Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 8]

46 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 15:46

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Maar nu valt me op dat Poké Fan er niet meer in zit, dus ik heb er vast nog 1 dubbel

EDIT: Nvm gevonden, Leticia was ook dubbel. Ja ok ik heb niet veel tijd besteed aan die OP ok

Profiel bekijken

47 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 16:36

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Razz

Dat hele kaartgebeuren vind ik sowieso veel te ingewikkeld, kun je dat niet gewoon volledig schrappen? Razz

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

48 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 16:48

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Het voegt inderdaad niet veel toe, nee. Maar de grote kaart blijft wel. Razz

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

49 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 17:34

Ok laat ze dan gewoon bestaan, maar niet meer dan dat.
De gebieden zijn er, maar we moeten geen rekening houden met waar personages zich bevinden enzo.

Profiel bekijken

50 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 17:38

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Sowieso gaat dit moeilijk worden om te doen aangezien te weinig mensen door afscheid/vakantie/geen zin of tijd dus meh/...

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

51 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op vr 26 jul 2013, 19:35

Prins Para Vanilla

De eerste 4 hongerspelen werden volledig door 3 mensen geschreven, dus kan best. Die kaart is handig om een overzicht van de Arena te hebben, maar iedere tribuut heeft een stuk van de kaart etc. maakt het alleen maar onnodig lastig om te schrijven lijkt me, terwijl het verder vrij weinig toevoegt.

52 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 04:22

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Meh, ik doe wel mee. Para+Oshi+Necro+Mij is 4 personen en dat is wel genoeg. We kunnen vragen of Raceneus, Koops en Vygan meedoen, maar met 4 spelers lukt het ook wel.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

53 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 09:14

Ja met koops wordt dit echt dikke pret.

Profiel bekijken

54 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 09:29

Olivier Vanilla

Ja ok dan helpt het niet dat Para in het ziekenhuis ligt.

Hopelijk komt hij er snel weer boven op.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

55 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 12:04

Prins Para Vanilla

Ik kan gewoon meeschrijven

56 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 12:09

Olivier Vanilla

Ok vergeet mijn post dan maar

57 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op za 27 jul 2013, 15:27

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Oshi!

EDIT: Ik heb wel zin in een nieuwe Hongerspelen happy

Profiel bekijken

58 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op zo 28 jul 2013, 12:26

Lucoshi schreef:Oshi!

EDIT: Ik heb wel zin in een nieuwe Hongerspelen happy
Ja eh... Deze moet nog beginnen, dus schrijf maar zou ik zeggen.

Profiel bekijken

59 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op zo 28 jul 2013, 13:06

Olivier Vanilla

Ik denk dat dit hem niet meer echt gaat worden :")

60 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op zo 28 jul 2013, 13:40

Prins Para Vanilla

JiHawk zag direct dat er iets mis was. Voor hem stond de Hoorn, en naast hem stonden de andere tributen, maar daaromheen zag hij alleen maar water. De Hoorn bevond zich op een klein eiland, midden in een zee. JiHawk zag in de verte wel wat bergen wat betekende dat er nog wel meer vast land in de Arena was, maar om dat te bereiken zouden de tributen wel moeten zwemmen. JiHawk besefte dan ook al snel dat waarschijnlijk maar een aantal tributen het eiland met de Hoorn levend zouden verlaten.

Zodra het startschot klonk, rende JiHawk direct naar de Hoorn toe. Hij zag dat de meeste andere tributen hetzelfde deden, maar uit zijn ooghoek zag hij hoe SM64 het water in dook en zo snel mogelijk weg zwom van het eiland. JiHawk richtte zijn aandacht echter op de Hoorn voor hem. De Hoorn lag vol met wapens en andere voorwerpen, en de tributen begonnen direct te vechten om de beste voorwerpen te pakken te krijgen. JiHawk's oog viel op een boog en een pijlenkoker. Hij rende langs de vechtende Goomuin en Watermeloentje, griste de pijl en boog en besloot toen om SM64's voorbeeld te volgen en het water in te duiken, in de hoop zo buiten het gevecht te blijven.

Toen JiHawk slechts een paar meter gezwommen had, werd hij ineens van achter vastgegrepen. Twee grote, sterke handen klemden zich om zijn keel, en begonnen deze langzaam dicht te knijpen. JiHawk voelde hoe de lucht langzaam uit zijn lichaam verdween. In een laatste krachtinspanning pakte hij een pijl uit de pijlenkoker en stak blindelings in de richting van zijn belager. Een pijnkreet wees erop dat hij doel getroffen had, en de druk op zijn keel verdween. JiHawk wist zich los te wringen uit de handen en keek achterom, waar hij zag dat hij Steven in zijn oog getroffen had met de pijl. Vliegensvlug pakte JiHawk de pijl weer op, en stak hem zo hard hij kon door Steven's keel. Het was niet genoeg om Steven in 1 keer te vermoorden, maar door de pijn in zijn oog en keel was Steven niet meer in staat zich te verdedigen. JiHawk duwde de sterke tribuut uit district 10 onder water. Steven probeerde zich te verzetten, maar hij had al teveel bloed verloren en begon buiten bewustzijn te raken. JiHawk liet Steven los en zwom verder. Slechts enkele seconden later klonk er een kanonschot, toen Steven's lichaam de bodem van de zee raakte. JiHawk zag dit echter niet: hij was onderweg naar het eiland met de hoge bergen.

61 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op zo 28 jul 2013, 13:53

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
De 8ste Toadplaza Hongerspelen. Deze keer in een van de grootste arena’s tot nu toe. Het zou bestaan uit meerdere eilanden, waarvan één de Hoorn des Overvloeds, in het midden, natuurlijk. Gelukkig voor Sushi, was District 4 het vissers district, meer dan genoeg water dus. Hij kon goed zwemmen, en kon zo alle vissoorten van heel District 4, en nog een aantal anderen opnoemen. Hij had er een goed gevoel bij, hij zou deze hongerspelen gaan winnen!
Maar toen, een dag voordat Sushi vertrok naar het Kapitool, kreeg zijn moeder iets aan haar hart. Ze kwam in het ziekenhuis terecht, en de dag voordat de spelen begonnen, kreeg Sushi te horen dat ze overleden was. Sushi’s vader had hen al verlaten toen Sushi pas zes jaar oud was, en ze hebben nooit meer iets van hem gehoord, ook niet toen Sushi’s moeder dood ging. Nu had hij dus geen vader meer, en ook geen moeder.  Als hij thuis zou komen als winnaar van de Honger Spelen, zou hij in een weeshuis komen, of alleen moeten gaan wonen in het rijkste gedeelte van District 4, aangezien hij dan het prijsgeld helemaal voor zichzelf zou hebben.
Hij kwam weer terug in de echte wereld door het geluid van de buis die omhoog ging. Eenmaal boven, voelde hij de zon in zijn nek branden. Iedereen hield zien handen boven hun ogen, zodat ze niet verblind werden door de zon. Daar stonden ze, alle 24 tributen, op een eiland met een grote metalen hoorn in het midden.  Het getal “10” verscheen in de lucht, en veranderde al snel in een 9, een 8, een 7… Toen drong het door tot Sushi dat dit de timer was. 6, hij keek naar de hoorn, metalen platen kwamen omhoog. 5, daarop lagen de wapens en het voedsel. 4, Waar zou hij op af gaan? De Boog? 3, de bijl? De drietand? 2, Focus, Sushi! We gaan beginnen. Hij ging in een start positie staan, klaar om te rennen. 1, GO! Er komt een oorverdovendgeluid uit de hoorn, en sommige tributen slaan hun handen op hun oren. De anderen, rennen naar de hoorn toe en pakken zo veel mogelijk. Sushi rent op de drietand af, aangezien hij wel eens heeft gevist met een drietand, thuis. Hij pakt de drietand en draait zich om. Daar staat WM, degene die hij het meest had gevreesd tijdens de trainingen. Hij was goed met alles. Zwaarden, speren, bijlen, hij kon zelfs met een lapje stof iemand pijnlijk vermoorden. Sushi stak met zijn drietand, en schaafde WM’s heup, WM had een schijnbeweging gemaakt. Hij had zelf nog niets in zijn handen, maar begon op Sushi in te slaan met zijn vuisten. Tegen zijn schouders, zijn hoofd, zijn rug. Met een laatste klap, werd alles zwart voor Sushi.
Hij deed zijn ogen open, maar hij zag WM niet meer. Hij keek om zich heen. Alle wapens waren weg. Hij zag een stukje papier uit het zand steken. Hij kroop er naartoe. “NEE!” hoorde hij ineens. Hij keek om en zag Christopherz staan, met een hoop schaafwonden en een van zijn mouwen eraf gescheurd. “Fuck, Chris, ik schrik me dood”. Hij en Chris hadden afgesproken aan het begin van de trainingen, elkaar op te zoeken en samen te werken. “Jij schrikt je dood?” zei Chris terwijl hij Sushi hielp overeind te komen. “Ik dacht dat ze je hadden vermoord!”. Chris keek naar Sushi’s drietand. “Die heb ik te pakken weten te krijgen hier” zei Sushi. “Nice! Het enige wat ik heb te pakken heb kunnen krijgen is een pak slaag.” Ze lachen allebei, en vergeten even dat ze in de arena zitten, en niet gezellig op de haven bij District 4. “Ik was bewusteloos, geloof ik” zei Sushi terwijl hij over zijn achterhoofd wreef, hij keek naar zijn hand en zag bloed. “En jij ziet er ook niet al te best uit” Hij keek naar Chris, die moeite deed om nog te blijven staan. “Ik werd aangevallen door Tuffie, maar dat heb ik overleefd”. “Heb je Tuffie vermoord?” riep Sushi, dit kon hij niet geloven, Tuffie was samen met WM een van de beste spelers van de spelen. “Nee” zei een stem van buiten de hoorn. Daar stond Tuffie, met een metalen helm op zijn hoofd, een bijl in de ene hand en een houten schild in de andere. Hij rende naar Chris toe en haalde uit met zijn bijl. Er klonk een kanonschot.

Laatst aangepast door Lucoshi op zo 28 jul 2013, 14:08; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

62 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op zo 28 jul 2013, 14:05

Prins Para Vanilla

Bedoel je nu Para, Tuffie of Para en Tuffie? Want in dat laatste geval snap ik niets van het einde van het verhaal Razz

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: