Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 64 van 67]

946 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 11 maa 2014, 15:22

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik had laatst eindelijk weer wat inspiratie, dus ik heb een nieuw stukje toegevoegd. Wie weet kan er zo weer wat leven in de brouwerij komen Cute .

Profiel bekijken

947 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 11 maa 2014, 17:08

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
#traagstespelenooit

wel tof verhaal happy

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

948 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 11 maa 2014, 19:25

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Morgen maak ik misschien weer wat. Hangt ervan af of ik de tijd vind. Razz Mooi verhaal btw.

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

949 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 19:12

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Omdat ik eigenlijk heel veel te doen heb en daar niet aan toe wil geven heb ik tijd gestoken in iets zinloos. ik heb HS 2, 3, 4, 6, 8 en 9 bewerkt voor een groter publiek. Dat wil zeggen dat ik ten eerste alle Tosti's, STNF's en NickmarioUrbanussen heb veranderd in gewone namen (en ook verschillende namen zodat de verwarring niet meer bestaat!), en daarnaast heb ik alle continuïteitsfouten eruit gehaald (Zoals het constante switchen van team van HS 3's slachtvoer, waarvan sommigen tevens meerdere keren waren overleden), alle bullshit (Adje die Minecraft enzo) eruit gehaald en Sushi's bijdragen leesbaar heb gemaakt. Mocht iemand interesse hebben om deze versies te lezen laat het dan weten, het zijn zo'n 500 pagina's dus ik ga het hier niet allemaal posten maar ik kan wel PDF'jes uploaden ofzo.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

950 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 20:12

Olivier Vanilla

Geef maar de PDF van deel 8 en 9

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

951 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 21:37

Tuffie

Bowser
Bowser
Maar de bullshit was het beste gedeelte.

Profiel bekijken

952 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 22:00

Prins Para Vanilla

Nee

953 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 22:42

Olivier Vanilla

IK ZAT IN EEN WOLLEN ZAK

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

954 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 22:45

Tuffie

Bowser
Bowser
Ok maar gefe

Profiel bekijken

955 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 22:45

Olivier Vanilla

Het was zwart. Ik zat in een soort wollen zak, na wat zitten draaien en spartelen voelde ik iets prikken in mijn been. "Auw, FUCK!" Ik voelde wat bloed langs mijn been druipen. Langzaam pakte ik het scherpe ding. Ik begon meteen als een gek door de zak heen te prikken. AND YE TUFFIE SAID "LET THERE BE LIGHT" Ik zag eindelijk licht.

Ik kon me niet veel herinneren, maar ik weet nog dat ik met een bootje hier vervoerd werd. Waar zou dat ding zijn? Ik keek om me heen, witte vlaktes en ruige sneeuw overal. Ik kruipte snel in mijn zakje, ik hoorde iets kraken in mijn zak. Het was een bruine envelop. Ik las het:

Lieve, hans ofzo.

Uw ging akkoord met de voorwaarden. Dit spel is alleen voor entertaiment redenen. Vertoon dit niet in huiselijke kring en het verkopen en downloaden is ten strengste verboden! Je hoort team bAlUW samen met de gene die je ownde de vorige keer, PARAdijs, Timtamtom, Slagroomkop, racenois, Fisico, ajde pls, God2, de vrouw, Mama luigi en Mikomashi (ofzo). Begin je reis en maak me trots! Ga nou maar in de sneeuw spelen.

P.S ADJE SNAP JE MET JE MONGOLENKOP NIET DAT DIT EEN GODVEDOMME GRAPJE IS :""""""""""")

Ik nam het bericht maar niet al te serieus en ging slapen in mijn zak totdat de hevige sneeuw wat mindert. Comfortabel.

956 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 22:53

Tuffie

Bowser
Bowser
Dat was een grove fout mijn beste

ik verveelde me oki

Profiel bekijken

957 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op ma 09 jun 2014, 23:23

Prins Para Vanilla

Die heb ik er volledig uitgehaald btw.

958 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 10 jun 2014, 07:57

Tuffie

Bowser
Bowser
+1

Profiel bekijken

959 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 10 jun 2014, 13:27

Olivier Vanilla

Maar dat was een goed verhaal

960 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 10 jun 2014, 19:14

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Same, ik ben wel benieuwd naar 8 en 9.

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

961 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 10 jun 2014, 19:33

Tuffie

Bowser
Bowser
TIS JE BOY ADJE

Profiel bekijken

962 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 10 jun 2014, 20:02

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Insgelijks, ik ben ook het meest benieuwd naar deel 8 en 9.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 64 van 67]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Volgende

Permissies van dit forum: