Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza naar Nintendo-forum

Reageren

Nintendo-forum?

90% 90% [ 9 ]
10% 10% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Hoi hoi hoi, beste mensjes. Ik heb heel wat gemist, en er is gisteren en vandaag blijkbaar een heleboel gebeurd. Plots vroeg WM me ook of ik (tijdelijk) hoofdbeheerder van TP zou willen worden. Nogal verbaasd door het vertrouwen en het aanbod stemde ik daar maar mee in. Ik heb de toestemming gekregen om zowat alles te doen met het forum wat ik wil, behalve het verwijderen van topics en de domeinnaam wijzigen (wat ik volgens mij niet eens kan). Wat betreft de rest ben ik vrij om te doen wat ik wil.

Ik (en ik denk niet dat ik de enige ben) wilde al een hele tijd dat Toadplaza naar een Nintendo-forum zou geupgrade worden. Allereerst wil ik weten of er daar interesse voor is. Daarom ook deze poll, waar je voor of tegen de verandering kan stemmen. Dit houdt in dat er nieuwe indelingen zullen zijn in de forumcategorieën. Niks wordt verwijderd, enkel verplaatst. De naam wordt ook niet gewijzigd. Toad wordt gewoon de mascotte van het forum. Design zal ook lichtjes veranderen. Nu staat er bijvoorbeeld in de header dat het "het grootste Mario-forum van Nederland" is, dus dan klopt het ook niet meer. Kleuren zitten goed wat mij betreft. Het enige wat ik nog zou aanpassen is de buttons dan. Ik weet nog niet volledig wat ik voor de rest ga plannen met TP, dat zie ik nog wel. Het is voor mij ook allemaal wat nieuw, ondanks dat ik ervaring heb met het beheerderspaneel en een heel erg beperkte kennis heb van HTML. Verder kan ik gewoon bij WM (en als die afwezig is heb ik ook nog Para) terecht als ik nog problemen heb, dus dat zit wel goed. dat

Maar goed, vooraleer het zo ver is wil ik toch weten of jullie hier ook achter staan.

Indien er verder nog vragen, ideeën of verzoeken zijn kun je deze hieronder gerust melden.

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken
Deel dit bericht op: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Bericht op wo 17 jul 2013, 21:24 van Olivier Vanilla

Ik stem niet. Een algemeen Nintendo-forum is namelijk imo een te groot onderwerp waar teveel concurrentie in is. Een site wat zich vooral richt op de 3DS ofzoiets kan nog wel iets moois worden, maar ik vind algemeen Nintendo net iets te groot.

Ik denk dat dit opzich wel een idee is. Pokemon is altijd al een groot onderdeel van het forum geweest, dus het is een logische keuze. Het enige wat er in principe veranderd wordt is dat er een paar subforums bij zullen komen en misschien een paar Mario sub-forums zullen worden samengevoegd. Eventueel wil ik wel meehelpen met het verplaatsen enzo.

Bericht op do 18 jul 2013, 12:40 van Adje Vanilla

Er is inderdaad wel redelijk wat concurrentie, ja, maar ik doe momenteel wel Nintendo toch. Sowieso wordt er vooral over Pokémon gesproken en wat andere games, over gewone Mario-games amper nog. Razz

7 stemmen ja is wel duidelijk lijkt me. Dus let's do this. Cool

Bericht op do 18 jul 2013, 12:58 van Poké Fanaticus

olrait

Bericht op do 18 jul 2013, 14:25 van Lucoshi

Waar is de toad in de header? Laughing

Verander die Luma in een Toad :")

Bericht op do 18 jul 2013, 14:31 van Adje Vanilla

maar de luma is mooi

Bericht op do 18 jul 2013, 23:52 van Raceneus

Ik heb ook op nintendo gestemd.

Bericht op ma 22 jul 2013, 15:32 van Adje Vanilla

Ok, wat er tot nu toe gedaan is:

-Het design. Om specifieker te zijn: zowat alle buttons inclusief die op het portaal, de header, het logo op de header en de achtergrondkleur (het rood is blauw geworden, de witte stippen blijven). De oranje kleur blijft, die vond ik mooi passen.

-De categorie-indeling. Pokémon en Mario zijn nog steeds gescheiden wegens een te groot aantal topics rond dat onderwerp (Pokémon 2 en Mario 4). Dus de categorieën zijn ingedeeld volgens platform. DS, 3DS, Wii, Wii U, een algemeen Nintendo-deel en Retro (oude consoles en spellies).

-Een lijst met belangrijke releasedatums. Ik neem aan dat er niemand geïnteresseerd is in de releasedatum van The Smurfs 2, dus heb ik de meest belangrijke eruit gehaald, zoals Pikmin 3, Pokémon X en Y, ...

http://www.toadplaza.com/h39-kalender

-Omdat Necro best wel wat werk had gestoken in de Game van de week, heb ik maar eens de moeite gedaan om ze allemaal naar HTML te vertalen (btw, WM, zo moeilijk is het niet :") Maar het neemt wel wat tijd in beslag ja. En ik had ook het voordeel dat ik me gewoon kon baseren op die code van jou. Razz) Dus nu kun je de Game van de week van Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion 2, Mario Smash Football en Yoshi's Island GBA hier ook lezen.

http://www.toadplaza.com/h10-game-van-de-week?tid=7eabde4e4234d5a287ccdef58ed2069c

Bericht op vr 26 jul 2013, 14:02 van Necrodeus

Oh god dank je.
Nu kan ik eindelijk weer een boeiende game vd week schrijven.
Alhoewel vd week misschien niet echt meer van toepassing is maar bon...

Bericht op za 27 jul 2013, 04:24 van Olivier Vanilla

Ik had eindexamens en toen ook echt niet de tijd. Daarna was ik het wat vergeten. Tbh zou ik een maandje wachten met het volledig opstarten van de site, zodat alles gereed is

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Reageren

Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum