Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 7]

46 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 31 okt 2012, 22:15

Prins Para Vanilla

Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Zijne koninklijke hoogheid Prins Para Mustafa Pinguïn andy Geweldig Bartholomeus III ofzoiets
Mijn fout, er is idd maar 1 bijl. De enige missende wapens op dit moment zijn dus 2 messen.

Profiel bekijken http://www.xnxx.com/c/Lesbian-26

47 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 01 nov 2012, 07:49

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Ah, dat is wel wat fijner ja happy

Profiel bekijken http://google.nl

48 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op do 01 nov 2012, 18:31

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
Tosti had eignelijk gehoopt dat T.G geen teamgenoten kon vinden. Maarja, het kon niet anders. Met zijn zessen waren ze in ieder geval wat zekerder. En heel team Rood was nu hier verzameld, geeneen kon ontsnappen. ze ouden hard moeten knokken, maar het was een aardige situatie. Tosti nam dus het aanbod aan en nam T.G's uitgestoken hand. Ze schudden plechtig hun handen. T.G lachte. "Nou, laten we maar eens gaan opzoeken dan!" Tosti knikte. "We moeten ze niet te lang laten rondlopen. We moeten hen kunnen verrassen, en dat gaat een stuk moeilijker in licht. Laten we op pad gaan. Op bevel van Tosti en T.G pakte ieder alle wapens en rugzakken die er lagen. Raceneus was al heel aaridg opgeknapt en droeg ook mee. En daar gingen ze, naar de grote berg in de verte. Daar had Tosti hen naar toe zien lopen. SMF bleef alleen achter.

"Dus dat waren ze van plan." Dacht SMF, die al genoeg was opgeknapt om op te staan. "Nou ja, kan handig uitpakken. Als ik stiekem meega, kan ik Tosti en WM helpen met vechten... Maar eerst eens kijken of Goomuin en Kevin nog leven. Hij meende voor het gevecht Kevin te zien staan, en dacht dat Goomuin hem naar de grond duwde. Als ze nog zouden leven zou dat wel mooi zijn... SMF keek rond of ze toevallig nog ergens een wapen waren vergeten. "Volgens mij had ik mijn mes nog in Tuffie laten zitten..." En inderdaad, tussen de ribben van Tuffie zat het zakmes dat ze hadden vergeten. Beetje bloederig, maar na vandaag schrok SMF niet echt meer terug van bloed en dode mensen. Jammer dat ze geen eten hadden laten liggen. Hij had wel honger. Na dit gedacht te hebben ging hij naar de plek waar hij dacht Kevin te hebben gezien. Hij sloop voorzichtig langs een sneeuwhoop en keek eromheen. Hij had veel kunnen verwachten, maar niet dit.

Kevin en Goomuin zaten rustig om een soort omheind vuurtje, terwijl ze aan het eten waren. Ze hadden SMF al ontdekt en boden hem ook een hapje aan. Op zich niets bijzonders, maar wat bijzonderder was, waren de drie enorme walrussen achter hen. Wat the fuck dedn die hier..? SMF ging bij het vuurtje zitten en vroeg om verduidelijking. Goomuin vertelde het verhaal; "Een paar uur geleden vond ik eindelijk iemand, Kevin. Hij zat nog in zijn zak en ik heb hem maar bevrijd, hij is toch een teamgenoot. Ik was helemaal verdwaald, en alleen met het eten van Kevin gingen we op weg, naar teamgenoten. Die vonden we niet, we kwamen wel terug bij de Hoorn. We vonden dat wel een goede plek om te herstarten, dus bleven we in de buurt. In en rond de stapel vonden we verrassend veel eten, vooral veel vis. Het stinkt, maar het is te eten. En de walrussen zijn er dol op." Tijdens het praten gooide hij wat vis achterover. De walrussen vraten ze meteen op. SMF zat ondertussen stil te luisteren, onder de indruk. Goomuin ging verder; "Nou, en toen zagen we jullie dus. Kevin stond per ongeluk op, en toen zagen jullie hem. Ook Para en Oshi hebben ons gezien, maar ach, ze kwamen niet achter ons aan. Dat was ons verhaal dus. Oja, de walrussen, dat is ook zo. We zagen die enorme beesten rond de Hoorn zitten, ook op zoek naar eten. We waren eerst bang voor hen, maar Kevin gaf ze wat vis, en ze waren opeens dol op ons. Je kunt er ook prima op rijden, ze luisteren hartstikke goed. We hebben er ook eentje voor jou, probeer maar eens." SMF schrok een beetje, hij lette niet echt op. Met een rood hoofd liep hij naar het enorme beest. De walrus ging meteen platliggen, zo kon SMF op zijn rug klimmen. Aarzelend deed hij dit, en met een ruk ging de walrus weer omhoog. SMf viel bijna weer van hem af van de schrik. "Ik wil eraf!" Goomuin stelde hem gerust. "Hij doet niets joh. Wen nou maar aan hem, want we gan vertrekken. En per walrus gaat het toch sneller. We hebben namelijk jullie gevecht gevolgd, en ook de samenzwering tegen de Rebellen. Op zich een goed idee, vonden we, maar als ze verslagen werden dan zou Tosti toch in de minderheid staan. Daarom waren we van plan om als trouwe teamleden hen vooracihtig en stil te achtervolgen, en in te grijpen wanneer dat nodi is. Ze zullen vast enorm schrikken van onze grote vrinden hier." Goomuin lachte en sprong op zijn walrus. Kevin pakte de spullen in en deed hetzelfde. Aarzelend pakte SMF de huid van het beest. "Hoe gaan we eigenlijk vooruit..?" vroeg hij. "Gewoon, zoals bij ene paard. ze zijn hartstikke goed getemd!" zei Kevin, en met een bevel van hem slobberden de walrussen vooruit. "Ze kunenn ook sneller hoor, dan springen ze. Maar dat maakt zoveel geluid" zei Goomuin. En toen gingen ze de steeds lichter wordende sneeuwvlakte op, op weg naar misschien wel het laatste gevecht...

49 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op vr 02 nov 2012, 20:56

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi en Para lopen door de sneeuw, zo hoog mogelijk in de hoop dat ze nog tributen kunnen vinden. Het is zonsopgang, dus het zoeken naar mensen zou niet zo verschrikkelijk moeilijk moeten zijn. Maar er is iets mis. Dat lijkt ook aan de manier van lopen. Alsof Para weet waarover Lucoshi denkt zegt hij tegen hem: "Het is wel erg warm hè?". Ja, dat was het. het was warm, te warm voor deze omgeving. Dat zou betekenen dat de sneeuw zal gaan smelten, wat voor een aantal leuke scenes op televisie kan gaan zorgen. "Gelukkig zitten we hoog en dus zullen we minder snel in het water zakken" zegt Lucoshi. Op dat moment horen ze iets van links. "Kom, moet je eens kijken!" zegt Para terwijl hij Lucoshi aanstoot. Daar, in de sneeuw, komen SM64, Kevin en Goomuin aan. Op Walrussen. "Hmmm, dit word interessant" zegt Para lachend. Lucoshi weet niet waar hij het over heeft. 3 grote Walrussen kunnen ze waarschijnlijk niet met z'n tweeën aan. Maar op dat moment gebeurd wat Para al had verwacht: het ijs begint te kraken, maar ze lijken het niet door te hebben. Een van de Walrussen stopt opeens, die van Kevin. "Hé, ga verder!" zegt hij. De walrus blijf stil staan en gaat liggen, zodat Kevin gedwongen word af te stappen. De andere 2 walrussen doen hetzelfde. Kevin, SM64 en Goomuin kijken elkaar aan en beginnen te discussiëren over de Walrussen. De walrussen kijken om zich heen en verroeren zich niet, want ze weten dat ze dan door het ijs heen zullen zakken. Lucoshi pakt zijn pijlenboog en spant hem aan. "Ja, doe maar" zegt Para zonder naar hem te kijken. Lucoshi schiet de pijl af, niet op de Walrussen, niet op de tributen, maar op het stuk ijs ertussen, waar al gelijk scheuren ontstaan. "Wow! Waar komt die vandaan?" zegt Goomuin. "Weet ik niet, maar niet van een scherpschutter in iedersgeval" zegt Kevin terwijl hij naar de pijl loopt en hem eruit trekt. Meteen na hij de pijl eruit heeft gehaald, zakt het ijs in. De 3 tributen en de 3 Walrussen zakken het water in. De walrussen raken in paniek en begin in het rond te zwaaien met hun slagtanden. Goomuin, Kevin en SM64 zwemmen naar de kant toe. "Alles oké?" vraagt SM64. "ja, met mij wel, en met jou, Kevin?"vraagt Goomuin. Ze kijken naar het water. Daar, aan de slachttand van een van de walrussen, zit Kevin. Compleet doorboord.

Profiel bekijken

50 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 16:10

Prins Para Vanilla

Someone?

51 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 16:22

Gast

Gast
NO U

52 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 18:45

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
De groep van Tosti en T.G loopt richting de grote berg in de verte, waar Tosti Lucoshi en Para naartoe heeft zien gaan. De berg lijkt dichterbij dan deze in werkelijkheid is, waardoor de groep toch een eindje moet lopen. Als ze de berg eenmaal bereikt hebben is het inmiddels weer licht aan het worden. T.G kijkt de berg omhoog. Het is niet zomaar een sneeuwheuvel, maar echt een berg met rotsen en pieken die niet geheel bedekt zijn met sneeuw. De wanden zien er erg stijl uit. Voor de berg strekt zich een volledig bevroren rivier uit, die voor de berg begint en achter de berg langs loopt. In combinatie met de opkomende zon levert het een prachtig uitzicht op.

Terwijl ze over de bevroren rivier lopen, bespreken ze hun verdere plannen. 'Dus hier zag je ze verdwijnen, Tosti?' zegt T.G. 'Inderdaad, maar ik verwacht niet dat ze lang op dezelfde plek zullen blijven. Ze zullen ons wel proberen te vermijden.' De groep loopt om de berg heen, om te kijken of er ergens grotten of plateaus te vinden zijn waaraan te zien is dat er twee mensen zijn geweest. Maar op een paar vage voetsporen er zijn geen afdrukken in de sneeuw te vinden. Terwijl de groep de zoektocht voortzet, merken verschillende leden van de groep iets op. 'Volgens mij is het iets te warm voor winterjassen.' zegt Adje. 'Nu je het zegt,' antwoordt Tosti, 'de temperatuur hier is opvallend hoog voor een polair klimaat.' 'Ik had gewild dat de spelmakers ons iets dunners hadden meegegeven,' zegt WM. 'Het is niet meer uit te houden in een jas zoals deze, maar nog steeds te koud voor normale kleding.' T.G merkt ook dat hij het ineens warm krijgt. Hij trekt zijn jas een stukje open, en merkt dat het duidelijk een stuk minder koud is dan tijdens de sneeuwstorm in het begin. Hij kijkt omhoog, en ziet in de verte boven de grens van het landijs de zon nog opkomen, maar de lucht recht boven hen is dichtbewolkt. 'Jullie weten denk ik wel wat een opwarming in deze omgeving betekent, hè?' zegt hij. 'Natuurlijk weet ik dat!' zegt Tosti een beetje beledigd. 'Maar we moeten inderdaad op onze hoede zijn voor ontdooiing. Dat veroorzaakt op den duur lawines en verzwakkingen in het ijs.' 'Tosti, weet je wat ik denk? Dat jij eigenlijk scientist-captain zou moeten worden.' grapt Raceneus. Zonder dat er op die opmerking gereageerd wordt loopt iedereen verder over de bevroren rivier.

Dan klinken er relatief kort achter elkaar twee kanonschoten: eerst Kevin, en een paar minuten later Goomuin. Team rood is twee leden verloren. Even wordt Tosti nerveus. Als zijn Team nu nog maar twee leden over heeft, hoe moeten ze de laatste strijd dan nog winnen? Maar zijn nervositeit slaat al gauw om in opluchting als iemand met een rode winterjas in de verte aan komt rennen. Hij is verbijsterd als hij ziet wie het is. 'S... SMF64?' stamelt WM. 'Jij leeft nog?!' 'Ja, ik leef nog.' zegt SMF64, die hijgend bij de groep stopt. 'Jullie hebben mijn kanonschot toch nog niet gehoord? Dan moet ik dus nog leven.' 'Oh ja, dat is waar ook...' merkt T.G een beetje beschaamd op. In zijn gevecht met Tuffie was hij zijn linkerarm verloren, dus iedereen dacht dat hij dood was. Maar het kanonschot heeft inderdaad nooit zekerheid gegeven. Hij lijkt geen last te hebben van het feit dat hij een ledemaat mist.

'Maar goed, SMF64, je lijkt nogal opgejaagd.' Wat is er aan de hand?' vraagt BLF. 'Wel, zie je...' begint hij, 'We probeerden jullie te vinden terwijl we op walrussen reden.' 'Op walrussen?!' brengt WM stomverbaasd uit. Bijna iedereen schiet in de lach, maar SMF64 vindt het niet grappig. 'Ik meen het!' zegt hij. 'Vraag me niet waarom ze dat toelieten, maar het was gewoon zo, oke?' De meeste mensen die lachen worden weer stil, al wordt er hier en daar nog wel een beetje gegiegeld. 'Terwijl we naar jullie op zoek gingen,' ging SMF64 verder, 'werd Keven per ongeluk gedood door een van de walrussen, nadat iemand met een pijl een wak in het ijs had geschoten, waardoor ze in paniek raakten. Eerst wisten we niet hoe het kon, maar kort daarna kwamen Para en Lucoshi opdagen. Lucoshi schoot Goomuin neer, maar ik kon gelukkig nog wegkomen. Ik bleef deze rivier volgen, en blijkbaar volgen jullie die nu de andere kant op, dus het is geen wonder dat...' 'Para en Lucoshi, zeg je?' onderbreekt Tosti hem. 'Dat is des te beter voor ons.' 'Hoezo?' vraagt SMF64. 'Wij hebben namelijk nog een appeltje met die twee te schillen.' gaat Tosti verder. 'Weet je waar ze nu zijn en wat ze aan het doen zijn?' 'Waarschijnlijk proberen ze de walrussen te doden.' zegt SMF64. 'Ik hoorde Para namelijk iets zeggen over ''vers vlees''. Als jullie een appeltje met ze te schillen hebben, dan kom je waarschijnlijk al heel dicht in hun buurt als je deze rivier blijft bewandelen. Maar weet je zeker dat je ze aankunt?'

T.G kijkt verschrikt achterom. Hij hoort iets achter zich kraken, en hij ziet al gauw de oorzaak. Er ontstaan schuren in het ijs achter de groep. Tosti's hypothese klopte: door de temperatuurstijging wordt het ijs instabieler. 'J... jongens...' brengt T.G moeizaam uit. 'Kijk daar eens!' Als iedereen achterom wil kijken, bereikt een grote scheur in een mum van tijd de plek waar de groep staat. Er breekt paniek uit, en iedereen rent voor het afbrokkelende ijs achter zich uit. 'Geen tijd meer om te twijfelen!' roept Tosti. 'Leidt ons nu maar gewoon richting Para en Lucoshi! We hebben vast en zeker genoeg mankracht om ze aan te kunnen.' 'Goed dan, we rennen nu precies de goede kant op!' zegt SMF64. 'Het is wel een eindje rennen, dat zeg ik maar alvast.' 'Probeer de breuk voor te blijven!' roept T.G naar zijn teamgenoten. 'De breuk verspreid zich ongeveer even snel als dat wij rennen!' Iedereen rent voor de ijsbreuk uit, die de groep bijna op eigen wil lijkt te achtervolgen. Maar BLF is niet zo'n goede renner. Zou hij de rest wel bij kunnen houden?

De groep rent nu, achtervolgd door een steeds groter wordende breuk, richting de plek waar de Rebellen zouden moeten zijn. Richting wat misschien wel het laatste gevecht gaat worden...

Laatst aangepast door T.G op di 14 jul 2015, 14:59; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

53 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 19:24

Prins Para Vanilla

Interessant om te weten voor de deelnemers: Ondanks dat de twee oorspronkelijke teams niet echt meer bestaan in het spel, zal nog steeds óf team rood, óf team blauw moeten winnen. Dit betekend dus dat ófwel Tosti, Wm, SM64 en Lucoshi, ófwel T.g., Raceneus, BLF, Adje en Para sowieso dood zullen moeten voordat het spel een winnaar heeft. Twisted Evil

54 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 20:15

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Oke, word dit ook omgeroepen in de spelen zelf?

Profiel bekijken

55 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 21:12

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Ach, zoveel gevolgen voor het spelverloop zal dat wel niet hebben. Dat betekent eigenlijk alleen dat de twee Rebellen niet samen kunnen overwinnen. De huidige alliantie van Team blauw en Team rood vervalt toch weer zodra ze met de bedreiging van de Rebellen afgerekend hebben; dat is immers ook de afspraak die T.G en Tosti gemaakt hebben. Maar het kan natuurlijk ook dat één van de twee teams, voordat het zover is, verraad pleegt Razz .

Profiel bekijken

56 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op ma 05 nov 2012, 21:19

Prins Para Vanilla

Dit wordt in de spelen omgeroepen.

57 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 07:00

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Lucoshi loopt met Para over de heuvels. Ze eten beide een stuk vlees van de walrussen, rouw, maar toch beter dan niets. Er wordt iets omgeroepen: Beste Tributen, wij willen jullie eraan herinneren dat of team rood, of team blauw moet winnen. Dank u.
Wat? Dit moet even tot Lucoshi doordringen. Lucoshi zou dus zijn broer moeten vermoorden, want ze komen beide origineel uit een team. Hoe zou hij dit kunnen doen? Hij weet het niet. Zou hij hem moeten neerschieten met een pijl? Zou hij gewoon weg moeten rennen? Hij zou niets hoeven te doen, want terwijl hij erover na dacht raakt Para's zwaard Lucoshi nek al. Er klinkt een kanonschot: Lucoshi is gedood door zijn eigen broer.

Profiel bekijken

58 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 08:56

Prins Para Vanilla

Para Sarcasme

59 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 09:53

T.G

Bowser Jr
Bowser Jr
Dat is een wel heel erg abrupt einde van een broederlijk avontuur Razz .

Profiel bekijken

60 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 13:49

Prins Para Vanilla

I love it! Onverwachte twists! Maar niet teveel van dit soort dingen doen, want een finale tussen Raceneus en Adje ofzo zou nergens op slaan.

61 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op di 06 nov 2012, 16:06

Tosti

Benjamin Falkenburg
Benjamin Falkenburg
WM rende voor zijn leven, de ijsbreuk ging nu razendsnel door 6 paar stappen, en het leek erop of ze allemaal verzwolgen zouden worden. Maar het einde van de rivier was nabij, en met een duikvlucht lande Wm eindelijk op een veilig stuk sneeuw. Hij sprong snel op om te kijken hoe het de anderen verging. Tosti en T.G waren veilig, zij waren snel op ene hoger gelegen stuk gesprongen. De ijsrivier was nu helemaal ontdooid, en er waren nog maar een paar drijvende ijsschotse. Op ene van hen zat BLF, hij leek in paniek. WM schrok toen hij zich realiseerde waarom. De rivier stroomde de berg af, en ging over in een verwoestende en ijskoude waterval! De rivier was niet bredd, maar WM zat helemaal aan het andere eind van de rivier. Adje lag nog versuft in de sneeuw, raceneus zag hij niet, en alleen SMF zou hem kunnen redden. SMf zag hem kijken en knipoogde. Hij rende er nog wel op af, maar WM wist dat SMF sneller kon rennen. BLF was intussen in het water gesprongen. Geen slimme keuze, want het water was ijskoud en nog steeds te snel. Met een luid geschreeuw viel BLF naar beneden. Toen hield het geschreeuw op en klonk een kanonschot. Dood.

De groep stond zwijgend bij elkaar. Ze waren erin geslaagd allemaal weer bij elkaar te komen. Adje en raceneus wierpen boze blikken naar SMF. "Je kon hem best gered hebben. Hij dreef dicht bij de kant. Je kon best wat harder gerend hebben!" bromden ze. "Ja, denk het ook. Ik heb net kilometers gelopen, met al mijn wonden. Natuurlijk kan ik dan nog even een sprintje trekken en met een arm iemand op het droge trekken." wierp SMF sarcastisch tegen. WM keek dit ook zwijgend aan. Wat SMF had gedaan was logisch, maar ook wat unfair. Hij besloot zich niet te mengen in het gevecht, en liep naar Tosti. T.G was even aan het rusten. Hij had zijn jas uitgedaan. Groot gelijk, het begon nu echt warm te worden. Maar deze jas bood ook bescherming, dus hield hij hem nog even aan. Misschien zou het zometeen ook weer heel koud worden, hij had geen idee. Hij zag Tosti geconcentreerd staren naar een punt in de verte. Hij keek mee, en keek verbaasd. Daar waren 2 tributen! Dat moesten wel Oshi en Para zijn! Net toen hij er wat over wilde zeggen, snoerde Tosti hem de mond. "Ik weet het. Ik wil eerst kijken wat ze gaan doen. Waarschijnlijk zullen wij winnen, en misschien kan ik ze zelfs vanaf hier doodschieten. Maar, als wij als groep op de winnende hand zijn, moeten we team Rood nog van kant maken. Ik schat de situatie wel in, en als ik 'NU!' zeg, dan vallen we aan. We moeten een verassingsaanval hebben, anders winnen we niet." zei Tosti zachtjes. Toen hij verder wilde gaan hoorde hij een galmende stem door de arena roepen: "Beste Tributen, wij willen u eraan herinneren dat het nog steeds geldt dat team Rood, of team Blauw moet winnen. Dank u" Dit zorgde voor verwarring in de groep, en iedereen kreeg argwanende blikken op zich gericht. Maar Tosti bleef kijken, en zag hoe het rode figuurtje met een snelle slag het blauwe figuurtje in zijn nek raakt, en hoort meteen daarna een kanonschot. Dit zorgde voor meer verwarring in de groep. Niemand wist wie er dood was. Tosti wachtte niet langer en schreeuwde "NU!". Meteen trok WM zijn zwaard en begon met T.G te dueleren. SMF leek het nog niet meteen te begrijpen, maar ook hij trok zijn wapen. Tosti pakte zelf razendsnel een pijl en legde hem op zijn pees. "Kijken wie er nu zal winnen." dacht hij met een sluwe glimlach op zijn gezicht.

62 Re: De Toadplaza Hongerspelen: Deel 3 op wo 07 nov 2012, 18:25

Lucoshi

Super Mario
Super Mario
Para staat op de heuvel. Hij kijkt naar wat onder zich gebeurd, Team rood en team blauw vechten nu ook al weer tegen elkaar. Alle nieuwe teams waren in een paar seconden weer gestopt. Para kijkt achterom en ziet op de ander heuvel, een stukje hier vandaan, dat een hovercraft komt opduiken. Het lichaam van Lucoshi wordt opgehaald. Lucoshi, zijn eigen broertje die hij zojuist had moeten vermoorden. Zijn ouders zouden hem nu wel verafschuwen. De enige manier waarop hij dat zou kunnen veranderen, is om deze spelen te winnen en zo zijn familie rijk te maken. Hij zal alles op alles zetten om dat te doen. Hij pakt zijn zwaard in zijn hand en in zijn andere hand een mes. Het mes dat hij voor iedereen verborgen had gehouden zodat als hij zijn zwaard ooit zou verliezen, hij dit nog als wapen had kunnen gebruiken. Met deze twee wapens in zijn handen rent hij de heuvel af naar het gevecht tussen de twee teams. Hij rent naar degene die probeert weg te rennen: Raceneus. Met een snelle zwaai snijd hij in zijn voorhoofd met het zwaard. Een kanonschot klinkt. De andere teams kijken in het rond, en zien Para staan, met een bloederig zwaard in de ene hand en het geheime werpmes in de andere terwijl hij op de 2 teams afrent voor een volgend slachtoffer.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: