Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza Hongerspelen Discussie

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 67]

16 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 30 jul 2013, 23:38

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Broosje2

Profiel bekijken

17 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op di 30 jul 2013, 23:54

Tuffie

Bowser
Bowser
Lol TP leest Adje verhaaltjes voor als hij gaat slapen. Broosje2 

Profiel bekijken

18 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:31

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Necrodeus... Dat is precies het plan dat ik in mijn gedachten had voor NickMarioUrbanus :")

Profiel bekijken

19 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:35

Twee zielen één gedachte Cool 

Profiel bekijken

20 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:37

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Er zijn nu toch nog maar zo'n 5 mensen over, so... Het werd wel eens tijd Razz (Dat hij het zo ver heeft weten te komen :") )

Profiel bekijken

21 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:42

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
+1 voor NMU! Samen met Fisico het coolste personage deze Hongerspelen! Maar sowieso is het een hele leuke Hongerspelen, veel overzichtelijker dan eerdere individuele Hongerspelen.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

22 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:43

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
happy

Geen (Onduidelijke) Flashbacks enzo. Ook geen personages vergeten happy (Lennard misschien een beetje...)

Profiel bekijken

23 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:44

Para je hebt bij overzicht geschreven dat Fisico vermoord is door Fisico xd.

Edit: ow verbeterd laat maar. Of had ik het verkeerd gelezen?

Profiel bekijken

24 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 11:47

Prins Para Vanilla

Ja heb het al aangepast.

oshi schreef:Geen (Onduidelijke) Flashbacks enzo. Ook geen personages vergeten  (Lennard misschien een beetje...)

Onduidelijke flashbacks is nooit het probleem geweest. Idd geen personages vergeten (Lennard was niet vergeten aangezien hij wel regelmatig genoemd werd), maar ook gewoon weinig verhaallijnen door elkaar. In principe draaide het vanaf het begin al om Sushi & Chris; Fisico: JiHawk; Goomuin&Ulysses; Hitomi; NMU. Later zijn die dan ook nog eens bij elkaar gekomen. WM, Tosti, Para en Oshi zaten er vanaf het begin in als vijanden van Ulysses en Goomuin, en lennard & leticia waren ook betrokken bij de Goomuin-verhaallijn. En alle andere personages waren slachtvoer en binnen 2 verhaaltjes dood.

25 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:13

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Fucking epische spelen dit. Ok, ik vond Fisico stiekem niet veel aan maar hij stierf wel eervol en bij vlagen was hij geniaal. Goomuin was mooi omdat hij niet lichamelijk maar emotioneel stierf. Jihawk is tof, Hitomi is tof, Sushi&Chris zijn tof, Lennard niet echt, WM is redelijk leuk en NickMarioUrbanus is één van de grootste helden ooit. Van de 'laatste tien' had alleen Lennard geen grote rol en de rest waren allemaal sterke en aparte personages met karakter en een eigen verhaallijn. Heerlijk happy

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

26 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:29

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Broosje2 Ik ben nu weer aan het schrijven voor Sushi Laughing

Profiel bekijken

27 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:39

Prins Para Vanilla

Lennard was idd de enige zonder echte rol bij de laatste 10, maar van de overige 14 personages waren er eigenlijk ook geen met echt een grote rol. Para, Jolien en Tosti komen dan nog het dichtste in de buurt, maar op Para na kregen die eigenlijk pas na hun dood een grotere rol.

28 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:42

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Ik ben dol op NickMarioUrbanus, het is een compleet nieuw personage, we hebben nog nooit iemand gehad die hier ook maar op leek.
Fisico is ook geweldig, omdat hij alles zelf heeft gemaakt, inclusief schuilplaats, en hij heeft de meeste kills gehad deze spelen, terwijl niemand bang voor hem was. Dat is wel tof.
Sushi en Chris zijn ook wel leuk, vooral nu Sushi met geiten praat.
JiHawk is de sluipmoordenaar van deze spelen, samen met Fisico.
Lennard... meh, hij heeft nog heel veel wapens, daar... ergens in de oceaan...
Dan WM... Die begin ik langzaam aan leuker te vinden deze spelen.
Hitomi is een piraat.

Profiel bekijken

29 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:46

Prins Para Vanilla

"Shit" dacht WM "Waarom gebeurt dit elke keer als ik iemand van die kliffen gooi?"

:""")

30 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:53

Olivier Vanilla

Ok dit was kut, ben ik eindelijk van Ulysses af en dan is Necrodeus eerder :")

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

31 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 12:55

Lol xd

Verplaats je verhaal anders naar hier zodat het ook gelezen kan worden. Maar het daar laten staan kan toch voor verwarring zorgen :s

Profiel bekijken

32 Re: Toadplaza Hongerspelen Discussie op wo 31 jul 2013, 13:01

Olivier Vanilla

Ik heb het wat aangepast. Dit was nog mooier eigenlijk, de dood van WM die hem geen voldoening geeft. Nog 5 over, Sushi, Chris, Jihawk, Hitomi en Nick. Het einde nadert.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 67]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende

Permissies van dit forum: