Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 9]

61 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 19 nov 2012, 16:55

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Bump omdat om een of andere reden niemand dit meer speelt ofzo...

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

62 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 19 nov 2012, 17:19

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Fisico lag in de hal van het kasteel. Lazerstraal zat voor de vierde keer de hal te doorzoeken naar eten, maar ze vond niets. "Sorry Fisico, maar er is echt niets" zei ze. "Maakt niet uit, ik red me wel" zei Fisico geruststellend, maar beide wisten ze dat dat niet waar was. "Weet je al wat daarbuiten allemaal aan de hand is?" vraagde Fisico. "Ik denk dat bijna iedereen hier net was, maar niemand is ons komen zoeken.". "Denk je dat het ze niets uit maakt?". "Ik weet het niet, maar als zij niet komen, moeten we zelf hieruit zien te komen.". Op dat moment kwam de vlammenzee naar beneden. Er kwam ook wat onder de kier van de deur door, maar niet veel. "Wat was dat?!" vraagde Fisico geschrokken. "Geen idee, maar ik denk dat we er nu wel uit kunnen!" zei Lazerstraal terwijl ze een trap tegen de deur aan gaf. En ze had gelijk: de deur viel uit elkaar door de hitte van de vlammen. Lazerstraal loopt naar buiten en ziet nog net hoe Para, Lucoshi, DL en Bandaka naar buiten rennen. Dan valt haar aandacht op de tafel met nog wat eten, maar wel erg verbrand. "Fisico! Ik heb eten gevonden!" schreeuwde Lazerstraal terwijl ze naar de tafel toe rende. "Je word weer helemaal beter Fisic..." wilde ze zeggen maar ze werd onderbroken door haar eigen gegil. Een speer had haar been doorboord. Van haar voet tot op haar knie was de speer recht door haar vlees geboord.

Profiel bekijken

63 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 19 nov 2012, 17:39

Prins Para Vanilla

"Maken jullie alvast wat eten klaar, dan gaan wij ondertussen op zoek naar nog wat meer voedsel!" Lucoshi knikt naar Para, en terwijl hij en Dark Lisa met het fruit aan de slag gaan, lopen Para en Bandaka het bos in. Het lukt Bandaka inmiddels wel om te lopen, maar hij voelt zich nog altijd zwak. De reden dat Para hem meeneemt op zijn expeditie, is echter omdat hij bang is dat Bandaka een makkelijk slachtoffer is voor de overige tributen in deze toestand, en hij van zichzelf weet dat hij, dankzij het kristallen zwaard, Bandaka goed genoeg zal kunnen verdedigen. DL en Lucoshi zijn ook redelijke vechters, maar hij is niet voor niets de leider van hun kamp. Het is zijn taak om zijn teamleden te beschermen. Ze lopen al een tijdje, als Para zijn hand uitsteekt om Bandaka tot stilstand te brengen. Daar, verscholen onder een struik, ligt een voedselpakket. Para had tot nu toe weinig voedsel gegeten, omdat ze niet veel hadden en hij het belangrijker vond om de andere teamleden goed te laten eten, maar als ze dit pakket erbij hadden kon hij eindelijk ook weer wat aansterken. Para lacht naar Bandaka en loopt naar het pakket toe. Op het moment dat hij het pakket in zijn handen heeft, beseft hij de fout die hij heeft gemaakt. Hij hoort de schreeuw van Bandaka achter zich, en als hij zich omdraait ziet hij Watermeloentje op Bandaka afstormen, met het Gouden Zwaard in zijn handen. Para laat het pakket los, trekt zijn zwaard en rent richting WM en Bandaka om de slag af te weren, maar het tekort aan voedsel heeft hem verzwakt, en zijn reactievermogen is niet meer optimaal. Hierdoor is hij te laat, en wordt Bandaka vermoord door WM. Deze richt zich vervolgens op Para. Woedend om de moord op de weerloze Bandaka haalt deze uit naar WM, maar wederom blijkt hoe veel zwakker Para is tegenover de goed doorvoede WM. WM ontwijkt de slag van Para, en haalt met zijn eigen zwaard uit. Para probeert te ontwijken, maar kan niet voorkomen dat hij een snee in zijn wang krijgt. WM glipt langs Para, raapt het voedselpakket op en verdwijnt tussen de bomen. Para vloekt en loopt terug naar het kamp. Zonder voedsel. Zonder Bandaka. Als hij bij het kamp aankomt, zakt de moed hem helemaal in de schoenen: Lucoshi vertelt hem dat Lennard in hun kamp is langsgeweest, en bijna al hun voedsel mee heeft genomen. Er zijn slechts 2 appels en eens tuk brood over. "Ik stel voor dat we dit eten bewaren voor later" zucht Para. "Wie weet hoe lang we hier nog zitten, en als dit alles is waar wij drieën op moeten overleven, is het niet slim om het nu op te eten." Lucoshi knikt, maar DL is het er niet mee eens. "We kennen toch gewoon nu die appels opeten, en dan het brood bewaren?" Para zucht opnieuw. "Als jij persé iets wilt eten: ga je gang. Het is voor je eigen bestwil om het te bewaren, maar goed." Daar neemt DL genoegen mee, en ze eet 1 van de appels op.

64 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 14:53

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Vraagje: wordt Tuffie voor of tijdens de overval van WM en Lennard op Team geel vermoord? Razz

Profiel bekijken

65 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 15:52

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Het lijkt me daarna, aangezien Tuffie wordt vermoord en meteen erna WM en Lennard komen en Tosti zien Razz Lijkt me dat ze dan niet ook nog dat kamp kunnen overvallen. Maar als het echt iets uitmaakt ze ik dat het erna is.

Profiel bekijken http://google.nl

66 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 18:15

Prins Para Vanilla

Erna, Tuffie ging dood toen Para etc. in het brandende kasteel stonden. Ik had gewoon ff overvallende tributen nodig, en er was verder niemand beschikbaar :p

67 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 19:45

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ok, bedankt. Dan leg ik wel even een connectie tussen de twee stukjes.

WM staart stomverbaasd naar Tuffie's lichaam, waarvan de keel helemaal opengereten is. Hij laat zijn blik afglijden van Tuffie naar het zwaard dat boven hem hangt, en waarvan het handvat wordt vastgehouden door de handen van Tosti. Hij ziet Tosti's zenuwachtige gezicht, die haastig het gouden zwaard laat vallen om onschuldig te lijken. Hij balt zijn vuisten van woede, en Lennard doet haastig een paar stapjes bij hem vandaan. 'J... Jij' stamelt hij. 'ik wist het... ik had jou nooit moeten vertrouwen... IK WIST DAT JE DIT ZOU GAAN DOEN!' schreeuwde WM. 'Wacht, dit is een misverstand!' werpt Tosti hem tegen. 'Ik heb niks gedaan! Tuffie werd vermoord door een faun. Bekijk zelf maar de tandafdrukken in zijn nek. Het is niet mijn schuld!' WM zet een stap in de richting van Tosti. 'Denk je dat ik dat zou geloven? Je hoeft je niet van den domme te houden. Ik wist toch al dat dit zou gebeuren als we jou te lang bij ons zouden houden.' 'Als je me nooit vertrouwd hebt, waarom accepteerde je mij dan om te beginnen in de groep?' zegt Tosti. WM laat zijn hand afglijden naar een van zijn werpmessen. 'Twee redenen,' begint hij. 'Ten eerste: omdat Tuffie dat wilde. Ten tweede: om de waarheid te bewijzen.' Tosti fronst zijn wenkbrauwen. 'Welke waarheid?' zegt hij. WM kijkt nogmaals naar Tuffie's lichaam. 'De waarheid die hier nu voor me ligt! DAT JIJ NIET TE VERTROUWEN BENT!'

WM gooit zijn werpmes op volle kracht naar Tosti. Tosti ontwijkt het werpmes, en beseft dat hij terug moet vechten, aangezien hij ziet dat WM het meent. Hij wil zijn oude pijlenkoker met boog weer van de grond af rapen, die Tuffie van hem had overgenomen. Maar voordat hij dat kan doen, gooit WM zijn tweede werpmes, die Tosti in zijn linkerschouder raakt. Even slaat hij dubbel van de pijn, maar herwint zich dan weer en weet de pijlenkoker (zonder boog) te pakken. WM komt op Tosti afgerend met zijn speer, en in een haastige zelfverdedigingspoging houdt Tosti de koker voor zich, waardoor de speer van WM de pijlenkoker opensnijdt en alle pijlen eruit vallen. Als WM zijn speer los probeert te trekken, pakt Tosti snel zijn boog, en slaat hij WM ermee op zijn hoofd, die direct omvalt. Lennard ziet dit gebeuren, en rent onmiddellijk op Tosti af om hem tegen te houden. Tosti's blik valt snel op de vele pijlen die over de grond verspreid liggen, raapt er een van de grond, en spant die op zijn boog. 'Geen stap dichterbij, of je gaat eraan!' roept hij. Lennart houdt zijn pas snel in als Tosti zijn boog op hem heeft gericht. WM, die nog steeds op de grond licht, wil weer overeind komen, maar hij krijgt een schop tegen zijn hoofd van Tosti, waardoor hij het bewustzijn verliest. 'Hetzelfde geldt voor jou.' zegt Tosti tegen WM. Snel richt hij zijn aandacht weer op Lennard. 'Ik snap het. Jullie vertrouwen mij niet en willen mij weg hebben.' zegt hij. 'Ik zal weggaan, maar niet voordat ik nog wat pijlen mee mag nemen.' Tosti raapt zo snel als hij kan een paar pijlen van de grond af, en stopt die in zijn eigen rugzak, aangezien de pijlenkoker nu kapot is. Ondertussen blijft hij zijn blik op Lennard gericht houden, om te verhinderen dat hij misschien toch in de aanval gaat. Dat krijgt hij sowieso een pijl door zijn kop, denkt Tosti. Zodra hij zijn pijlen heeft, gaat Tosti er vandoor, en verdwijnt hij in de bossen.

Lennard loopt snel naar WM toe en knielt bij hem neer. 'Gaat het met je?' vraagt hij. WM is inmiddels weer wakker, en lijkt weer gekalmeerd. 'Het gaat wel.' antwoordt hij moeizaam. 'Ik heb mijn lesje in ieder geval geleerd. En spoedig genoeg zal Tosti ook zijn lesje leren.' Hij komt weer overeind. 'Kom, we kunnen hier niet blijven treuren om Tuffie. Mijn wraak op Tosti krijg ik later nog wel. Eerst moeten we aan wat meer eten zien te komen.' Lennard helpt WM overeind, en samen gaan ze weer op pad.

Ondertussen is Tosti weer alleen op pad. Hij kijkt tussen de boomtoppen door naar de opkomende zon, die inmiddels al vrij ver boven de horizon staat. Een bondgenootschap met team groen zou nu never nooit meer kunnen, maar misschien zijn er nog andere teams waar hij bondgenootschappen mee kan sluiten. Bovendien hoeft hij niet eens per se bondgenootschappen te sluiten, bedenkt Tosti zich ineens. Hij heeft de individuele Hongerspelen ook al een keer gewonnen, dus misschien zou hij het wel alleen kunnen. Maar hij zou iedere kans aangrijpen om nog te kunnen winnen. Zijn de kansen in zijn voordeel? Misschien niet, denkt Tosti, maar Team rood is in ieder geval nog steeds in leven. En zolang hij leeft, maakt hij nog een kans om te winnen. Hij vervolgd zijn weg door het bos, en komt uiteindelijk op een groot grasveld uit, op zoek naar voedsel voor zichzelf. Misschien zou hij wel geluk hebben met een tweede voedselpakketje.

Profiel bekijken

68 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 20:16

Prins Para Vanilla

Para stond op wacht terwijl DL en Lucoshi lagen te slapen. Hij voelde zich een beetje licht in zijn hoofd. Dat kwam vast door het tekort aan eten. Morgenvroeg zou hij een stuk brood gaan eten, hopelijk kan hij dan weer eventjes vooruit. Met die gedachte in zijn achterhoofd staarde Para naar de bomen. De paars met roze bomen. Wacht, daar klopte iets niet. Hoe konden die bomen paars met roze zijn? En nu Para nog eens goed keek, zag hij dat de bomen ook een beetje bewogen, alsof het hele grote, paars met roze grassprietjes waren. Para besloot eens dichterbij te gaan kijken. Zodra hij een paar stappen richting de bomen gezet had, hoorde hij ineens iets vreemds. Het leek wel een soort gezang. Para keek om zich heen. Aha, dat was het dus! Op de grond, vlak onder een van de paars met roze bomen, zaten twee kaboutertjes te zingen bovenop een paddestoel. Para moest lachen en liep naar de kabouters. Nu hij goed keek, herkende hij de kabouters. Het waren Hiawatha en Koopalingsfan! Ze hadden allebei een pijl door hun hoofd. Nu Para goed nadacht, herinnerde hij zich dat die pijlen van hem afkomstig waren. Maar dat was nu even onbelangrijk: Para had nog iets ontdekt. De kabouters zaten niet op een paddestoel, maar op een groot chocoladekoekje. Para's maag begon te rammelen, en hij pakte het koekje. Eindelijk, iets te eten! In een hap at Para het koekje op.

"Para!" Lucoshi en DL waren wakker geschrokken van het geluid van Para, die plotseling begon te overgeven. In zijn hand hield hij het stronkje van een giftige paddestoel. Door het tekort aan voedsel had Para hallucinaties gekregen, en de paddestoel aangezien voor iets eetbaars. Lucoshi rende naar Para toe. Deze viel op de grond en begon te stuiptrekken. Lucoshi hield Para stevig beet. "Wat is er gebeurd?" Maar Para kon geen woord uitbrengen. Zijn ogen waren bloeddoorlopen en puilden bijna uit hun kas, en zijn gezicht was lijkbleek. Hij keek Lucoshi smekend aan, en probeerde met zijn ogen duidelijk te maken wat hij niet over zijn tong kon krijgen. Lucoshi keek achterom, naar DL. Die knikte. Lucoshi stond op en liep naar de slaapplaatsen. Hij kwam teruggelopen met Para's kristallen zwaard in zijn hand. Para begon inmiddels bloed op te hoesten. Lucoshi bleef recht voor zijn broer staan, keek hem recht in de ogen en fluisterde "Het spijt me."

Een kanonschot galmde door de arena. De leider van team Geel was dood.

69 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 20:51

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Nois, weer een leuke onverwachte wending Razz Leuke verhala's allevei Broosje2

70 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 21:20

Prins Para Vanilla

BTW, ik weet niet of het duidelijk naar voren kwam in het verhaal (blijkbaar niet gezien de reden voor Para's dood in de openingspost), maar Lucoshi heeft uiteindelijk Para "vermoord", aka uit zijn lijden verlost.

71 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 20 nov 2012, 21:25

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Oja, nu lees ik het tussen de regelkes door Razz

72 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 21 nov 2012, 19:38

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Even iets aanpassen; dobbelen gebeurt alleen bij de laatste 2 teams. Laat dus je verbeelding spreken, want er zijn nog maar 9 tributen over!

73 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 21 nov 2012, 20:10

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
"Lucoshi, kom, we moeten gaan" zegt DL. Lucoshi staat al een aantal minuten over zijn broer heen gebogen, die met het zwaard in zijn hals dood op de grond ligt. "Waarom?". DL kijkt verbaast. "We moeten deze spelen winnen, voor Para. Dat is wat hij wilde, dat weet je toch?". Ja, daar heeft ze wel gelijk. Dit komt allemaal omdat Para het beste over had voor zijn team. "Oké dan, waar gaan we heen?" vraagt Lucosh terwijl hij opstaat. "Ik heb een stukje verderop een hard geschreeuw gehoord, klonk als WM" zegt DL terwijl ze naar een plek achter haar wijst. "Dan gaan we daar heen". Lucoshi pakt het zwaard uit Para's hals en geeft het aan DL. "Waarom geef je mij deze?" vraagt DL. Lucoshi glimlacht. "Omdat jij je anders niet kan verdedigen, en ik red me wel met mijn kruisboog.". Ze lopen samen verder door het bos. Dan horen ze iets in de verte in de bosjes, het klinkt alsof het snel aan komt rennen. Lucoshi spant zijn kruisboog en DL pakt haar zwaard vast. Ze berijden zich voor. Dan komt er iets op hun afrennen en het valt voor ze op de grond. Het is een faun. En Lucoshi heeft hem neergeschoten met een pijl. "Wat is dat nou weer?" zegt DL verbaast. "Dat is een faun, denk ik, heb ik wel eens over gehoord. Ach, als ze draken hebben, waarom dit dan niet?". Ze lopen weer verder en zien een eindje verderop een open plek. En daar zien ze WM en Lennard, WM ligt op de grond en Lennard staat naast hem. "Pak je kruisboog en schiet er een neer" fluistert DL. "Lucoshi spant zijn kruisboog en richt hem op WM. Hij wil schieten, maar dan hoort hij iets achter zich. Daar staat Tosti, met een knuppel in zijn handen en hij slaat DL neer. Lucoshi bedenkt zich niet en schiet een pijl.

Team Rood... is uitgeschakeld.

Profiel bekijken

74 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 21 nov 2012, 20:51

Prins Para Vanilla

Zodra Fisico de schreeuw van Lazerstraal had gehoord, kwam hij overeind om haar te helpen. Nu zaten ze met zijn tweeën te eten in de troonzaal van het kasteel. Met behulp van Fisico was de speer uit Lazerstraal's been verwijderd, al bloedde ze wel en lukte het haar niet goed meer om te lopen. Fisico was ook nog altijd ontzettend zwak geweest, en dus waren ze kruipend naar de tafel met eten gegaan. En nu aten ze, en aten ze, en aten ze, en aten ze nog wat meer. Voor het eerst sinds het begin van de spelen weer iets te eten. Met het tafelkleed bonden ze Lazerstraal's beenwond af, om het bloeden te stoppen. Toen ze al het eten in de troonzaal op hadden, verzamelde ze wat wapens (Lazerstraal een Pijl & Boog en een mes, en Fisico twee zwaarden), en gingen ze op zoek naar een uitweg uit het kasteel, waarbij de manke Lazerstraal werd ondersteund door Fisico. Ze liepen naar de deur waar ze Para en zijn team eerder door hadden zien vertrekken, en kwamen uit in de hal met de trap die naar de kerkers leidde, en het gat wat daar in de muur zat, het gat waardoor ze eindelijk het kasteel konden verlaten. Maar net op het moment dat Fisico Lazerstraal naar buiten wilde begeleiden, kwam er iemand anders de hal binnengelopen: T.G. In zijn hand had hij een sabel, en die richtte hij op Lazerstraal, terwijl hij naar haar toe kwam gelopen. "Hiawatha is dood. SM64 is dood. Koopalingsfan is dood. En zojuist, terwijl ik hem zocht om hem te kunnen redden, kwam ik erachter dat Sushi levend verbrand is door het vuur van de draak. Fisico is mijn laatste teamgenoot, en ik zal hem tegen iedere vijand verdedigen!" T.G hief zijn sabel op om een einde aan Lazerstraal's leven te maken, toen Fisico plots een van zijn zwaarden tevoorschijn trok en de sabel van T.G wegsloeg. "Je raakt haar met geen vinger aan!" T.G keek Fisico verbaasd aan. "Hoe bedoel je? Zij is de vijand!" Fisico schudde zijn hoofd. "Nee" zei hij, "ik en Lazerstraal hebben de hele Hongerspelen tot nu toe met zijn tweeën doorgebracht. Zij is de enige persoon in deze arena die ik vertrouw. Die teams maken mij niet uit. Als je probeert haar pijn te doen, of haar zelfs te vermoorden, dan zal ik jouw direct ook vermoorden." "En hoe weet je zo zeker dat zij niet zal proberen om ons te vermoorden?" vroeg T.G cynisch. "Dat doe ik niet!" Het was de eerste keer dat Lazerstraal iets zei sinds T.G verschenen was. "Fisico is mijn vriend geworden hier, ik sterf nog liever zelf dan hem te vermoorden!" Fisico keek glimlachend naar Lazerstraal. "En datzelfde geldt voor mij." Ze keken naar T.G, die nog steeds met zijn sabel in de aanslag stond en duidelijk niet wist wat hij met de situatie aan moest. Er kon slechts 1 team winnen, dus zolang Lazerstraal in leven was, kon hij de arena niet levend verlaten.

75 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 21 nov 2012, 22:23

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
T.G kijkt argwanend naar Lazerstraal. Dit heeft hij al eerder meegemaakt: een teamgenoot van hem weigert afstand te doen van een overloper, en dreigt hem zelfs te vermoorden als hij haar iets aandoet. De vorige keer heeft had hij besloten om de overloper uiteindelijk toch niet te vertrouwen, en dat heeft uiteindelijk tot veel ellende geleid. Dat wil hij dus liever vermijden. Als Fisico en Lazerstraal, zoals Fisico zegt, inderdaad het hele spel in een kamer in het kasteel opgesloten hebben gezeten en al die tijd een band met elkaar opgebouwd hebben, dan zullen ze elkaar niet snel iets aandoen. Maar hoe zit het met hem zelf? 'Lazerstraal heeft mij verzorgd toen ik in de kamer lag te verhongeren.' gaat Fisico verder. 'Ik vertrouw haar mijn leven toe, ook al is ze van Team groen. Als we de arena niet samen mogen verlaten, dan sterven we hier ook samen.' Lazerstraal knikt bevestigend. T.G merkt de band die Fisico en Lazerstraal hebben ontwikkeld inmiddels op: liefde. Maar juist in dit geval is dat een doorn in zijn oog. 'Je bent gek.' zegt T.G 'We vechten allemaal om weer naar huis te mogen. Wat heeft het nog voor zin voor jullie om door te gaan als jullie toch al je eigen lotsbestemming getekend hebben?' T.G laat zijn gezicht in zijn handen zakken. Uiteindelijk staat hij er dus toch weer alleen voor. 'Ik vecht met jullie voor zolang dat kan.' antwoordt Lazerstraal. 'Fisico's team is mijn team.' Fisico kijkt T.G doordringend aan. 'Wat zij zegt.' zegt hij. 'Jij bent nog steeds mijn leider zolang je haar niks aandoet. Als je dat toch doet, dan...' 'Ja ja, je vermoort mij en verprutst de overwinning voor ons team, ik weet het.' T.G besluit om Lazerstraal toch maar in zijn team te accepteren. Als zij en Fisico toch van plan zijn om de arena uiteindelijk niet levend te verlaten, dan zou hij toch wel van haar afkomen. 'Kom op Fisico, als jij mijn plan blijkbaar nog steeds volgt, dan stel ik voor dat we alles op alles zetten op het nog uit te kunnen voeren.'

T.G biedt naderhand ook nog maar snel even zijn excuses aan aan Lazerstraal, en herwint daarmee het vertrouwen van Fisico. Hij mag nog wat verbrand voedsel van Fisico en Lazerstraal hebben. Voor het eerst sinds de dag voor de spelen begonnen kan T.G weer eens wat eten. Het voedsel behoorlijk zwartgeblakerd, maar na een heel etmaal niks gegeten te hebben volstaat iedere vorm van voeding. Gulzig werkt T.G een paar stukjes verbrand brood naar binnen, evenals een beetje droge rijst, en ondertussen bespreekt hij met Fisico en Lazerstraal de plannen terwijl ze voor het kasteel in de hoogstaande zon zitten. 'Heb je buskruid gevonden?' vraagt Fisico aan T.G. 'Niet veel, slechts een klein zakje.' antwoordt hij. 'Veel minder dan ons plan vereist.' Fisico leunt achterover. 'Misschien bevat dit kasteel wel ergens een kruidkelder. Die zouden we dan mooi kunnen gebruiken.' 'Maar ik weet niet of die er is.' zegt T.G. 'Wat was jullie plan eigenlijk?' vraagt Lazerstraal. T.G legt het uit. 'Ons plan was aanvankelijk om een zo groot mogelijk gebouw te vinden, dat volledig vol te stouwen met buskruid of andere explosven, vervolgens op de een of andere manier zoveel mogelijk tributen van andere teams naar binnen te lokken en vervolgens alles op te blazen. Fisico had het plan eigenlijk bedacht, en ik stemde er meteen mee in.' 'Maar nu hebben we dus bij lange na niet genoeg explosieven.' zegt Fisico. 'Inderdaad.' antwoordt T.G. 'Het beste wat we kunnen doen, is hopen dat er hier ergens een ruimte met allemaal tonnen bukruid is, en die gebruiken. Dit kasteel lijkt mij de enige plek waar we zoiets zouden kunnen vinden.' 'Zullen wij daar dan maar naar op zoek gaan?' stelt Fisico voor. 'Ik en Lazerstraal gaan wel de ene kant op, en jij zoekt in de andere richting. Vind je dat goed?' Blijkbaar vertrouwt Fisico T.G nog niet helemaal, en dat is misschien maar goed ook, denkt T.G bij zichzelf. 'Prima. Vooruit, aan de slag.' En zo trekken ze ieder hun eigen kant op. Fisico en Lazerstraal gaan richting de kerkers, terwijl T.G op hogere verdiepingen succes probeert te behalen.

Profiel bekijken

76 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op do 22 nov 2012, 07:48

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Kijk, nu komt alles bij elkaar happy Wat ik even wil zeggen is dat er geen (eetbaar) eten meer ligt op de tafel, de tributen hebben het allemaal meegenomen. Wel liggen er nog zo'n 15 pakketen in de arena.
Sushi is dus verbrand. Dit betekent dat zijn gekromde mes is gesmolten. Niet dat iemand dat boeit maar 'k.
Bij dode tributen staat achter hun naam schuingedrukt wat ze bij zich hadden. Dit ligt dus nog op de grond, en is nog te gebruiken.

77 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op za 24 nov 2012, 13:04

Prins Para Vanilla

In de openingspost staat dat Tosti het Gouden Zwaard heeft, maar deze is nog in het bezit van WM, zoals je kunt lezen in het stuk waarin Bandaka vermoord wordt.

Zowel Watermeloentje als Lennard waren van hun rooftocht teruggekeerd met voedsel van team Geel. Ze waren net bezig met eten, toen ze ineens het kanonschot van Para hoorden. Op datzelfde moment stond Tosti ineens voor hun neus. Hij zag er uitgehongerd uit. WM schreeuwde en trok zijn zwaard, maar Tosti was hem sneller af en sloeg hem neer met een knuppel. WM viel bewusteloos op de grond. Op het moment dat Tosti ook Lennard wilde uitschakelen, hoorden ze ineens Lucoshi en DL aankomen. Lennard ontfermde zich over WM; de klap had hem bewusteloos geslagen, maar hij leefde nog wel. Plotseling hoorde Lennard achter zich het geluid van een pijl die van zijn boog raast, gevolgd door een doffe dreun en een kanonschot: Tosti was doodgeschoten door Lucoshi. Lennard besefte direct dat hij en WM waarschijnlijk de volgende slachtoffers van Lucoshi en DL zouden worden, dus pakte hij het Gouden Zwaard en rende naar de laatste overgebleven leden van team Geel. Dit hadden Lucoshi en DL niet verwacht, en tegen de tijd dat Lucoshi een pijl had kunnen spannen, was DL al in gevecht met Lennard. Het Gouden Zwaard en het Kristallen Zwaard kletterden tegen elkaar aan. DL was eigenlijk in het voordeel: niet alleen was ze een betere zwaardvechter dan Lennard, ook had zij allebei haar handen nog. Maar er speelde iets anders mee: wraak. Het was DL geweest die in het begin van de Hongerspelen Lennard's hand eraf had gehakt, met het Gouden Zwaard wat hij nu notabene in zijn handen had. Met een kracht die zowel Lucoshi als DL nooit van hem verwacht hadden, haalde Lennard uit. Het Gouden Zwaard boorde zich door de nek van DL, sneed haar luchtpijp en slokdarm door en kwam uiteindelijk aan de andere kant er weer uit. DL's hoofd viel van haar romp, direct gevolgd door haar levenloze lichaam. Een kanonschot. Lucoshi stond er alleen voor.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: