Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen pitch-topic

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 3 van 4]

31 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 14:17

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik heb HS8 alleen achteraf gelezen, maar wat maakt volgens jullie deze Hongerspelen eigenlijk zo goed? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Misschien had ik het beter begrepen als ik er zelf ook aan had meegedaan. In ieder geval is HS12 tot nu toe mijn favoriet Razz .

Persoonlijk ben ik ervoor om de volgende keer weer een individuele spelen te organiseren. De laatste voltooide individuele spelen zijn immers al weer een tijdje geleden. Verder leek het mij een leuk idee om het thema van de arena, net als in HS4, niet op een bepaald landschap te baseren, maar op een tijdperk. Ik had bijvoorbeeld de prehistorie in gedachten. Dat kan namelijk veel mogelijkheden en unieke scenario's bieden.

Tot slot vind ik dat we, indien we weer een individuele spelen gaan doen, de '1 dode per verhaal' regel zouden moeten aanpassen. Bijvoorbeeld dat je de eerste vijf berichten bij wijze van spreken onbeperkt kunt moorden en dat daarna pas de eerdergenoemde regel in werking treedt.

Profiel bekijken

32 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 14:20

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ja die regel moet dan inderdaad weg. Ik stel voor dat er bijvoorbeeld tot het moment dat het aantal gehalveerd is max. 3 doden per verhaal mogen zijn ofzo. Dan kun je focussen op 12 tributen.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

33 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 17:20

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Als we ver komen moeten er ook soms 2 tributen kunnen sterven per verhaal. Het geeft gewoon meer vrijheid. Niemand wil toch denk ik door de laatste 12 tributen heen rushen.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

34 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 17:35

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Er zitten wel een aantal leuke voorstellen in. Ik ben persoonlijk niet te vinden voor Avatarspelen tenzij je een goed systeem weet te bedenken. Er zit wel degelijk wat denkwerk achter de sturingskrachten, maar ik voel er niet veel voor om te gaan beschrijven hoe Tosti een stenen muur uit de grond tevoorschijn haalt om Leticia's vuurstuurpowers te counteren.

Een individuele spelen lijkt me wel weer leuk, maar dan moeten we zien dat er genoeg actie in het spel blijft. In teamspelen ben je wat geforceerd om conflicten te zoeken aangezien je minder gespreid zit, het geeft minder opties dan een individuele spelen soms, maar het blijft wel makkelijker actief. Indien er een individuele spelen is, liefst geen volledige All-star editie. Ik vind een soort mix van All-stars en newbies wel ok klinken, eigenlijk. En anders gewoon een gewone HS met allemaal nieuwe spelers. In ieder geval niet een volledige spelen met allemaal All-stars, WM heeft daar ergens wel een punt. Maar ik denk dat een spelen met een paar All-stars erin wel een succes kan worden.

Badguys vs goodguys klinkt tof, maar veel succes met het vinden van 12 badguys. De enige echt memorabele slechteriken zijn NMU, Flappie en Tuffie voor mij momenteel. Razz Een heel team All-stars en een heel team newbies zou verwaarlozing van het laatst genoemde team als gevolg hebben. Daarom lijkt een spel met twee teams, en ieder team half newbie/half All-star me veel leuker. De All-stars kunnen op die manier ook interactie vinden met oudere All-stars, maar ook met nieuwe spelers, waardoor de teams interessant kunnen worden. Zelf vind ik zoiets wel heel tof klinken. happy All-star leider is ook wel ok voor mij.

De map maakt niet echt veel uit voor mij, je kiest maar. Ik vind alle ideeën wel goed klinken.

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

35 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 17:45

Olivier Vanilla

Iets wat ik ook tegen All-Star spelen heb is dat het de spanning en het 'definitieve' van het doodgaan weg haalt uit de Spelen. Enkele personages zijn redelijk dramatisch doodgegaan (Lazerstraal HS4, Flappie), het doet dan veel van hun eerdere dood af als ze magisch weer tot leven komen.

Goodguy-badguy principe kan werken maar ook dat hou ik liever in mijn hoofd voor nieuwe tributen, met gewoon één badguy-team.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

36 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 18:10

Prins Para Vanilla

Olivier schreef:Iets wat ik ook tegen All-Star spelen heb is dat het de spanning en het 'definitieve' van het doodgaan weg haalt uit de Spelen. Enkele personages zijn redelijk dramatisch doodgegaan (Lazerstraal HS4, Flappie), het doet dan veel van hun eerdere dood af als ze magisch weer tot leven komen.
Het ligt er voor mij een beetje aan. Echte hoofdpersonages zou ik alleen terug laten keren indien we ooit een echte All-star versie doen, maar als we slechts een paar een "tweede kans" geven, moet je personages kiezen wiens verhaal nog niet afgelopen is. In het geval van Lazerstraal bijvoorbeeld zou een nieuwe deelname aan de Hongerspelen waarin ze niet constant opgesloten zit wel eens een heel andere, positieve draai aan haar personage kunnen geven, en het zou natuurlijk mooi zijn als zij en Fisico op die manier alsnog samen kunnen eindigen. Iemand als Flappie vind ik een ander verhaal, die hoeft van mij geen tweede kans te krijgen, maar Henk uit deze HS bijvoorbeeld wel want die heeft geen eerlijke kans gehad, zelfde geld voor de Tributen die door Tosti en Chris zijn opgeofferd enzo. Maar een Spelen met alleen maar nieuwe tributen zie ik ook wel zitten hoor.

37 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 19:03

Prins Para Vanilla

Adje schreef:Badguys vs goodguys klinkt tof, maar veel succes met het vinden van 12 badguys. 
NMU
Flappie
Tuffie HS12
WM HS9
Ulysses HS6
Para HS2/Para HS3
Tosti HS3
Vygan HS9
Noémie HS12
JiHawk HS8
Fisico HS8
Pokéfan HS9
Koopalingsfan HS4
Lucoshi HS2/Lucoshi HS3/Lucoshi HS4
Timtamtom HS2

Dat zijn er al 18. De vraag is natuurlijk wanneer iemand een badguy is. Iemand als Ulysses uit HS6 of Fisico uit HS8 zijn over het algemeen vrij sympathieke personages, maar desalniettemin beide koelbloedige moordenaars. Zelfs een Chris uit HS12 zou je best als Badguy kunnen bestempelen. Ik denk eerlijk gezegd dat het vinden van 12 boeiende goodguys moeilijker is Razz

Maar goed, aangezien WM vanavond volgens mij de finale van HS12 post, lijkt het me wel tijd om te beslissen wat we gaan doen. Mijn voorkeur gaat naar Individueel met een paar tweede kansen, maar als mensen liever iets anders hebben vind ik het ook goed. Ik zou wel graag weer hosten, het is en blijft toch een beetje mijn spelletje Razz

38 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 21:16

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Ik vind Teamspelen met een aantal All-stars de beste optie, maar dat hoeft niet per se. Ik ben niet zo te vinden voor het "individuele spelen met verloren potentieel hier en daar" idee, omdat ik vind dat het potentieel voornamelijk binnen de bepaalde verhaallijn past. Adje uit HS9 is bijvoorbeeld wel wat vroegtijdig gestorven jammer genoeg, maar ik zou niet meteen overwegen om hem terug tot leven te wekken omdat z'n verhaallijn vooral boeiend was omdat hij een band had met de andere personages uit dat verhaal. Dit geldt niet voor alle personages die je als verloren potentieel beschouwt, maar hou het toch in het achterhoofd indien we voor jouw versie van de Spelen gaan. Razz

ik zei leuker
Profiel bekijken

39 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op zo 24 aug 2014, 21:29

Prins Para Vanilla

Adje schreef:Ik vind Teamspelen met een aantal All-stars de beste optie, maar dat hoeft niet per se. Ik ben niet zo te vinden voor het "individuele spelen met verloren potentieel hier en daar" idee, omdat ik vind dat het potentieel voornamelijk binnen de bepaalde verhaallijn past. Adje uit HS9 is bijvoorbeeld wel wat vroegtijdig gestorven jammer genoeg, maar ik zou niet meteen overwegen om hem terug tot leven te wekken omdat z'n verhaallijn vooral boeiend was omdat hij een band had met de andere personages uit dat verhaal. Dit geldt niet voor alle personages die je als verloren potentieel beschouwt, maar hou het toch in het achterhoofd indien we voor jouw versie van de Spelen gaan. Razz
Met verloren potentieel heb ik het in dit geval over personages die wel interessant waren maar niet goed uit de verf kwamen. Bovenaan mijn lijstje staat eigenlijk Henk omdat ik best benieuwd hoe die het er vanaf zou brengen als hij gewoon kon lopen, en Lazerstraal omdat die nooit echt een kans heeft gehad. 2 Teams zou ik voor HS14 bewaren persoonlijk, omdat we anders 3 teamspelen achter elkaar hebben.

40 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 00:06

Olivier Vanilla

Morgenochtend hoop ik hem af te hebben Razz.

Ik ga voor individuele spelen, met een goede overzichtelijke arena, met nieuwe tributen in een nieuwe arena.

41 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 10:37

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik ga sowieso voor een nieuwe individuele spelen, en dan dus met die nieuwe regel dat er tot en met de twaalfde dode drie personages per verhaal mogen sterven. Wat mij betreft mag er ook wat verloren potentieel in voorkomen, maar dan zou ik het wel beperkt houden tot slechts enkele personages (bijvoorbeeld niet meer dan vier tributen). Ik heb in ieder geval een voorkeur voor de volgende drie:

- Lazerstraal uit HS4
- Pokéfan uit HS9
- Henk uit HS12

Die zou ik op zich nog wel een tweede kans gunnen. Misschien kan Para of iemand anders er nog eentje bij verzinnen.

De arena maakt mij niet bijster veel uit, maar ik ben het met Para eens dat deze weer een duidelijk hoofdthema moet hebben, net zoals in de eerdere edities Hongerspelen. Ik deed daarnet al een voorstel voor een arena met een prehistorisch thema. Wat zouden jullie daarvan vinden?

Profiel bekijken

42 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:07

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Prehistorisch thema klinkt eigenlijk best wel tof. Razz

ik zei leuker
Profiel bekijken

43 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:11

Prins Para Vanilla

Maybe voor HS15 dan Razz

44 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:18

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Btw, jachtgeweer :') Dat klinkt best wel OP weet je, zeker aangezien je toch wel 8 patronen hebt. Razz

Maar goed, ik heb wel wat ideeën, dus hopelijk starten we gauw. happy

ik zei leuker
Profiel bekijken

45 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:21

Prins Para Vanilla

Adje schreef:Btw, jachtgeweer :') Dat klinkt best wel OP weet je, zeker aangezien je toch wel 8 patronen hebt. Razz

Mja we hadden nog nooit een geweer gebruikt in de Hongerspelen dus leek me wel ns origineel Razz En het is iets eerlijker tegenover een boze leeuw of Olifant dan wanneer je een katapult hebt ofzo.

46 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:22

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Prins Para schreef:
Adje schreef:Btw, jachtgeweer :') Dat klinkt best wel OP weet je, zeker aangezien je toch wel 8 patronen hebt. Razz

Mja we hadden nog nooit een geweer gebruikt in de Hongerspelen dus leek me wel ns origineel Razz En het is iets eerlijker tegenover een boze leeuw of Olifant dan wanneer je een katapult hebt ofzo.

Kan ik me in vinden, maar het kan ook gebruikt worden tegen tributen. Je kunt zeg maar tributen doden in één of twee schoten :')

ik zei leuker
Profiel bekijken

47 Re: Toadplaza Hongerspelen pitch-topic op ma 25 aug 2014, 12:25

Prins Para Vanilla

Je kunt ook tributen doden met 1 pijl of 1 zwaardslag dus ach

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum: