Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Hongerspelen deel 6

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 9]

61 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:47

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
"Mijn waarde vriend, het lijkt mij een uitstekend plan indien ik deze belager achtervolg in een poging onze speer terug te krijgen."

Met deze woorden rende Ulysses het bos in, achter Hitomi aan. Hij liet Necrodeus achter bij de beer. Tot nu toe waren ze, op Hitomi na, geen andere tributen tegengekomen in het bos, dus ging Ulysses er vanuit dat Necrodeus wel veilig was. Heel lang hoefde Ulysses niet te lopen om Hitomi in te halen; na enkele minuten vond hij haar, uitgeput op de grond zittend. Ze keek geschrokken om toen Ulysses aan kwam lopen.

"Dag weledele dame," zei Ulysses, "ik geloof dat u iets heeft dat aan mij toebehoord."

Ulysses deed een paar stappen richting Hitomi, verwachtend dat zij in de aanval zou gaan. Maar in plaats daarvan wierp ze hem de speer toe.

"Alsjeblieft. Ik hoef hem niet meer, ik heb een andere speer te pakken gekregen."

En inderdaad: Hitomi hield nog een speer in haar handen. Ulysses was een beetje verbaasd door deze onverwachte actie.

"Dankjewel, denk ik?"

Hitomi zei niets terug. Eigenlijk was dit het perfecte moment om haar te vermoorden, maar Ulysses besloot haar te laten leven, en keerde met de pijl terug naar de plek waar hij verwachtte Necrodeus aan te treffen. niets was echter minder waar: bij de dode beer stonden WM en Para. Nog voordat Ulysses een woord had kunnen uitbrengen, stond Para recht voor hem en begon op hem in te slaan, gevolgd door WM, die hem een paar steken met zijn speer gaf. Ulysses verging van de pijn, en viel op de grond. Op datzelfde moment klonk er een kanonschot. Maar iets klopte niet. Ulysses was niet dood. Het kanonschot dat geklonken had, was voor Roosjuh bedoeld, die puur toevallig op datzelfde moment vermoord was door Lazerstraal. Gelukkig voor Ulysses dachten WM en para blijkbaar wel dat het kanonschot voor hem bedoeld was, en lieten ze hem verder met rust. Ulysses was echter wel zwaar gewond geraakt; WM had een paar akelige steken toegediend. Met moeite wist Ulysses op te staan, en richting het water te lopen. Hij wist dat het water vervuild was, maar het was op dit moment beter dan niets.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

62 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:47

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
(Begin is een Flashback omdat ik steeds te laat ben met posten :"))

WM en Para besloten het bos uit te kammen, op zoek naar Necrodeus, die ook nog ergens in het bos moest zitten. Helaas was hij vrij goed verstopt, en na een paar uur zoeken hadden ze nog steeds geen spoor van Necrodeus, behalve de bloedvlekken van hoogstwaarschijnlijk Hitomi, want het lijkt van Hitomi lag nog steeds een paar meter van de plek waar WM en Para stonden. Para leek niet heel erg gelukkig hiermee.
“Op het begin heb ik haar gered en water gegeven, in de hoop dat ze het zou redden en wie weet, ene pact met mij zou sluiten. Maar ze heeft het niet gered…”
“Wacht, water zei je? Misschien ligt er nog wat Ik heb wel wat dorst.”
Walgelijk vond Para dat. Geen moment stond WM stil bij zijn verdriet, maar begon gewoon een lijk te onderzoeken in de hoop ene paar slokken water te vinden. Gelukkig gaf hij het al snel op. Er lag niets meer, waarschijnlijk had Necrodeus had al meegenomen.
“Dus, wat doen we nu? Het spoor volgen van Necrodeus, die waarschijnlijk uren voorsprong heeft op ons en toch wel weer terug gaat naar het meer? Beter gaan we hem daar gewoon opwachten, en alvast wat water destilleren. Ik zoek ondertussen wel wat eten. Oké?”
Ja hoor, de perfecte WM kwam weer met een plan. En hij had nog gelijk ook. Tja, Para moest zich er maar bij neerleggen, en WM zou weer de held uithangen door tijdens de jacht een beer of een tribuut te doden of zo. Para knikte zwijgend, en liep met snelle passen naar het meer, waar hun vage kamp stond, met een hoed boven het vuur. Para vulde zijn hoed ook met water en zette hem erbij. Hij had het nu wel lekker rustig. Wie weet zou hij zelfs even kunnen slapen.

WM was ondertussen verwoed aan het zoeken naar eten, dat er bijna niet was. Op het moment had hij alleen maar een halve slang, die hij met moeite gedood had. Als het zo verder ging was hun avondmaal niet erg vullend… En dat was wel nodig, want vechten was zwaar. Zeker met zo’n borstschild, al zal hij vast heel handig zijn later. Op het moment dat hij een vrucht zag die wel eetbaar was, hoorde hij een harde krak. Razendsnel draaide hij zich om, zijn speer lag te ver om nog te kunnen pakken. Hij had hem even neergelegd, omdat het zo zwaar was som hem steeds bij te hebben. Dom. Nou ja, dan maar met de blote handen. Tuffie, die het geluid het gemaakt, zwaaide meteen zijn zwaard naar zijn hoofd. WM ontweek dit razendsnel, en maaide ondertussen met zijn vuist naar Tuffie. Die had echter een zeer groot schild, en WM’s vuist kwam onaangenaam hard in contact met hat harde staal. Hij schreeuwde het uit van pijn en woede, waardoor Tuffie zijn zwaard hard in zijn borst kon stoten. Dat dacht hij tenminste, want ook WM had bescherming. Tuffie was hierdoor verrast, en WM sloeg met zijn vuist op Tuffie’s verzwakte hand, waarmee hij zijn zwaard vasthield. Dat zwaard viel hierdoor op de grond, en WM greep hem snel met beide handen. Nu was hij ver in het voordeel, en hij wilde al een reeks vernietigende slagen maken om Tuffie’s leven te beëindigen, toen Tuffie ergens een mes vandaan haalde en hem hard in zijn zij beukte. Dit was een te grote wond, en nadat Tuffie nog 3 wonden had gemaakt, smeekte WM om zijn leven te laten eindigen. Tuffie gehoorzaamde, en na een steek door zijn keel klonk het kanonschot. Maar WM hoorde het niet meer.

Tuffie was best tevreden over het gevecht. Hij had nu nog meer bescherming, en ene paar meter verderop stond er tegen een boom een speer, die hij aan zijn riem vastmaakte. Een speer was handig, maar zijn zwaard wilde hij vasthouden. Hij had net een van de sterkste spelers vermoord, en ze waren nog maar met erg weinig. Hij vroeg zich net af of hij een aardige kans maakte, toen hij opeens tegen Necrodeus opbotste. Wat deed die hier?

Profiel bekijken http://google.nl

63 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:47

Tosti schreef:Fuck ik had net ene verhala met Ulysses ;(
Misschien moeten we doen zoals WM net deed; als je wilt beginnen met schrijven "reserveer" je je een plekje dat je dan edit, en dan moeten anderen maar wachten tot je klaar bent ofzo...

Profiel bekijken

64 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:49

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Eeuhm Para, Hitomi is al vermoord door Necrodeus...? Bovendien zijn er geen 3 speren :")

65 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:50

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Neh, zo is het beter. Reserveren is niet de bedoeling, je schrijft wanneer je dat wil Razz Ik vind het persoonnlijk ook wel wat hebben als alles echt totaal anders gaat dan je wilde.

66 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:55

Prins Para Vanilla

Tosti schreef:Eeuhm Para, Hitomi is al vermoord door Necrodeus...? Bovendien zijn er geen 3 speren :")
Hitomi werd vermoord door Necrodeus na haar gedoe met Ulysses. Chronologisch gezien klopt het. En die 3 speren is niet mijn fout, Hitomi had in het verhaal van necrodeus nog een speer, terwijl Ulysses in de verhalen van mij en WM ook een speer had, en de 3e speer was uiteraard van Para. Ik probeerde alleen de verhalen op elkaar te laten aansluiten Razz

67 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:56

Prins Para Vanilla

Tosti schreef:Neh, zo is het beter. Reserveren is niet de bedoeling, je schrijft wanneer je dat wil Razz Ik vind het persoonnlijk ook wel wat hebben als alles echt totaal anders gaat dan je wilde.
Soms wel, maar wanneer een awesome personage als Ulysses vermoord wordt terwijl er nog een aatal doelloze personages als Roosjuh en JSS rondlopen, grijp ik toch ff in Razz

68 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 12:59

Para schreef:
Tosti schreef:Neh, zo is het beter. Reserveren is niet de bedoeling, je schrijft wanneer je dat wil Razz Ik vind het persoonnlijk ook wel wat hebben als alles echt totaal anders gaat dan je wilde.
Soms wel, maar wanneer een awesome personage als Ulysses vermoord wordt terwijl er nog een aatal doelloze personages als Roosjuh en JSS rondlopen, grijp ik toch ff in Razz
Jij bent toch een rebel hé Cool

Nu mag je wel ook schrijven hoe Roosjuh dood gaat!

Profiel bekijken

69 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:14

Gast

Gast
Para schreef:Het kanonschot dat geklonken had, was voor Roosjuh bedoeld, die puur toevallig op datzelfde moment vermoord was door Lazerstraal.

Roosjuh is al dood ofzo.

70 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:22

Prins Para Vanilla

heb ik dat gemist? Waar & wanneer is Roosjuh doodgegaan?

71 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:24

Gast

Gast
Je hebt die post zelf gemaakt. De eerste op deze pagina.

Para schreef:"Mijn waarde vriend, het lijkt mij een uitstekend plan indien ik deze belager achtervolg in een poging onze speer terug te krijgen."

Met deze woorden rende Ulysses het bos in, achter Hitomi aan. Hij liet Necrodeus achter bij de beer. Tot nu toe waren ze, op Hitomi na, geen andere tributen tegengekomen in het bos, dus ging Ulysses er vanuit dat Necrodeus wel veilig was. Heel lang hoefde Ulysses niet te lopen om Hitomi in te halen; na enkele minuten vond hij haar, uitgeput op de grond zittend. Ze keek geschrokken om toen Ulysses aan kwam lopen.

"Dag weledele dame," zei Ulysses, "ik geloof dat u iets heeft dat aan mij toebehoord."

Ulysses deed een paar stappen richting Hitomi, verwachtend dat zij in de aanval zou gaan. Maar in plaats daarvan wierp ze hem de speer toe.

"Alsjeblieft. Ik hoef hem niet meer, ik heb een andere speer te pakken gekregen."

En inderdaad: Hitomi hield nog een speer in haar handen. Ulysses was een beetje verbaasd door deze onverwachte actie.

"Dankjewel, denk ik?"

Hitomi zei niets terug. Eigenlijk was dit het perfecte moment om haar te vermoorden, maar Ulysses besloot haar te laten leven, en keerde met de pijl terug naar de plek waar hij verwachtte Necrodeus aan te treffen. niets was echter minder waar: bij de dode beer stonden WM en Para. Nog voordat Ulysses een woord had kunnen uitbrengen, stond Para recht voor hem en begon op hem in te slaan, gevolgd door WM, die hem een paar steken met zijn speer gaf. Ulysses verging van de pijn, en viel op de grond. Op datzelfde moment klonk er een kanonschot. Maar iets klopte niet. Ulysses was niet dood. Het kanonschot dat geklonken had, was voor Roosjuh bedoeld, die puur toevallig op datzelfde moment vermoord was door Lazerstraal. Gelukkig voor Ulysses dachten WM en para blijkbaar wel dat het kanonschot voor hem bedoeld was, en lieten ze hem verder met rust. Ulysses was echter wel zwaar gewond geraakt; WM had een paar akelige steken toegediend. Met moeite wist Ulysses op te staan, en richting het water te lopen. Hij wist dat het water vervuild was, maar het was op dit moment beter dan niets.

72 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:27

Prins Para Vanilla

Ik heb ff teruggekeken, maar Roosjuh was toch echt nog in leven de laatste keer dat we haar zagen. Volgens mij is ze niet meer genoemd nadat Tuffie Adje vermoorde ofzo. En in zo'n verhaaltje stond ergens dat 2 mensen zagen hoe JSS Lazerstraal aanviel, en dat kunnen alleen maar Lennard en Roosjuh zijn geweest, aangezien de rest in het bos was ofzo.

EDIT: Ik snap niet echt wat je dan bedoeld met "Roosjuh is al dood"?

73 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:31

Gast

Gast
De laatste keer dat we Roosjuh zagen was in jouw post, waar ze werd vermoord door lazerstraal. De dikgedrukte zin lijkt me erg duidelijk ofzo :")

74 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:34

Prins Para Vanilla

Ik weet wat ik geschreven heb.... Ik snap alleen niet hoezo Roosjuh volgens jou al dood was ofzo? Ze is daar doodgegaan, dus ik snap niet waarom jij ineens random die quote post en zegt "Roosjuh is al dood".

75 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:40

Gast

Gast
Ik had het tegen Necrodeus.

76 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:43

Prins Para Vanilla

Ok, Necrodeus heeft zijn post aangepast nadat ik hem gelezen had, dus ik zag niet dat er iets over Roosjuh instond :")
Maar dan nog slaat het nergens op, want Necrodeus zegt dat ik moet schrijven HOE Roosjuh is doodgegaan, niet dat ik moet schrijven dat Roosjuh doodgaat. Maar ok, dit was een vrij nutteloze discussie van een halve pagina.

77 Re: De Hongerspelen deel 6 op za 23 maa 2013, 13:51

Gast

Gast
OK MAAR NU HEBBEN WE 6 BERICHTEN EXTRA. LEKKER TP!

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: