Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

BELANGRIJK: Hulp gezocht!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

BELANGRIJK: Hulp gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcQqI60ZYaTDaeeoksQMGiYenZ5rlTsgQofN2BJpgQTWl9dIzCA5

Beste mensen,

ik heb onlangs Toadplaza.com geupdate tot een echte site. Tot mijn spijt ben ik niet in staat alle taken in mijn eentje te doen. Met een aankomend eindexamen ben ik bang dat de site al snel inactief zal raken, wat de afgelopen weken licht het geval is. Ook is het niet heel erg leuk om een site in je eentje te moeten doen.

Graag zoek ik dus extra mensen om de site bij te kunnen werken. Is dit veel werk? Nee! Vaak vraag ik je slechts één simpele taak per week te doen, naast het bijhouden van nieuwsberichten natuurlijk. Dit soort taken zijn onder andere:

- Het schrijven van het Personage van de week
- Het schrijven van de Game van de week
- Een aantal Mario-testen maken
- Nieuwe Wallpapers toevoegen

Natuurlijk kom je er niet zomaar bij. Het is verplicht om óf een 3DS óf een Wii U te bezitten. Ook vind ik het belangrijk dat je een behoorlijk niveau Nederlands haalt.

Heb je niet één van de consoles, of vind je verbonden aan een site vinden geen leuk idee? Dan nog is het mogelijk om je aan te melden als gelegenheidsschrijver. Gevolg hiervan is dat je artikelen aan de site kan toevoegen wanneer je er zin in hebt. Aan de andere kant: écht bij het team zal je in dit geval niet horen.

De keuze om je in te schrijven is aan jou. Graag contacteren via:

toadplaza@hotmail.com

Ik hoop dat er veel belangstelling is!

Met vriendelijke groeten,

Olivier (Watermeloentje).

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Adje Vanilla

Bericht za 02 maa 2013, 10:55 van Adje Vanilla

Okw o, ik stuur dan wel ene mail.

Tosti

Bericht za 02 maa 2013, 12:57 van Tosti

Gelegenheidsschrijver is oke Razz

T.G

Bericht za 02 maa 2013, 12:59 van T.G

Moet ik mijn artikelen dan nog eens opsturen via toadplaza@hotmail.com, of is het zo goed?

Sushi

Bericht za 02 maa 2013, 19:50 van Sushi

Ik wil eventueel ook wel gelegenheidsschrijver zijn Razz

Raceneus

Bericht di 05 maa 2013, 22:20 van Raceneus

Ik zal erover nadenken. Maar ik denk dat het dan wel gelegenheidsschrijver wordt.

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum