Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 7 van 7]

91 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 13:59

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti wachtte angstig de klap af. Hier zou hij sterven. Zover gekomen, maar dit zou hij niet kunnen afweren. Hij had zich erg makkelijk kleingekregen, niet op de omgeving gelet. Dan verdien je het eigenlijk ook. Hij zag Para vertraagd zijn zwaard heffen. Tosti deed zijn ogen dicht. Hier zou hij sterven, laf, verslagen, klein. Hij horde Para’s zwaard hard naar beneden komen. Hier zou hij sterven. Team rood zou winnen.

En toen hoorde hij hem eindelijk neerkomen, hard, zich in zijn vlees borend. Maar het deed niet echt pijn. Eigenlijk voelde hij er niets van. Verbaasd deed Tosti weer zijn ogen open. Para had hem helemaal niet geraakt, zijn zwaard had T.G’s rug doorboord. Dit moest wel Para’s bedoeling zijn, hij kon niet uitgeschoten zijn. Zich nog steeds verwonderend over deze nieuwe wending begin Tosti weer op te staan. Was dit een soort zelfmoord van Para? Nu had Tosti weer alle kansen. Hij begreep Para niet. Maar ja, hij had dan ook al meer teamgenoten vermoord. Hij ontwaakte uit de shock, Para begon te praten; 'Het spijt me, T.G.' zegt een fluisterende stem achter hem. 'Dit is míjn overwinning.' Nu realiseert hij zich ook dat T.G en Para elkaar nooit hebben vertrouwd. Toch best zielig eigenlijk, op dit moment nog een mes in de rug steken. Maar Tosti kon er eigenlijk niet mee zitten. Toen horde hij T.G praten. Tegen hem. 'T... Tosti...' brengt T.G uiterst moeizaam uit. 'Z... zorg... dat je wint.’ Tosti keek verbaasd. T.G wenste hem toe te winnen! Een vijand! Tosti keek naar T.G, die nu echt bijna dood was. Zijn ogen waren al dicht, en hij bewoog niet meer. Even later klonk het kanonschot. T.G was echt dood. Maar Tosti horde nog zijn laatste woorden. Hij zou winnen. Voor zijn teamgenoten. En T.G.

Para had al die tijd zwijgend toegekeken. Maar nu T.G echt dood was, begon hij weer uit zijn trance te komen. Opeens kijk hij Tosti recht in zijn ogen en grijnsde. “Zo, die is in ieder geval dood. Ik zou hem toch nooit kunnen vertrouwen. En bovendien wil ik alleen winnen. Het is mijn overwinning, om mijn fout recht te zetten! T.G zou het toch nooit begrijpen. Daarom deed ik dit maar.” Zei Para rustig. Tosti zag dat Para langzaam zijn zwaard weer vastpakte, die nog in T.G’s rug zat. Dit zou het eindgevecht worden. Alhoewel Tosti een boog had, was Para toch sterker. Hij had een zwaard, een bijl binnen handbereik en vast nog een boel messen. Tosti had alleen een miezerig klein mesje. De bijl van T.G lag t ever weg. Tosti deed benauwd een stap naar achter. Hoe moest hij zich nu tegen Para verdedigen? Toen zag hij vanuit zijn ooghoek iets. WM was dan wel verdronken, maar zijn zwaard lag nog op het ijs! Hij was nu vol adrenaline. Als hij dat zwaard niet zou kunnen pakken was hij er geweest. Para had inmiddels zijn zwaard weer in handen, en kwam steeds dichter bij Tosti. Het was nu of nooit. Met een plotselinge beweging greep hij wat sneeuw en gooide dit naar Para. Para had dit niet verwacht, en terwijl hij het sneeuw uit zijn gezicht en jas klopte, sprong Tosti op het zwaard af. Het ijs was nog te dun om op te lopen, dus daarom gleed hij er maar op zijn buik op af. Met een snelle beweging gritste hij het zwaard uit de sneeuw, en kroop weer naar een veilig stuk. Maar Para was sneller van de schrik bekomen dan Tosti dacht, den had al ene mes op Tosti afgegooid, die nu doel trof in Tosti’s schouder. Het was geen diepe wond, maar verzwakte hem wel. Bloed stroomde uit de wond, en Tosti kwam moeizaam overeind. Met zijn ongedeerde arm pakte hij het zwaard over en strompelde op Para af. Hij was nu in ieder geval beter bewapend.

Maar Para was nog steeds beter bewapend, en ook nog eens zo goed als ongedeerd. Met snelle passen rende hij op Tosti af en hief zijn zwaard voor een harde klap. Tosti was eigenlijk helemaal geen goede zwaardvechter, en met moeite weerde hij de slag af door zijn eigen zwaard in een ongemakkelijke positie boven zijn hoofd te houden. De slag dreunde door in zijn arm, en liet hem helemaal trillen. Para zag hoe Tosti met moeite deze eenvoudige slag moest afweren. In tegenstelling tot Tosti was Para wel een gedoe zwaardvechter, en hij zag dus ook geen problemen met het afslachten van Tosti. Maar toen Para op Tosti afrende voor de volgende slag, begaf het ijs het eindelijk. Met een enorm gekraak gleed Para uit over het kapotte ijs en viel in het water. Het was dus weer aan het dooien. Tosti had geen idee wat de Spelleiders hiermee wilden, want bijna om de minuut veranderde de temperatuur weer, maar dit was toch wel een fijne wending, want Para had zichtbaar moeite om er weer uit te komen. Tosti zag dat het mes nog steeds in zijn schouder zat, en trok het eruit. Het bloeden was alweer bijna gestopt, het was geen ernstige wond. Zonder het bloed eraf gehaald te hebben smeet hij het mes naar Para, die alweer bijna op het droge stond. Het mes schampte Para’s zij, nu was Tosti tenminste niet de enige met een wond. Dit belemmerde Para helaas niet uit het water te komen, want met een sprong landde Para alweer in de sneeuw. Zonder zwaard. Had Para zijn zwaard verloren? Ja, daar zag Tosti hem liggen, een paar meter onder het ijs. “ Kijk, kijk, Para blijkt niet zo oppermachtig te zijn als hij zelf dacht…” zei Tosti spottend. Para keek vastberaden. “ Dat zullen we nog wel eens zien….” , en met een snelle beweging pakte hij T.G’s bijl van de grond af, die T.G had laten vallen bij zijn dood. Tosti vloekte binnensmonds. Hij was de bijl alweer vergeten. Weg voordeel… En zijn boog was helaas ook nog niet opgedroogd, al zal het wel sneller gaan met dit warme weer. Tosti liep alweer te puffen in zijn dikke winterjas. Nou ja, na dit gevecht kon hij naar huis. Als hij zou overleven… Meer tijd om hierover na te denken was er niet, want Para smeet alweer een nieuw mes van de grond naar Tosti. Tosti kon nog net zijn zwaard als schild gebruiken, met als gevolg dat er een flinke deuk in het metaal kwam. Para kon blijkbaar erg hard gooien. En alweer kwam Para op hem afgerend, met zijn bijl hoog boven zijn hoofd geheven. Dit keer was Tosti beter voorbereid, en hij pareerde de slag met een stuk minder moeite dan de vorige. De volgende slag zag Tosti echter niet aankomen, en de platte kant raakte hem zo hard, dat hij achterover viel. De sneeuw was nog erg los, en door de klap van de val begon de sneeuw te bewegen, naar benden te vallen. Samen met hem! Hij probeerde nog uit alle macht een stuk vaste grond te pakken, maar door een harde schop van Para viel hij de diepte in, samen met kilo’s sneeuw.

Schreeuwend viel hij naar benden, meter naar meter. Dit zou hij nooit kunnen overleven, en een sponsorgift zou hij ook niet kunnen verwachten, Para was erg geliefd bij het publiek… Weer had hij het gevoel dat alles langzaam ging, vertraagd… Flarden van beelden zag hij voorbijkomen. En toen een vrij zachte klap. ‘Ben ik dood?’ vroeg hij zich af. Maar nee, dat was hij niet. De sneeuw had grotendeels zijn val gered, maar hij lag toch op iets anders dan sneeuw. Iets ruws, maar toch ook iets zachts. Hij ging rechtop zitten. En toen zag hij wat hem gered heeft. Een enorm grijs beest. Een walrus! Dit moest een van de walrussen zijn van SMF, Goomuin en Kevin! Hij zag er op zich best lek uit. Met zijn domme oogjes en enorme lijf. “Dank je, beest. Walrus liev”. Maar toen hoorde hij Para schreeuwen. Hij was kennelijk boos dat Tosti niet was gedood. Door het geschreeuw kwam de lawine weer op gang,en ook Para gleed onderuit. De walrus gleed snel achteruit, om Tosti in veiligheid te brengen. Hoewel Tosti erg hoopte dat Para zich verwondde of zelfs dood zou gaan, was dat geen grote kans. Er lag al een grote berg sneeuw, waar Para hoogstwaarschijnlijk op zou vallen. Hij kon natuurlijk ook gewoon proberen hem dood te schieten. Zijn pees zou nu wel opgedroogd kunnen zijn, en hij kon het altijd proberen. Hij pakte een pijl uit zijn koker en legde hem op de redelijk droge pees. Langzaam trok hij hem naar achter en richtte op Para, die nog half onder de sneeuw lag. Para bewoog nog best veel, maar bleef nog op zijn plaats. Misschien zou hij hem zelfs vanaf hier gewoon kunnen doden. Terwijl dit allemaal door zijn hoofd schoot liet hij de pijl los. De pijl boorde zich in Para’s been, en Para begon minder te spartelen. Bloed stroomde op de sneeuw. Was het nou eigenlijk zo makkelijk?

Tosti liep langzaam op Para af. Hij mocht dan wel ernstig gewond zijn, hij zou toch nog erg sterk zijn en hem kunnen overmeesteren. Toen hij bijna bij de sneeuwhoop aangekomen was, waar Para onder lag, gebeurde dit ook. Met een schreeuw sprong Para uit de sneeuw en smeet zijn bijl naar Tosti. Tosti schrok en hield zijn handen voor zich uitgekeerd.’ Zou hij zich hiertegen kunnen verdedigen?’ schoot angstig door zijn hoofd. Tosti had geluk, hij had zijn boog nog in zijn hand, en de bijl raakte dus zijn boog. Maar hij raakte hem niet alleen, hij versplinterde het hout helemaal en kwam er aan de anderen kant waar uit, zodat de boog knakte en brak. Tosti keek zielig naar zijn boog, die nu nutteloos was geworden. Hij liet hem op de grond vallen, en haalde de bijl eruit. Had hij er tenminste iets aan overgehouden. Para, die inzag dat het zakmes wat hij nog in zijn hand had het enige wapen was dat hij nog had, rende op Tosti af met de wanhoop op zijn gezicht. Het was nu of nooit. Tosti probeerde Para met de bijl te pareren, en stak ondertussen het zwaard naar voren. Para kon niet meer stoppen, en terwijl zijn mes zich in Tosti’s oude wond boorde, kwam Tosti’s zwaard in zijn buik, en sneed zijn darmen doormidden. Tosti sprong verschrikt achteruit toen het mes zijn schouder opnieuw raakte, en zag hoe Para onderuitzakte met het zwaard in zijn buik. Dit kon hij nooit meer overleven. Tosti zag op Para’s gezicht dat hij gewonnen had. Para had de hoop opgegeven, maar was nog niet dood. Met een verbazingwekkende heldere stem, alsof hij zich niets aantrok van zijn wonden, sprak hij zijn laatste woorden uit. “Ik deed dit voor mijn broertje, weet je. Pas nadat ik hem vermoord had, realiseerde ik wat ik had gedaan. Ik had mijn eigen broertje vermoord. Hoe kon ik dit in hemelsnaam goedmaken? Mijn familie zou me haten, iedereen zou een afkeer tegen me hebben. De enige manier om het echt goed te maken was het publiek duidelijk te laten maken hoe ik me voelde, en gewoon winnen. Daarom probeerde ik me altijd zo populair te maken bij het publiek, voor de camera’s.” Tosti merkte nu pas de rondvliegende rode oogjes om hen heen op. Para ging verder. “Alles was voor Oshi, maar het heet dus niet geholpen. Je hebt me verslagen. Misschien had ik T.G beter niet kunnen doden.” Een glimlach verscheen op Para’s gezicht.” Maar dit is eigenlijk ook wel goed. Want mijn familie zou me toch wel blijven haten. Nu hoef ik het niet meer aan hen uit te leggen. Doodgaan is eigenlijk niet zo heel erg.” Hij deed langzaam zijn ogen dicht. Tosti ging weer overeind staan. Para’s verhaal had indruk op hem gemaakt. Hij stond op het punt om ook nog iets te zeggen, toen hij een schim vanuit zijn ooghoeken op hem af zag rennen. Hij had een rode jas aan.

Para deed zijn ogen weer open en keek ook naar de schim. Hoe kon dit? Ze waren de enige 2 tributen die nog leefden! De schim was ondertussen al bijna bij hen, en rende met bovennatuurlijke snelheid op hen af. Het was Tuffie. ‘ Maar die was toch al lang gestorven?!’ dacht Tosti. Tuffie was intussen bij hen gekomen en sprong op Para af. Para had dit niet verwacht, maar kon zich er niet tegen verweren. Tuffie greep het zwaard uit Para en likte het af. Daarna begon hij met zijn mond stukken van Para’s ingewanden uit zijn lichaam te scheuren en op te eten. Tosti keek er verbijsterd naar en wendde zijn lichaam ervan af. Hij werd misselijk van binnen. Wat was er in hemelsnaam aan de hand hier? Tuffie was inmiddels na ene paar happen van Para’s lijf genomen te hebben opgestaan en wendde zich naar Tosti. Hij lachte. “Sorry, dit moest gewoon even!” Na dit gezegd te hebben zakte hij opnieuw in, om opnieuw te sterven. Er klonk een kanonschot, maar dat was voor Para, die nu eindelijk was gestorven. Tosti was nog in shock toen de Hovercraft aankwam. Hij had gewonnen. Opnieuw. Hij had gewonnen!

Profiel bekijken http://google.nl

92 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 14:00

Gast

Gast
Holy shit, dat was goed geschreven.

93 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 14:02

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Heb je het zo snel gelezen :"D

94 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 14:22

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
What the fuck was dat einde met Tuffie :") Ok, er kan een nieuwe geopend worden! happy

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

95 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 14:23

Gast

Gast
Tosti schreef:Heb je het zo snel gelezen :"D

Ja.

96 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 15:37

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
dat moest van tuffie 'k.

En ik open de volgende wel Wink

97 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 16:07

Gast

Gast
Cool story bra.

98 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 16:22

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
De nieuwe is er Wink

99 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 18:29

Olivier Vanilla

Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Praeses Watermeloen, Blauwe Bes en Red Bull Wodka (MAAR NIET FRISTI) van 2009 t/m 2019
Eigenlijk wou ik de volgende regelen, maar ok,

En Necro Bandaka Lennard Toady02 Poké-Fanaticus HenkSpermatank Nickmariourbanus Rinus999  STNF Coolboy Neuz en Uly moeten ook Nalyd Rats
Profiel bekijken http://www.toadplaza.com

100 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op zo 11 nov 2012, 19:02

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Doe dan ook wat actiever mee ofzo :"D

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum: