Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Honger Spelen Deel 7

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 7]

61 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 29 maa 2013, 19:53

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Sowieso ben ik één van de weinige hosts die ook de plaatsen bijhoudt. Het is best wel een drogreden dat het fout is dat ik het wel 7 posts niet heb gedaan.

Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

62 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 29 maa 2013, 21:31

Gast

Gast
Jongens, doe even normaal. Het is niet WM:zijn schuld dat het niet zo lekker verloopt. De vorige keer hadden mensen eenmaal meer zin vooral omdat ze 1 maand moesten wachten voor een nieuwe. WM host dit potje beter dan ik dat deed dus doe niet zo sneu :")

63 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 29 maa 2013, 22:51

Olivier Vanilla

Locaties geüpdate

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

64 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op di 02 apr 2013, 22:42

Olivier Vanilla

En wat is nu het excuus?

;P

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats

65 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op di 02 apr 2013, 22:46

Gast

Gast
ehm

er is geen braadworst.

66 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op wo 03 apr 2013, 09:17

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Niemand wil hier blijkbaar initiatief nemen om het weer opnieuw op te nemen. :') Maar ik had al een verhala gemaakt, ik ben te lui om er twee na elkaar te doen. Razz

Para ik eis een leukere opmerking hier verdomme

ADJE IS EEN FLADJE o god why

ik zei leuker
Profiel bekijken

67 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op vr 05 apr 2013, 14:12

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Na een zestal uur slaap achter de boeg te hebben, werd Adje wakker. Dit was waarschijnlijk het maximum aantal uren dat hij zou kunnen slapen. Hij klom uit de boom, heel voorzichtig, met zijn zelfgemaakte speer tussen zijn tanden geklemd. Het was nog steeds pikdonker. Enkel het zachte maanschijnsel, dat ritselde in het gras, bood wat verlichting. Adje merkte toen een aantal vuurvliegjes op, die op de stam van de boom zaten, waar hij een halve minuut geleden nog in zat. Wat een mooi landschap, deze jungle, met een heel assortiment aan mooie insecten en dieren. Enkel jammer dat dit niet echt het type landschap was waarin je je makkelijk kon voortbewegen. Hij besloot om nog even een kijkje te gaan nemen naar de Hoorn, die niet zo ver van hem verwijderd was. Zou Sander Koopa er nog steeds slapen? Die vraag werd al snel beantwoord, want hoe dichter hij de Hoorn naderde, hoe duidelijker hij het gesnurk hoorde van Sander. Sander leek helemaal niet zo eng en krankzinnig in zijn slaap. Met behulp van een sluiptechniek die hij had geleerd tijdens de training voor de Hongerspelen, ging Adje geruisloos langs de Hoorn, zodat Sander Koopa niet wakker zou worden. Hij mocht wel een onschuldig klein kind lijken in zijn slaap, hij wist dat als hij wakker zou worden, dat onschuldig kleine kind zou transformeren in een vreselijk, bloeddorstig en krankzinnig monster. Adje had geen idee in welke richting hij aan het sluipen was. Oriënteren was nogal moeilijk zonder de zon. De poolster was door de reusachtige junglebomen ook niet zichtbaar voor hem, helaas. Maar eigenlijk maakte het niet echt uit waar hij naartoe ging. Hij moest enkel eten zien te vinden, en snel. Hij had nog die roze koek, maar die hield hij liever voor later. Toen hij ver genoeg was van de Hoorn, stond hij recht, en liep rechtdoor, tot hij bij een modderige plaats aankwam.

Adje stopte even om zich te oriënteren. Hij nam zijn kaart bij de hand, en... hè? Voor het eerst zag hij dat er nog wat anders dan de kaart in zijn broekzak zat. Een stukje papier met een kleur. Dat is het? Toen merkte hij dat er op de achterkant ook nog iets stond.

"Indigo vruchten zorgen voor ernstige uitdroging en maagkrampen. Het is ten sterkste af te raden deze te eten."

"Hrm." dacht Adje. Het was sowieso al een te mooi idee dat het Capitool een plaats zou voorzien met een heleboel eetbare vruchten. Zou dit de enige giftige vrucht zijn? Vast niet. Wat voor nut zou het hebben om giftige vruchten tussen de eetbare te plaatsen, als de tributen al weten welke vrucht giftig is? Of zou hij de enige zijn die dit heeft? En als dat het geval was, waarom? De andere tributen moesten andere briefjes hebben met daarop de kleur van een giftige vrucht.

Adje besloot om zich weer te focussen op de kaart. Goed, dit waren dus vast de moddervelden. Niet echt veel te zien, momenteel hier. Enkel een heel groot oppervlak met modder. Modder. Echt... Overal. Modder. Op bepaalde plaatsen was de modder verraderlijk diep. Maar modder betekende ook dat men zich heel makkelijk kon camoufleren. Als er iets was dat Adje wél kon, was het camouflage. Enkel was dit wel smerig. Maar goed, beter dan niks. Beginnend met de bovenkant van zijn lijf, begon Adje wat modder op zijn outfit te smeren. Daarna zijn broek. Dit viel nog wel mee, maar nu moest hij nog zijn hoofd insmeren met dit spul. Vooral zijn haar, dat was te opvallend in dit gebied. Al was het zo donker dat het waarschijnlijk niet zou opvallen. Maar voor de zekerheid deed hij het toch maar, weliswaar met tegenzin. Toen kwam er iemand voorbij. Een lang gestalte... Het was Ulysses.

Adje sprong direct in een diepe plas modder. Misschien iets te luid, maar Ulysses had het blijkbaar niet gehoord. Hij was zich aan het voortbewegen in zuidwestelijke richting. Enkel had hij nu geen tijd om te kijken wat er in het zuidwesten was. Hij vermoedde de fruitbomen, of de grot. Adje probeerde geruisloos Ulysses te naderen, wat niet zo makkelijk was, aangezien hij best wel snel was. Eventjes leek hij te stoppen. Hij haalde wat uit zijn broekzak, vermoedelijk zijn kaart. Dit was zijn kans. Adje kwam steeds dichter, en dichter, tot hij amper twee meter van Ulysses was verwijderd. Nu zag hij wat hij zoal had. Een helm, en een schild. Hem nu aanvallen zou nogal riskant zijn. Maar hij was wel ongewapend. Als hij hem kon verrassen... Dan kon hij Ulysses in de borst treffen. Hij sprong tevoorschijn.

Ulysses viel achterover op zijn rug, in een plas modder. Hij had geluk dat die niet al te diep was. Adje hield zijn speer tegen zijn buik... en sloeg toe. Maar hij stootte op een pantser. Daar gaat zijn verrassingsaanval. Ulysses had duidelijk geen idee wat hem overkwam, of wie de aanvaller was. Maar hij herstelde zich snel, stond recht en liep buiten het bereik van Adje's speer. Zijn schild lag een eind verder, wat dichter bij Adje. Die had hij laten vallen. Hij mocht dan wel een pantser hebben, hij voelde zich toch veiliger met een schild.
"Gij die te laf ende te angstig zijt om u bekend te maken. Nogmaals, wie zijt gij?"

Adje had geen plannen om zijn identiteit zomaar bekend te maken. Niet dat het uitmaakte dat Ulysses wist wie hij was. Maar hij kon Ulysses niet raken door de helm en het pantser die hij aanhad. Al zat die helm niet erg stevig vast... Wacht, dat was het! Hij kon die helm misschien wel losslaan met zijn speer, als hij daar de kans toe kreeg. Hij probeerde het. Tevergeefs. Ulysses ontwijkte de aanval met gemak. Dit zou Adje niet winnen... al ging hij er van uit dat Ulysses dit evenmin zou gaan winnen. Want hij was gewapend, en Ulysses niet.

Maar beiden werden afgeleid door een mutilant, die plots uit een diepe plas modder sprong. Bah, wat gruwelijk. De mutilant was niet zo groot, maar wel heel erg lang en snel. Adje vroeg zich af hoe dat ding zich in zo'n klein plasje modder kon verbergen. De mutilant richtte zich op hem, maar niet op Ulysses. Waar was die gebleven? Was hij weggelopen? Hij dacht weer aan dat moment dat hij bijna te pletter stortte. Uit die boom, waar hij met z'n parachute aan vast hing, en op het nippertje werd gered door een kreekje, waar hij inviel. Met verschil dat hij dit keer geen redding zou hebben... Toen zag hij iets op zich afkomen. Kon die mutilant nou ook al projectielen afvuren? Nee, het was geen projectiel. Het was een schild. En niet zomaar een schild... Het was het schild van Ulysses.

Hij ving het schild op, en kon ermee nog net de aanval van de mutilant afweren. Mooi, hij had nu tenminste wat om zich mee te verdedigen. Tijd om zich af te vragen waar het schild vandaan kwam was er niet. Maar hij was er blij mee. Misschien kon hij dit ding nu wel vermoorden. Het was verdomd snel, maar er moest een manier zijn om het te vernielen. De mutilant stortte zich weer op Adje, die met zijn speer uithaalde op het gruwelijke wezen. Het bleef vasthangen op zijn speer. Het werd duidelijk dat de mutilant dit niet zou overleven. Na een aantal seconden was het dood. Nu pas kon Adje het beest grondig bestuderen. Het was heel lang. Een zestal meter, gokt hij. Zwaar was het niet. Maar wat een eng hoofd. Zou het eetbaar zijn? Vast niet. Achter hem hoort hij een stem. Het is Ulysses.

"Nou, u bent er goedkoop vanaf gekomen, jonge manskerel. Als u mij nu graag uw identiteit wilt laten weten?"
Adje zweeg even.
"... heb jij dat schild geworpen?"
"Ja." zei Ulysses. "Ondanks dat gij mij wou beroven van mijn leven."
Adje wreef de modder, die zijn gezicht bedekte, van zich af.
"Adje?"
"Nou, het ziet er naar uit dat je mijn leven hebt gered. Bedankt." zegt Adje.
"Wacht, gij zijt de districtpartner van Super Mariofan 64?"
Adje knikte bevestigend.
"Ik denk dat wij even moeten praten." zei Ulysses.
Hij verzamelde wat hout, maakte een vuurtje, en ging zitten op een niet al te modderig stukje.

"Weet je iets over Super Mariofan 64?" vroeg Adje.
Ulysses knikte.
"Wij hadden zelfs een tijdelijk verbond gesloten met elkander, Adski."
Hij vertelde aan Adje wat er zoal gebeurd was.
"Het begon allemaal toen hij met een parachute uit de lucht viel. Toen bleef hij vasthaken aan een tak. Ik zat een aantal bomen verder mijn bemachtigde spullen te bekijken toen. Ik haalde hem uit zijn benarde positie, waarna we vervolgens richting neushoornvelden gingen. Daar kreeg ik een conflict ende ruzie met Necrodeus. Die stak een pijl in het achterwerk van een neushoorn, die tussen ons in stond. Die werd helemaal wild ende furieus. Vervolgens viel de neushoorn mij aan en..."
Hij zweeg even, maar niet lang.
"Super Mariofan 64 leidde hem af... en werd uiteindelijk zelf vermorzeld ende vertrampeld door die neushoorn..."
Adje wist ondertussen al wat meer, daar was hij blij mee. Nu had hij ook iemand om wraak op te nemen...
"En verder?"
"Ik vluchtte. Ik bedoel, het was een neushoorn, daar kon ik niet veel tegen beginnen. Verder heb ik nog Oshi vermoord." zei Ulysses.

"Ok, en nu jij." zei Ulysses.
Adje vertelde hem over zijn landing met de parachute, het moment waarop hij het lijk vond van SMF64, zijn ervaring met Sander Koopa, en nog wat andere zaken. Toen vroeg Adje:
"Ulysses, mag ik even het gekleurde kaartje dat je in je broekzak hebt zitten?"
Ulysses gehoorzaamde, en las voor.

"Gele vruchten zijn heel gevaarlijk. Je wordt er blind van, afhankelijk van de gegeten hoeveelheid."

"En jij, Adje?"

"Indigo vruchten zorgen voor ernstige uitdroging en maagkrampen. Het is ten sterkste af te raden deze te eten."

Hrm. Zouden er nog giftige vruchten zijn? Beiden wisten het niet, maar vermoedelijk wel.

"Eh... Ulysses... bondgenootschap sluiten? We zijn toch al een behoorlijke tijd samen nu."
"Ik keur het goed. Dat ben ik Super Mariofan 64 wel verschuldigd."
Eindelijk was Adje niet meer alleen in de arena. Wat was hij blij.
"En wat hebt gij zoal in uw bezit, Adje?"
Adje toonde zijn zelfgemaakte speer en een roze koek. Hij vroeg hetzelfde aan Ulysses, die dus in het bezit was van een pantser, een literfles, een helm en een schild.

"En wat zijn verder de plannen? Je ging namelijk in zuidwestelijke richting, toen ik je aanviel."
Ulysses vertelde dat hij op weg was naar de grotten.
"Mooi, dan gaan we daar maar heen. Misschien kunnen we er wel een schuilplaats maken."
En zo vertrokken de twee samen richting de grotten, nietsvermoedend van de persoon die achter hen alles zat af te luisteren...

ik zei leuker
Profiel bekijken

68 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 06 apr 2013, 11:03

Wow, jullie hebben ook niet veel gedaan in de week dat ik weg was. Stelletje luilakken

Laatst aangepast door Necrodeus op za 06 apr 2013, 19:58; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

69 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 06 apr 2013, 11:05

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
Necrodeus schreef:Wow, jullie hebben ook niet veel gedaan in de 2 weken dat ik weg was. Stelletje luilakken

JEEJ JE BENT TERUG. Broosje2

sorry

ik zei leuker
Profiel bekijken

70 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 06 apr 2013, 13:24

Gast

Gast
sorry

71 Re: De Toadplaza Honger Spelen Deel 7 op za 06 apr 2013, 14:06

Adje Vanilla