Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen: deel 9

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 8]

1 Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:40

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Voor het eerst sinds Hongerspelen 3 ga ik eer hosten, en dus gaan we voor het eerst sinds Hongerspelen 4 weer met teams werken! Waarom? Ondanks dat zowel Hongerspelen 6 als 8 prima individuele verhalen waren, moet er gewoon af en toe variatie komen. Als we nu wéér een individuele spelen doen, gaat het nogal op elkaar lijken ben ik bang. Vandaar weer terug naar de teams, wat eerder al 2 geweldige Hongerspelen opleverde.

Regels:
Spoiler:

Para schreef: De Toadplaza Hongerspelen is basically een doorschrijfverhaal. Dat wil zeggen dat mensen om de beurt een stukje van dit verhaal schrijven. Het verhaal gaat over 24 personages die meedoen aan de Hongerspelen, oftewel: ze moeten elkaar vermoorden totdat er nog maar 1 over is. Hoe lang je verhaaltje is maakt niet uit, maar je wordt beperkt in je inhoud. In je verhaaltje mag slechts 1 grote gebeurtenis plaatsvinden, dat wil zeggen:
-De dood van 1 personage
-1 bondgenootschap wordt gevormd
-1 wapen wordt verkregen/kwijt geraakt

Ja, we weten allemaal dat we ons alleen aan de 1-dode-per-verhaal-regel houden, dus vergeet de rest maar.

Het feit dat ik Para ben, betekend niet dat Para in mijn verhaaltje moet voorkomen. Ik mag gewoon omschrijven hoe Tuffie vermoord wordt door SM64 zonder dat 1 van de 2 daar iets aan kan doen.

Ik, als spelleider, zal zelf geen stukken verhaal posten, maar kan wel af en toe het spel een nieuwe wending geven. Dit kan bijv. betekenen dat ik er een nieuw personage bij gooi, of juist iemand vermoord, maar ik kan bijvoorbeeld ook een bepaald doel aan een bepaald personage geven. Het is vervolgens aan jullie om dit in het verhaal te verwerken. MAAR DIT GEBEURT NOOIT DUS VERGEET DIT MAAR WEER

Ok, de Arena bestaat uit 3 gebieden:
Gebied Geel
Een woestijngebied. Hier is het warm, er is weinig drinken en er staan cactussen enzo. Misschien ergens een fata Morgana om het leuk te maken.

Gebiel Blauw
Een ijsgebied. Hier is het koud, met veel water en ijsschotsen en... pinguïns? Use your imagination!

Gebied Groen
Een grasvlakte. Hier staan wat bomen, er is misschien een meertje, er zijn heuveltjes en er wonen konijnen. Denk ik. Een soort teletubbieland, maar dan zonder lachende zon.

De Teams
Team Geel Gebied Groen
Leider: / 
Tosti
Roosjuh - Dood door explosie
Lyne - Vermoord door Para
Goomuin - Bijl Vermoord door Jolien
Pokéfan Vermoord door Watermeloentje
Sushi - 2 Pijlen Dood door beestje
Fisico Vermoord door Lazerstraal

Team Blauw Gebied Blauw
Leider: Necrodeus
Para - Zwaard
Jolien - Boog & 6 Pijlen
T.G  Bedolven onder sneeuw
Lennard  Vermoord door IJsbeer
Lazerstraal Vermoord door Vygan
Christopherz Vermoord door WM

Team Groen Gebied Groen
Leider: Lucoshi - Speer & Boog & 5 pijlen
Adje - Speer
Hitomi - Speer?
JiHawk - Vermoord door Watermeloentje
Tuffie - Speer, Boog Vermoord door Adje
Noémie het konijn  Vermoord door JiHawk
UltimateNintendoFan - Speer Vermoord door Jolien & T.G
Fruitschaler - Speer  Tegen rots geslagen door golf
Noémie vermoord door Watermeloentje
Overige voorwerpen: 1 touw, 1 pakje lucifers, 1 overlevingshandboek

Team WM Gebied Blauw
Leider: Watermeloentje - Mes & Zwaard
Vygan - Mes? Vergiftigd door Team Groen

De Hoorn
2 zwaarden
4 messen
3 pijl & bogen
2 speren
1 bijl
1 touw
1 pakje lucifers
1 overlevingshandboek

What's new?
En dan nu tijd voor het revolutionaire nieuws dat WM niet leuk gaat vinden: de teams starten niet bij de Hoorn! Ieder team start in hun eigen gebied. Er zijn echter geen wapens in de gebieden te vinden, dus ze zullen sowieso naar de Hoorn moeten om wapens te bemachtigen.

Voor degene die nog niet eerder een team-Hongerspelen geschreven hebben is het wel handig om te weten dat het laatste team dat over is wint. Bij eerdere versies liep het uiteindelijk toch steeds uit op 1-op-1 finales doordat alle andere tributen dood waren, maar in theorie kunnen er dus 8 winnaars zijn. Verraad, overlopen en eigen teams stichten is mogelijk, maar je kunt er altijd vanuit gaan dat deze lieve spelmaker alsnog een twist gaat geven aan de afloop. Regels kunnen veranderen, dus wees op uw hoede!

Let the games begin!

Laatst aangepast door Para op wo 21 aug 2013, 11:41; in totaal 12 keer bewerkt

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

2 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:41

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Wow! Een Shotgun? :O

Profiel bekijken

3 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:46

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Hint

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

4 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:53

Nee

Profiel bekijken

5 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:55

Olivier Vanilla

Beter heeft het meer actie. En meer liefde. En meer penguins van madagascar

Laatst aangepast door Olivier op wo 31 jul 2013, 15:57; in totaal 2 keer bewerkt

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

6 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:56

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Broosje2

Profiel bekijken

7 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 15:57

Laat koops dan meeschrijven.
Al je dromen zullen vervuld worden.

Profiel bekijken

8 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:00

Prins Para Vanilla

UPDATE

9 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:03

Olivier Vanilla

O god

Aangekomen bij de Hoorn

WM: Jongens, we moeten de slechte Tuffie verslaan
Tosti: Dat is waar op zoveel levels!
Para: Dat doen we!
Oshi: We gaan!
Fisico: Kom op!
Adje: Lets Go!

De zes buitelen naar het eiland waar Tuffie zit

Bij Tuffie

Tuffie: wat een heerlijke seks Hitomi!
Hitomi: We brengen seks naar een ander niveau!
WM: Ha! Het is klaar met je oneerlijke games!
Tuffie: O nee! Ik probeer seks te hebben!

Tuffie wil vechten

Wm hp: 60
Tuffie hp: 89

Enzovoorts :")

10 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:04

Prins Para Vanilla

....

11 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:05

Dit is eigenlijk zo slecht nog niet :")

Nee serieus, dit is toch voor hem onzichtbaar hé?
Prachtige kaart trouwens.

Profiel bekijken

12 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:05

Olivier Vanilla

Sorry ik was bezig en ik moest het posten :")

Toffe update. Toffe spelers, toffe teams, fucking Noémie en fuckins Fruitschaler... I like! Niet starten bij de Hoorn vind ik stom, de rest zeker niet

13 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:06

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
WHOO! Broosje2 IK HEB TELETUBBIE LAND! WHOOOOO

Profiel bekijken

14 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:07

Prins Para Vanilla

En geen Koops, geen Ulysses en geen NMU om herhaling te voorkomen Razz

15 Re: Toadplaza Hongerspelen: deel 9 op wo 31 jul 2013, 16:08

Is iedereen naar beginomstandigheden gekleed?

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 8]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: