Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Merknamen duiden op Pokémon-vechtspel

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Adje Vanilla

Adje Vanilla
Administrator
Administrator

Tijdens de Pokémon Game Show in Japan werd er een korte teaser vrijgegeven die duidt op een nieuw Pokémon-spel. Afleidend uit de beelden zal deze game hoogstwaarschijnlijk voor de Wii U gemaakt worden. Het was nog niet duidelijk om welk soort spel het ging, maar hoogstwaarschijnlijk gaat het om een Pokémon-vechtspel. The Pokémon Company heeft onlangs twee merknamen geregistreerd: Pokkén Fighters en Pokkén Tournament. Pokkén lijkt een combinatie te zijn van Pokémon en Tekken van Namco Bandai. De kans is groot dat Namco Bandai dus verantwoordelijk is voor deze Pokémon-game, aangezien ze ook helpen aan de nieuwe Super Smash Bros. voor Wii U en 3DS.

Merknamen duiden op Pokémon-vechtspel Images?q=tbn:ANd9GcSC4sgUOF2b30xbeCtTzdtjgNeLKJIsL_MrWmjA5OeMpx4F5xaK

Deel dit bericht op: reddit

Tuffie

Bericht wo 21 aug 2013, 09:54 van Tuffie

Wow eindelijk, mensen zaten over dit idee jaren te praten lol.

Adje Vanilla

Bericht wo 21 aug 2013, 10:31 van Adje Vanilla

Vraag me af of ze alle Pokémon er in gaan verwerken, maar vast niet. Enkel de meeste Fighting-types en wat andere Pokémon die in staat zijn om te gaan vechten in dit soort spellen, denk ik.

Tuffie

Bericht wo 21 aug 2013, 20:27 van Tuffie

Te ingewikkeld, en niemand wil met een fucking feebas vechten.

Sushi

Bericht za 24 aug 2013, 17:27 van Sushi

Adje schreef:Vraag me af of ze alle Pokémon er in gaan verwerken, maar vast niet. Enkel de meeste Fighting-types en wat andere Pokémon die in staat zijn om te gaan vechten in dit soort spellen, denk ik.
*kuch* type WILD *kuch*

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum