Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 3 van 9]

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 21:10

Sushi

GameDonut
Met zijn drieën lopen ze verder. Gek genoeg zijn we hier niemand tegen gekomen, zegt t.g. Ik weet ook niet waarom hier niemand is. Plotseling komen ze bij een oud gebouw. Hier is dus ook niemand? Ze lopen samen verder. Opeens rent Koops weg. Koops! Wacht! Schreeuwt Sushi. Plotseling komt Koops terug met een verbrand lichaam over zijn schouder. Wacht, is dit smf64? Vraagt t.g. JA DIT IS HEM! Zegt koops. Plotseling hoort hij een schreeuw: EINDELIJK! HULP! KOMEN JULLIE ME HELPEN? IK BEN HET, ADJE! WHAAAA, Koops word razend en hakt het lichaam van de geketende man in stukken. DAT ZAL JE LEREN!!!!! KOOPS, KALMEER EENS! Schreeuwt t.g. Eindelijk word Koops weer kalm....

Profiel bekijken

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 21:20

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Ok, ik volg geen ene kut van je verhaal Sushi

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

33 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 21:31

Sushi

GameDonut
Ze vonden het lichaam van smf en Koops heeft adje vermoord.

Profiel bekijken

34 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 22:02

Prins Para Vanilla

SMF lag te rotten in een toren en Adje zit vastgebonden in een kerker... Verder snap ik ook helemaal niets van het hele verhaal dat je net schreef...

35 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 22:19

Sushi

GameDonut
Ik zal het morgen wel wat duidelijker maken.

Profiel bekijken

36 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 07:48

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Het gaat, euh, wat sneller in Sushi's verhala's. Maar idd, het kon beter uitgelegd worden.

Profiel bekijken http://google.nl

37 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 08:40

Prins Para Vanilla

Die 2e post was btw van Oshi

38 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 09:14

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Srry :")

1 Computer en 2 Leden is nou eenmaal soms kut Laughing

Profiel bekijken

39 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 10:57

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik snap Sushi's verhaal ook niet helemaal. SM64's lichaam ligt op een toren waar Koops helemaal niet bij kan (tenzij zijn lichaam naar beneden is gevallen), en als Adje in een kerker onder de grond zit terwijl de groep van T.G in de buitenlucht loopt, dan kunnen ze hem neem ik aan ook niet horen, laat staan hem bereiken.

Profiel bekijken

40 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 15:53

Gast

Gast
ALL CAPS

41 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 16:27

Sushi

GameDonut
Ik had niet genoeg tijd om een goed verhaal te maken, ga het nog aanpassen.

Profiel bekijken

42 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 17:32

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Wact dan met posten :")

43 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 17:51

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Sushi, schiet op >_<

Profiel bekijken

44 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 18:29

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Jullie mogen gewoon verder gaan hoor Razz

45 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op wo 14 nov 2012, 22:51

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik hoop dat Sushi zijn bericht later nog zal aanpassen. Ik denk dat we tot die tijd wel verder kunnen met andere groepjes.

WM, Tuffie en Lennard zitten nog steeds bij het kampvuur. Ze hebben nog altijd niets gegeten. Dankzij zijn uithoudingsvermogen weet WM nog redelijk bij zijn verstand te blijven, maar met Tuffie gaat het inmiddels iets minder goed. Zijn kracht vloeit langzaam weg uit zijn lichaam. 'Ik heb honger.' zucht Tuffie. 'Jaja, ik ook,' zegt WM, 'maar probeer daar nu in godsnaam niet aan te denken. Na de dagraad gaan we wel weer op zoek naar eten.' Ondertussen gaat het met Lennard al helemaal slecht. Nadat zijn hand er werd afgehakt heeft hij veel bloed verloren, en het gebrek aan voedingsstoffen komt daar ook nog eens bij. Om de haverklap wordt het even zwart voor zijn ogen, en weet zich dan toch steeds weer te herpakken. Maar dat blijft hem niet eeuwig lukken: op een gegeven moment sluit hij zijn ogen, en valt hij om als een dominosteen. 'Lennard!' roept WM verschrikt uit, die naast hem zit. Nog voordat Lennard de grond raakt, vangt WM hem op. WM ziet dat Lennard's gezicht er heel bleek uitziet. Het klompje bloed waar eerst zijn hand gezeten had, is inmiddels opgedroogd, maar hij voelt de pijn nog steeds. Langzaam opent Lennard zijn mond. 'Ik... ik kan niet meer... ik ben ziek... ik... ga dood.' Opeens beseft WM dat het vinden van voedsel nog een stuk noodzakelijker is geworden.

'Ik ga onmiddellijk op zoek naar een voedselpakket. Tuffie, jij blijft bij Lennard en zorgt dat hem niks overkomt.' WM wil zijn zwaard en zijn messen pakken om op pad te gaan. 'Kunnen we hem niet beter opeten?' hoort hij dan achter zich. Ineens bedenkt WM zich dat Tuffie er niet voor terugdeinst om zich tegoed te doen met menselijk vlees. 'Wacht even,' antwoordt WM snel, 'ik denk dat jij beter op pad kan gaan. Ik blijf wel hier om op Lennard te letten, want ik wil niet dat jij hem opeet, begrepen?' Teleurgesteld trekt Tuffie erop uit. Aangezien hij een goede speerwerper is, mag hij de speer van WM met zich meenemen.

Tuffie loopt stilletjes door het bos. Hij kijkt uitgebreid in het rond, maar hij bespot geen enkel teken van leven, noch vind hij een voedselpakket. Zijn honger wordt steeds erger, en de drang om alle voedsel uit het voedselpakket voor zichzelf te houden als hij er een vindt, wordt steeds groter. Hij wil net ergens gaan zitten om uit te rusten, als hij aan de rand van het bos een kleine boerennederzetting ziet. Zijn aandacht wordt getrokken naar het wrak van wat ogenschijnlijk eerst een houten huisje met een rieten dak was. Het is niet zozeer het wrak dat zijn aandacht trekt, maar de twee gedaantes die tussen het puin lijken te liggen. Langzaammaarzeker komt hij dichterbij. Pas vanaf een afstandje van ongeveer 10 meter ziet hij de waarheid: Tosti en Hitomi liggen rustig te slapen tussen het puin. Tussen hen in ligt een geopende doos, waar een paar grote vruchten uitsteken. Vruchten? 'Het is een voedsepakket!' realiseert Tuffie zich. Dit is de perfecte kans, nu ze allebei liggen te slapen. Maar moet hij het wel doen? Het zou ook kunnen dat een van hen doet alsof hij/zij slaapt, en in feite de wacht houdt. Maar dan schiet Lennard weer door Tuffie's hoofd heen: als hij dat pakket niet te pakken krijgt, dan sterft Lennard misschien wel. Daarom besluit hij er toch op af te gaan. Zo stil als hij kan, loopt hij tussen het puin door naar de doos toe. Hij kan het haast niet geloven als de doos binnen zijn handbereikt komt. Hij heeft eindelijk iets te eten gevonden! Maar zodra hij zijn handen aan de doos zet, slaat het noodlot toe: Hitomi slaakt plotseling een helse gil uit. Dit had Tuffie al een beetje voorzien: een van de twee deed alleen maar alsof hij/zij sliep, en toch had Tuffie besloten om op het voedsel af te gaan. En domme beslissing, maar nu moeilijk recht te zetten. Zo snel als hij kan grijpt Tuffie naar zijn speer, en steekt die recht in Hitomi's hart. Het daaropvolgende kanonschot bevestigd haar dood.

Maar meteen daarna schiet Tosti overeind en geeft Tuffie een klap met zijn pijlenkoker, waardoor hij met zijn gezicht tussen het puin valt. Tuffie probeert zich haastig om te draaien en weer overeind te komen, maar dan ziet hij dat Tosti al een pijl op zijn boog geladen heeft, en vreest hij dat het te laat voor hem is. Hij steekt zijn speer voor zich uit in een wanhopige poging van zelfverdediging, terwijl Tosti op precies hetzelfde moment zijn pijl afschiet. Hoe zal deze confrontatie aflopen?

Profiel bekijken

46 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op do 15 nov 2012, 09:11

Gast

Gast
Needs more Cannabalism.

47 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op do 15 nov 2012, 09:50

Prins Para Vanilla

Fisico begon ziek te worden. Het tekort aan eten kwam bij hem harder aan dan bij Lazerstraal. Hij lag nu al een tijdje op te grond te kermen. Lazerstraal deed haar best om hem te verzorgen, maar er was niets aanwezig in de hal waar ze zaten. Dus fluisterde ze maar geruststellende woorden tegen hem. Fisico keek Lazerstraal constant recht in de ogen, en af en toe lachte hij even, maar het volgende moment viel hij weer weg, en moest ze haar best doen om hem bij kennis te houden. Ze moesten hier echt zo snel mogelijk weg zien e komen, anders zou Fisico het niet overleven.

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: