Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De vierde verjaardag van Toadplaza

Reageren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Vandaag bestaat Toadplaza vier jaar. Hoe dit in vredesnaam mogelijk is, tja, dat zullen we nooit begrijpen. Maar toch een paar afbeeldingen om het geheugen op te frissen, namelijk alle headers die TP heeft gehad, twee headers uitgezonderd happy

En verder, nog een paar afbeeldingen die TP voor eeuwig zullen kenmerken:

En ik kan nog veel afbeeldingen toevoegen. Als een bepaalde Para of een bepaalde ADje dat wil doen mag dat. WE zullen ook wel nieuwe dingen toevoegen vandaag. Ik heb iig iets tof, Para ook, dus enjoy happy

Gefeliciteerd iedereen!

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Ik heb vorig jaar al een heleboel foto's geplaatst :p

Hebben we het verdomme toch vier jaar volgehouden happy

En angstaanjagend genoeg met vrijwel dezelfde mensen (en Necrodeus)

VOLGEND JAAR JUBILEUM!

Bericht op di 08 okt 2013, 08:23 van Tosti

4 jaar is eigenlijk best lang ja.

Stiekem best wel he? Zeker als je je bedenkt dat we ooit nog eens gevierd hebben dat TP 1 maand bestond

Met deze kutlook

Bericht op di 08 okt 2013, 19:09 van Necrodeus

Ja deze look is wel slecht idd. Maar feli TP.

Bericht op wo 09 okt 2013, 18:35 van Tuffie

Op naar de 5 jaar!1

Bericht Vandaag om 01:53 van Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum