Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 36 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 69 van 72]

1021 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 08 jan 2016, 11:47

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Oké ik heb niet echt inspiratie maar fuck it ik ga wel wat schrijven, heb nu toch anderhalf uur tussenuur

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

1022 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 09 jan 2016, 16:38

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Nog meer over Flappie. Hoe vaak hij ook genoemd wordt, het gaat mij nooit vervelen. En ik had niet verwacht Goembario in de gevangenis aan te zullen treffen. Ik ben benieuwd wat Klatergoud en Killfighter met hem gaan doen Razz .

Momenteel ben ik weer bezig met een T.G/Fisico-verhaaltje. Ik heb al 2 pagina's volgeschreven, maar ik weet nog niet wanneer het afkomt.

Profiel bekijken

1023 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 12 jan 2016, 03:15

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Oke. Ik ga bij deze mijn reactie maken. Ik wil graag schrijven (lol onder de douche of tijdens het bezorgen van de post ben ik altijd verhalen aan het bedenken) maar ik heb flinke issues met het opschrijven van die verhalen. Het gevoel is er niet om het af te schrijven, ik schrijf mij dood, ik heb niet genoeg ruimte voor personage-ontwikkeling, ik heb soms simpelweg een flink gebrek aan plezier, I dunno. Ander probleem is dat het schrijven van verhalen gewoon erg veel energie kost bij mij, en ik die energie het liefste aan andere dingen besteed die op dit moment simpelweg belangrijker zijn. Als ik weer totaal het gevoel heb voor het schrijven van een verhaal, dan post ik wel iets, maar ik kan simpelweg niet specificeren wanneer. Het kan morgen zijn, het kan over drie weken zijn.

Ik voel mij wel verplicht om reacties achter te laten op de geschreven verhalen van jullie, dus let's go:
Prins Para Vanilla schreef:JULI 2295

Op dat moment ziet Fisico een vliegtoestel van het Kapitool naderen...

Niet extreem origineel, wel leuk om te lezen. Het zijn eigenlijk gewoon gaten die nog gevuld moesten worden, en niet de leukste of de meest cruciale, maar wel stukken die toch in bepaalde mate belangrijk zijn, en flink wat aanvulling nodig hadden. Gewoon belangrijk voor het gehele beeld van de HS.

T.G schreef:[i]De Kapilogus, Editie 1 januari 2301

Van onze verslaggever, Hans van Petersburgen

Gisteren was een victorieus moment in de strijd tegen De Terroristen van Panem....

Wacht, even een vraagje. Is in dit verhaal de achternaam van Jolien (Tijger) canon geworden?

Het stuk met Nalyd Rats en TG is erg spannend. Well done. Verder ook een goed verhaal. Vooral de afsluiter vond ik eigenlijk ijzersterk.

Prins Para Vanilla schreef:JUNI 2302

“Flappie Itsot!”
Er klinkt geroezemoes op het plein. Klatergoud kijkt met opengesperde mond...

Weet je, hoe meer ik lees over Nick, hoe meer ik die jongen als het pure kwaad begin te zien. En daarmee bedoel ik, hij heeft gewoon echt geen ziel. Flappie en Tuffie waren tenminste nog mensen met echte emoties en gevoelens enzo, Nick lijkt zo afstandelijk en kil. Hij is eigenlijk na hs8 zo'n verschrikkelijk goed personage worden daardoor, hij is een grotere badguy dan bijv HS9 WM. Het verhaal is verder goed, maar kort. Het had echter geholpen als Flappie iets eerder dat briefje had gegeven ofzo.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

1024 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 12 jan 2016, 10:40

Prins Para Vanilla

Ik weet niet of je nu al een gedeeltelijk verhaaltje klaar hebt, maar als dat zo is: post dat gewoon. Een verhaaltje hoeft niet per sé 20 alinea's lang te zijn. Ik wacht liever een week op een kort verhaaltje dan 5 maanden op een lang verhaaltje. Mijn laatste verhaaltje is ook halverwege afgekapt omdat ik niet meer verder kwam. Daardoor heb ik nu wel een basis voor mijn volgende verhaaltje, scheelt weer tijd. Maar goed, dat is mijn kijk erop.

Wat Nick betreft: in T.g's Goembario backstory werd Nick nogal menselijk gemaakt, maar ik ben blij dat ik dat weer heb kunnen gebruiken om Nick juist nog kwaadaardiger te maken. Flappie is op de een of andere manier nog 10 keer complexer geworden dan in HS12, en hij was al het meest complexe personage dus wauw. Ik moet HS12 nog eens herlezen met de epiloog in mijn achterhoofd om te kijken hoe Tuffie nu uitkomt.

1025 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 12 jan 2016, 14:56

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Prins Para Vanilla schreef:Ik weet niet of je nu al een gedeeltelijk verhaaltje klaar hebt, maar als dat zo is: post dat gewoon. Een verhaaltje hoeft niet per sé 20 alinea's lang te zijn. Ik wacht liever een week op een kort verhaaltje dan 5 maanden op een lang verhaaltje.
Ik geef zelf de voorkeur aan wat langere verhaaltjes, maar dat komt ook omdat mijn verhaaltjes voor het grootste deel één enkele gebeurtenis beschrijven. Als je het dan ergens halverwege onderbreekt ziet het er slordig uit (althans, dat vind ik).

Prins Para Vanilla schreef:Wat Nick betreft: in T.g's Goembario backstory werd Nick nogal menselijk gemaakt, maar ik ben blij dat ik dat weer heb kunnen gebruiken om Nick juist nog kwaadaardiger te maken.
Eerlijk gezegd was het nooit mijn bedoeling om Nick menselijk te maken. Hij komt menselijk over in de ogen van Goembario, maar je hoeft enkel HS12 en en jouw Klatergoud/Killfighter-backstory terug te lezen om te weten dat de gevoelens van anderen hem geen reet boeien. Zijn emotionele uitbarsting was slechts een act om Flappie van alles de schuld te kunnen geven, en het feit dat hij zijn hele klas liet doodschieten om Goembario te laten zien dat hij 'onschuldig' was bewijst alleen maar dat hij totaal geen geweten heeft. Precies zoals het in jouw laatste verhaaltje wordt verduidelijkt, eigenlijk Razz .

Profiel bekijken

1026 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 16 jan 2016, 00:50

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ziezo, weer een verhaaltje af. Het is veel, VEEL langer geworden dan ik aanvankelijk van plan was, maar op het laatste moment besloot ik er nog wat extra personages bij te gooien. Verder gebeurd er eigenlijk niet veel bijzonders in, het is vooral een build-up naar mijn volgende verhaaltje.

Profiel bekijken

1027 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op za 16 jan 2016, 13:58

Prins Para Vanilla

Oké, gaaf verhaaltje. Er gebeurt niet zoveel, maar opbouw is minstens zo belangrijk. Leuk ook om wat van die random dingen te krijgen, zoals het feit dat T.G niet van vis houdt. Leuke cameo's voor Bandaka/Rinus en Leticia, en ook leuk om Tuffie en Jolien te zien. En Haps Krabs, en backstory rondom Baby Krabs. Eigenlijk was alles aan het verhaaltje gewoon leuk happy

Ik ga nu beginnen met mijn nieuwe verhaaltje, wordt een soort van vervolg op mijn vorige stuk, in die zin dat ik verder ga met dit deel van de prison break. Ik laat Tuffie, WM, Hitomi en Tosti met rust, maar basically worden alle andere personages die daar aanwezig zijn (dus alle Bolts, heel Klas AD, alle gevangen Rebellen) wel gebruikt. Ik weet niet of het me gaat lukken om het vandaag af te krijgen aangezien ik straks weg moet, maar wie weet.

1028 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 18 jan 2016, 22:53

Prins Para Vanilla

Oké, nieuw verhaaltje gepost. Beetje een aparte stijl, dus ik hoop dat het wel bevalt. Er gebeurd ontzettend veel in ontzettend korte tijd, maar dat is dan ook een beetje de gedachte erachter. Ik hoop dat ik het nog voldoende open heb gelaten dat WM, mocht hij na zijn reservering van bijna een half jaar ooit nog besluiten verder te schrijven, zijn plannen nog gewoon kan uitvoeren, maar het was inmiddels gewoon écht nodig om hier verder over te schrijven.

1029 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 19 jan 2016, 00:35

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Wauw, dit had ik niet verwacht :'') . Veel van de gestorven personages waren anders waarschijnlijk toch niet echt belangrijk geworden, dus veel kan het mij niet schelen. Het enige jammere vind ik toch wel de dood van Killfighter, zijn personage toonde zo ontzettend veel potentie. Hij had een geweldige chemie met WM of Goembario kunnen hebben. Een deel van mij hoopt dat hij stiekem nog in leven is, maar dat zal wel niet. Hetzelfde geldt een beetje voor generaal Rikkerd, maar aangezien hij minder prominent was kan ik dat nog wel accepteren.

Ook de HS8 Fisico-backstory kan ik wel waarderen. Wellicht een random moment voor zo'n backstory, maar goed Razz .

Profiel bekijken

1030 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op do 11 feb 2016, 16:34

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik weet niet zeker of dit ooit nog afgemaakt gaat worden, maar goed. Ik heb de bevrijding van de HS11-tributen maar in twee delen opgesplitst, aangezien het volledige verhaaltje uiteindelijk 10 pagina's lang is geworden. Deel 1 staat er in ieder geval.

Profiel bekijken

1031 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 12 feb 2016, 14:15

Prins Para Vanilla

YASS!!!!!!

Eventjes wat puntjes die in me opkomen na dit verhaaltje:
-Ik ben benieuwd wie de verrader is, maar het maakt het wel moeilijk voor me om te schrijven. Like, het is wss een van de rebellenleiders, en die moeten best wel gebruikt worden in komende verhaaltjes, en ik neem aan dat jij weet wie het is en daar ook al naartoe aan het schrijven bent dus het zou best kut zijn als ik dat dalijk ineens verneuk door te zeggen dat Nalyd Rats of Mie de Hamster dood is ofzo... Opperhoofd/Baby Krabs zijn ook nog mogelijkheden, en in theorie Fisico/Goembario ook maar dat lijkt me sterk. Ik gok op Mie of Nalyd Rats, en beiden zijn in het heden nog niet verschenen. Zelfde geldt trouwens voor de mysterieuze Toadplaza, al heb ik wel een vermoeden wie dat zou kunnen zijn en ik hoop dat dat vermoeden klopt.
-Ik ben bij dat we wat meer namen van Kapitoolmensen leren kennen. Geeft de vijand wat meer een gezicht. We hebben nu dus Jeffrey, Hendrik, Vitom en Sam als bekende Peacekeepers die niet bij de Rebellen horen.
-Lol Coolboy cameo. Als ik HS11 mee zou rekenen  zou Coolboy een goede kanshebber zijn voor mijn minst favoriete tribuut ooit :")
-Haps Krabs die wordt geïntroduceerd, meteen doodgaat en vervolgens een major personage wordt in alle flashbacks <3
-Vygannine :")

Oké ik ga proberen dit weekend nog een nieuw verhaaltje af te hebben maar ik moet een beetje puzzelen met welke personages ik wel en niet kan gebruiken enzo dus kan ook wat later worden.

1032 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op vr 12 feb 2016, 23:20

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Om het schrijven iets makkelijker te maken: de verrader is inderdaad iemand die in het heden nog niet verschenen is, en hetzelfde geldt voor het brein achter Toadplaza (die overigens niet dezelfde persoon is). Zodra ik bij het heden aankom hoop ik wat meer verduidelijking te kunnen geven.

Met Goembario en Baby Krabs heb ik buiten mijn volgende verhaaltje eigenlijk geen concrete plannen meer, dus zij kunnen zonder problemen gebruikt worden. Uiteraard kun je ze ook doodschrijven, maar dat zou ik, net als bij Killfighter, op dit punt nog best jammer vinden.

Profiel bekijken

1033 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 17 feb 2016, 14:34

Prins Para Vanilla

Ik ben echt extreem inspiratieloos... Ik probeer telkens te schrijven, maar er komt gewoon niets uit. Ik hoop deze week nog een verhaaltje af te hebben, maar atm heb ik gewoon écht geen idee

1034 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op zo 21 feb 2016, 23:01

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Oke ik ga uit mijn stilte komen.

De afgelopen drie hongerspelen waren fantastisch, en het spijt me dat ik nooit iets erover heb gezegd hier op Toadplaza. Maar bij deze dan, ze waren top.

De Epiloog is tot nu toe ook erg meeslepend. Ik ga niet meeschrijven, maar ik lees alles mee en kan niet wachten om te zien hoe het zich verder gaat ontplooien. De volledige Flappie/Tuffie/NMU backstory die nu bestaat is echt belachelijk goed en heeft zóveel toegevoegd aan die drie als personages in de spelen zelf.

Ik ben benieuwd naar het volgende verhaaltje van T.G (of WM, maar WM doet mij na).

Profiel bekijken

1035 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 22 feb 2016, 10:10

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Jammer dat je niet mee gaat schrijven, we kunnen op dit moment best wat extra schrijvers gebruiken. Ik zou overigens graag willen weten hoe het afloopt met WM, Hitomi en Tuffie, maar ik zou echt niet weten wanneer het derde Prisonbreak-verhaaltje eindelijk gepost wordt.

Over prisonbreaks gesproken, Deel 2 van mijn eigen prisonbreak staat er nu. Misschien is het wat over de top, maar daar houd ik zelf juist wel van.

Profiel bekijken

1036 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 22 feb 2016, 10:32

Prins Para Vanilla

Oke ik moet HS11 wel als canon rekenen vanaf nu. O, en Haps is badass. Jammer dat hij in het heden dood is.

1037 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 01 maa 2016, 18:08

Prins Para Vanilla

Het is morgen precies een half jaar geleden dat WM voor het laatst een verhaaltje gepost heeft. Sorry, maar ik ga er niet meer op wachten, dat houdt het verhaal namelijk gewoon op.

Ik weet overigens niet hoeveel plannen T.G nog heeft, maar wat mij betreft kunnen we langzaam maar zeker wel naar het einde toe gaan schrijven. Ik heb nauwelijks meer inspiratie voor nieuwe verhaaltjes, en aangezien we maar met 2 personen schrijven komt het verhaal gewoon niet echt meer vooruit. Ik vind de epiloog ontzettend leuk tot nu toe, maar in het heden begin ik gewoon op een dood punt te komen, en ik wil eigenlijk niet nog meer backstory's toevoegen omdat dat het verhaal alleen maar onnodig ingewikkeld maakt. Ik wil de uiteindelijke finale uiteraard graag reserveren aangezien de Hongerspelen toch een beetje mijn kindje is. En ik hoop dat we daarna TP nog enigszins waardig kunnen afsluiten met een knaller ipv de langzame, pijnlijke dood die het nu al ruim 2 jaar aan het sterven is.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 69 van 72]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 36 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende

Permissies van dit forum: