Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen pitch-topic

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 4]

46 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:22

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Prins Para schreef:
Adje schreef:Btw, jachtgeweer :') Dat klinkt best wel OP weet je, zeker aangezien je toch wel 8 patronen hebt. Razz

Maar goed, ik heb wel wat ideeën, dus hopelijk starten we gauw. happy
Mja we hadden nog nooit een geweer gebruikt in de Hongerspelen dus leek me wel ns origineel Razz En het is iets eerlijker tegenover een boze leeuw of Olifant dan wanneer je een katapult hebt ofzo.

Kan ik me in vinden, maar het kan ook gebruikt worden tegen tributen. Je kunt zeg maar tributen doden in één of twee schoten :')

Profiel bekijken

47 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:25

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Je kunt ook tributen doden met 1 pijl of 1 zwaardslag dus ach

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

48 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:55

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Ja, maar een zwaardslag kan je enkel doen als je dicht bij de tribuut bent en de tribuut kan er zich nog steeds tegen verweren. Pijlen kunnen in zekere zin ontwijkt worden, maar kogels zijn instant en die kun je niet echt ontwijken. Razz

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

49 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 19:02

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Valt nog tegen hoor, een gemiddelde pijl gaat toch nog echt wel 40 m/s. Lijkt me toch lastig ontwijken Razz Een kogel gaat wel een stuk sneller though, maar 8 patronen is niet heel veel. En als je zoiets nou door een 'zwakke' tribuut laat oppakken is het wel ok denk ik?

Profiel bekijken http://google.nl

50 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 19:27

Prins Para Vanilla

Tosti schreef:Valt nog tegen hoor, een gemiddelde pijl gaat toch nog echt wel 40 m/s. Lijkt me toch lastig ontwijken Razz Een kogel gaat wel een stuk sneller though, maar 8 patronen is niet heel veel. En als je zoiets nou door een 'zwakke' tribuut laat oppakken is het wel ok denk ik?
Precies, het moet maar toevallig in de handen van een ervaren schutter komen om daadwerkelijk 8 instant-kills te veroorzaken.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum: