Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 2 van 9]

16 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 19:08

Sushi

GameDonut
Oh faal van mij dan.

Profiel bekijken

17 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 20:10

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Windowsfan stond daar maar. Bovenop een van de torens van het kasteel. In de 3 andere torens kon hij 3 andere gevangene zien: Raceneus, SM64 en Roosjuh. De gevangene hadden een goed uitzicht over de arena. De Hoorn, Het bos ernaast, de hoge berg aan een andere kant, een grot tussen de berg en het bos in en een grote open vlakte met een meer en een dorpje. Hij zag verschillende teams lopen. Hij zag dat zijn eigen team net het bos in gerent was achter team geel aan. Ook zag hij hoe team blauw nog bij de hoorn staat. Team rood was naar het dorp gerent en zit daar momenteel ook in. Windowsfan keek naar beneden, naar het kasteel zelf. Het was een groot, mooi kasteel met deze 4 torens, 2 grote hallen en een troonkamer met een fantastisch feestmaal opgezet. Windowsfan kijkt naar zijn team, in het bos. Hij kan ze zien aangezien het bos niet zo heel dicht beplant is. Het lijkt erop dat ze een mooi aantal wapens hebben.

Plotseling hoort hij een brul. Een oorverdovend geluid dat de hele arena vult. Hij kijkt naar de berg. Daar, bovenop de berg staat iets dat hij allerminst had verwacht. Het Kapitool moet hier een fortuin aan hebben uit gegeven om dit te kunnen creëren. Boven op de berg, staat een rode, vuurspuwende, met zijn vleugels wapperende draak en hij komt op het kasteel af. Windowsfan ziet het beest steeds dichterbij komen. Ook Roosjuh merkt het nu op en begint te schreeuwen. Nu raken ook Raceneus en SM64 in paniek. De draak richt zich op SM64. Hij gaat bovenop zijn toren zitten en voor SM64 er ook maar iets aan kan doen, spuwt de draak al zijn hele toren onder vuur. SM64 sterft een uiterst pijnlijke en warme dood en de draak vliegt weer terug naar de berg maar maakt nog snel een stop bij het dorp...

Laatst aangepast door Lucoshi op di 13 nov 2012, 10:26; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

18 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 20:24

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Nois een draak Broosje2 Ik apsslede ook al met het idee, maar dat zou te veel vastleggen. Ook die torens vind ik leuk bedacht happy

schaap8

Timtamtom schreef:tosti aap

Met geen woorden zou ik ooit kunnen trachten te beschrijven hoe geweldig en genadig mijn goddelijke meester de expendable fucks all! wel niet is.
Profiel bekijken http://google.nl

19 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 20:27

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
apsslede

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

20 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 20:37

Prins Para Vanilla

Lazertstraal zit opgesloten in de hal van het kasteel. Met Fisico. Zo simpel was het. In eerste instantie wilde ze nog met hem vechten, maar nu zaten ze gewoon op de grond te praten. Lazerstraal had honger. Nu al. Dit zouden zware Hongerspelen worden. BAM! Alweer een kanonschot. Dat was al de 6e die ze hoorden sinds het begin van de Hongerspelen. Van de andere tributen hadden ze nog niets gezien. Ze zaten daar met zijn tweeën in de hal, met gesloten deuren, omringd door dierenhoofden. En een harnas. En een schild. En een zwaard. Lazerstraal had Fisico ook al naar het zwaard zien kijken, maar blijkbaar dacht hij er hetzelfde over als haar: met zijn tweeën hadden ze meer kans om uit hun gevangenis te raken. Daarom hadden ze een wapenstilstand afgesproken. De vijandschap zou later wel komen. Tot die tijd zaten ze op de grond, tegenover elkaar, te praten. Over de Hongerspelen, en de andere tributen. Over wie er nog zouden leven, en wie het meeste kans maakten om te winnen. Maar ook over andere dingen. Over thuis. Lazerstraal mocht Fisico eigenlijk wel. Je kon goed met hem lachen. Ze probeerde die gedachte van zich af te schudden. Tenslotte zou een van hen uiteindelijk moeten worden gedood. Maar ze kon er niets aan doen. Stiekem hoopte ze dat het nog lang zou duren tot ze werden bevrijd...

21 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op ma 12 nov 2012, 22:30

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Tosti en Hitomi lopen hijgend over een over een kleine grasvlakte aan de rand van het bos waar ze Para en zijn team in hadden zien verdwijnen. De vlakte wordt in het midden gesierd door een groepje van kleine huisjes met rieten dakjes, met een kleine omheining daar omheen. Het ziet eruit als een soort verlaten boerengemeenschap. In combinatie met de inmiddels opgekomen maan heeft het een beetje een mysterieus karakter. 'Ik... ik denk niet dat dit zo'n goed idee was.' hijgt Hitomi. Samen met Tosti probeert ze de stormram die ze bij de Hoorn heeft weten te veroveren voort te sjouwen. 'Het is ons alleen maar een last. Ik denk... dat we wel genoeg hebben aan jouw pijlenkoker met boog.' zegt ze tegen Tosti. 'We moeten geduld hebben, Hitomi.' Tosti begint inmiddels ook moe te worden van het gesjouw, maar dat probeert hij te verbergen. 'In de Middeleeuwen gebruikte men stormrammen om deuren mee open te breken of in sommige gevallen zelfs om onstabiele gebouwen mee neer te halen. Zo'n boerenhuisje als we daar zien bijvoorbeeld, zou onmiddellijk bezwijken onder de impact van een klap van 60 kilo. En dat is met dit ding best haalbaar.' 'Maar waarom zouden we in godsnaam hele gebouwen naar beneden moeten halen?' vraagt Hitomi. Tosti hoopt dat er iets is waarmee hij zijn standpunt kan bewijzen, en dus probeert hij wat. Plotseling ziet hij licht branden in een van de huisjes. 'Zie je dat?' zegt Tosti. 'Laten we daar eens binnenvallen.' 'Kunnen we ook niet gewoon via de deur naar binnen?' zegt Hitomi. 'Welnee,' zegt Tosti, 'als daarbinnen een tribuut zou zitten, dan zou dat veel te opvallend zijn.' Maar eigenlijk zegt Tosti dat alleen maar omdat hij de stormram gewoon een keertje voor de lol wil uitproberen.

Tosti en Hitomi zetten alle kracht die ze nog hebben om in een sprintje, en rennen met de stormram voor zich uit naar het huisje. Er klinkt geen geluid, er is waarschijnlijk geen andere tribuut daarbinnen, denkt Tosti. Als ze nog maar een paar meter van het huisje verwijderd zijn, duwen Tosti en Hitomi de stormram vooruit, en met een krakend geluid boort de ijzeren punt van de stormram zich door het houten muurtje heen. Het huisje houdt het niet langer, en stort meteen in. Tosti valt tussen de planken, en Hitomi krijgt een paar rietstengels van het dak in haar gezicht. 'Yeah, right, wat was het nut hiervan?' zegt Hitomi geïrriteerd. Tosti glimlacht. 'Kijk eens wat daar staat,' en wijst naar een lage tafel die in het midden van het 'huisje' staat. Hitomi is stomverbaasd: op het tafeltje staat een van de twintig zeer kostbare voedselpakketjes. 'Dat was het nut er dus van.' zegt Tosti lachend. Hij krabbelt overeind, en maakt het pakketje open. Het pakketje zit helemaal volgestouwt met zoetigheden: voornamelijk vruchten, maar daarnaast zelfs ook een paar broodjes met een zoete vulling. 'Dat is nou nog eens een schot in de roos.' zegt Hitomi, die nu ook kan lachen. Samen besluiten ze een deel van het voedsel te benuttigen. 'Neem jij die broodjes maar,' zegt Tosti, 'die lust ik toch niet.' Hij is zo blij dat hij iets te eten is tegengekomen, dat hij zelfs een beetje kieskeurig wordt. 'Het is jammer dat we geen dak neer hebben,' zegt Hitomi, 'anders zouden we hier ook heel goed kunnen slapen.' 'Slapen kan ook zonder dak.' antwoordt Tosti. Hij kijkt op naar de sterrenhemel. Hij heeft nu al twee teamgenoten verloren, maar gelukkig maakt dit gelukkige toeval dat meer dan goed. Hij vraagt zich af hoe de andere tributen, en vooral ook zijn teamgenoten die nog leven, er momenteel voor staan.

22 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 09:55

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
BEGIN VAN DE SPELEN FLASHBACK!

Bandaka zat vastgebonden aan zijn armen in een kerker. Samen met hem zaten ook Selletje, Adje en Koopalingsfan daar. Ze konden geen kant op, maar in het midden van de kerker, lagen een Zwaard, een Kruisboog en een Bijl. Bandaka bewonderde de Kruisboog, hij was perfect. Hij was geladen met een pijl dus je kon er gelijk mee schieten. Selletje begint te schreeuwen om hulp. Dom mens. We zitten in een kerker, niemand kan je hier horen. Niemand. Adje denkt hetzelfde. "Hou je bek! We zitten hier al opgesloten en als jij dan ook nog gaat schreeuwen word het er niet beter op!". Dit maakt haar stil. Dan begint Koopalingsfan gek te worden. "IK GENOEG HIERVAN! IK WIL LOS!" schreeuwt hij terwijl hij aan de kettingen rammelt. "Koops, dat lukt niet" zegt Bandaka. "IK. WIL. LOS! NU!!!" schreeuwt Koopalingsfan en met een laatste ruk aan de kettingen, schieten ze los. "Koops! Het is je gelukt!" zegt Adje uit blijdschap. "Kom, laat ons er ook uit" zegt Selletje. "IK NIET GEK. JULLIE VIJANDEN!" zegt Koopalingsfan terwijl hij de bijl pakt. Hij rent naar Selletje toe en haakt haar been eraf. Selletje schreeuwt het uit van de pijn. Oh, dus hij wil het zo spelen. Koopalingsfan hakt nu ook Selletjes andere been eraf. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" is alles wat Selletje uit kan brengen. Koopalingsfan draait zich om naar Adje en loopt met zijn bijl naar hem toe. "Nee, alsjeblieft. Koops, ik kom uit je district!" smeekt Adje. "MAAKT MIJ NIET UIT. JIJ VIJAND HIER!" zegt hij terwijl hij inhakt op Adjes linker arm. Adje schreeuwt het uit van de pijn, net als Selletje, die ook nogsteeds kerment van de pijn hangt. Dan hoort Koopalingsfan een gebrul van boven en hij raakt afgeleid. Hij kijkt nog een keer naar Adje en besluit dan toch naar boven te rennen. Daar hangt Bandaka, met het verminkte lichaam van Selletje en de half geamputeerde arm van Adje. Dan klinkt een kanonschot: Selletje is dood.

Profiel bekijken

23 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 10:08

Prins Para Vanilla

WM, Tuffie en Lennard hadden een kamp opgebouwd in het bos. Zodra ze de kleine, open plek gevonden hadden, hadden ze al besloten dat ze daar zouden gaan zitten. Direct waren de 3 mannen begonnen met hout te verzamelen, en voila: ze hadden een prima kamp opgebouwd, waar ze voorlopig konden overnachten. Terwijl Tuffie bezig was met een kampvuur, besloten WM en Lennard op zoek te gaan naar voedsel. Maar waar ze ook zochten, hoe ver ze ook liepen: er was niets. Er was niet 1 dier te bekennen, er hingen geen vruchten aan de bomen, er was helemaal niets. Dus keerden Lennard en WM met lege handen terug naar hun kamp. "En, wat schaft de pot vandaag?" vroeg Tuffie. Hij had inmiddels best wel honger gekregen. "Helemaal niets, ben ik bang". WM ging naast Tuffie zitten. "Het hele bos is leeg." "Het lijkt erop dat de spelmakers de naam Hongerspelen dit jaar eer aan doen" zei Lennard, terwijl hij aan de andere kant van Tuffie ging zitten. Daar zaten ze dan, met zijn drieën rond het kampvuur. Zonder eten.

24 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 10:22

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi zit op een tafel in de hal. Hij vind het hier wel prettig. Het is mooi, groot en lekker warm. Maar er is een minpuntje: Het rottende lichaam van Chris. Hij heeft hem al wat aan de kant geschoven, maar toch is het niet echt een smakelijk gezicht en geur. Het ergste is de geur. Die verschrikkelijke rottende geur van vlees. Hij moet hier weg gaan want anders gaat hij over zijn nek, en dat eten dat hij nu aan het verteren is heeft hij nog hard nodig. Hij besluit nog eens naar het het slot op de deur te gaan kijken. Misschien kan hij het met zijn zwaard open krijgen? Ach, proberen doet niemand kwaad. Hij steekt het zwaard in het slot en begint te draaien. Na een tijdje geeft hij het op en haalt hij het zwaard eruit. "Nou, dat werkte ook niet echt" zegt hij tegen zichzelf. Hij leunt tegen de deur aan en valt daardoor op de grond: De deur was open. Hij staat op en ziet de troonzaal. Vol met eten en wapens. Hij rent erop af maar stopt dan, er zitten gaten in de grond. Als hij goed kijkt ziet hij wat het zijn: Boobytraps. van die oude middeleeuwse gaten met speren. Maar goed dat hij was gestopt, anders was hij er nu aan gespiest. Hij moet de verleiding maar zien te weerstaan. Hij kan er wel over springen, maar er zijn er meerdere. Misschien kan hij met een boog of speer ofzo wel iets van het eten tegen de muur erachter aan smijten, maar dan heeft hij eerst zoiets nodig. Maar voor nu wacht hij maar tot er andere tributen komen die misschien dom genoeg zijn om hier in te trappen. Letterlijk.

Profiel bekijken

25 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 13:01

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Leuke verhalen weer Broosje2 Ik heb weer even de openingspost bijgewerkt, en ook erbijgezet waar de tributen gestard zijn. Helaas was ik te laat, Sushi heeft Koopalingsfan al laten starten bij de Hoorn, terwijl er al 3 mensen waren gestard daar. Ook heeft Oshi Koopalingsfan al gebruikt. Is het erg als ik Oshi's verhaal aanneem, omdat Sushi sowieso al niet had gelet op het voedseltekort...?

schaap8

Met geen woorden zou ik ooit kunnen trachten te beschrijven hoe geweldig en genadig mijn goddelijke meester de expendable fucks all! wel niet is.

26 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 14:16

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ik kan uit Sushi's verhaal anders niet opmaken dat Koops gestart is bij de Hoorn, alleen dat hij Sushi en T.G tegenkwam een tijdje nadat zij de bij de Hoorn weggerend waren. Ik zou dan denken dat Koops eerst uit de kerker ontsnapt was, en daarna Sushi en T.G in de buitenlucht tegenkwam. Of zou dat te kort achter elkaar zijn? Razz

Maar ik denk wel dat Sushi nog even dat gedeelte met die bessen moet aanpassen.

27 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 14:56

Prins Para Vanilla

Het verhaal van Oshi is idd geschreven om uit te leggen hoe Koops uit het kasteel is ontsnapt, om vervolgens Sushi & T.g. tegen te komen

28 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 15:36

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Dat is idd wel logisch. Nou ja, dan laten we het zo.

schaap8

29 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 18:28

Sushi

GameDonut
fixed.

30 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 19:42

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
T.G en Sushi proberen ergens tussen een groepje van kleine, stenen huisjes te slapen. Ze hebben hun slaapplaats proberen te verbergen door in een smal steegje van hooguit een paar meter lang hun 'kamp' op te slaan. Koops houdt de wacht, en maakt nogal veel lawaai. Hij heeft zijn bijl in zijn linkerhand, en een grote baksteen in zijn rechterhand. 'Yeehaa!' roept hij opeens uit. 'Links is superbijl, rechts is tankman, wie gaat er winnen dat hangt af de bomen Hahahah!' 'Koops, als je zoveel lawaai maakt, dan verraad je onze positie misschien wel!' zegt T.G. Maar Koops is er niet bij met zijn hoofd. 'Laat maar zitten.' zegt Sushi. 'Dit doet hij al uren, en er is niemand op ons afgekomen.' Inmiddels is Koops rondjes door de kleine nederzetting aan het rennen. T.G stelt zich daarbij voor dat 'superbijl' en 'tankman' een spannende strijd aan het uitvechten zijn. Bij die gedachte wordt hij weer aan het plan van zijn team herinnert. Ze moeten zo dadelijk weer op pad gaan, en zo snel mogelijk iets te eten vinden.

T.G ziet dat de maan al lager aan de hemel is komen te staan, en dat de dagraad dus alweer aan het naderen is. Hij besluit niet meer te proberen om te slapen, en om verder te gaan. Hij wekt Sushi, die inmiddels al slaapt. 'Laten we maar verder gaan,' zegt hij tegen hem, 'Binnen een paar uur zal de zon denk ik alweer op zijn, en bovendien leidt mijn honger me er van af om te slapen. We moeten echt een voedselpakket vinden.' 'Nu je het zegt,' zegt Sushi, 'ik kan ook wel wat voedsel gebruiken.' Ze staan op, en T.G roept Koops om mee te komen. T.G kan het zelf nog wel een tijdje uithouden zonder voedsel, daar heeft hij zich immers op voorbereid. Hij maakt zich eigenlijk meer zorgen om Sushi: T.G weet namelijk niet of hij net zo'n goed uithoudingsvermogen heeft als hij.

'Trouwens, Koops,' schiet T.G ineens te binnen, 'Hoe ben je hier gekomen? Je was niet bij de Hoorn, en je hebt ons vrij snel weten te vinden.' Koops reageert opvallend snel. 'Bakstenen!' roept hij. T.G fronst zijn wenkbrauwen. 'Heeft baksteen gewonnen?' 'Nee!' roept Koops. 'Ruimte met bakstenen! Ik heb vastgezeten, maar kwam los! Selletje dood! Lange gang! Gat in de muur geslagen!' T.G kan er geen touw aan vastknopen. 'Dus als ik het goed begrijp, zat je vast in een ruimte met bakstenen, waar je uit wist te onstnappen, heb je Selletje gedood, en heb je in een lange gang een gat in de muur geslagen om te ontsnappen, nietwaar?' Koops knikt. T.G is verbaasd dat Koops dat gebaar kent. 'Waar kom je vandaan? Kun je je dat nog herinneren?' Zonder duidelijk antwoord te geven rent Koops ineens weg, langs de rand van het bos dat aan de kleine nederzetting grenst. 'Woehoe!' roept hij. 'Tankman heeft gewonnen! Nu heb ik een nieuwe vriend!' T.G en Sushi kijken elkaar vragend aan. 'Misschien wil ons wel de weg wijzen.' zegt Sushi. 'Of het nou zo is of niet,' antwoordt T.G, 'we mogen hem niet uit het oog verliezen. Laten we hem achterna gaan, en dan maar hopen dat hij iets van mijn vraag begrepen heeft. Wie weet kunnen we onderweg nog een voedselpakket vinden. Hier is er in ieder geval niets te halen.' Sushi stemt ermee in, en samen met T.G rent hij achter Koopalingsfan aan om hun weg verder te vervolgen.

31 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 21:10

Sushi

GameDonut
Met zijn drieën lopen ze verder. Gek genoeg zijn we hier niemand tegen gekomen, zegt t.g. Ik weet ook niet waarom hier niemand is. Plotseling komen ze bij een oud gebouw. Hier is dus ook niemand? Ze lopen samen verder. Opeens rent Koops weg. Koops! Wacht! Schreeuwt Sushi. Plotseling komt Koops terug met een verbrand lichaam over zijn schouder. Wacht, is dit smf64? Vraagt t.g. JA DIT IS HEM! Zegt koops. Plotseling hoort hij een schreeuw: EINDELIJK! HULP! KOMEN JULLIE ME HELPEN? IK BEN HET, ADJE! WHAAAA, Koops word razend en hakt het lichaam van de geketende man in stukken. DAT ZAL JE LEREN!!!!! KOOPS, KALMEER EENS! Schreeuwt t.g. Eindelijk word Koops weer kalm....

32 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 4 op di 13 nov 2012, 21:20

Prins Para Vanilla

Ok, ik volg geen ene kut van je verhaal Sushi

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum: