Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Hongerspelen deel 6

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 9]

1 De Hongerspelen deel 6 op di 19 maa 2013, 12:37

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Yo yo yoghurt! Hier zijn de regels als je ze vergeten bent ofzo
Regels:
Spoiler:
Para schreef: De Toadplaza Hongerspelen is basically een doorschrijfverhaal. Dat wil zeggen dat mensen om de beurt een stukje van dit verhaal schrijven. Het verhaal gaat over 24 personages die meedoen aan de Hongerspelen, oftewel: ze moeten elkaar vermoorden totdat er nog maar 1 over is. Hoe lang je verhaaltje is maakt neit uit, maar je wordt beperkt in je inhoud. In je verhaaltje mag slechts 1 grote gebeurtenis plaatsvinden, dat wil zeggen:
-De dood van 1 personage
-1 bondgenootschap wordt gevormd
-1 wapen wordt verkregen/kwijt geraakt
Daarnaast moet ieder verhaaltje eindigen met een cliffhanger, waarna de volgende persoon verdergaat waar jou verhaal ophield. Dit is dus bijvoorbeeld:
Persoon 1
Citaat:
...Plots hoorde Para een geluid achter zich.

Persoon 2
Citaat:
Hij draaide zich om en zag dat Wm kwam aanrijden op een mooie pony....

Alleen dan iets wat wél ergens op slaat.

Het feit dat ik ara ben, betekend niet dat Para in mijn verhaaltje moet voorkomen. Ik mag gewoon omschrijven hoe Tuffie vermoord wordt door SM64 zonder dat 1 van de 2 daar iets aan kan doen.

Ik, als spelleider, zal zelf geen stukken verhaal posten, maar kan wel af en toe het spel een nieuwe wending geven. Dit kan bijv. betekenen dat ik er een nieuw personage bij gooi, of juist iemand vermoord, maar ik kan bijvoorbeeld ook een bepaald doel aan een bepaald personage geven. Het is vervolgens aan jullie om dit in het verhaal te verwerken.

Dit keer doen we een beetje klassiek, dus ieder voor zich fuck teams woooo. Dit keer hebben we er weer een nieuw landschap bij: De Sahara. In de bloedhete zon en miljoenen kijkers afwachtend op de deelnemers gericht. Buiten de rest die je wil vermoorden heb je ook nog last van slangen, uitdroging en schorpioenen!

Natuurlijk is de Hoorn er weer. Dit keer kan je vinden.

De hoorn
Spoiler:

-7 flesjes water(met 1 flesje overleef je 1 dag)
- 3 sneetjes brood
- Een stalen borstplaat
- Een helm
- Touw
- 3 speren en 1 zwaard.
- Potje slangengif

Er zijn ook meerdere kleine gebiedjes in de Sahara.

Gebieden:

Spoiler:
Het bos- Een erg klein gebiedje in de sahara maar wel het meest gevaarlijke aangezien het veel deelnemers en gevaarlijke dieren lokt, het water is hier vervuild dus pas op met drinken. Een gebied in het noorden. (Voorwerpen: Een oud zakmes)

De geizers - Een relatief groot gebied. Een van de 2 gebieden om water te verkrijgen. Er spuit namelijk kokense water en heet gas uit de geizers. Een verkeerde stap kan leiden dat je een van je ledenmaten afbrand. Sadistische deelnemers duwen vaak mensen in de geizers. Een gebied in het zuiden. (Voorwerpen: wat stenen ofzo)

Vulkaan: Waar je ook zit je ziet deze gigantische vulkaan altijd. Dit gebied is zeer gevaarlijk aangezien de vulkaan ieder moment kan uitbarsten. Maar de schatten zijn hier het meest waardevol en soms van levensbelang. Een gebied in het oosten. (Voorwerpen: 12 flesjes water, 2 bommen, 1 schild)

Paddovelden : In de dorre velden van de woestijn kan je nog eten vinden. Wie houd er niet van heerlijke paddenstoelen. Onomnomno. Zorg er alleen voor dat je de juiste eet en niet de giftige. Een gebied in het westen. (Voorwerpen: Paddenstoelen jij idioot, ook ligt er een zwaard ergens)
Wat is er nieuw?
Spoiler:
Ok, dit potje is vooral bedoelt om te experimenteren maar alsnog.

-Je gaat altijd naar een bepaald gebied. Je blijft of in het midden, naar het noorden, zuiden, oosten of het westen.

-Een dagencyclus, Nadat een dag om is kondig ik dat aan. Ik noteer de wapens/voorwerpen die verkregen zijn, je dorst en honger worden ge-edit, of je ziek bent geworden door de paddos of vervuild water en wie er gewond is geraakt. Ook kondig ik iemand's dood officieel aan.

-Uitdroging, laten we een beetje realistisch blijven. Het is de woestijn duh. Je kan 3 dagen zonder water.

-Honger, je kan langer zonder eten. Je kan 5 dagen zonder.

-Gezondheid, Een soort onzichtbaar levenssysteem. Iemand met uitrusting krijgt natuurlijk minder schade dan iemand zonder hea. Tenzij je iemand's keel doorsnijt ofzo.

DeelnemersJA IK WEET OOK NIET WAAROM ER EEN GIGANTISCH GAT IN ZIT.
Spoiler:

Naam Items Honger Dorst
Para Dood 0 0
Tosti Dood 0 0
Watermeloentje Dood 0 0
Tuffie Zwaard+Schild+Mes+Borstschild+Speer 5 2
Adje Dood 0 0
Sushi Dood 0 0
Hitomi Dood 0 0
Roosjuh Dood 0 0
Lazerstraal Dood 0>/td>
0
Dark Lisa Dood 0 0
Sel Dood 0 0
Oshi Dood 0 0
SMF64 Dood 0 0
Lennard Dood 0 0
Bandaka Dood 0 0
Necrodeus Dood 0 0
Fisico Dood 0 0
T.G Dood 0 0
Raceneus Dood 0 0
Dobbelsteen Dood 0 0
Koops Dood 0 0
Goomuin Dood 0 0
Boos idiaantje Dood 0 0
JSS Dood 0 0 Jeffrey Dood 0 0
Ulysses Speer 4 2

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

2 Re: De Hongerspelen deel 6 op di 19 maa 2013, 17:36

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Dit is nep D:

Profiel bekijken http://google.nl

3 Re: De Hongerspelen deel 6 op di 19 maa 2013, 18:42

Gast

Gast
wtf?

4 Re: De Hongerspelen deel 6 op di 19 maa 2013, 20:00

Tuffie schreef:wtf?
Je had het wel beloofd Idea

Profiel bekijken

5 Re: De Hongerspelen deel 6 op di 19 maa 2013, 22:58

Gast

Gast
Necrodeus schreef:
Tuffie schreef:wtf?
Je had het wel beloofd Idea

Ik maak de OP nu wel Idea

6 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 09:27

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
ok dit kan wel leuk worden

7 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 09:38

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Hmm ok, 100% logisch dat je, wanneer mensen al 3 maanden zeuren om een nieuwe Hongerspelen en de vorige poging mislukt is omdat het concept niet fijn was, je besluit volledig af te wijken van het concept van de succesvolle Hongerspelen. Maar goed, we zullen zien. Dit heeft iig veel meer potentie dan de Hongerspelen van WM. Ik hoop alleen wel dat je snel de OP afmaakt, anders ga ik je vermoorden enzo

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

8 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 11:46

Gast

Gast
ok ik fix die shit

9 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 11:55

Olivier Vanilla

Het concept bij mij was niet echt slecht, hij was gewoon binnen 3 posts verneukt.

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

10 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 11:57

Prins Para Vanilla

8 flesjes water om 1 dag te overleven, je kunt 2/3 dagen zonder water, 24 tributen... Dan zijn na 2/3 dagen 16 tributen uitgedroogt, en 2/3 dagen later de andere 8

11 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 13:29

Gast

Gast
Een relatief groot gebied. Een van de 2 gebieden om water te verkrijgen.

het water is hier vervuild dus pas op met drinken

(Voorwerpen: 12 flesjes water, 2 bommen, 1 schild)

12 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 13:33

Prins Para Vanilla

Ok, Water bij de Geizer had ik niet gezien, maar bij mij staat er toch echt (Voorwerpen: 1 flesje water, 2 bommen, 1 schild)

13 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 13:42

Ik wil wel meedoen, maar wat is eigenlijk de bedoeling van het spel? Wat zijn de regels/verloop?

Profiel bekijken

14 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 14:31

Gast

Gast
Regels toegevoegd enzo. Jullie kunnen beginnen.

DE OP IS KLAAR OFZOIETS!1

15 Re: De Hongerspelen deel 6 op wo 20 maa 2013, 16:28

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti dacht even dat hij er vanaf was. Maar nee, de Hongerspelen gingen toch echt door. En zo belandde hij voor de 5de keer hier in de welbekende lift, geen idee hebbend wat de arena is en hoe hij eruit zal zien. Hij hoopte op een bos, daar kon je je makkelijk verstoppen en was er voldoende brandhout. Een koel bos dan, warmte was niet echt fijn om in te vechten. En geen voedseltekorten zoals een paar edities terug. Daar kreeg je ruzies van.

De stalen lift zoefde verder. Hij deed er lang over, maar dat was logisch. Vanaf de trainingsgebouwen kon hij nooit ook maar iets zien van een arena, op de kleine momenten dat hij een glimp licht zag door de ramen, die streng beveiligd waren. Ontsnappende tributen, dat moesten ze niet hebben. Tosti glimlachte. Hij was er dichtbij geweest, ooit. Maarja, dat ging niet helemaal zoals gepland. Tosti dacht net aan de vrij pijnlijke ervaring van het opblazen toen de lift boven de grond kwam en de droge hitte in zijn gezicht sloeg.

Tosti, bijgekomen door de klap, kon nu de arena echt zien. Een grote dorre woestijn, nauwelijks planten, maar wel veel beweging. De wind sleurde grote hoeveelheden zand mee, en soms warrelde wat in zijn ogen. De temperatuur was zeer hoog en Tosti begon meteen te zweten. Dit was echt geen arena voor hem! Nergens ook maar een boom te zien, en de Hoorn zag er akelig leeg uit. Hij zag slechts 2 wapens, een speer en een zwaard, en veel mislukt pogingen om te doen denken dat er meer ligt dan dit; het waren slechts lege dozen. Dit konden ze toch niet menen! Er lag nauwelijks eten en drinken! 'Hoe snel willen ze ons wel niet dood hebben?!' vroeg Tosti zich angstig af. Helaas was er vrij weinig tijd om meer na te denken; de teller tikte snel af en naderde de 0. Hard en meedogenloos klonk daar de gong; De vijfde Hongerspelen waren begonnen! Zoals altijd wierp Tosti zich razendsnel naar voren en sprintte naar de Hoorn. Goed, er lag weinig, maar wat er lag, moest hij hebben. Hij strekte zijn hand al uit naar een zwaard dat hij nu pas zag liggen, als een kartonnen dood tegen zijn benen blaast, hem uit evenwicht haalt en hem laat vallen in het muffe zand. Snel krabbelt hij overeind en pakt het zwaard, dat nu binnen zijn bereik ligt. Vanuit zijn linkerooghoek ziet hij iemand aankomen; snel pakte hij met zijn vrije hand de doos en wierp hem naar zijn tegenstander. Tijd om na te denken was er niet, hij moest hier meteen wegkomen.
Razendsnel wierp hij zich tegen de massa in, en sloeg naar alles wat hij zag. Door de chaos zag niemand echt wie wie sloeg, maar toch kreeg Tosti nog ene harde klap tegen zijn linkerschouder. Het bloedde niet, maar het scheelde niet veel. Tosti was nu buiten de ring rondom de Hoorn, en zag nu dat er toch wat meer is dan hij eerst zag. In de verte onderscheidde hij enorme spuitende geisers; dat betekende water! Bovendien zag hij wat meer naar links ook nog wat bomen staan, maar die stonden nog verder weg. Als het tenminste echt was. Op school had hij geleerd over Fata Morgana's; waanbeelden. Ze werden veroorzaakt als het heel warm was, en als een uitgedroogde reiziger heel erg naar iets verlangde. Tosti slikte. Zo uitgedroogd was hij toch nog niet? En wat moest hij anders? Aarzelend begon hij naar het noordwesten te lopen, de chaos bij de hoorn achterlatend.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 9]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: