Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 67]

61 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 14:07

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Het was eerst gewoon dat degene die in de finale stonden, gingen dobbelen.

Bijvoorbeeld bij de finale 1: Oshi vs. Tosti
Tosti had het hoogste, hij mocht schrijven: Tosti wint.

We hebben nog niet echt een goed nieuw systeem Laughing
Bij 4 mocht T.g schrijven, omdat niemand anders wilde, en hij kon het langste schrijven.
En bij 6... daar had jijzelf niet door dat het niet zomaar mocht Laughing

Profiel bekijken

62 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 14:08

Lucoshi schreef:
En bij 6... daar had jijzelf niet door dat het niet zomaar mocht Laughing
Het spijt me Crying or Very sad

Profiel bekijken

63 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 14:09

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Ik wilde het niet echt doen omdat dit mijn eerste actieve Hongerspelen was, en omdat ik slecht ben in gevechten beschrijven... :"). Maar goed, ik denk dat Oshi hier wel iets tofs mee kan. Een duistere Nick en een woedende Hitomi. Ik ben benieuwd wie er wint Broosje2

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

64 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 14:11

En een optionele Ulysses.

Maar dan kan het verhaal nogal lang worden.

Edit: negeer dit.

Profiel bekijken

65 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 14:22

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Het leuke is dat ik gisteren, nog voordat er 1 keer het woord Hitomi genoemd was, al zei dat Hitomi ging winnen. En dat zonder dat ik echt veel over haar geschreven heb!

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

66 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:13

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Zo.

Ik ben klaar voor Honger Spelen 9 ;D

Profiel bekijken

67 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:26

Prins Para Vanilla

Het was een awesome Hongerspelen!

68 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:29

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Broosje2

Die drie dagen duurde :") Zowel in het echt als in het spel... hmmmm

Profiel bekijken

69 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:31

Eenbeetje zoals bij deeltje 6 dus :").

Profiel bekijken

70 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:34

Heerlijk hoe NickMarioUrbanus als een echte superschurk op het einde nog eens al zijn plannen uit de doeken doet trouwens Razz.

Profiel bekijken

71 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:39

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Laughing I know

NickMarioUrbanus heeft de halve arena vermoord Razz

Profiel bekijken

72 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 15:45

Olivier Vanilla

Nick was echt een lul Razz. Vanaf de aanval op Hitomi was hij ineens duister geworden. Met die moord op Sushi als hoogtepunt.

Veel sterke personages, bij de laatste 10 (Lennard uiteraard uitgezonderd) zaten er alleen maar toffe personages tussen. Ook een mooie countdown toen. De afgesloten Fisico, die eervol stierf, Goomuin die winkansen had maar toch zelfmoord deed, pechvogel WM die won van Ulysses, mar toch stierf, de ongelukkige Ulysses die nooit tevreden was, Sushi en Chris die in de val van Nick trapten, en ook Jihawk die het verloor van Nick. Ook mooi dat op het einde iedereen werd verslagen door Nick, behalve Hitomi Razz Goomuin, Ulysses en WM stierven door het gestook van Nick, anders hadden ze alledrie winkansen gehad.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

73 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 16:03

Prins Para Vanilla

Ik vond het eindbazengesprek van Nick heerlijk. Hoe hij ook achter de dood van Necro, Para en Ulysses zat, hoe hij in feite de breuk tussen Hitomi, Uly en Goomuin veroorzaakte, hoe hij Chris, Sushi en JiHawk om de tuin heeft geleid... Briljant personage. Het einde, met Hitomi die de panfluit van Fisico vind, was ook mooi.

74 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 16:07

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Panfluit! Broosje2 Iedereen houd van de panfluit, dat is waar de kijkers thuis op zaten te wachten! Broosje2

Profiel bekijken

75 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 16:22

Ik ga misschien pas morgen aan de nieuwe hongerspelen beginnen. Ik ben toch uitgespeeld voor vandaag Razz.
En genoeg stof tot nadenken voor nieuwe scenario's.

Profiel bekijken

76 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 16:31

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Ik heb het eerste verhaal al gepost, sorry Laughing

Profiel bekijken

77 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 16:34

Olivier Vanilla

Ik ga niet eens meedoen... Razz

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 67]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende

Permissies van dit forum: