Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 37 ... 70, 71, 72  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 71 van 72]

1051 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 29 apr 2016, 23:46

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik heb nu ook niet veel inspiratie meer, dus ik was al van plan om snel naar de finale toe te schrijven. Waarschijnlijk gaat het mij niet lukken om in één verhaaltje alles af te schrijven, maar in twee verhaaltjes hopelijk wel. Drie verhaaltjes moet zeker genoeg zijn.

Profiel bekijken

1052 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 21 mei 2016, 12:24

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Oké, dat was toch makkelijker te schrijven dan ik had verwacht. Aangezien het weinig zin had om nog langer om de pot te draaien heb ik de identiteit van de verrader maar gewoon onthuld.

Hoewel de finale nu in principe geschreven kan worden, is er nog één verhaaltje dat ik al vanaf het begin van de epiloog dolgraag wil schrijven, puur om een antwoord te geven op alle onbeantwoorde vragen over Fisico. Het speelt zich grotendeels in het verleden af, dus je hoeft er tijdens het schrijven van de finale geen rekening mee te houden. Ik zou het dus fijn vinden als je voor de laatste keer nog een verhaaltje zou kunnen improviseren, dan kunnen we daarna de TP Hongerspelen op een waardige manier afsluiten Razz .

Profiel bekijken

1053 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 21 mei 2016, 18:17

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
O wauw ik wilde serieus net een bump plaatsen en toen zag ik dat je een nieuw verhaaltje gepost had.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

1054 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 21 mei 2016, 18:32

Prins Para Vanilla

WAT

Oke

Ik ben sprakeloos. Ik weet niet wat ik moet vinden. Schokkendste plottwist ooit. Ik moet heel de epiloog opnieuw lezen om te kijken of ik ergens hints zie. Ik baal dat het tamelijk perfecte einde van Fisico in HS14 nu om zeep is geholpen, maar tegelijkertijd... Wauw. Gewoon wauw.

1055 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 21 mei 2016, 23:52

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Zelf vind ik het ergens ook wel jammer dat ik Fisico weer 'gereïncarneerd' heb, maar het was essentieel voor zijn verhaallijn. Er was en is eigenlijk nog steeds een hoop onduidelijk over hem, en dat wil ik graag ophelderen in mijn laatste verhaaltje Razz .

Profiel bekijken

1056 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 27 mei 2016, 14:30

Prins Para Vanilla

Heel kort verhaaltje, maar dat maak ik wel weer goed als mijn finale over like 6 posts verspreid moet worden. Ik hoop dat ik jouw volgende verhaaltje hiermee niet in de war heb gebracht, maar als dat wel zo is... Tja, mijn plannen moesten ook nogal bijgesteld worden door de Fisico plottwist zeg maar :")

1057 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 27 mei 2016, 23:35

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Nou, het valt eigenlijk wel mee. Mie de Hamster en Hans de Struisvogel zullen waarschijnlijk toch niet in mijn verhaaltje voorkomen Razz .

Ik verwacht eerlijk gezegd dat mijn verhaaltje wel eens langer dan 10.000 woorden zou kunnen worden. In dat geval post ik maar gewoon twee berichten in een keer, aangezien wij toch nog de enigen zijn die schrijven.

Profiel bekijken

1058 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 28 mei 2016, 13:07

Prins Para Vanilla

Ja ik heb de hele tijd Hans en Mie niet gebruikt omdat ik dacht dat zij resp. Toadplaza en Dolan waren, maar doordat dat niet het geval was moesten ze nu op een andere manier relevant worden om de focus op hun aan het begin ergens op te laten slaan.

1059 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 28 mei 2016, 21:30

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik moet toegeven dat ik in het begin ook van plan was om Mie de Hamster de verrader te maken. Sterker nog, toen ik hem introduceerde, had ik eigenlijk een veel grotere rol in het verhaal voor hem in gedachten. Pas later kwam ik op het idee met Fisico (wat ik bij nader inzien een veel beter idee vond), waardoor Mie de Hamster nogal in vergetelheid raakte. Hopelijk kan hij zichzelf als personage nu alsnog bewijzen.

Ik vraag mij echter wel af waarom jij dacht dat Hans de Struisvogel Toadplaza was. Net als bij Dolan had ik voor Toadplaza meerdere ideeën, maar Hans de Struisvogel is volgens mij nooit bij mij opgekomen Razz .

Profiel bekijken

1060 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 01 jul 2016, 16:43

Prins Para Vanilla

1061 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 02 jul 2016, 23:55

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad i.v.m tentamens, maar nu de vakantie voor mij eindelijk begonnen is, heb ik zeker de afgelopen dagen veel kunnen schrijven. Morgen is het hopelijk af. Ik zit inmiddels aan 17.400 woorden :'') .

Profiel bekijken

1062 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op zo 03 jul 2016, 20:46

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Het heeft heel lang geduurd, maar nu is het eindelijk af. Hopelijk geeft dit de gelegenheid om Fisico een nog beter einde te geven dan in HS14 Razz .

Dat gezegd hebbende: ja, het is echt belachelijk lang geworden, maar wetende dat dit mijn laatste twee verhaaltjes zouden zijn, heb ik alle ideeën die ik nog had erin proberen te proppen. Hopelijk heb ik het jou daarmee niet al te ingewikkeld gemaakt, maar in ieder geval zijn alle losse eindjes nu aan elkaar geknoopt. Ik kijk hoe dan ook uit naar de finale.

Profiel bekijken

1063 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 04 jul 2016, 16:31

Prins Para Vanilla

Oké ondanks dat een deeltje van mij nog steeds baalt dat Fisico's dood in HS14 nep was is hij nu wel echt het meest complexe personage ooit geworden <3

En dan wordt het nu tijd om te beginnen aan de finale... Er is een heleboel wat nog moet gaan gebeuren, dus ik gok zomaar dat ik daar meerdere verhaaltjes voor nodig ga hebben. De komende 3 dagen heb ik redelijk wat tijd maar ik ga er vanuit dat het nog minstens tot volgende week zal gaan duren.

1064 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 16 jul 2016, 11:36

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Kleine issue: de domeinnaam gaat er over twee weken al uit. Dan weten jullie dat vast.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

1065 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 18 jul 2016, 11:47

Prins Para Vanilla

Toadplaza.com of toadplaza.actieforum.nl?

1066 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 19 jul 2016, 20:34

Olivier Vanilla

Toadplaza.com maar ik weet niet of hij dan nog wel goed doorlinkt

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

1067 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 12 aug 2016, 14:20

Prins Para Vanilla

Deel 1 van de finale is EINDELIJK af. Het was vooral heel veel plan-werk, zodra ik eenmaal een goed beeld had van wat er gaat gebeuren ging het schrijven zelf eigenlijk vrij soepel. Het vervolg is al grotendeels gepland dus ik denk/hoop dat dat minder lang zal duren dan dit. Er komen 3 delen in totaal. Ik hoop voor dinsdag (als ik op vakantie ga) de rest af te hebben, en daarna zal ik mijn Flappie write-up en een Epiloog ranking maken enn dan nog ergens een TP afscheidspost ofzo want hierna is het definitief kalar g.

Gratis Para-punten voor degene die, zonder op te zoeken, alle 18 quotes weet te plaatsen.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 71 van 72]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 37 ... 70, 71, 72  Volgende

Permissies van dit forum: