Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 8 van 8]

106 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 13:52

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Ok, ik start wel pre-stuk, dan vechten jullie (Oshi en Necro dus) uit wie het einde schrijft Razz

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

107 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 13:56

Bwa, dan zitten we al vast aan jouw scenario, terwijl ik al iets in gedachten had

Profiel bekijken

108 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 14:04

Olivier Vanilla

Kanonschot. Hitomi keek naar boven. Jihawk was dood. Ht was tijd. Tijd voor de finale waar ze in was gekomen. Tegen Nickmariourbanus, waar ze wraak op moest nemen.

Ze riep, toen ze op de Hoorn aankwam, IK GA WINNEN. HET GAAT LUKKEN. Het begon te regenen. Ze riep net iets te hard "GOOMUIN EN ULYSSES, ALS JULLIE DIT HOREN! IK WEET NIET HOE JULLIE STIERVEN, MAAR IK ZAL JULLIE DOOD WREKEN". Toen hoorde ze "Uw verslaggever was hierbij. Hij zal, voordat de finale start met de verslaggever en het slonzige meisje, u uitleggen wat er gebeurde met Goomuin en Ulysses." Nick. De jolige en niet gevaarlijke jongen, die wel gevaarlijk leek te zijn, kwam door het grauwe weer eng over. Zijn stem klonk haast duister. "Een gevecht om de hand van de slonzige dame, bracht Goomuin en Ulysses uit elkaar. Nadat WM stierf, vochten ze met elkaar. Ulysses won, maar net. Het was een makkie om een drietand in zijn kop te steken voor uw verslaggever" "Jij... Hoe... Waarom!" Zei Hitomi, niet wetend dat Nick aan het liegen was over alles. Hitomi pakte haar zwaard. "Succes!" "Nickmariourbanus wenst u succes en het hele kapitool ook."

De strijd was begonnen.

Laatst aangepast door Olivier op wo 31 jul 2013, 14:10; in totaal 1 keer bewerkt

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

109 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 14:05

Olivier Vanilla

Ik heb het open gelaten, en wat mij betreft negeer je de laatste zin maar als je hem niet leuk vindt. Ik schrap hem wel. Weinig scenario, alleen wat spanning opbouwen

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

110 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 14:06

Oshi doet het toch, dus hij mag kiezen wat hij ermee doet Wink.

Profiel bekijken

111 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 14:10

Olivier Vanilla

Laatste zin geschrapt want hij was kut :")

112 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:08

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Ik schrap de laatste zin.

NickMarioUrbanus stapte uit zijn boot en gin tegenover Hitomi staan. NickMarioUrbanus had een drietand vast, Hitomi een zwaard. Zo bleven ze een tijdje staan.
"Doe dan iets" schreeuwde Hitomi. Ze begon te huilen. Ze stond in de finale, al haar vrienden die ze hier had gemaakt waren dood. NickMarioUrbanus was in de finale gekomen vanwege een gemeen toneelspel, waarin hij een nutteloze tribuut speelde, en iedereen was erin getrapt. 
"Ik zal het uitleggen" begon NickMarioUrbanus, alsof hij haar gedachten kon lezen. "Aan het begin van de spelen, heb ik gewoon toegekeken hoe dat de eerste paar tributen werden vermoord. Necrodeus was het eerste slachtoffer, al lang voordat de spelen waren begonnen. Ik had tijdens de trainingen gif meegenomen uit de oefenzaal, waar ze oefende op het herkennen van vergif. Vervolgens had ik het in het drinken van Necrodeus gedaan, zo kwam hij vergiftigd de spelen al binnen."
Hitomi kon het niet geloven. Dat de zachtaardige NickMarioUrbanus Necrodeus had vergiftigd, tijdens de trainingen. 
"De arme jongen had geen schijn van kans, en werd al snel uitgeschakeld in de spelen door Fisico. Bij het begin van de spelen, was ik achter Adje aan gegaan. Adje werd toen vermoord door Sushi en Chris, die mij hebben laten gaan. Toen heb ik de boot van JiHawk meegenomen, waarmee ik makkelijk door de hele arena kon varen, om te zien wie waar was en wie wat had. Allereerst was ik naar Mt. Paddo gegaan, waar ik een zwaar gewonde Para zag, die mij smeekte om hem mee te nemen naar het schipwrak, voor hulp. Eenmaal daar kwam hij jullie tegen, Ulysess had de verwonde speler vermoord."
Para, Ulysses had Para vermoord toen hij naar hen toe kwam voor hulp. Hierdoor viel de vriendschap uit elkaar en gingen Ulysess en Goomuin weg.
"Toen heb ik jou, naar Mt. Paddo gebracht, achter die andere twee aan. Eenmaal daar had ik jou ook vermoord, althans, dat dacht ik. Toen ben ik naar Palm eiland gegaan, onderweg kwam ik de arme Ulysess tegen, dronken. Hij was een makkelijk slachtoffer."
Ulysess... Nick had Ulysess vermoord... "J-... Jij..." Begon Hitomi.
"Ik weet het, ik weet het. Laat me nou eerst eens uitpraten." Onderbrak NickMarioUrbanus haar. "Vervolgens, toen ik op Palmeiland aankwam, zag ik daar JiHawk en Chris staan. Na een leuke reünie heb ik Chris vervoerd naar de hoorn, heb hem daar verdronken, en heb toen gewacht op de hoorn totdat het lichaam van Chris bij Sushi zou aanspoelen. Toen ben ik ook naar Sushi gegaan, die mij geloofde toen ik zei dat JiHawk Chris had vermoord, en vervolgens mijn boot in stapte om wraak te nemen op JiHawk. Helaas had hij daar de tijd niet voor, en bij de hoorn op ik hem met zijn eigen drietand vermoord."
Hoe had hij dit kunnen doen... Chris en Sushi waren beste vrienden, had zij gezien tijdens de trainingen. Hij had ze een voor een vermoord, en ze wijs gemaakt dat iemand anders het was. 
"Toen ben ik terug naar Palmeiland gegaan en heb JiHawk wijs gemaakt dat Sushi, Chris had vermoord. Toen ben ik daar het bos in gegaan, en JiHawk ging weer slapen. Ik heb toen vuur weten te maken en heb het hele eiland, inclusief JiHawk, laten verbranden.
Hij had JiHawk levend laten verbranden. JiHawk, wiens boog ze had gestolen en vervolgens weer was weg gegaan. Een van de eerste die ze deze spelen had gezien.
"Toen ben ik met een boot hierheen gekomen, omdat ik hoorde dat hier iets te vinden was." NickMarioUrbanus liep de hoorn in, en kwam terug met een knuffel.
"Maar zo te zien was het alleen maar een val om de laatste tributen bij elkaar te krijgen." Hij gooide de knuffel op de grond, en het hoofd rolde eraf.
Hitomi moest het even laten inzinken. NickMarioUrbanus was de grootste moordenaar van deze spelen geweest. Hij had Ulysess vermoord. Ulysess, met wie ze zo'n fijne tijd had gehad bij het schipwrak, met wie ze de fijnste tijd van haar leven had gehad, en uiteindelijk weg ging vanwege het spel. Dit verschrikkelijk zieke spel, bedacht door mensen in het kapitool. Het gestoorde spel waarin vierentwintig kinderen tussen de twaalf en achttien jaar in een arena werden gestopt, om tot leven en dood te vechten, totdat er één winnaar was. Zij zat nu bij de laatste twee. Het was een twaalf jarig meisje, met een piratenzwaard, tegen een (blijkbaar) sterke, slimme 15 jarige jongen, die iedereen voor de gek had gehouden.
"Dus, hoe zit het met jou? Wat was jouw bijdragen aan het spel?" NickMarioUrbanus leunde tegen de Hoorn aan.
"Niets..." Hitomi dacht terug aan haar spelen. Ze had niemand vermoord, ze heeft het weten te overleven zonder ook maar iemand kwaad te doen. Behalve JiHawk, wiens boog ze had gestolen, en Ulysess, wiens hart ze had gebroken, en ze stond nu oog in oog met zijn moordenaar. Ze zou winnen. Ze moest winnen. voor Jolien, Goomuin en Ulysess. Goomuin, wie ze had uitgescholden omdat hij hen had verward met iemand anders, een gevaarlijk iemand. Helemaal vergist had hij zich niet. NickMarioUrbanus wás een gevaarlijk iemand, maar Hitomi niet. 
"Nou, ik heb hier een heel verhaal lopen vertellen, en jij komt met een slappe 'niets', dat is ook niet leuk voor de kijkers thuis."
De kijkers thuis... de barbaren die dit daadwerkelijk leuk vonden. Die elke dag voor de televisie zaten te kijken wie er nu weer zou worden vermoord. En dan natuurlijk de ouders en vrienden van de tributen, die vol spanning zaten te kijken of die tribuut het zou overleven. Haar ouders, die nu vol spanning zaten te wachten of hun dochter vanavond thuis zou komen. Hitomi draaide haar zwaard in haar hand. Ja, ze zou terug komen.
Ze rende op NickMarioUrbanus af en met gesloten ogen sloeg ze in het rond. Ze opende haar ogen en zag NickMarioUrbanus naast haar staan. Hij zuchtte. "Weet je" begon hij. "Ik wil je best sparen. Het probleem is: Ik wil winnen. Ik wil thuis kunnen komen, ik wil presentator worden van de negende jaarlijkse Hongerspelen. Maarja, ik heb niet echt een keus. Wij, hebben niet echt een keus, Hitomi".
Toen hij haar naam zei, voelde ze rillingen over haar nek heen gaan. Er was iets aan zijn stem wat nu heel anders was dan de normale vrolijke stem die tegen de camera's praatte. Dit was een moordlustige stem, een van een moordenaar.
Hitomi liep weer terug naar haar plaats tegenover NickMarioUrbanus, die heel vriendelijk glimlachte. 
"Dus" begon NickMarioUrbanus weer. "Dus..." volgde Hitomi. NickMarioUrbanu lachtte. "Precies. Eigenlijk, is dit best oneerlijk. Jij hebt een zwaard, en ik heb maar een drietand." zei hij terwijl hij de drietand tegen de hoorn aan zette. Dit was Hitomi's kans. Ze rende op NickMarioUrbanus af en haalde uit, maar hij ontweek de slag en sloeg Hitmo op haar gezicht. Ze viel tegen de hoorn aan en het zwaard viel uit haar hand. "Dacht je nou echt dat ik die niet zag aankomen?" lachte NickMarioUrbanus terwijl hij het zwaard pakte. Hitomi kroop terug, ze was haar enige wapen kwijt. Ze viel achterover en voelde iets op haar rug dat haar tegenhield om te vallen. De boog! De boog die ze aan het begin van deze spelen van JiHawk had gestolen, ze had alleen geen pijlen. Ze keek rond op het eiland van de hoorn. Er lag weinig. Lege flessen water, stukken kleding, en een rode knuffel zonder hoofd. Waarom zou er in godsnaam een knuffel liggen bij de hoorn? Ze kroop naar de knuffel toe en keek naar het hoofd dat iets verderop lag, in het zand. Toen zag ze het: in het lichaam van de knuffel, zat een pijl verscholen.
Ze pakte de pijl eruit en pakte haar boog. "Dames en Heren! Het einde van deze Hongerspelen is bijna hier!" Hitomi draaide zich om. NickMarioUrbanus kwam op haar af gerent met een zwaard in een hand, en een drietand in de andere. Hitomi deed haar ogen dicht. Dit was het dan, haar einde. Nu zou ze sterven. Ze dacht weer aan Ulysess, net als toen ze bewusteloos werd geslagen, door dezelfde persoon die nu haar moordenaar zou worden. Het was allemaal niet zo erg, eigenlijk. Doodgaan was niet zo erg. Eerst pijn, en daarna helemaal niets meer. Is toch niets verkeerd mee?
Ze ontspande en wachtte af op het Zwaard in haar nek en de Drietand in haar lichaam. Maar het kwam niet. ze opende haar ogen.
Daar lag NickMarioUrbanus, met een pijl in zijn keel. Hoe kwam dat? Hitomi keek naar haar boog. De pijl was weg. Ze had hem neer geschoten. Haar eerste moord deze spelen, en tevens ook haar laatste. Ze hoorde het geluid van een hovercraft, die neerkwam op het water. Hitomi stond op en keek in het rond, ze kon de camera's horen. Er waren er minstens twintig. NickMarioUrbanus had dit geweldig gevonden. Ze keek nog eens naar het lichaam. Hij was zo dichtbij geweest, maar Hitomi had hem perongelijk weten te vermoorden. Ze was de winnaar. Ze kon weer naar huis.
Ze liep nar de ladder van de hovercraft, om naar binnen te gaan. Ze zag iets in haar ooghoek, er lag iets in het water. Ze liep er naartoe en pakte het. Het was een soort fluit. Het was een Panfluit. Ze herinnerde Fisico, wie altijd aan het spelen was op de fluit. Ze herinnerde het deuntje dat hij altijd speelde nog goed, Fisico had het een keer verteld aan haar tijdens de trainingen, omdat Hitomi het zielig vond dat hij helemaal alleen zat. Hij was aardig, maar hij zei nooit veel. Hitomi pakte de Panfluit en blies erop. Er kwam een mooie zuivere klank uit. Ze speelde het lied dat ze had geleerd van Fisico en de muziek galmde door de arena. Al spelend klom ze de Hovercraft in.
Klaar om weer naar huis te gaan...

Profiel bekijken

113 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:15

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets

Een finale zoals een finale hoort te zijn. Alle losse eindjes van de Hongerspelen worden aan elkaar geknoopt, alle belangrijke personages, verhaallijnen en gebeurtenissen worden nog eens genoemd en een terechte winnaar. Zal ik de volgende hosten?

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

114 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:19

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Si!

Profiel bekijken

115 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:28

Een ontknoping die deze toch al fantastische hongerspelen perfect afsluit.

Maar iedereen heeft goed geschreven. Feli daarvoor Broosje2.

Profiel bekijken

116 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:38

Olivier Vanilla

Het einde was top Broosje2

117 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 8 op wo 31 jul 2013, 15:39

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Broosje2 Panfluit!

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum: