Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Honger Spelen Deel 7

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 6 van 7]

76 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 19 apr 2013, 16:32

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Dat verklaart alles.

Profiel bekijken

77 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 19 apr 2013, 19:10

Wie schrijft het eindverhaal?

Profiel bekijken

78 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 19 apr 2013, 19:19

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
er leven nog minstens 10 tributen dacht ik

Profiel bekijken http://google.nl

79 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 19 apr 2013, 19:25

ze zijn gewoon dood, ok.

Profiel bekijken

80 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 19 apr 2013, 19:51

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
oja sorry

81 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 20 apr 2013, 09:34

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Op zich wil ik er wel een maken, en dan sluit ik op een redelijke manier deze hongerspelen af, maar dat duurt dan wel even Razz

82 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 20 apr 2013, 10:03

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
k, al lijkt me het niet echt nodig om nu al af te sluiten, maar ok :")

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

83 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 20 apr 2013, 13:49

Het probleem is dat ik niet echt meer mee ben met het verhaal

Profiel bekijken

84 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 20 apr 2013, 22:26

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Necrodeus schreef:Het probleem is dat ik niet echt meer mee ben met het verhaal
Behoorlijk te begrijpen door je afwezigheid. Razz

ik zei leuker
Profiel bekijken

85 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 20 apr 2013, 22:29

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Kan iemand een zeer episch verhaal schrijven van de laatste 10 tributen? In de stijl van Catching Fire, misschien?

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

86 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 00:31

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Tosti mag het doen, tenzij hij niet wil, dan doe ik het wel.

ik zei leuker
Profiel bekijken

87 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 18:02

Gast

Gast
Alles leek te exploderen. De grond leek zich naar boven gerukt te worden en plantenmassa en modder spoten naar boven. Bomen en wolken ontploffen spontaan. Waarom zouden de gamemakers dit doen? Hebben we niet al genoeg pijn geleden? Zullen de tributen dit overleven? Een irritant geluid zoemde door de arena. Tosti keek op.

''Ja niemand interessert zich in deze hongerspelen dus we blazen de boel op. Yoloooooo''

Ok kut, gelukkig zat hij op een hoger platform en had dus genoeg tijd voordat de explosies het hier bereikte. Misschien was het helemaal niet de bedoeling dat er in deze hongerspelen geen winnaar kwam. Hebben we iets verkeerd gedaan? Tosti hoorde voetstappen achter zich.

''HAHAHA GENIAAL HARSTIKKE ORIGINEEL!'' Het was Watermeloentje die zich kapot zat te lachen om het spektakel. Was ook wel te verwachten dat hij het overleefd hadden. Verderop zag je dat tributen werden opgeblazen zoals Adje die zo'n 270 meter in de lucht werd geschoten. Of moet ik zeggen Adje's ledenmaten. Ook spotte hij Lennard, Necrodeus en Leticia tussen de explosies. Ook zag ik wat andere lichamen maar Tosti wist niet van wie ze waren

Watermeloentje zat duidelijk te genieten van de terreur die zich afspeelde. Een tweede explosie liet de arena heftig schudden. Watermeloentje stopte met lachen.

De gigantische boom leek zich te bewegen. Tosti moest het even bijkomen door de schok, maar hij realiseerde zich dat boom begon om te vallen! De enorme wortels begonnen zich uit de grond te los te rukken. De boom landde op de grond en het ging zo hard dat het weer op een explosie leek maar dit keer was het meer een aardbeving. Een gigantische stofwolk stijgt overal en de doffe kreten van bange neushoorns was het laatste wat tosti herinnert.

Tosti hoest het uit. Het stof was in zijn longen binnengedrongen. Hij zat krampachtig op de grond. Watermeloentje zat voor hem, er zat een serieuze blik op zijn gezicht.

''We zijn de enige die over zijn'' zei WM kalm ''Laten we dit snel afmaken''
Het drong niet echte tot Tosti door. Zijn alle careers echt dood? ''Waar is Tuffie''
''Gestorven dood giftig fruit'' zei WM een beetje treurig.
''Para?''
''Opgeblazen''
''T.G?''
''Vermorzeld door de boom''
''De rest?''
''Geplet, Opgeblazen of een combinatie daarvan. Nog meer kutvragen?''
Tosti begreep dat het nutteloos was om het gesprek verder uit te rekken. WM haalde een houten zwaard te voorschijn en stond in positie om Tosti's nek te doorboren. Hij deed zijn ogen dicht, alsof hij daardoor de klap op kon vangen.

De klap kwam niet, langzaam deed Tosti zijn ogen open. WM stond stil, zijn WM is doorgeboord met een pijl en zijn buik is doorboort met een speer. WM stortte neer. Wie heeft dit gedana lol???~~

''DE TERREUR DE TERRUEUR!!!!!!!!'' Sander Koopa schreewde het uit en schoot overal pijlen en zwaaide met zijn speer. ''Shit, hij was gek geworden!'' Tosti dook weg en pakte het houten zwaard en sloop naar Koops toe en stak hem in het de rug. Het was over in een klap, sander koopa schreeuwde nog iets uit over neoplasme ofzo en viel dood neer.

Hoe had Sander Koopa het overleefd? Maar goed Tosti had de hongerspelen gewonnen! Waarom voelt hij zich dan zo hol van binnen? Hij keek om zich heen, hij zag alleen een dor en kapot landschap geen teken van leven. Wat moest hij nu doen? Al zijn vrienden zijn dood, iedereen die hij kende. Zo kon hij niet verder leven, hij kon waarschijnlijk nooit meer naar zichzelf in de spiegel kijken. Hij wist wat hij moest doen, er was geen reden meer om te leven.

Tosti wist wat hij moest doen. Hij pakte de speer en bracht het naar zijn keel, hij keek even naar boven.
''Vergeef me...''
Het laatste kanonschot klonk.

Spoiler:
dit faalt maar niet janken Wink

88 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 18:11

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
...

Spoiler:
:"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""")

ik zei leuker
Profiel bekijken

89 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 18:15

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Trouwens, van zodra mijn pc gefixt is, maak ik het topic. Ik had een speciale kaart gemaakt voor de nieuwe, en die staat daar op enzo. Razz

ik zei leuker
Profiel bekijken

90 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 19:04

Beste einde ooit. 'nuff said.

Profiel bekijken

91 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 19:34

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Nice happy

92 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op zo 21 apr 2013, 20:05

Olivier Vanilla

Maar er waren twee overlevenden

het waren jan peter balkenende en zijn beambtenaar zij waren nog niet dood!

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: