97
Adje (HS6, HS14 & Epiloog) - 95
T.G (HS15) - 95
Chris (HS8 & HS12) - 94
Adje (HS12 & HS14) - 94
Caesar Flickermann (HS2, HS4, HS12, HS14, HS15 & Epiloog) - 92
Tosti (HS15 & Epiloog) - 90
Pokefan (HS9, HS15 & Epiloog) - 88
Goomuin (HS8 & Epiloog) - 87
Lennard (HS15) - 87
Tosti (HS14) - 86
Jelle (HS12, HS14, HS15 & Epiloog) – 84
WM (HS4, HS14 & Epiloog) - 83
Jeanne (HS14 & Epiloog) – 82
Noémie (HS14) - 81
Tuffie (HS3 & Epiloog) - 81
WM (HS6 & Epiloog) - 81
WM (HS2) - 78
Tosti (HS4) - 78
Lucoshi (HS12) - 77
Lennard (HS6 & Epiloog) - 77
Pokefan (HS15) - 76
Necrodeus (HS6) - 75
WM (HS8, HS15 & Epiloog) - 74
Seneca Crane (HS4, HS15 & Epiloog) - 74
Dark Lisa (HS4) - 73
Sushi (HS4) - 72
Poké Fan (HS12) - 72
Fisico (HS8) - 71
Haps Krabs (Epiloog) – 70
Fisico (HS15) - 69
SM64 (HS3 & Epiloog) - 69
UNF (HS15) - 68
Ulysses (HS15 & Epiloog) – 68
JSS (HS6) - 67
Koopalingsfan (HS4) - 66
Corneel (HS15 & Epiloog) – 66
Lennard (HS4) - 63
Jeffrey (HS15) - 62
Dark Lisa (HS12, HS14 & Epiloog) - 62
Para (HS2 & Epiloog) - 61
Selletje (HS15) - 60
Jeffrey Smit (Epiloog) – 60
Goomuin (HS12) - 58
Goomuin (HS9, HS14 & Epiloog) - 58
Tuffie (HS4) - 56
Para (HS6 & Epiloog) - 56
JiHawk (HS3, HS14 & Epiloog) - 52
Tosti (HS2, HS14 & Epiloog) - 50
Tuffie (HS9) - 50
Lennard (HS9 & Epiloog) – 50
Smeetske (Epiloog) – 49
Adje (HS3) - 48
Lucoshi (HS2 & Epiloog) - 48
Generaal Rikkert (Epiloog) – 48
Lazerstraal (HS9) - 47
Roosjuh (HS4) - 45
Raceneus (HS12) - 44
Mitchel14 (Epiloog) – 44
Lazerstraal (HS6 & Epiloog) - 43
UNF (HS9, HS14 & Epiloog) - 39
Noémie (HS9, HS14 & Epiloog) - 39
Lazerstraal (HS15) - 38
Jeffrey (HS6) - 36
Bandaka (HS4) - 35
Timtamtom (HS3) - 35
Fruitschaler (HS9) - 34
Chris (HS9) - 34
Tosti (HS6) - 34
Noémie Konijn (HS9, HS15 & Epiloog) – 33
Meester Danny Wellink (Epiloog) – 33
LPL (HS14 & Epiloog) - 32
Roosjuh (HS6) - 30
UNF (HS12) - 30
Hitomi (HS6) - 29
Sushi (HS3) - 29
Selletje (HS3) - 29
BLF (HS3 & Epiloog) - 29
Fisico (HS2) - 29
Para (HS8) - 29
Jolien (HS8) - 28
Tosti (HS8 & Epiloog) - 28
Adje (HS2) - 28
JiHawk (HS12) - 28
Sander Koopa (HS3) - 27
Sushi (HS9) - 27
Ellen (Epiloog) – 26
Raceneus (HS3) - 25
Roosjuh (HS15) - 25
Nathaniel (Epiloog) – 24
Necrodeus (HS8) - 23
Dark Lisa (HS8) - 23
Hitomi (HS4) - 23
Kevin (HS3) - 23
Lazerstraal (HS12) - 23
Stroosie (HS15 & Epiloog) – 23
Marina (Epiloog) – 23
Goomuin (HS3) - 22
Hitomi (HS2) - 21
Raceneus (HS2 & Epiloog) - 21
Hitomi (HS3) - 21
Koopalingsfan (HS2) - 20
T.G (HS14) – 20
Roosjuh (HS3) - 18
Chris (HS14) - 17
Chris (HS2) - 16
STNF (HS2 & Epiloog) – 16
Adje (HS4) - 16
Fisico (HS6) - 16
Generaal Vitom (Epiloog) – 16
Generaal Sam (Epiloog) – 16
Yannick (Epiloog) – 16
Banzai (HS15) – 16
Selletje (HS4) - 15
Lennard (HS8) - 15
SM64 (HS8) - 15
Steven (HS8 & HS15) - 15
Adje (HS8 & Epiloog) - 15
Steve (Epiloog) – 15
Sjef Schottel (Epiloog) – 15
JiHawk (HS2) - 14
Raceneus (HS4) - 14
JiHawk (HS4) - 14
Koopalingsfan (HS6) - 14
Lennard (HS14) - 13
Christopherz (HS4) - 13
UNF (HS2 & Epiloog) - 13
SM64 (HS4) - 13
Jeffrey (HS4) - 13
Nickje (HS15) – 13
Cyntia (Epiloog) – 13
Windowsfan (HS4) - 12
Bandaka (HS6) - 12
JiHawk (HS6) - 12
Tuffie (HS8) - 12
Leticia (HS8) - 12
Kapitein Fer (HS15) – 12
Tessa (Epiloog) – 12
Para HS24 (Epiloog) – 12
T.G (HS6) - 11
Dobbelsteen (HS6) - 11
Fisico (HS3) - 11
Waterhap (HS15 & Epiloog) – 11
Trizz (Epiloog) – 11
Alex Neushoorn (Epiloog) – 11
Vygan (HS3) - 10
Sushi (HS2) - 10
Lucoshi (HS14) – 10
Arne (Epiloog) – 10
Kevin (Epiloog) – 10
Dobbelsteen (HS8) - 9
Trucker Wouter (Epiloog) – 9
Demi (Epiloog) – 9
Liesbeth (Epiloog) – 9
Sushi Eldenburgh (Epiloog) – 9
Goomuin (HS4) - 8
Mario-99 (HS14) - 8
Luiese (HS15) – 8
TaT (HS15 & Epiloog) – 8
Lorenzo Snow (HS12, HS15 & Epiloog) – 8
Lauwra (Epiloog) – 8
Archibald de Puppy (Epiloog) – 8
Pocahontas (Epiloog) – 8
Jolien (HS3) - 7
Bandaka (HS2) - 7
Dark Lisa (HS6) - 7
Terave (HS15) – 7
Kapitein Olivier (HS15) – 7
Rachel Dark (HS15 & Epiloog) – 7
Necrodeus HS11 (Epiloog) – 7
Goomuin (HS6) - 6
Sushi (HS6) - 6
Sel (HS6) - 6
Rinus999 (HS2) - 6
Lucoshi (HS8) - 6
Kapitein Goomuin (HS15) – 6
Ben (HS15) – 6
Cansel Sert (HS12, HS15 & Epiloog) – 6
TY-Fan (Epiloog) – 6
W.M. Toadplaza (Epiloog) – 6
TGL (Epiloog) – 6
Bandaka (HS3) - 5
SM64 (HS2 & Epiloog) - 5
Roosjuh (HS14) – 5
Toad Bro (HS15 & Epiloog)  – 5
Leticia (HS14, HS15 & Epiloog) – 5
Neuz (Epiloog) – 5
Elpaco (Epiloog) – 5
Prinses Baby (Epiloog) – 5
Meester Bert (Epiloog) – 5
Fisico2 (HS3) - 4
Roosjuh (HS2) - 4
Lucoshi (HS6) - 4
SM64 (HS6) - 4
Koopalingsfan (HS8) - 4
Kapitein Dobbelsteen (HS15) – 4
Bandaka (HS15) – 4
Dylan (HS15) – 4
Jolien (HS15) – 3
Lucoshi HS1(Epiloog)  – 4
JiHawk HS11(Epiloog)  – 4
EragonElkan (Epiloog) – 4
Kika (Epiloog) – 4
Hans van Petersburgen (Epiloog) – 4
UNF (HS8) - 3
YSF (HS2) - 3
Fisico (HS9) - 3
Pokéfan (HS14) - 3
Henk (HS15) – 3
Rachel Hitomi (HS15) – 3
Nick HS1 (Epiloog) – 3
Halt (Epiloog) – 3
Poros (Epiloog) – 3
Petran (Epiloog) – 3
Floris Bakker (Epiloog) – 3
Lucoshi HS22 (Epiloog) – 3
JiHawk HS24 (Epiloog) – 3
Thebowserjr (HS2) - 2
Raceneus (HS6) - 2
Tuffie (HS14) - 2
JSS (HS15) – 2
Kapitein Koopalingsfan (HS15) – 2
Kevin (HS15) – 2
Lorenzo Para (HS15) – 2
Reina (HS15) – 2
Wasabi (HS15 & Epiloog) – 2
Coolboy HS11 (Epiloog) – 2
STNF HS11 (Epiloog) – 2
Fruitschaler HS11 (Epiloog) – 2
Noemie Rebel (Epiloog) – 2
Meneer van Vliet (Epiloog) – 2
Jorijn (Epiloog) – 2
Sofia Wellink (Epiloog) – 2
MR (Epiloog) – 2
Kees Hond (Epiloog) – 2
Tijgerlely (Epiloog) – 2
Nakoma (Epiloog) – 2
Lennard (HS2) – 1
Meester Aedz-Cac-Much (HS15) – 1
Jody (HS15) – 1
Angeliekje (HS15) – 1
Tuesday (HS15) – 1
Horsesman (HS15) – 1
Okan555 (HS15)– 1
Claudius Templesmith (HS15 & Epiloog) – 2
Roosjuh HS1 (Epiloog) – 1
Baby Krabs HS11 (Epiloog) – 1
Lennard HS11 (Epiloog) – 1
Tuffie HS11 (Epiloog) – 1
Sushi HS11 (Epiloog) – 1
Elmo (Epiloog) – 1
Weegee (Epiloog) – 1
Dylan (Epiloog) – 1
Zilverslang (Epiloog) – 1
Powatan (Epiloog) – 1
Tiberius Snow (Epiloog) – 1
Lennard HS24 (Epiloog) – 1
Chris HS24 (Epiloog) – 1
Raceneus HS24 (Epiloog) – 1
Roosjuh HS24 (Epiloog) – 1
UNF HS24 (Epiloog) – 1
Pokéfan HS24 (Epiloog) – 1

1077 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 18 okt 2016, 23:01

Olivier Vanilla

Ik heb het gelezen en ik vond het erg vet ook al moet ik alles nog even bevatten ofzo. Er zijn veel plusjes maar ook veel minnetjes maar de plusjes zijn belangrijker ofzo, maar die post ik zo snel mogelijk want naja, ik heb het pas net gelezen en ik moet wel een totale reread doen om het volledig te kunnen beoordelen. Contrast tussen de HS en TP zelf was erg mooi. Toadplaza was mooi. De HS was mooi. Het was mooi.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 72 van 72]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 37 ... 70, 71, 72

Permissies van dit forum: