Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Hongerspelen deel 6

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 7 van 9]

91 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 18:45

Adje Vanilla

Administrator
Administrator
De kans dat Ulysses zelf komt om het verhaal te schrijven is bijzonder klein, al zou dat wel nice zijn. Ik kan hem eventueel een PM sturen. :')

Profiel bekijken

92 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 19:04

Gast

Gast
Schrijf nou maar hoe Lennard, Ulysses of Tuffie doodgaat. :')

93 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 19:18

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Telt WM's post dan niet als dood? Razz

Profiel bekijken http://google.nl

94 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 19:31

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
De gassen bedwelmde hen, ze waren te dicht, ze deden zijn hoofd bonken. Lennard wist niet meer waar hij heen ging, waar hij was. Überhaupt niet meer wie hij was. De gassen kropen overal bij hem naar binnen, en hij viel op de grond. Hier was opmerkelijk meer lucht, maar het zou niet genoeg wezen. Lennard zou hier sterven, en dat wist hij zelf ook wel. Jammer dat hij geen kans had gehad om te vluchten, blijkbaar was hij niet zo in trek bij het publiek, anders zouden ze wel ene waarschuwing gegeven hebben of zo. Misschien waren zijn tegenstanders gewoon veel populairder. Wie zouden het eigenlijk zijn? Veel konden er niet over zijn, maar Tuffie zou het wel gered hebben. Para misschien ook, al had hij hem de hele Hongerspelen niet gezien. Het gas kwam lager, en hij kon niet helder meer denken. Alleen Roosjuh kwam steeds terug in zijn gedachtes. Ook zij was een slachtoffer van de Hongerspelen. Maar Lennard zou waarschijnlijk weer snel bij haar, en zijn hele familie zijn. En heel veel andere oude vrienden, slachtoffers van thuis. Misschien was sterven toch zo erg nog niet. Met een glimlach op zijn gezicht blies Lennard zijn laatste adem uit. Een van de laatste kanonschoten klonk. De finale was begonnen.

95 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:02

Ulysses hoorde het kanonschot... dat kanonschot... als hij goed geteld had, waren er nu nog 2 mensen over: hij en, als hij het goed had, Tuffie. Hij zou hem wel rap genoeg vinden. De finale was begonnen.

Ulysses dacht na. Tuffie moest ook wel ergens in het bos zijn. De twee andere gebieden waren onleefbaar geworden. Op zijn hoede ging hij op zoek, want Tuffie moest goed zijn, dat kon niet anders; anders was hij niet tot in de finale geraakt en had hij niet al die uitrusting kunnen verzamelen. Hij kon hem op ditzelfde moment aan het besluipen zijn, ieder moment verwachtte hij een zwaard tussen zijn schouderbladen te voelen verdwijnen. De spanning was te snijden.

Maar hij was toch de eerste die Tuffie vond. Hij zag hem tussen de bomen sluipen, duidelijk op zoek naar hem. Ulysses' spieren spanden zich. Hij wist dat hij het juiste moment moest afwachten, maar hij moest ook niet te lang afwachten anders zou Tuffie dat zeker opmerken. Plots schudde hij die gedachten uit zijn hoofd. Nee! Hij was een man van eer, en dit zou een finale van eer zijn. Hij stapte op Tuffie toe, zijn speer in de aanslag.

Hij schraapte zijn keel om zijn aanwezigheid kenbaar te maken. "Tuffie" zei hij met plechtige stem "wij zijn de enige twee die over zijn, de laatste tributen. Een van ons zal sterven, een van ons zal overleven ter vermeerdering van zijn roem ende eer! Geen lafhartige trucjes meer, maar een eerlijk gevecht, man tegen man. Laten we beginnen". En hij stormde op Tuffie af, die zich tijdens zijn speech ook al volledig voorbereid had op het laatste gevecht.

Ulysses stootte met zijn speer in Tuffie's richting. Die hief zijn schild, maar dat had Ulysses al van voren af aan zien aankomen, want de steek met zijn speer was slechts een schijnbeweging; hij haakte zijn andere hand onder het schild en gaf er een harde draai aan. Het schild schoot uit Tuffie's hand en belandde verderop op de grond. Tuffie greep zijn pijnlijke hand vast, die al verbonden was. Blijkbaar had hij zich al eerder bezeerd. "Een voorspelbare zet" spotte Ulysses "Probeer zo'n fout niet meer te maken". Tuffie mompelde iets en trok toen zijn speer. De beste keuze, want met zijn zwaard zou hij in het nadeel zijn tegen de langere speer van Ulysses.

Er volgde een verwoed steekduel. Beide tributen gaven alles wat ze hadden, maar ze waren te sterk aan elkaar gewaagd. "Dit kan zo niet doorgaan dacht Ulyysses". Ik moet iets doen om het tij te doen keren, ik moet een plan hebben. Hij zag een kuiltje in de grond achter Tuffie op het verder vlakke terrein waarop ze aan het vechten waren. Als hij Tuffie achteruit kon drijven en hem kon laten struikelen... Dan was het gevecht gewonnen. Met hernieuwde energie begon hij nog verwoeder te steken, en stapje per stapje dreef hij Tuffie achteruit... tot hij ver genoeg was.

"Boe" riep Ulysses plots. Een slap trucje, maar effectief. Tuffie leek even zijn concentratie te verliezen, en hij stak toe. Tuffie ontweek het wel, maar kwam bij het achteruit deinzen met zijn voet vast te zitten in het kuiltje en viel klungelig achterover. Ulysses stak razendsnel toe, maar Tuffie rolde sneller weg, krabbelde overeind en probeerde afstand tussen hen te scheppen én hoger terrein te winnen door op een helling te kruipen waarachter de rivier raasde. Maar net toen hij dat gedaan had, wierp Ulysses zijn speer op hem af. Ulysses zag de speer door de borst van Tuffie dringen, op de plaats waar zijn hart moest zitten. Hij zag een uitbreidende bloedvlek zijn kleren rood kleuren en Tuffie verbleken. Tuffie liet zijn speer vallen en zakte in elkaar, de rivier achter hem in.

Ulysses stond te hijgen. Het was voorbij! Hij liep naar de helling en klom die op. Hij pakte Tuffie's speer op. "Je hebt goed gestreden vriend, maar ik was beter" riep hij uit. Hij ging bovenaan de helling staan om toch eens te kijken of hij Tuffie's lijk nergens kon zien. Hij keek over de rand.

Hij keek in de rivier maar zag niets. Hij draaide zijn hoofd naar beneden... Daar stond Tuffie, tegen de rand van de helling gedrukt. Te laat besefte Ulysses dat hij nog geen kanonschot gehoord had. Tuffie stootte met zijn speer naar boven, recht door de keel en het hoofd van Ulysses. Hij was op slag dood. Nu pas klonk het laatste kanonschot.

Tuffie krabbelde de helling weer op. De speer was door het stuk van zijn borstplaat gegaan dat bij zijn gevecht tegen WM was verzwakt, maar had het nog genoeg tegen gehouden om niet recht door zijn lijf te gaan. Het moest zijn hart op een haar na hebben gemist. Hij had geluk gehad... geluk, en alle anderen ongeluk. Dat was het leven. In een sombere stemming keerde Tuffie het lijk van Ulysses de rug toe en ging weer op weg naar de hoorn. Hij wou gewoon... naar huis.

The End

Laatst aangepast door Necrodeus op za 23 maa 2013, 22:27; in totaal 3 keer bewerkt

Profiel bekijken

96 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:09

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tof eindverhaal, Necrodeus Broosje2

97 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:23

Tosti schreef:Tof eindverhaal, Necrodeus Broosje2
Ik heb mijn best gedaan Wink
Wel vreemd hoe iedreen zo terughoudend was er één te schrijven.
O, en heb er nog een kanonschot in gestoken. Was dat eventjes vergeten.

Profiel bekijken

98 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:25

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Meestal is het zo dat erom gedobbeld wordt wie er gaat winnen/wie hem schrijft. Maar dit was toch een snel potje, en we vinden het alleen maar tof dat je meedoet, dus ik vond het geen probleem Razz Ik stel me overigens kandidaat een nieuwe te starten. Als WM zou willen gaat hij uiteraard voor, en Para mag ook best, want ik heb 4 nog gedaan Razz

99 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:27

Tosti schreef:Meestal is het zo dat erom gedobbeld wordt wie er gaat winnen/wie hem schrijft. Maar dit was toch een snel potje, en we vinden het alleen maar tof dat je meedoet, dus ik vond het geen probleem Razz Ik stel me overigens kandidaat een nieuwe te starten. Als WM zou willen gaat hij uiteraard voor, en Para mag ook best, want ik heb 4 nog gedaan Razz
Dobbelen? Hoe dat zo?

Profiel bekijken

100 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:33

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Als je bij uitgebreid posten post heb je de mogelijkheid om een dobbelsteen te gooien Broosje2

101 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:41

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ik vond dit een awesome Hongerspelen. Tuffie terechte winnaar.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

102 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 21:50

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Werd lekker veel geschreven ja Broosje2

103 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 22:03

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Volgende keer zou ik graag mee willen doen, als ik daar de kans voor krijg Laughing (in tegenstelling tot deze keer)

Profiel bekijken

104 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 22:05

Gast

Gast
Inderdaad, echt geniaal hoe jullie met sommige scenarios aankomen.

Eindverhaal was heel leip, ik dacht serieus dat Ulysses gewonnen had. Goed werk :J

105 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 22:07

Gast

Gast
Oshi doet met WvW anders )

106 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 22:16

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Heel andere schrijvers ook dit keer Razz Oshi en T.G helemaal niets, en Adje en Necrodeus bleken opeens hartstikke goede schrijvers te zijn Broosje2

107 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 22:33

Ook ik moet toch iedereen feleciteren. Ik dacht eerst dat er misschien ook iets mindere schrijvers bij zouden zitten, maar niets was minder waar; elk verhaaltje was zo knap en levendig geschreven dat ik ze allemaal van begin tot einde met plezier heb gelezen. Ik kijk al uit naar de volgende hongerspelen Razz

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: