Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 7]

61 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 16:06

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
WM rende voor zijn leven, de ijsbreuk ging nu razendsnel door 6 paar stappen, en het leek erop of ze allemaal verzwolgen zouden worden. Maar het einde van de rivier was nabij, en met een duikvlucht lande Wm eindelijk op een veilig stuk sneeuw. Hij sprong snel op om te kijken hoe het de anderen verging. Tosti en T.G waren veilig, zij waren snel op ene hoger gelegen stuk gesprongen. De ijsrivier was nu helemaal ontdooid, en er waren nog maar een paar drijvende ijsschotse. Op ene van hen zat BLF, hij leek in paniek. WM schrok toen hij zich realiseerde waarom. De rivier stroomde de berg af, en ging over in een verwoestende en ijskoude waterval! De rivier was niet bredd, maar WM zat helemaal aan het andere eind van de rivier. Adje lag nog versuft in de sneeuw, raceneus zag hij niet, en alleen SMF zou hem kunnen redden. SMf zag hem kijken en knipoogde. Hij rende er nog wel op af, maar WM wist dat SMF sneller kon rennen. BLF was intussen in het water gesprongen. Geen slimme keuze, want het water was ijskoud en nog steeds te snel. Met een luid geschreeuw viel BLF naar beneden. Toen hield het geschreeuw op en klonk een kanonschot. Dood.

De groep stond zwijgend bij elkaar. Ze waren erin geslaagd allemaal weer bij elkaar te komen. Adje en raceneus wierpen boze blikken naar SMF. "Je kon hem best gered hebben. Hij dreef dicht bij de kant. Je kon best wat harder gerend hebben!" bromden ze. "Ja, denk het ook. Ik heb net kilometers gelopen, met al mijn wonden. Natuurlijk kan ik dan nog even een sprintje trekken en met een arm iemand op het droge trekken." wierp SMF sarcastisch tegen. WM keek dit ook zwijgend aan. Wat SMF had gedaan was logisch, maar ook wat unfair. Hij besloot zich niet te mengen in het gevecht, en liep naar Tosti. T.G was even aan het rusten. Hij had zijn jas uitgedaan. Groot gelijk, het begon nu echt warm te worden. Maar deze jas bood ook bescherming, dus hield hij hem nog even aan. Misschien zou het zometeen ook weer heel koud worden, hij had geen idee. Hij zag Tosti geconcentreerd staren naar een punt in de verte. Hij keek mee, en keek verbaasd. Daar waren 2 tributen! Dat moesten wel Oshi en Para zijn! Net toen hij er wat over wilde zeggen, snoerde Tosti hem de mond. "Ik weet het. Ik wil eerst kijken wat ze gaan doen. Waarschijnlijk zullen wij winnen, en misschien kan ik ze zelfs vanaf hier doodschieten. Maar, als wij als groep op de winnende hand zijn, moeten we team Rood nog van kant maken. Ik schat de situatie wel in, en als ik 'NU!' zeg, dan vallen we aan. We moeten een verassingsaanval hebben, anders winnen we niet." zei Tosti zachtjes. Toen hij verder wilde gaan hoorde hij een galmende stem door de arena roepen: "Beste Tributen, wij willen u eraan herinneren dat het nog steeds geldt dat team Rood, of team Blauw moet winnen. Dank u" Dit zorgde voor verwarring in de groep, en iedereen kreeg argwanende blikken op zich gericht. Maar Tosti bleef kijken, en zag hoe het rode figuurtje met een snelle slag het blauwe figuurtje in zijn nek raakt, en hoort meteen daarna een kanonschot. Dit zorgde voor meer verwarring in de groep. Niemand wist wie er dood was. Tosti wachtte niet langer en schreeuwde "NU!". Meteen trok WM zijn zwaard en begon met T.G te dueleren. SMF leek het nog niet meteen te begrijpen, maar ook hij trok zijn wapen. Tosti pakte zelf razendsnel een pijl en legde hem op zijn pees. "Kijken wie er nu zal winnen." dacht hij met een sluwe glimlach op zijn gezicht.

Profiel bekijken http://google.nl

62 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 07 nov 2012, 18:25

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Para staat op de heuvel. Hij kijkt naar wat onder zich gebeurd, Team rood en team blauw vechten nu ook al weer tegen elkaar. Alle nieuwe teams waren in een paar seconden weer gestopt. Para kijkt achterom en ziet op de ander heuvel, een stukje hier vandaan, dat een hovercraft komt opduiken. Het lichaam van Lucoshi wordt opgehaald. Lucoshi, zijn eigen broertje die hij zojuist had moeten vermoorden. Zijn ouders zouden hem nu wel verafschuwen. De enige manier waarop hij dat zou kunnen veranderen, is om deze spelen te winnen en zo zijn familie rijk te maken. Hij zal alles op alles zetten om dat te doen. Hij pakt zijn zwaard in zijn hand en in zijn andere hand een mes. Het mes dat hij voor iedereen verborgen had gehouden zodat als hij zijn zwaard ooit zou verliezen, hij dit nog als wapen had kunnen gebruiken. Met deze twee wapens in zijn handen rent hij de heuvel af naar het gevecht tussen de twee teams. Hij rent naar degene die probeert weg te rennen: Raceneus. Met een snelle zwaai snijd hij in zijn voorhoofd met het zwaard. Een kanonschot klinkt. De andere teams kijken in het rond, en zien Para staan, met een bloederig zwaard in de ene hand en het geheime werpmes in de andere terwijl hij op de 2 teams afrent voor een volgend slachtoffer.

Profiel bekijken

63 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 07 nov 2012, 18:34

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Wacht, vermoord Para nou een teamgenoot? :")

64 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 07 nov 2012, 18:47

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Aangezien diezelfde teamgenoten hem ook vermoord zouden hebben als ze de kans kregen, lijkt me dat niet zo vreemd. Niet echt slim, maar niet vreemd.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

65 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 07 nov 2012, 18:49

Prins Para Vanilla

BTW: er zijn nu nog 3 blauwe en 3 rode over.

66 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 08 nov 2012, 17:47

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Jammer. Ik wilde net een nieuw (behoorlijk lang) stuk posten, en dan valt mijn PC uit :'') . Misschien doe ik 'm later nog wel eens opnieuw.

Profiel bekijken

67 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 09 nov 2012, 18:02

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
T.G weet even niet wat hem overkomt. Het bericht van de spelmakers doorboort zijn lichaam. Hier heeft hij niet op gerekend. Hij was zelf van plan om zich gewoon aan het bondgenootschap te houden, maar nu lijken de spelmakers roet in het eten te gooien. Voordat hij daar zijn bijl kan grijpen, hoort hij een kanonschot. Maar niemand in de groep is doodgegaan: dat betekent dus dat een van de twee rebellen iets overkomen is. Voordat hij de situatie kan inschatten schreeuwt Tosti: 'NU!' Onmiddellijk springt WM op hem af met zijn zwaard. T.G ziet het net op tijd, en duikt aan de kant. Hij valt met zijn hoofd in de sneeuw, die steeds wateriger begint te worden. Uit angst dat WM hem opnieuw aanvalt, schopt hij hard achter zich. Bij toeval raakt hij WM tegen zijn borst. Nu kan T.G zich weer herwinnen. Hij pakt zijn bijl, en haalt uit naar WM, die zijn slag behendig pareert. Terwijl hij WM's volgende slag ontwijkt, kijkt hij naar Tosti, die op een heuvel staat. Hij spant een pijl op zijn boog. Wat jij wil, denkt T.G. Hier had hij meer rekening mee moeten houden. Het bondgenootschap is verbroken.

Nadat hij een tijdje met WM heeft gevochten, hoort hij nog een kanonschot. Hij draait zich om, en ziet Para staan, met een bebloed zwaard, en Raceneus die dood op de grond ligt. Zowel T.G als WM verliezen hun concentratie op het gevecht. Onmiddellijk gaat Para opnieuw in de aanval, dit keer op SMF64. Met maar één arm is hij tamelijk weerloos. Omdat Para zojuist weer een Teamgenoot heeft vermoord, denkt T.G even dat het bondgenootschap tegen de rebellen nog steeds bestaat, en springt hij, net als WM, in Para's weg om SMF64 te verdedigen. Zodoende komt Para's zwaard kletterend tot stilstand tegen T.G's bijl en WM's zwaard. T.G kijkt Para doodringend aan. 'Zozo.' begint hij. 'Ben je weer teruggekomen om met Team blauw samen te werken? Had je het gehad met Lucoshi?' 'Inderdaad.' antwoordt Para. 'Ik heb hem gedood. Spijtig, maar noodzakelijk. Je hebt het bericht van daarnet vast wel gehoord, dus dan weet je dat ik gedaan heb wat ik moest doen. Wees blij, Lucoshi was jou eerder een doorn in het oog, nietwaar?' 'En Raceneus dan? Waarom doodt je hem dan?!' zegt T.G, die moeite heeft om zich in te houden. Er verschijnt een grijns op Para's gezicht. 'Omdat ik wist dat jullie mij niet zouden vertrouwen. Zie hier het resultaat.'

Een fractie van een seconde overweegt T.G om zijn met zijn bijl op Para's hoofd in te hakken, maar dan hoort hij plotseling het geluid van glijdend metaal achter zich. Hij draait zich om, en hij ziet dat SMF64 zijn mes heeft getrokken. Met de enige arm die hij nog heeft probeert hij T.G te besteken. Dat was T.G even vergeten: SMF64 hoort nu helemaal niet meer bij hem, hij had hem eigenlijk niet niet eens hoeven redden. Met een sierlijke armzwaai vangt T.G SMF64's messteek op. Vervolgens haalt hij uit met zijn bijl, en onthoofdt SMF64. Opnieuw vult een kanonschot de witte leegte, die overigens steeds vloeibaarder begon te worden. De sneeuw rond T.G's voeten begint steeds verder te smelten. Uiteindelijk zou alle sneeuw kunnen ontaarden in gigantische lawines of waterstromen. Maar voor het zover is, kan hij nu nog even genieten van het feit dat hij zijn eerst kill heeft gemaakt.

'NEE!' brult WM achter zijn rug. Pas dan beseft T.G dat hij een fout heeft gemaakt. WM zag het van dichtbij gebeuren, en hij is er nu vast op uit om zijn teamgenoot te wreken. Als T.G zich omdraait, ziet hij uit zijn ooghoek nog net hoe WM zijn zwaard langs zijn zij zwaait om hem te onthoofden. Even denkt hij dat hij er is geweest. Hij sluit zijn ogen. Maar dan hoort hij een zachte pijnkreet, en een zachte plons. T.G opent zijn ogen, en ziet WM in de sneeuw (die intussen bijna modder geworden is) liggen. Para heeft hem gekielhaalt, waardoor hij is omgevallen. Met verbijsterde ogen kijkt T.G Para aan. Waarom zou hij hem nu ineens redden, na hem eerst zoveel problemen bezorgd te hebben 'Waar ben jij nu eigenlijk op uit, Para?' zegt T.G. 'Het ene moment doodt je je eigen teamgenoten, het andere moment doe je met ze mee. Wat probeer je te bereiken?!' Para zet een pokerface op. 'Rijkdom, macht, en roem. Daar is het mij om te doen. Ik zal alles doen wat ik in mijn mars heb om dat alles te verkrijgen.' T.G snapt niet helemaal wat Para bedoelt. Hij weet ook niet meer of hij hem nu moet vertrouwen of niet. Maar zodra WM weer overeind komt, en met Para in gevecht gaat, verdwijnen zijn twijfels over Para steeds meer. Hij lijkt zijn positie in het team weer hervonden te hebben. Nu hij WM bezighoudt, kan T.G zich op andere dingen richten. Hij rent bij het tafereel weg, naar de plek waar hij Adje ziet staan. Hij is momenteel de enige tribuut die hij nog echt kan vertrouwen.

'Hebben we een plan?' vraagt Adje aan T.G. Die heeft T.G eigenlijk nog niet, maar omdat hij geen onverantwoordelijke indruk wil maken, verzint hij snel iets. 'Je hebt wel gezien dat Para geen pijl en boog bij zich draagt, he?' Adje knikt. 'In dat geval heeft hij die waarschijnlijk laten liggen op de plek waar hij Lucoshi heeft gedood. Misschien ligt hij daar nog. Jij bent sowieso een betere boogschutter dan ik, dus misschien kun je die nog gebruiken. Als ik me niet vergis, is Lucoshi ongeveer in de richting waar je de rivier naar kunt doortrekken gedood, dus kijk maar eens wat er te halen valt.' Adje knikt. 'Ik ga er onmiddellijk op af.' Zo snel als hij kan rent hij in de aangewezen richting weg, terwijl T.G hem nakijkt. Maar dan ziet hij Tosti nog steeds op dezelfde heuvel als eerst staan. Hij heeft zijn ogen op Adje gericht, en heeft een pijl op zijn boog gespannen. Zijn plan dringt direct tot T.G door. Dat gaat niet lukken als ik er op tijd bij ben, denkt T.G. Adje rent verder weg, en Tosti loopt hem stilletjes achterna. T.G haalt zijn bijl weer tevoorschijn, en loopt op zijn buurt weer stilletjes Tosti achterna. Er zijn nog maar vijf tributen over, dus ze moeten pakken wat ze pakken kunnen. Het is nu alles of niets, denkt T.G.

Profiel bekijken

68 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 09 nov 2012, 23:08

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Para staat met zijn zwaard in zijn hand over WM gebogen. Hij is niet van plan hem te vermoorden, nee, niet nu en hier. Dat zou niet leuk genoeg zijn voor de kijkers, toch? Het moet dramatisch en nog belangrijker: zo pijnlijk mogelijk. Het maakt Para niet meer uit wie hij vermoord, hij moet en zal winnen. Of dat nou met meerdere, of alleen is maakt niet uit. Het liefst alleen, dan krijgt hij al het geld. Hij kijkt naar WM, die met grote ogen op zijn dood wacht. Para grinnikt. "Nee, ik ga je niet vermoorden, dat zou toch niet spannend zijn? Plus, de camera's staan waarschijnlijk niet eens op ons gericht!". WM lijkt in de war. Para ziet zijn hand langzaam weer om zijn zwaard grijpen. "Dat dacht ik dus niet, we wachten gewoon nog even tot het rustig is, en dan vermoord ik je wel, oké?" zegt Para lachend. "Je bent gek geworden" zegt WM. "Bij de trainingen leek je zo aardig, maar je bent een monster". "Ach, als ik en mijn broer niet mogen winnen, win alleen ik." zegt Para. "Hadden jullie dat samen afgesproken?". "Was niet nodig geweest, mijn broer was niet zo van het doden, zeker niet van mij. Hij zou in depressie zijn gestort, en een makkelijk doelwit zijn geworden." zegt Para zuchtend. "En jij word meedogenloos en vermoord iedereen die je kan vinden" zegt WM. "Wat kan ik zeggen, daar zijn de Hongerspelen voor.". Para hoort een piep van rechts en ziet een klein wazig rood lichtje in de lucht: een camera. "Kijk, de camera's zijn er weer" zegt Para en hij steekt zijn zwaard in WM's been die begint te schreeuwen van de pijn. Maar het zwaard heeft ook het zwakke ijs geraakt en het deel waar WM op ligt zakt naar beneden. "Ow, nouja, verdrinken is ook een pijnlijke dood" zegt Para triomfantelijk terwijl hij wegloopt naar de richting waar T.g heen was gerend. Hij hoort een kanonschot. Hij loopt verder en ziet het dode lichaam van Adje liggen, WM leeft dus nog.

Profiel bekijken

69 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 10:13

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosit was heel voorzhcitig achter Adje aangeslopen. Hij had wat flarden meegekregen van het gesprek van Adje en T.G, dus ging hij maar achter Adje aan. Nu zat hij eindelijk in ene goede positie. Adje had de boog gevonden en was de pijlenkoker aan het omdoen. Snel pakte hij een pijl. Als hij nu achterom had gekeken dan had hij T.G gezien, op nog maar een paar meter afstand. Maar Tosti was te veel op Adje gericht, en merkte T.G niet op. Maar het was niet te laat, want net nadat Tosti de pijl op Adje had afgeschoten, hoorde hij het zwiepen van T.G's bijl. Hij dook razendsnel naar benden, maar kon niet voorkomen dat de botte kant van de bijl Tosti's linkerschouder raakte. Het deed niet echt pijn, maar zorgde er wel voor dat zijn hele arm tintelde. Schieten zou hij even niet kunnen... Maar T.G's bijl komt alweer op hem af, en Tosti rolt snel opzij. T.G's bijl raakt met ene klap het ijs, en nu begint ook dit ijs te breken. Een kanonschot laat hen verstijven. Adje is doodgegaan an zijn verwondingen van Tosti's pijl. 2 tegen 2 dus.

Het ijs begint nu grote scheuren te vertonen, en Tosti begint haastig de bevroren rotsen te beklimmen. Zijn linkerarm is weer oke, en al snel zit hij boven op de rots. T.G is ondertussen verdwenen. Nu moest tosti op zijn hoede zijn. HJij kon elk moment achter hem opduiken.... Tosti besloot toch maar verder te gaan in de richting waar hij WM voor het laatst zag. Na een paar minuten lopen over modderige weggetjes hoorde hij WM's gespartel. Heel zachtjes was het maar. Ongerust trok Tosti zich even niets van de gammele ijsstukken aan en rende op het gat af, waar hij WM zag zitten. Maar hij was al te laat. Hij zag WM naar de bodem van het glinsterende water zakken, en daar neerploffen. Een kanonschot vulde de ijsvlakte. Dood. Hij stond er nu alleen voor.

Hij zag dat T.G Para gevonden had. De boog was niet meegekomen, dat was een klein voordeel. Want dat zou hoe dan ook het laatste gevecht worden. Vastberaden stond Tosti weer op. Hij zou winnen.

70 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 12:44

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Para staat oog in oog met T.g, die zijn bijl heeft laten zakken. "We hoeven niet te vechten, wij kunnen samen winnen, We kunnen beide naar huis." zegt T.g. "Denk je echt dat ik jou dat plezier zou doen? Mag ik je eraan herinneren dat jij degene bent die mijn broertje meerdere keren heeft willen vermoorden, niet dat het veel uit maakt, maar toch" zegt Para. Achter zich hoort Para hoe WM naar de bodem van de zee zakt en een kanonschot klinkt. Hij kijkt achter zich, Tosti staat met een pijl op hem gericht. Para heeft een plan. Hij duikt snel opzij waardoor Tosti schrikt en zijn pijl schiet. Hij mist op een haar afstand T.g, die uit zijn evenwicht word gebracht en op de grond valt. Dit was de fatale klap. Het ijs begint helemaal te scheuren en er vormen verschillende kleine brokken ijs. Het begint ook weer iets kouder te worden merkt Para. Dat betekend dat het Water weer gevaarlijker word. Para kijkt voor zich, Tosti is bezig met pijlen oprapen, aangezien hij in het water gevallen was, en een hoop van de pijlen zijn in het water gevallen. Links van Para ziet Para T.g staan. T.g kijkt vragend naar Para, waarschijnlijk om bevestiging te krijgen op de vraag of ze samen Tosti gaan vermoorden. Para knikt. Para pakt zijn zwaard, T.g zijn bijl en ze springen samen over de brokken ijs naar Tosti. Tosti kijkt op. T.g en Para staan met hun wapens over hem gebogen. "Hallo Tosti, lekker gezwommen?" zegt Para. "Para, aan jou de eer" zegt T.g. "Dank je" zegt Para en hij haalt uit met zijn zwaard. Een kanonschot klinkt. T.g is dood.

Profiel bekijken

71 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 13:20

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Para moort weer even lekker een teamgenoot :") Maarrrrgoed, het is weer 1 tegen 1. Moeten we dobbelen?

72 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 14:16

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Ik denk het... Para is weg tot 3 uur

Profiel bekijken

73 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 15:08

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
*Flashback*

T.G kijkt verwoed in het rond. De scheuren die plotseling in het ijs ontstaan zijn en de daaropvolgende kanonschot hebben T.G's aandacht afgeleid van Tosti. Hij zou niet ver moeten zijn, met die wond in zijn schouder zou hij zich in ieder geval niet meer zo snel moeten kunnen voortbewegen. Bovendien denkt hij dat Tosti op die manier wel een spoor van bloed zal achterlaten. Maar hij ziet hem niet meer. Een grote frustratie. Hij staat er nu alleen voor, en beseft dat hij zoveel mogelijk wapens moet verzamelen. Hij ziet dat het lichaam van Adje precies op een zojuist onstane scheur in het ijs ligt. Zo snel als hij kan, rent hij er naartoe, en probeert hij buit te maken van de boog en de pijlenkoker die er nog liggen. Hij zal alles uit de kast proberen te halen nu het nog kan.

De scheur wordt iets groter, en Adje's lichaam dreigt er doorheen te zakken. T.G kruipt er stilletjes naartoe, om zijn gewicht beter te verspreiden. Als hij de boog en de pijlenkoker heeft bereikt en deze wil pakken, hoort hij voetstappen achter zich. Hij staat oog in oog met Para. T.G voelt nog steeds iets van wantrouwen tegenover hem. Zijn acties gedurdende dit spel waren soms zo raar, dat T.G hem niet acht als een teamgenoot kan zien, ook al zijn ze dat officieel wel. Hij komt overeind, en probeert iets te zeggen. 'We hoeven niet te vechten, wij kunnen samen winnen, We kunnen beiden naar huis.' zegt T.G 'Denk je echt dat ik jou dat plezier zou doen? Mag ik je eraan herinneren dat jij degene bent die mijn broertje meerdere keren heeft willen vermoorden, niet dat het veel uit maakt, maar toch.' zegt Para. Dit is dus wat T.G zo aan het twijfelen maakt. Para impliceert dat hij T.G niet kan vertrouwen omdat hij zijn broer heeft willen vermoorden, maar uiteindelijk doodt hij hem zelf. Puur opportunisme, denkt T.G. Hij heeft het al eerder door laten schemeren: Para is er op uit om alle eer voor zichzelf te winnen, zonder iets met zijn teamgenoten te delen. Maar aan de andere kant kan T.G het niet opbrengen om hem te doden, omdat Para zeker nu een belangrijke strijdkracht is.

Er klinkt een kanonschot. Ook WM is bezweken. In een fractie van een seconde ziet T.G dat Para zich omdraait naar Tosti, die ineens achter hem staat. Para duikt snel opzij om Tosti te laten schrikken, waarop hij de pijl afvuurt. T.G ziet de pijl op zich afkomen, en wil opzij stappen, maar struikelt daarbij over Adje's lichaam, en valt met een harde smak op de grond. Dat zorgt ervoor dat de scheur in het ijs openbreekt, en dat het hele ijs rondom hem in stukken uiteen valt. T.G glijdt half in het koude water, en ziet dat Adje met pijlenkoker in het water zakt. Shit, die heeft hj juist nodig. T.G probeert Adje's lichaam vast te pakken, en krijgt de pijlenkoker te pakken. Hij geeft er een harde ruk, aan maar Adje's lichaam blijft er aan vast zitten. Omdat T.G zelf ook in het water hangt, kan hij niet goed kracht zetten. Hij hijst zichzelf weer op de rand van het ijs, waarbij hij de koker per ongeluk ondersteboven trekt, verwoed trekt T.G er nog een keer aan, maar deze blijft hangen achter een scherp uitsteeksel aan de rand van het ijs. Met veel moeite krijgt T.G de pijlenkoker er uiteindelijk weer uit. Maar er zitten geen pijlen meer in. Die zijn er in het water allemaal uitgegleden, en zinken momenteel naar de bodem. 'verpara!' roept T.G hardop. Boos gooit hij de pijlenkoker in het water. De boog is op het randje blijven liggen, maar zonder pijlen heeft hij daar niets aan.

T.G merkt Tosti op, die verwoed aan het zoeken is naar pijlen. Hij probeert er zelfs in het water naar te zoeken. Vooruit, wees overmoedig, probeer de pijlen van Adje uit het water te vissen, en sterf de verdrinkingsdood, denkt T.G. Opeens beseft T.G dat Tosti de laatste speler van team rood is. Als hij hem nu doodt, heeft zijn team mooi gewonnen. Er verschijnt een grijns op T.G's gezicht. Op een ander ijsbrok naast hem merkt hij Para op, die zo te zien hetzelfde denkt. Zonder een woord te zeggen knikt Para naar T.G, en beiden pakken ze hun wapens. Springend over de restanten van de ijskap begeven ze zich in de richting van Tosti, die momenteel helemaal doorweekt op een klein ijsplateau zit, en zijn verzamelde pijlen probeert te tellen. Het elastiek van zijn boog is helemaal nat geworden, waardoor hij er niet meer zo goed pijlen mee kan afvuren. Hij kijkt verschikt op als hij Para en T.G voor zich ziet opdoemen. Een bevredigend gevoel trekt door T.G's lichaam. Het zou voorbij zijn. Voor de tweede keer op rij heeft hij de Hongerspelen overleeft, en alle bewoners van alle districten zouden hem dat zien bereiken. Alleen al bij die gedachte voelt hj zich enorm vereerd. 'Aan jou de eer.' zegt hij tegen Para. 'Dank je.' antwoordt hij, en trekt zijn zwaard. Zo simpel, zo gedaan, denkt T.G bij zichzelf.

Hij wacht op het kanonschot van Tosti. Maar in plaats daarvan voelt hij een harde steek en zijn rug, die er via zijn borst weer uitgaat. Hij voelt hoe zijn luchtwegen verstopt raken. Het bloed druipt uit zijn mond en zijn neus. Hij voelt hoe een vloeibare substantie onder zijn kleren langs zijn rug en zijn borst naar beneden stroomt. De pijn verlamt hem zodanig, dat het net lijkt alsof hij niet eens meer kan omvallen. 'Het spijt me, T.G.' zegt een fluisterende stem achter hem. 'Dit is míjn overwinning.' Terwijl T.G zich zijn fout realiseert, zakt hij op zijn knieën. De grip op zijn bijl verslapt, en hij laat 'm op het ijs vallen. Tosti doet haastig een stapje achteruit, terwijl T.G in zijn pijlencollectie valt. Met een hatelijk gevoel probeert T.G zijn hoofd een beetje te draaien, en ziet hij het grijnzende gezicht van Para achter zich. Tosti kijkt geschrokken toe. 'T... Tosti...' brengt T.G uiterst moeizaam uit. 'Z... zorg... dat je wint.' En dan begint het duister te worden voor T.G's ogen. Hij hoopt vurig dat Tosti het van Para zal winnen, ook al zit hij niet bij hem in het team. Hij had Para nooit mogen vertrouwen, zelfs niet na het bericht dat Team rood óf Team blauw uiteindelijk toch moest winnen. Hij is er van overtuigd dat Para zich van het begin af aan niet verantwoordelijk voelde voor zijn team, en de hele tijd waarschijnlijk alleen maar uit eigenbelang handelde. Zodoende gunt hij hem helemaal niks meer. Maar hij heeft nu toch geen invloed meer op de laatste fase van het spel. Zijn rol als Team-captain is uitgespeeld.

De prikkels uit T.G's omgeving dringen al gauw steeds minder tot hem door. Hij denkt terug aan de tweede editie van de Hongerspelen, die hij heelhuids was doorgekomen. Hij denkt terug aan het euforische gevoel dat hem overviel toen hij weer van het eiland af werd gehaald, en het tot hem doordrong dat hij weer naar huis mocht. Hij denkt terug aan het moment dat hij weer door het Kapitool werd opgeroepen om aan deze editie van de Hongerspelen deel te nemen. Hij beloofde zijn vrienden en familie in district 8 plechtig dat hij opnieuw terug zou keren. Hij denkt terug aan alles dat hem lief was: zijn ouders, zijn zussen, zijn vrienden, alle klasgenoten die hij ooit heeft gehad, zijn verdere kennissen, en alle plezier en geluk die hij tijdens zijn leven heeft mogen ervaren. Hij heeft een mooi leven gehad. Even verschijnt er een lach op zijn gezicht. En dan wordt alles zwart.

Laatst aangepast door T.G op di 14 jul 2015, 11:35; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

74 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 15:33

Prins Para Vanilla

Met Oshi als de afgevaardigde van Para, mogen jullie weer dobbelen.

75 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 16:33

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
AIYAAAAAAAAA

Laatst aangepast door Tosti op za 10 nov 2012, 16:42; in totaal 1 keer bewerkt

76 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op za 10 nov 2012, 16:33

De gebruiker 'Tosti' heeft de volgende actie uitgevoerd: Dobbelstenen Gooien

'Dobbelsteen' : 5

Profiel bekijken