Toadplaza
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Toadplaza is weer open!

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Olivier Vanilla

Olivier Vanilla
25 en Admin van een Super Mario Forum
25 en Admin van een Super Mario Forum

Toadplaza is weer open! 200x149x75x0

Toadplaza is definitief geüpdate naar Toadplaza 2.0! Uiteraard hebben jullie al het vernieuwde portal gezien. Via de handige knoppen kan je alle onderdelen van de site zien. Nog niet alles is af; zo zijn er nog maar twee personage-beschrijvingen beschikbaar en nog maar één test. Iedere week komt er uiteraard een beschrijving bij bij personage van de week (en bij game van de week), deze categorieën zullen nu nog wel leeg aanvoelen. Daarbij wordt het nieuws vanaf nu actief geüpdate, ook zullen er af en toe blogs en amusementsartikels verschijnen (in een iets lager tempo dan nieuws, uiteraard).

Nog niet alles is af, dingen aan de update die je dwars zitten mogen verteld worden (behalve het feit dat de header niet door kan linken naar de site, dit probeer ik aan te passen). Waarschijnlijk moet er nog gewend worden aan de veranderde site, maar ik weet zeker dat het iets beter in elkaar zit dan het vorige systeem.

Ik wens jullie veel plezier op het vernieuwde Toadplaza!

Groeten, Olivier.

http://www.toadplaza.com
Deel dit bericht op: reddit

Tosti

Bericht za 02 feb 2013, 18:44 van Tosti

Wow, ziet er heel anders uit zo! Razz Favicon is tof, kleuren zijn tof, header is tof, en er zijn troepjes weggedaan. Ziet er al een stuk beter uit zo happy

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 19:12 van Olivier Vanilla

Zeker ja happy. Enkele bugs zijn nog niet te voorkomen, maar ik probeer alles zo optimaal mogelijk te laten werken.

Adje Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 19:29 van Adje Vanilla

Jeej.

Is iedere week een nieuwe game doen btw niet wat moeilijk. Razz Personage lukt wel lijkt me.

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 19:44 van Olivier Vanilla

Nee joh, heel simpel eigenlijk. Gewoon iedere week een game in de spotlights zetten. In 2 jaar zijn we klaar Razz

Adje Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 19:55 van Adje Vanilla

En het gaat je lukken om iedere week een te doen?

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 20:07 van Olivier Vanilla

Ik hoop het. Het zijn maar twee momenten in de week dat ik verplicht moet schrijven, moet kunnen.

Sushi

Bericht za 02 feb 2013, 20:07 van Sushi

het is mooi geworden hoor happy

Adje Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 20:16 van Adje Vanilla

Lekker Watermeloen!

avatar

Bericht za 02 feb 2013, 21:04 van Gast

Lekker Adje!

Adje Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 21:07 van Adje Vanilla

Lekker Tuf!

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 21:14 van Olivier Vanilla

On-topic.

Prins Para Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 21:41 van Prins Para Vanilla

De site is awesome geworden! Als je het volhoud iedereweeek te updaten hebben we binnen 1 a 2 jaar een super mario encyclopedie!

Olivier Vanilla

Bericht za 02 feb 2013, 21:52 van Olivier Vanilla

Het is idd een gigantische verbetering tov eerst happy. Als TP de komende maanden actief blijft zal ik de domeinnaam in augustus wel verlengen.

Sushi

Bericht za 02 feb 2013, 22:22 van Sushi

De site is idd mooi geworden happy

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum