Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 6 van 8]

76 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 10:42

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ik weet dat de spelleider dit normaal doet, maar aangezien ik nu toch voor mezelf een overzihtje heb gemaakt kan ik het net zo goed hier posten:

Schipwrak
Hitomi
Jolien
Ulysses
Goomuin

Grasheuvels
Sushi
Chris
NickMarioUrbanus
Adje

Mt Paddo
JiHawk
SM64

Palmeiland
Fisico
Leticia
Lennard(Niet zeker, maar Lennard heeft een verbond met Leticia dus wss ook op Palmeiland)

Onbekend
WM (Voor het laatst gezien bij de Hoorn)
Para (Nog niet gezien)
Oshi (Nog niet gezien)

Dood:
Steven
Tuffie
Dobbelsteen
DL
UNF
Tosti
Koops
Necrodeus

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

77 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 11:01

Na gedronken te hebben gingen Ulysses en Goomuin gaan slapen naast Jolien en Hitomi. En zo ging de nacht voorbij. Midden in de nacht klonk een kanonschot, maar geen van de 4 dronkaards werd hiervan wakker.

De zon was al op toen Ulysses wakker werd. "Die drank moet wel een sterk goedje geweest zijn om mij zo makkelijk dronken te krijgen..." mompelde Ulysses. Gelukkig had hij zijn kater kunnen uitslapen en hij was weer klaar voor een nieuwe dag. De 2 meisjes waren al vertrokken. Enkel Goomuin lag nog steeds te maffen. "Wordt wakker Goomuin, een nieuwe dag vol avontuur ende spanning lacht ons toe!" riep Ulysses joviaal. Geen reactie. Hoofdschuddend nam Ulysses een fles drank en goot die over Goomuin leeg. Nog niets. Ulysses knielde fronsend bij hem neer en voelde aan zijn pols. Geen hartslag. Ulysses dacht snel na. Er was wel duidelijk wat er gebeurd was. De 2 meiden zaten achter de dood van Goomuin. Ze hadden hem vergiftigd met de drank, of gewurgd misschien. Ulysses stond weer op. "Ik zal je wreken, mijn vettige vriend" zei hij plechtig. Hij begon naar sporen te zoeken.

Ulysses had geluk. Hitomi en Jolien hadden het wrak nog niet verlaten. Het zag er wel naar uit dat ze op het punt stonden dat te doen, want hij zag ze onder zich bij het water lopen, schijnbaar zoeken naar de beste plek om te vertrekken. Hij nam een groot stuk wrakhout als wapen. Goomuin was misschien niet de meest memorabele, eervolle of atletische schildknaap geweest, maar hij had toch verdiend eervol te sterven in een gevecht, en niet op een achterbakse wijze als hoe het hem was afgegaan. Ulysses maakte zich klaar voor de aanval...

Profiel bekijken

78 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 11:20

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
"WM, ik mag je wel enzo, maar kan je alsjeblieft kappen met de leiding nemen?". "Gast, ik weet alles van paddo's. Dat is één van mijn specialiteiten." "Dat je alles van paddo's weet snap ik wel!". "Ik ben het met WM eens, laat hem maar de leiding nemen... Wij knokken, hij zoekt.". "Ik kan nog steeds niet geloven dat je je hebt laten verwonden door Goomuin, serieus." "Het was niet Goomuin, oké? Ik kreeg een klap van achteren..." "Wees blij dat we je niet hebben laten liggen, anders was het snel klaar geweest voor jou". Kanonschot.

WM, Para en Oshi hoorden ineens een schot. Het was al nacht. Para zei "Ik denk dat we nu wel de favorieten zijn. Tosti dood, Tuffie dood...". "Niet zo snel, Para. Op de training hebben we Ulysses gezien... En vergeet Adje niet! Of Jihawk! Dat twee van de topfavorieten dood zijn, maakt niet zeker dat één van ons wint", zei Oshi wat onzeker. WM zei overmoedig "Tuurlijk niet. Het is nu nacht, we moorden iedereen op dit eiland uit en we eten wat". "WM, is het niet tijd voor een pauze? Je hebt een kutklap gekregen en je valt om de haverklap flauw... Straks val je je dood". "T'is niks!", riep WM. "Ergens wel grappig. Je jankt om een sneetje tussen je vingers alsof je dood gaat, maar een hersenschudding doet je niks...".

De top werd, ondanks WM's pijn, vrij eenvoudig bereikt. Tussen de paddenstoelen lag SMF's lijk. Eerst dacht het trio dat hij iets giftigs had gegeten, maar hij was duidelijk doodgestoken met een pijl. "Kut!", riep WM. Er was dus iemand hier. Met een wapen! Ondanks dit besloot WM te vertellen welke paddenstoelen ze moeten hebben om te eten. Dit ging prima. Totdat Oshi ineens een pijl in zijn rug voelde.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

79 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 13:19

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Fisico was tevreden met zijn boomhut. Hij was nu eindelijk af. Hij had tot midden in de nacht door zitten werken aan zijn schuilplaats voor de spelen. Hij zuchtte en ging op zijn stoel (die hij ook had gemaakt) aan het strand zitten, spelend op zijn panfluit. Al drie kills had hij kunnen maken deze spelen. Eerst Dark Lisa, wie hij had kunnen uitschakelen met zijn zelfgemaakte katapult. Hij had de handkatapult van Dark Lisa in zijn handen. Het was een prachtig wapen, en hij het was tevens een herdenkings voorwerp voor Dark Lisa.
Vervolgens kwam Necrodeus, daar had hij niet heel veel aan. Was ook niet een erg moeilijk slachtoffer. Hij was blijkbaar vergiftigd. Hij wist niet hoe en door wie/wat, maar hij was vergiftigd.
Fisico keek naast zich, naar het lijk van zijn laatste slachtoffer. Hij had haar vermoord toen ze even van haar teamgenoot weg ging. Ze had haar neer kunnen schieten met een zelfgemaakte boog. Het was een stille dood geweest. Geen pijnkreet, geen schreeuw, helemaal niets. Op het moment dat de pijl haar hals raakte, was het enige geluid dat er te horen was een plof op de grond en het kanonschot dat bevestigde dat Leticia dood was.

Laatst aangepast door Lucoshi op di 30 jul 2013, 18:05; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

80 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 13:37

Prins Para Vanilla

"AAAH!"
JiHawk slaakte een kreet van pijn uit toen een scherp stuk steen zijn hand open sneed. Het bloed gutste over de berg, maar JiHawk besloot onvermoeid door te klimmen. Hij keek omhoog, om te zien hoe ver hij nog moest- En keek recht in de ogen van Supermariofan64....

JiHawk had weinig tijd om na te denken: SM64 greep direct zijn handen vast.
"Het spijt me, JiHawk" zei SM64, al klonk er geen spoor van spijt in zijn stem. "Dit eiland is van mij, en van mij alleen."
Voor JiHawk doorhad wat er precies gebeurde, viel hij naar beneden. Het was een lange val, en JiHawk was er van overtuigd dat hij zou sterven... Maar de klap bleef uit. In plaats daarvan landde hij op een onverwacht zachte ondergrond. Hij keek verbaasd achterom, en zag dat hij op een rubberen opblaasboot terecht was gekomen. JiHawk grijnsde: de boot had niet alleen zijn leven gered, hij zou ook nog behoorlijk goed van pas komen! Maar voordat JiHawk de boot nader zou gaan onderzoeken, besloot hij eerst af te rekenen met SM64. Hij begon opnieuw aan de klim, maar dit keer haalde hij ongeschonden de top van de berg.

SM64 had nog niet ver kunnen lopen. Hij was er van overtuigd dat JiHawk dood was. Hij was niet op zijn hoede. Hij was een makkelijk slachtoffer geweest. Nu lag zijn lijk tussen de paddenstoelen. Slechts enkele seconden nadat JiHawk de pijl uit het lijk van SM64 had gehaald, hoorde hij plotseling stemmen. Hij besloot zich te verschuilen achter een stel grote rotsen.
"Kut!"
JiHawk dacht de stem van Watermeloentje te herkennen. En inderdaad, even later liep WM, samen met Oshi en Para, het paddenstoelenveld op. Ze keken alledrie schichtig om zich heen. "Stelletje schijters" dacht JiHawk met genoegen. Deze drie vonden zichzelf dan wel heel sterk en gevaarlijk, ze zouden een makkelijke prooi voor hem worden. WM begon de andere twee uit te leggen welke paddenstoelen eetbaar waren en welke niet. JiHawk sloop langzaam dichterbij. Ze merkten hem niet op. Toen hij slechts een meter van de drie vandaan stond, zag hij Para ineens zijn kant op kijken. "JiHawk!" Maar hij was al te laat: JiHawk had een pijl in Oshi's rug gestoken. De jonge tribuut viel zonder nog 1 woord te zeggen neer, gevolgd door een kanonschot. Dood. Para brulde van woede en rende richting Jihawk. JiHawk was echter sneller, en stak een tweede pijl in Para's oog. Para schreeuwde het uit en greep naar zijn oog, waardoor JiHawk de mogelijkheid had om van de tributen weg te rennen. WM had al die tijd niets gedaan, maar vol verbazing staan toekijken.

Slechts enkele minuten later dreef JiHawk op het water in de opblaasboot. Hij was 2 pijlen kwijt, maar hij leefde tenminste nog. Met een grijns op zijn gezicht vaarde hij richting het noorden...

81 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 13:58

Olivier Vanilla

Goomuin werd verstomd wakker. Hij was de weg volledig kwijt. Hitomi riep: "Hij is wakker! Dat viel mee!" Ulysses riep: "MAATJE! JE HEBT HET GERED!". Goomuin merkte dat hij geen gevoel meer had in zijn linkerarm en ook zijn linkerbeen voelde wat mank. Ulysses begon te vertellen dat hij de nacht ervoor gif op had. "Waar is Jolien?" Vroeg Goomuin verstomd. "Geen idee", antwoorde Hitomi. Blijkbaar was ze gevlucht toen een verwarde Ulysses ze aanviel. "We zitten dus hier nu met zijn drieën, en jij bent flink verzwakt door het gif. Gelukkig was je na een paar slokken gestopt, anders was het je einde geweest", vertelde Hitomi verder. "Het is te hopen dat de sponsors je mogen, Goomuin. En... Het spijt me. Voor mijn gedrag tegen je." Goomuin wist niet alles meer maar hij was ontzettend blij om dit te horen. "Tosti was toch dood?" Vroeg Goomuin. "Klopt! WM nog niet, maar dat komt wel in orde." Riep Ulysses. Goomuin vroeg zich af hoe het met WM zou gaan.

WM was heel ergens anders. Para aan het verzorgen. Para was duidelijk niet dankbaar. "Gek!", riep hij. Je liet Jihawk mijn broertjen vermoorden, mijn oog doorboren, en je deed niks!" WM probeerde tevergeefs uit te leggen dat het een paniekaanval was. Maar Para was ontevreden. "Overmoedig roepen dat we iedereen gaan uitmoorden, om vervolgens een paniekaanval te krijgen bij de eerste beste tegenstander. Fraai hoor. Met al je kills!!! O wacht, die had je niet!" WM was het nu zat. Hij tilde Para op, die duidelijk niet de kracht had dat tegen te houden. "Mijn eerste kill Para... Die komt nu!" WM flikkerde Para van de berg. Hij zag Para vallen en hij wachtte op een kanonschot maar... Die kwam maar niet.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

82 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 14:29

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Sushi stond gebogen over het lichaam van Adje.
"U heeft het zojuist hier live zien gebeuren! Sushi en Chris hebben Adje  met een tot zijn einde gebracht met een speer die van geitenhoorns gemaakt lijkt te zijn!"
Sushi kon het niet aanzien. Het verminkte gezicht van Adje, met de speer nog in zijn voorhoofd. Sushi draaide zijn hoofd weg om naar Chris te kijken, wie ook moeilijk keek naar het lichaam.
Chris kwam naast Sushi staan.
"Het lijkt hem niet veel te kunnen schelen, hé" Zei Chris terwijl hij naar Nick keek die nog druk aan het vertellen was tegen zijn denkbeeldige camera's. "Ik dacht dat hij zou proberen ons aan te vallen, maar in plaats daarvan maakt hij er een show van". "Moeten we hem laten leven?" vraagt Chris. "Laat hem maar, de arme jongen doet niemand kwaad. Hij zal het niet overleven tot de finale, maar wij gaan hem niet ombrengen, dat doet iemand die wreed genoeg daarvoor is wel". Sushi lacht. "Het is toch maar goed dat we die speer hadden gemaakt, anders hadden wij daar nu gelegen". Chris en Sushi worden uit hun gesprek gehaald door NickMarioUrbanus die enthousiast begon te schreeuwen.
"Mensen! Moet u toch eens kijken! Het lijkt erop dat JiHawk nu ook op het eiland is aangekomen!". Sushi en Chris kijken om en zien daar JiHawk staan, met een pijl in elke hand. "Suprise" zei Jihawk glimlachend hij rende op Sushi af en wilde een pijl in hem steken, maar hij struikelde, waardoor de pijl in Sushi's Been terecht kwam. Zodra JiHawk de grond raakte, begon hij op Sushi's voeten in te hakken met de pijl. Sushi Schreeuwde het uit van de pijn en viel ook op de grond.
Al die tijd stond Chris daar maar, toekijkend hoe zijn vriend werd verminkt. Hij wilde iets doen, maar hij kon niets. JiHawk was sterker dan hem, en hij had wapens. Wapens! Chris pakte de speer uit Adje's gezicht en gooide die op Jihawk. Helaas was Chris geen goede speerwerper, en de speer landde zeker een meter naast JiHawk. Vervolgens tackelde Chris Jihawk, wie zijn eigen pijl in zijn zij kreeg door de klap. Hij vloekte en rende weg. "SUSHI!" Chris knielde langs Sushi wie naar zijn been greep. "Fuck, hoe erg is het?" Chris haalde Sushi's handen van zijn been weg. "Hoe erg denk je dat het is? Hij heet lopen inhakken met een pijl in mijn been!". Sushi bleef schreeuwen. "Denk je dat we nog verder kunnen? Kun je nog lopen?" Chris keek naar het been van zijn beste vriend. Het zag er gebroken uit en overal waren lappen vlees eraf. Er stroomde enorme hoeveelheden bloed uit. "Wat denk je zelf?" zei Sushi net iets te vrolijk.
Chris keek om zich heen, hij wist niet wat hij moest doen. Hij zag JiHawk iets verderop vloeken en schreeuwen. NickMarioUrbanus had Jihawks boot meegenomen. "Klootzak! Mijn boot! Fuck! Dit is jullie schuld!" Hij smeet zijn pijlen in het rond uit woedde, maar raapte ze meteen weer op omdat hij bang was ze kwijt te raken. Chris keek nog eens naar Sushi, wie duidelijk niet weg kon komen van deze plek.
"Het spijt me Sushi" met deze woorden rende Chris achter JiHawk aan. Sushi zag Chris handen schudden met JiHawk en JiHawk gaf Chris een schouderklopje, ze liepen samen weg. Sushi moest even nadenken over wat er zojuist was gebeurd. Zijn beste vriend, met wie hij al vanaf het begin van deze spelen samen was, had hem verlaten. Hij was gewoon verder gegaan met degene die hem zojuist had verminkt. Hij was een verrader. Huilend viel Sushi in slaap, alleen om 's ochtends wakker te worden met iemand die over hem heen gebogen stond.

Profiel bekijken

83 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 14:41

Prins Para Vanilla

Lennard snapte niet waar Leticia bleef. Ze zou eventjes op zoek gaan naar wat voedsel, zei ze. Ze was nu al zeker 2 uur weg! Dan moest hij zelf maar op pad gaan. Hij pakte de bijl op en begon te lopen in de richting die Leticia ook op was gegaan. Toen ze al een tijdje op het eiland zaten, waren Lennard en Leticia terug gezwommen naar de Hoorn, om te kijken of ze nog iets bruikbaars konden vinden, en daar hadden ze een bijl, een helm en een schild gevonden bij het lichaam van Tuffie.

Toen Lennard aankwam bij het strand, zag hij iemand aan komen zwemmen. Een meisje. Hij keek nog eens goed en herkende Jolien. Hij besloot in de schaduw van de bomen te blijven wachten tot ze dichterbij was gekomen. Zo te zien was Jolien uitgeput, want het leek uren te duren tot ze eindelijk het strand bereikt had, en languit op het zand neerplofte. Grijnzend kwam Lennard naar haar toegelopen. Ze keek niet eens om toen hij naast haar tot stilstand kwam en zijn bijl ophief. Het was te makkelijk.

Een kanonschot klonk. Uit de bomen vlogen tientallen vogels op, en op een houten plateau zat Fisico het schouwspel te bezichtigen. De klanken van zijn panfluit klonken door het bos op het moment dat Lennard, met Jolien's hoofd in zijn hand, terug het bos in liep.

84 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 14:51

Olivier Vanilla

Hitomi en Ulysses waren erg close geworden, leek het. Goomuin had er geen problemen mee. Hij was gelukkig, eindelijk. Hij voelde zich goed, het was gezellig, hij had even geen angst voor de dood en tot zijn verbazing was er een sponsorgift gekomen met een medicijn, wat hem langzaam weer gevoel gaf. Hitomi en Ulysses waren flink aan het flirten met elkaar. Tuurlijk, ze wisten dat er ooit een einde aan moest komen aan deze pret. Dat wisten ze allemaal. Maar wat zou het? Eigenlijk waren ze alledrie vergeten dat het een spel was. Hitomi had al voorgesteld dat ze met z'n drieën zouden wachten totdat er niemand meer over was, en dan gewoon blijven totdat het Capitool een ramp zou maken en er twee zouden omkomen. Heerlijk, het vrije gevoel.

Totdat er een gedaante binnenkwam. Ulysses sloeg een fles kapot en Hitomi deed hetzelfde. Snel afmaken. Echter, dit gedaante was geen probleem. Het was Para! Hij zag er verminkt uit. Geen gevaar voor de drie. Para kwam uitleggen wat WM had gedaan. Dat WM nu alleen op de berg zat, verzwakt. Goomuin en Hitomi hadden sympathie voor Para. Ze wilden hem genezen en bij het clubje laten horen. Maar Ulysses? Hij ging naar Para toe en sloeg hem in een paar klappen dood. Knonschot"Vriendjes van WM of Tosti moeten hoe dan ook dood", vervolgde hij. "Hup, Goomuin, dan gaan we naar de Paddo-bergen"

Hitomi en Goomuin knikten nee. Hitomi zei "Maar het was hier zo gezellig! Dit zijn misschien onze laatste dagen, en je vermoordt een zwakkeling en je wil hier weg!" Ulysses zei "Ja, maar het gaat om het spel. Plus, WM moet dood, kom maar, het wordt een lange klim daar!" Hitomi zei: "O. Ik wist niet dat het om het spel ging. Sorry, dat ik lol had, dat ik het spel vergat. Ik ben weg. Doei". Hiermee brak Hitomi niet alleen het verbond. Ook brak zij Uly's hart.

Uly zei geërgerd: "Dikkie Dik, we moeten nog WM vermoorden. Je hebt genoeg vet om je dik te houden". Goomuin knikte, diep ongelukkig. Zijn leven was eindelijk leuk. Het zou geweldig eindigem op deze manier, en nu was het stuk. Nu zaten ze weer in het spel. Met dit in zijn gedachten zwom hij naar de Paddo-bergen. Met een flesje vergif in zijn handen.

85 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 15:21

Prins Para Vanilla

Hitomi zat alleen op het schipwrak. Jolien was weg. Goomuin was weg. Ulysses was weg.

De laatste dagen waren heerlijk geweest. Toen ze begon aan de Hongerspelen was ze bang geweest dat het verschrikkelijk zou worden. Ze was bereid om kostte wat kost te winnen, en zoveel mogelijk tributen te vermoorden. Ze begon goed door JiHawk aan te vallen en zijn boog te stelen, maar toen kwam ze hier aan. Eerst raakte ze bevriend met Jolien, en daarna kwamen Goomuin en Ulysses. Ze was volledig vergeten dat ze in een spel zaten, dat ze uiteindelijk elkaar moesten vermoorden. Maar Ulysses was dat niet vergeten. Hij had Para gedood. Maar was dat wel zo slecht geweest? Al die tijd waren ze er vanuit gegaan dat zij met z'n drieën hier op het schipwrak konden overleven, maar de komst van Para had bewezen dat de andere tributen hen met gemak konden bereiken. Geen wonder dat Ulysses zo snel mogelijk WM wilde uitschakelen, tenslotte was hij een sterke kandidaat, dat bleek wel aan hoe hij Para verminkt had. En zij? Zij had hem en Goomuin in de steek gelaten! Stel dat ze door WM vermoord werden! Dat kon ze niet laten gebeuren!

Hitomi stond op het punt om in het water te springen toen er plots een boot aan kwam gevaren. Ze kon de gedaante op de boot niet duidelijk genoeg zien om hem te herkennen, maar de stem die over het water schalde herkende ze uit duizenden.
"Dames en heren, ik kom nu in de buurt van een schipwrak! Het lijkt erop dat dit niet het eerste gevecht is dat in deze Arena wordt uitgevochten: er zijn hier piraten geweest!"
"NickMarioUrbanus!" Hitomi schreeuwde zo hard als ze kon. "NickMariourbanus!"
"Dames en heren, hoort u dat ook? Hitomi, een van de jongste en kleinste deelnemers van deze Hongerspelen is nog in leven en roept mijn naam! Waar kan ik je mee helpen?"
Hitomi zwom richting de boot.
"Kun je mij een lift geven in de boot? Ik kan wel zwemmen, maar met de boot gaat sneller!"
NickMarioUrbanus keek blij verrast.
"Hoort u dat, dames en heren? Ik heb promotie gemaakt! Vanaf nu ben ik niet alleen uw verslaggever, ik ben ook kapitein van de Hongerspelen Arena Veerboot! Stap in, mijn mede-tribuut, en vertel me waar de reis heen gaat!"
Hitomi klauterde de boot in.
"Ik wil zo snel mogelijk naar de Paddobergen, in het Zuid-Oosten!"
"Dan is dat de richting waar wij heen zullen gaan! Dames en heren, u kijkt naar de Toadplaza Hongerspelen, ik ben NickMariourbanus!"

En zo vertrokken NickMarioUrbanus en Hitomi in de boot richting Mt. Paddo.

86 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 15:44

Olivier Vanilla

Goomuin en Ulysses waren aangekomen op Mt. Paddo. "Ik kijk even rond, zometeen beklimmen we de berg en vermoorden we WM, Sumuin!"

Goomuin dacht terug. Terug aan de afgelopen dagen. Ulysses en Hitomi hadden helemaal verteld hoe het was toen hij bewusteloos was. Ulysses was woedend op de twee meiden, hij dacht dat zij de daders waren. Eerst had hij Jolien aangevallen, met een kapotte fles. Jolien zag het aankomen en vluchtte zo snel mogelijk. Jolien... Hoe zou het daar mee gaan? Zou ze nog in leven zijn? Hoe dan ook, vervolgens ging hij op Hitomi af. Hitomi bleef rustig, en vertelde dat er vergif was. Uiteindelijk hebben ze wat gif uit Goomuin weten te pompen en zo hebben zij hem gered.

De volgende dagen waren leuk. Goomuin en Ulysses kenden veel leuke spellen uit hun district. Papier hadden ze niet nodig. Ze waren alledrie erg close. Stiekem vond Goomuin het wel jammer dat Jolien er niet was: Hij had dan ook wat romantiek gehad, en hij had immers nog nooit gezoend. Hitomi en Ulysses klikten wel. Het leek alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Hitomi was erg aardig voor Goomuin; in zijn district werd hij altijd gepest. Ulysses was lang niet de ergste pestkop; sommige jongens sloegen hem en één keer was hij kapot geslagen met een stok. Nooit was hij gelukkig. En nu had hij geluk ervaren. Waarschijnlijk aan het einde van zijn leven. En zo niet, dan was hij nog een held geweest in zijn district.

Het leukste moment was Doen, Durfen of de Waarheid spelen met zijn twee nieuwe vrienden. Toegegeven, hij moest een hele lange kus van Hitomi en Ulysses verdragen, maar een pret dat ze hadden! Ulysses die een zwijn nadeed, hijzelf die de samba moest dansen... Het was gek en leuk.

Maar nu was het klaar. Definitief. Nu moesten ze zijn vijand WM vermoorden. De jongen die hem bijan deze dagen van zijn leven had afgenomen. Maar wat deed Ulysses nou weer!? WM heeft geen wapens, als we Para mochten geloven. Als hij op het wrak was gekomen had hij geen schijn van kans gehad tegen ons. Tuurlijk wilde hij WM dood, maar... Het hoefde niet. Nu waren ze terug bij af. Goomuin keek naar zijn flesje met gif. Een flinke slok en het is klaar. Voorgoed. "DIKKE STRONTZAK! WE GAAN KLIMMEN!". Ja, het moest kunnen... Ulysses was al een flink eind boven. Laat het zelfmoord maar zitten.mTotdat hij een stem hoorde. "Daar staat een persoon op het eiland! Wat zal hij doen!" Goomuin riep woest "WEGWEZEN! VERDWIJN!" Vervolgens gooide hij stenen. Hij hoorde ineens Hitomi wat roepen: "PSYCHOPAAT. WAT DOE JE NOU, GEK. IK WILDE JULLIE HELPEN. GOOMUIN, JE BENT GEK IN JE HOOFD. IK KOM JULLIE NIET HELPEN. LAAT MAAR". Goomuin voelde zich schuldig. Hij had zijn laatste kans op het herstellen van hun vriendschap stuk gemaakt. Goomuin moest huilen. Ulysses komt beneden. "Hé baby, waarom jaag je Hitomi weg! Je weet dat ik van haar hield! Varken! Ik weet echt niet meer wat ik met jou moet... Ga maar even weg." Goomuin was er klaar mee. De woorden deden pijn. De woorden van Ulysses. De woorden van Hitomi. Hij nam een flinke slok van het vergif. Langzaam stierf hij. Emotioneel beschadigd. Een kanonschot klonk.

Hitomi schrok. "Vaar maar terug, Nick. Er is iemand gestorven, maar wie? Ik wil het weten!"

87 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 17:24

JiHawk hield er de moed in. Tot nu toe ging het hartstikke goed. Hij leefde nog steeds, hij had een bondgenoot én wapens. Na zijn bondgenootschap met Chris was het tweetal naar palmeiland getrokken. Daar waren ze opgesplitst, op zoek naar eten, drinken en eventueel nog levende tributen. Terwijl JiHawk door de bomen sloop vroeg hij af hoe het Chris afging.

Chris liep met een zwaar gemoed rond. Hij had Sushi in de steek gelaten. Maar het kon niet anders. Sushi kon niet meer lopen. Toch walgde hij van zichzelf bij de gedachte dat hij hem aan zijn lot overgelaten had. Tijdens deze overpeinzingen hoorde hij plots een geritsel achter zich. Hij draaide zich om, net iets te laat. Een steen raakte hem keihard op zijn schouder. Chris viel neer, maar rolde direct achter een boom, net op tijd om een tweede steen te ontwijken die met een plof in het zand neerkwam.

Hijgend zat Chris achter de boom. "Geen tijd voor treuzelen nu" dacht hij. "Actie!" Hij kroop wat opzij en gluurde langs de boom. Niks. Hij keek nog wat beter, en zag plots een beweging uiterst rechts in zijn gezichtsveld. Het was Fysico. Hij zat hem vanuit de bomen met zijn katapult te bekogelen. Chris stond op en liep in een zigzaggend patroon op Fysico toe, zo was hij moeilijk te raken. Hij kwam bij de voet van de boom en sprong erin. Nog een steen van Fysico ontwijkend begon hij te klimmen. Maar Fysico was te lenig, hij kreeg hem niet te pakken. Plots werd hij geraakt door nog een steen op zijn borst. Hij viel tegen de stam, en nog voor hij zich kon herstellen, was Fysico bij hem en sloeg hem de boom uit.

Chris kwam hard neer. De wereld draaide voor zijn ogen. versuft draaide hij zich met zijn gezicht naar boven. Daar stond fysico, zijn katapult op zijn voorhoofd gericht. Chris had de energie niet meer om weg te komen. Hij keek Fysico gewoon aan, bijna uitdagend. Fysico leek verbaasd, geschrokken terug te kijken. Toen viel hij voorover op Chris. Hij had een pijl in zijn achterhoofd. Een kanonschot klonk.

JiHawk kwam op hem toe, een boog in de hand. "Headshot!" joelde hij. "Jaja, kun je me effe helpen" kreunde Chris. JiHawk rolde het lichaam van Fisico van hem af en hielp hem recht. "Geen zorgen" zei JiHawk "Ik heb de perfecte plek gevonden om uit te rusten. Echt een vette boomhut. Hij was omringd met vallen, maar ik heb een oog voor dat soort dingen. En ik heb er ook een hoop touw gevonden, waarmee ik deze boog heb gemaakt." Chris keek naar Fysico. "Wat doen we met hem?" vroeg hij. "Kijk of hij wapens heeft en laat hem liggen" beval JiHawk. Chris vond zo Fisico's katapult, steentjes en panfluit. "Hier" zei hij, en hij toonde de buit aan Jihawk. "Goed zo" grijnsde hij, "hou jij die katapult maar. En wat is dit?" Hij bestudeerde de panfluit. "Rommel" concludeerde hij, en hij smeet het instrument weg. Het kwam met geritsel tussen de struiken terecht. "Kom, we keren terug naar de boomhut."

Profiel bekijken

88 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 17:54

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Fisico was op zijn panfluit aan het spelen, toekijkend hij JiHawk en Chris op het eiland aankwamen. Toen ze wat dichterbij kwamen, besloot hij maar wat dichterbij te gaan kijken, om een nieuw slachtoffer te krijgen, zodat hij weer alleen was in het prachtige bos. Fisico blies nog een laatste paar noten op zijn panfluit en pakte toen zijn katapult, klaar om aan te vallen. Het liefste had hij JiHawk, hij had hem horen praten over pijlen, dus misschien had hij ook nog wel een mooie Kapitool boog.
Toch ging hij op Chris af, aangezien JiHawk dieper het bos in ging, waar om de aantal meter wel een van Fisico's vallen lag. Hij wachtte op een juist moment om toe te slaan en schoot zijn eerste steen. Chris merkte het en draaide om waardoor hij de steen tegen zijn schouder kreeg. Fisico schoot snel een tweede, maar Chris zat al verscholen achter een boom. Fisico verplaatste zich zodat hij een beter zicht had op de boom waar Chris achter zat. Plotseling kwam Chris achter de boom vandaan en begon zigzaggend op Fisico af te rennen. Snel schoot hij nog een aantal stenen af, waarvan een raak was; midden op zijn borst. Hij viel achterover tegen de stam van de boom aan en Fisico duwde hem de boom uit. Hij pakte zijn panfluit en blies een noot, dezelfde noot als die hij had geblazen bij zijn vorige moorden.
Hij sprong de boom uit en ging boven Chris staan. Hij pakte zijn katapult en zijn scherpste steen en richtte hem op Chris zijn voorhoofd. Net op het moment dat hij hem wilde loslaten, voelde hij een steek in zijn achterhoofd. Een steek die langzaam naar voren kroop. Een voor een vielen zijn zintuigen uit. Het begon met zijn gehoor.
Zijn belangrijkste zintuig. Hetgeen waarmee hij de prachtige klanken van de natuur kon horen. Hetgeen wat hem tot rust kon brengen op de ergste dagen.
Vervolgens viel zijn reukvermogen weg, gevolgd door zijn smaak. Toen werd alles zwart en had hij nog maar een zintuig over. De pijn was nu over zijn hele hoofd verspreid en kroop nu langzaam vanuit zijn ruggengraat naar beneden. Net voordat zijn laatste zintuig uitviel kon hij nog voelen hoe hij over Chris heen viel.
Hij had een fantastische laatste dagen gehad. Hij snapte niet wat iedereen zo verschrikkelijk vond aan de hongerspelen. Lekker een zijn met de natuur... Hij had gewild dat hij hier nog een aantal weken had gezeten. In zijn boomhut, met zijn panfluit. De Hongerspelen draaide terug in Fisico's laatste gedachten. Hoe hij naar dit eiland was gezwommen, zijn boomhut had gemaakt, Dark Lisa had vermoord, alle vallen klaargemaakt, Necrodeus had vermoord, even was gaan zwemmen, Leticia had vermoord, had gezien hoe Lennard Jolien had vermoord, vervolgens had hij Lennard nog vermoord, en toen leek het stil op zijn eiland. Toen waren alle tributen weg van zijn prachtige stuk natuur. Totdat JiHawk en Chris hier kwamen.
Met de laatste panfluit klanken van het lied dat hij had gespeeld na alle doden, werd het laatste bloed door zijn lichaam gepompt. Fisico was uitgeschakeld.

Profiel bekijken

89 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 22:38

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Paratroopa schreef:Ik weet dat de spelleider dit normaal doet, maar aangezien ik nu toch voor mezelf een overzihtje heb gemaakt kan ik het net zo goed hier posten:

Schipwrak
Hitomi
Jolien
Ulysses
Goomuin

Grasheuvels
Sushi
Chris
NickMarioUrbanus
Adje

Mt Paddo
JiHawk
SM64

Palmeiland
Fisico
Leticia
Lennard(Niet zeker, maar Lennard heeft een verbond met Leticia dus wss ook op Palmeiland)

Onbekend
WM (Voor het laatst gezien bij de Hoorn)
Para (Nog niet gezien)
Oshi (Nog niet gezien)

Dood:
Steven
Tuffie
Dobbelsteen
DL
UNF
Tosti
Koops
Necrodeus

Thx Para u tru fren. ‹3

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

90 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 23:13

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Oké de rol van NickMarioUrbanus is briljant. Fisico met z'n toffe panfluit ook. Enkel pagina 5 gelezen vandaag, nogal moe dus ik ga slaapie doen en morgen de rest lezen als het internet niet faalt. Razz

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

91 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op di 30 jul 2013, 23:38

Prins Para Vanilla

Ik kan anders de openingspost wel bijwerken, ik hou voor mezelf toch bij wie nog leeft en waar ze zijn enzo

92 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 09:16

Hitomi en Nickmariourbanus vaarden terug naar Mt. Paddo. Hitomi hield haar hart vast. Hij had misschien lelijk tegen haar gedaan, maar ze wist dat ze ervan kapot zou zijn als Ulysses dood was. "Sneller Nick" zei ze. "Hitomi houdt echt van Ulysses, mensen" hijgde Nickmariourbanus. "Maar jullie weten ook, even goed als mij, dat romantiek tijdens de hongerspelen not done is. Hitomi gaat nu haar leven gaan riskeren voor...". "Ach hou je kop toch" snauwde Hitomi.

Het tweetal kwam aan op Paddo-eiland, en direct begon Hitomi richting de berg te lopen. Ze hoorde Nick achter haar aan komen: "Geen medelijden met haar uitgeputte teamlid..." hoorde ze hem hijgen. Ze besteedde er geen aandacht aan en kwam aan de rotsachtige uitlopers van de berg. Volgens Para zat WM op de top van de berg. Dus wie er ook gestorven was, op de top moest ze het ontdekken, toch? Ze liep de rotswand eventjes af, tot ze een goed plekje had gevonden om de klim aan te vangen, en begon eraan. Ze was niet de beste klimmer, maar het leek haar toch vrij goed af te gaan. Net zocht ze met haar voet naar een nieuw steunpunt, toen ze plots een hand aan haar enkel voelde die haar naar beneden trok.

Ze kwam pijnlijk neer op de rotsen, en nog voor ze zich kon herstellen voelde ze een hand die haar bij haar haar greep en haar hoofd nog eens tegen de rotsen sloeg. En nog eens. Zwarte vlekjes dansten voor haar ogen, en ze voelde het bloed over haar gezicht stromen. Ze had de energie niet meer om te bewegen, ze lag ineengezakt tegen de rotsen. "Beste mensen wie zag dat aankomen!" hoorde ze Nickmariourbanus opgewonden zeggen. "Verraad in het team? Blijkbaar was die grappige, onschuldige Nick toch niet zo onschuldig! Maar we kunnen het hem niet kwalijk nemen. Er schieten immers nog maar enkele tributen over, dus zijn winstkansen worden zowaar reëel. Het was de niet meer dan slim van hem om de samenwerking met de arme Hitomi vroegtijdig stop te zetten..." Terwijl Nickmariourbanus zo zijn denkbeeldig publiek toesprak, zag Hitomi hem nog net bij haar vandaan lopen, vlak voor ze het bewustzijn verloor. Haar laatste gedachten waren bij Ulysses.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: